eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
765 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️نعل وارونه زدن حاج باقر گفته است "اگر به سوئیس نمیرفتیم هر لحظه خون بیشتری از مردم بیگناه لبنان به زمین می‌ریخت" با ما هم بله حاجی!؟ کاش این ظرافت‌ها و ظریفانه سخن گفتن را بیشتر خرج مذاکره میکردید که اینطوری نقد از ایران نگیرند به نسیه وعده نکنند. به قول معروف: ماه من تا چند نعل باژگونه می‌زنی!؟ حاج باقر گرامی، اصولا اگر به نیروهای مسلح چه در باز کردن تنگه هرمز، چه در تحمیل مذاکرت به کشور، چه در پذیرش آتش‌بس فشار نمی‌آمد، دشمن مجال نفس کشیدن و حمله به لبنان را نداشت تا بخواهد دست به جنایت بزند. درست در روزی که سر و کله حسن آقا پیدا شد و ما را با خبر سلامتی خود غرق اندوه کرد، نیروهای مسلح هم مجبور شدند به این آتش بس تن بدهند. الان چی داریم؟ متحدمان به خاک و خون کشیده شده، زیرساختهای کشورمان هدف قرار گرفته شده، در دنیا بسیار تحقیر و خوار و ذلیل شدیم. به خاطر چی؟ واقعا به خاطر چی؟ اگر مرد جنگ نبودیم که چرا از ابتدا ادعای آزاد سازی قبله اول مسلمانان را کردیم! اگر هستیم که چرا اینطوری سرشکسته و خوار و خفیف و خجالتزده‌مان میکنید!؟ حاج باقر، شما که خودت مکارم اخلاق بودی و دوران جنگ به سرت قسم میخوردند. حاجی، چه اتفاقی افتاد؟ چرا همه چی به هم ریخت؟ حالم اصلا خوب نیست، من آدمی نیستم که بتوانم این ننگ را تحمل کنم. چرا بر این اشتباه، بر این خطای مرگبار، بر این فریب ایرانسوز پافشاری میکنید؟ حاج باقر، جان هرکس که دوست داری، تو را به خون رفقای شهیدت به خودت بیا، برگرد. تو را به امام حسین برگرد، با رفتن این راه کشورمان نابود و ملتمان سرگردان میشود، تو را به خدا برگرد. یاور.م 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
تا چند روز پیش میگفتن که رهبری با مذاکره موافقه و تنها کسی که در شعام رای منفی داده سعید جلیلی بوده حالا که مشخص شده رهبری مخالف بوده،همین جریان وفاق شروع کردن به دروغ پراکنی و دارن میگن:نه،جلیلی هم رای مثبت داده و اون رای منفی برای فرد دیگریست. باید به این قماش گفت که شما ها تو کثافت و لجن زندگی میکنید. شرف و غیرتتون از خوک هم کم تره نونی که میخورید از سگ هم نجس تره دیری نیست که همتون به سزای اعمالتون تو همین دنیا میرسید 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
! ۱- از چند روز پیش که پیام حضرت آقا منتشر شد و مشخص شد ایشون هم با توافق و هم با اصل مذاکره مخالفت داشتن؛ رسانه‌ها و قلم‌به‌مزدهای معلوم‌الحالِ وفاقی و اصلاح‌طلب (که تا چند روز پیش به جلیلی فحش می‌دادن و می‌گفتن جلیلی رأی مخالف داده) ؛ یهو ۱۸۰ درجه تغییر موضع دادن و یه خبر دروغ منتشر کردن که اون رأی مخالف برای جلیلی نبوده!! اما منشأ این شایعه که این اکانت‌های پروژه‌ای منتشر کردن کجا بود؟! ۱/۴ 🔗ادامه 👉👉 ✍️@Ebnehava 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
۲- منشأ اون خبر فیک و دروغ ، شخصی به نام محمد نگینی‌پور بود که چند روز قبل مدعی شده بود اونی که رأی مخالف داده یه فرمانده نظامی بوده!! (اسکرین سمت راست) اما همین نگینی‌پور جمعه ۲۹ خرداد اون پیام قبل رو حذف کرد و یه پیام جدید زد و خودش گفت که اشتباه شده و اونی که رأی مخالف داده آقای جلیلی بوده!! (اسکرین سمت چپ) اما پروژه‌بگیرهای قلم‌به‌مزد وفاقی دیگه این پیام جدید رو منتشر نکردن و هم‌چنان دارن دروغ می‌بافن میگن جلیلی رأی موافق داده!!! ۲/۴ 🔗ادامه 👉👉 ✍️آدم Ebnehava 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۳- البته ماجرا فقط به اون پیام نگینی‌پور ختم نمیشه و حتی توی صداوسیما هم اینو اعلام کردن که تنها رأی مخالف برای آقای جلیلی بوده یعنی تنها کسی که هم‌نظر حضرت آقا بودن ، آقای جلیلی بوده! ۳/۴ 🔗ادامه 👉👉 ✍️آدم Ebnehava 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
۴- گذشته از همه موارد قبل ؛ حتی خود سعید آجرلو که از نزدیک‌ترین آدما به قالیبافه و عضو تیم رسانه‌ای مذاکره‌کننده‌ها هم هست ، گفته بود که رأی مخالف برای جلیلی بوده حتی رسانه‌های وفاقی و اصلاح‌طلب هم کلی تیتر علیه جلیلی زده بودن با همین عنوان!! اما خب مزدوران رسانه‌ای هیچکدوم از این موارد رو نمی‌خوان ببینن و هنوز دارن اون شایعه کثیف رو تکرار میکنن!! ۴/۴ ✍️آدم Ebnehava 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 عشق مفرط وفاقیون به سویای آمریکایی خرید سویا از آمریکا توسط حسن روحانی 📌امروز برخی از مخالفان توافق اخیر می‌گویند که چرا ما باید "کشاورز آمریکایی" را ثروتمند کنیم. این دوستان به عمق فاجعه نرسیده‌اند. حسن روحانی از "کشاورز آمریکایی" خرید نکرد، بلکه از Cargill و Bayer و ADM و BUNGE خرید کرد. الان هم مقصد نهایی اموال ما همین انحصارات است که کل بازار کشاورزی آمریکا را در دست دارند. عمق فاجعه رابطه اینها با نستله و صهیونیسم جهانی است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معاون عراقچی: + : برای اینکه مذاکرات به توافق برسه؛ باید ترامپ رو در نفت و گاز ایران شریک‌ کنیم. مخصوصا در حوزه‌های با سود بالا و زودبازده. - : مثلا چه حوزه‌هایی؟ + : مثلا نفت و گاز و معدن و برخی پروژه‌های شهری که اونها خودشون علاقه دارند. پ ن: استعمار به زبان ساده یعنی اینکه غربی‌ها مواد خام کشور شما را مفت‌مفت می‌برند (نفت و گاز و معادن) و بازارهای بزرگ کشور شما را تصرف می‌کنند (پروژه‌های شهری). 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
ملت بزرگ و مقاوم ایران:ظاهرا خط خیانت از سوی عمال و مزدوران وپیاده نظام‌های رژیم خونخوار صهیونیستی تحت پوشش آتش‌بس در کشور فعال شده است. این جماعت به ظاهر خیرخواه بدنبال ایجاد فرصت برای ارتش حرامزاده رژیم صهیونیستی برای بازسازی و تنفس و ضربات شدیدتر به ملت ایران هستند.محکم باید مقابل این جماعت خائن ایستاد 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴عذرخواهی رسانه رهبر انقلاب از دستکاری پیام رهبری خیلی معنی داره ها !!!! یعنی کانال رهبری، از خودش اون قلّاب و اضافه کرده بوده؟!! نه از طرف رهبری! قلاب همچین چیزی بود: [درباره تفاهم‌نامه] پس یقین شد دیگه برای همه که مخالفت امام، فقط درباره تفاهم‌نامه نبوده‌ بلکه فراتر از این حرف‌است. اصلاً نشستن با دشمنان، ذلّت‌باره برای ما. آی مردم! برای امام، باید بجنگیم. نظر امام را باید از منظومه فکری‌ امام بفهمیم. وگرنه خط تحریف، در دروغ بستن به امامان، سابقه تاریخی داره. دیگه رسماً حجّت بر همه تمام شده. مدّتهاست که اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم. الان ۲ جبهه شده: امام یک طرف سامری (خط سازش) یک طرف سامری و یارانش انگار واقعا اعتقادی به مفاهیمی همچون نصرت خدا، جنگ وجودی، ولایت فقیه و... ندارن. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
‌♨️ ️‌عبدالناصر همتی، ريیس کل بانک مرکزی ایران: 🔹اگر نرخ و کیفیت نهاده‌های آمریکایی در مقایسه با سایر کشورها مناسبتر باشد، مانعی برای خرید از آن کشور نداریم و اصولاً طی سالهای اخیر خریدهای جهاد کشاورزی از طریق شرکتهای بزرگ امریکایی و اروپایی بوده است. پ ن: «شرکت‌های بزرگ آمریکایی» یعنی: Nestle Cargill Bayer ADM BUNGE همه‌ی این شرکت‌ها یا مستقیما ریشه‌ی صهیونیستی دارند یا با صهیونیست‌ها شریکند. ملاحظه می‌کنید که «قانون منع تجارت با اسرائیل» در سال‌های اخیر اصلا اجرا نشده و در آینده هم اصلا اجرا نخواهد شد. متولی خرید از صهیونیسم کیست؟ وزارت جهاد کشاورزی ... 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism