eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
769 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم ایران درس های خودشان را خوب بلدند، ما با مثل یزید بیعت نمی کنیم... آقایان عراقچی و قالیباف و همتی و... دست از این ذلت و دور باطل بردارید❌ با مردم طرفید...✊ ✍️maroofane5 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
اومد پشت تریبون واضح و بی پرده گفت با همه اتمام حجت کرد که الان شبهه ای نباشه گفت بنده قاطع، با تجربه چهل و چند ساله در جمهوری اسلامی عرض میکنم"هدف آمریکا بلعیدن ایران است" ✍️ sargazimajid 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ مردم جلوی تکرار تحمیل صلح امام حسن(ع) را بگیرند حجت‌الاسلام استاد طباخیان، استاد حوزه و دانشگاه: 🔹اجازه ابراز خونخواهی به مردم بدهید. اجازه ابراز نگرانی بدهید، اجازه بدهید مردم بگویند که به آمریکا بدبین هستند. هرگز 🚩 💫🚩 🕊 | @sho313hada
❌مذاکرات را متوقف کنید!❌ 🔗لینک کارزار👉👉 📣📣توجه توجه امضا کنید و متعاقباً منتشر بفرمایید👆👆 کمتر از یک دقیقه وقت از شما میگیره ،پایِ کارِ ایران و نظام مون میمونیم 💪 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺دکتر فواد ایزدی: 🟥 اگر هزینه حمله آمریکا به ایران بالا نباشه دوباره حمله میکنه اگر اورانیوم رو تحویل بدیم یا رقیق کنیم یا تنگه هرمز رو از دست بدیم آمریکا قطعا حمله میکنه نتانیاهو در جنگ 12 روزه به آمریکا سفر کرد و آنجا با ترامپ نقشه کشیدند که مثلا بین آمریکا و اسرائیل اختلاف هست، اسرائیل قصد داره حمله کنه آمریکا نمیذاره. بعد عده ای برچسب سوپرانقلابی به دلواپسان مذاکره که میگفتند دوباره حمله میشود دادند. ترامپ از این وضعیت سواستفاده کرد و حمله کرد و گفت سوپر انقلابی هارو کشتم و الان دارم با معتدلین مذاکره میکنم. 📌معتدلین در ذهن آمریکا اینو کاشتند که ما ضعیفیم و به این دلیل دنبال مذاکرات هستیم❗️ به جای برچسب زدن به منتقدین مذاکره هزینه حمله رو برای آمریکا افزایش بدیم نه اینکه برعکس کاهش بدیم❗️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
36.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این توافق اگر اجرا شود خسارتی سنگین‌تر از برجام به ملت ایران تحمیل می‌کند حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور در تجمع مردم ولایت مدارقم، میدان توحید: 🔹آنچه که ما در این توافق نامه دیدیم، اگر محقق بشود به مراتب از خسارت محض برجام برای ملت ما ضرر و زبانش بیشتر است! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
⬅️ ای بابا گزینه تغییر حکومت خسته شد از بس جابجا شد تو میز! مذاکره زیر سایه تهدید را 🚩 🥸🤪 👀@khandedare
غربگرایی در سیاست یعنی برجام و تفاهم‌نامه اسلام آباد در مالکیت یعنی خصوصی سازی تمام دارایی‌های عمومی از جمله معادن، زنجیره فولاد، پتروشیمی، مس، مخابرات و ... در صادرات یعنی عدم رفع تعهد ارزی 125 میلیارد دلاری تنها طی 4 سال در واردات یعنی ارز 28 هزارتومانی و بهای تمام شده 150 هزارتومانی در زنجیره تولید یعنی خام فروشی در بانکداری یعنی بانک خصوصی یعنی بانک آینده در آموزش و بهداشت یعنی خصوصی‌سازی در محور مقاومت یعنی شکستن وحدت ساحات، یعنی رهاکردن غزه و لبنان و یمن اگر دقیق نگاه کنیم میبینیم که غربگرایان به تمام اهداف خود جز شکستن وحدت ساحات محور مقاومت دست یافته‌اند (که البته از هیچ تلاشی در این سالها فروگذاری نکرده‌اند) و این جز در صورت چنبره آنها بر اصلی ترین زنجیره های تولید ثروت در کشور امکانپذیر نمی‌بود. ثروتی که به آنها امکان داده و خواهد داد تا تمام شرایط خود را بر تمام دولتها تحمیل کنند. کسی اراده خود را تحمیل خواهد کرد که این اهرم قدرت را در اختیار داشته باشد. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
ملت مبعوث‌شده ... 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 عجیب است؛ با توافقی روبه‌رو هستیم که نه تأیید علنی رهبری را دارد، نه تصویب مجلس را، نه شفافیت حقوقی را، اما قرار است مردم و نیروهای مسلح آن را بپذیرند و اجرا کنند؛ فقط برای اینکه به‌اصطلاح «وحدت» شکسته نشود. کدام وحدت؟ وحدتی که قرار است مردم را ساکت کند؟ وحدتی که قرار است آگاهان، دلسوزان و منتقدان را متهم کند؟ وحدتی که نتیجه‌اش اطاعت از توافقی است که پشت درهای بسته نوشته شده؟ پس این همه مدت که ندای «وا وحدتا» سر می‌دادید، برای همین بود؟ برای توافقی که قرار بود امضا شود، اما کسی حق نداشته باشد درباره‌اش سؤال بپرسد؟ شما به نام وحدت، مطالبه‌گری را خفه کردید. به نام عقلانیت، عقب‌نشینی را بزک کردید. به نام مصلحت، قانون را دور زدید. و حالا از مردم می‌خواهید هزینه توافقی را بدهند که حتی مسیر قانونی آن هم روشن نیست. 👈فاکس نیوز به نقل از یک مقام بلندپایه در دولت آمریکا: معتقدیم به توافقی عالی و بسیار مستحکم دست یافته‌ایم 🔴 ایران تنگه هرمز را بدون دریافت هزینه مجدداً باز خواهد کرد 🔴 محاصره آمریکا هم‌زمان با بازگشایی تنگه هرمز لغو خواهد شد. 🔴 مرحله بعدی بر عملیات مین‌روبی در تنگه هرمز متمرکز خواهد بود بخش ترسناک ماجرا اینجاست که سپاه باید خودش مین ها رو جمع کنه وبا توجه به اینکه بسیاری از کشتی های مین گذار ایران از بین رفته اند ، این توانایی نیروهای مسلح را در بستن دوباره تنگه با چالش مواجه می کرد در مین روبی شهید هم خواهیم داد😢 ✍️فرهاد عظيما 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚨پروفسور درخشان: تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهم‌نامه اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکره‌کننده است باسمه تعالی نامه‌ای تقدیم به مردم مبعوث با سلام و احترام و خدا قوت به شما قهرمانان، اجازه می‌خواهم نکاتی را عرض کنم. ۱- به‌یاد آورید که امام خمینی رحمت‌الله‌علیه و امام شهیدمان رضوان‌الله‌تعالی علیه به اذن الهی و برای نخستین‌بار بعد از غیبت کبری توانستند در مقابل حاکمان جور و مستکبران عالم قیام کنند و چنان ضربه‌های مهلکی بر غرب ستمکار و مخصوصاً آمریکا و رژیم صهیونی وارد کنند که طاغوت‌های زمان برای سرنگونی انقلاب اسلامی به وحدت و تفاهم و وفاق رسیدند. هدایت امامین انقلاب و حضور توده‌های مردم و همت رزمندگان متعهد موجب شد که نظام استکبار جهانی به هدف شوم خود نرسد. اما غرب متجاوز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از «راهبرد نفوذ» استفاده کرد که همواره راهگشای نظام‌های سیاسیِ شیطان‌صفت بوده و هست و خواهد بود. متن غیررسمی از تفاهم‌نامۀ گروه مذاکره‌کننده با دولت زورگوی آمریکا که اخیراً در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شده، یکی از ثمرات همان راهبرد نفوذ است. ۲- آیندگان بدانند که نخبگان متعهد و انقلابی کشورمان پیش‌نویس این تفاهم‌نامه را از منظر آثار سوء و خلاف منافع ملی و تعارض‌هایی که با اهداف داخلی و منطقه‌ای انقلاب اسلامی دارد با دقت بررسی کرده و در رسانه‌ها منعکس کرده‌اند. متأسفانه مذاکره‌کنندگان ما به ریاست رئیس مجلس، چشم خود را از جنایت بزرگ آمریکا و رژیم صهیونی در قتل امام شهیدمان و خانوادۀ او بسته‌اند و از انتقام برای ارتکاب چنین فاجعۀ دردناک و بی‌سابقه سخنی به میان نیاورده‌اند. نخبگان متعهد و انقلابی در این باره نیز مطالب بسیار مهمی نوشته‌اند و هشدارهای جدی داده‌اند و لذا نیازی به توضیحات بیشتر نیست. متأسفانه دولتی که زمینه‌ساز و مدافع این تفاهم‌نامه است گوش شنوایی ندارد، ضمن آنکه مجلس به‌دلایل نامعلوم بیش از صد روز است که به‌اجبار تعطیل شده است. ۳- شما توده‌های مردم انقلابی بدانید که انقلاب اسلامی هم‌اکنون در نقطۀ عطف تاریخی قرار دارد. اقتصاد کشور در دست کسانی است که به آموزه‌های اقتصاد سرمایه‌داری ایمان دارند و راهکاری برای رشد و شکوفائی اقتصاد کشور نمی‌دانند جز گران کردن معیشت، حتی اگر به قیمت خرد شدن استخوان طبقات متوسط و محروم باشد. سیاست خارجی کشور نیز هیچگاه بر طبق رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و امام شهیدمان نبوده است. ۴- به‌یاد آورید که سیاستگذاری‌های کشور در روابط خارجی از دولت هاشمی رفسنجانی تا دولت‌های خاتمی و روحانی در دست کسانی بوده است که عاشق نظام سلطه‌جوی آمریکا و نوکرانش در اروپا هستند. اینان امنیت سیاسی کشور را جز پناهندگی در آغوش غرب ظالم نمی‌دانند. اینان حتی تأمین آب و نان و دارو و مسکن برای توده‌های مردم را در گرو سازش با غرب می‌پندارند. فرآیند ضعف و ناتوانی در مقابل زیاده‌خواهی‌های غربِ مستکبر تا آنجا پیش رفته است که پزشکیان که فرزند خلفِ رفسنجانی و خاتمی و روحانی است، در خلال جنگ اخیر و بعد از شهادت امام عزیزمان به‌دست آمریکای ملعون و رژیم صهیون کودک‌کش، رسماً ضعف و ناتوانی و ترس از انتقام را بدین شکل اعلام کرد که «اگر مذاکره نکنیم پس چه کنیم؟» ۵- شما توده‌های انقلابی بدانید که اگر روند درماندگی در مقابل جنایتکاران غربی به همین صورت ادامه یابد، آنگاه «شرط لازم» برای تفاهم «پایدار» با غرب این خواهد بود که نسل آینده به محور مقاومت پشت کند و «شرط کافی» نیز چیزی جز این نخواهد بود که در آینده‌ای نه چندان دور در کنار آمریکا و رژیم صهیون و مرتجعان منطقه قرار بگیرد و علیه محور مقاومت در خارج از کشور و سرکوب روحیه و تفکر انقلابی در داخل کشور وارد عمل شود. ۶- آیندگان بدانند که هم‌اکنون دست نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی نه تنها برای حفظ منافع ملی بسته است، بلکه برای تحقق و پاسداری از ارزش‌های اسلامی در روابط خارجی و اصلاحات انقلابی در امور اقتصادی و اجتماعی کشور هیچ وسیله و امکاناتی در اختیار ندارند. شیاطین تعلیم‌دیده‌ای که در دستگاه‌های دولتی و تقنینی و قضائی کشور نفوذ کرده‌اند، به خوبی توانسته‌اند از مفاهیم مبهمی مانند وحدت و وفاق چماق‌هایی بسازند که صدای هر حقیقت‌جویی را در گلو خفه کند. 🔗 ادامه👉 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
۷- ما نسل فعلی در برابر آیندگان مسئولیت خطیری داریم. اکنون شاهدیم که دولت پزشکیان در آستانۀ امضای تفاهم‌نامه‌ای است که اولاً ضمانت اجرایی ندارد زیرا که «تفاهم‌نامه» است و نه «قرارداد» و ثانیاً این تفاهم‌نامه می‌تواند مصداق بارزی از بی‌خبری و بی‌خردی و تسامح در نگارش تفاهم‌نامه‌ها در روابط بین‌الملل باشد. چگونه می‌توان تفاهم‌نامه‌ای را امضاء کرد که نه تنها منافع ملی را نادیده می‌گیرد، بلکه حق مسلم کشور بر تنگۀ هرمز و حق غنی‌سازی را به ترامپ اِپستینی واگذار می‌کند؟ چگونه می‌توان تفاهم‌نامه‌ای را امضاء کرد که اجرای بسیاری از بندهای کلیدی آن منوط به رضایت ترامپ تبهکار از عملکرد آیندۀ مسئولان و دولتمردان ما باشد؟ آیا جلب رضایت ترامپ فاسد بدین معنی نیست که به‌قول قرآن کریم «حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم: تسلیم خواسته‌های آنها بشویم»؟ و سرانجام چگونه می‌توان تفاهم‌نامه‌ای را امضاء کرد که در خصوص انتقام از ترامپ جنایتکار و قاتل سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و امام عزیزمان سکوت کامل کرده است؟ اما ای آیندگان بدانید که چنین تفاهم‌نامۀ فاجعه‌باری قرار است به زودی و بدون تصویب در مجلس شورای اسلامی امضاء شود. ۸- اینجانب در حد اندک بضاعت علمی خویش تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهم‌نامه را اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکره‌کننده می‌دانم به دلایلی که در ادامه بیان می‌شود. نکتۀ اول - امید چندانی ندارم که شعارها و مطالباتِ شما توده‌های مردم در خیابان بتواند دولتمردان عاشق‌پیشه و دلباختۀ غرب را هدایت کند و روحیۀ تسلیم‌ناپذیری و مبارزه با ظالمان غرب را به‌شیوۀ امامین انقلاب در ایشان زنده کند. نکتۀ دوم - می‌دانیم و می‌دانید که در خلال دوران حضور اصلاح‌طلبان در دولت، متأسفانه انحرافات فرهنگی به‌ویژه گرایش به مصالح و مطامع دنیوی در اکثر دولتمردان ارشد شکل گرفته است. از این رو شاهدیم که کارشناسان و مشاورانی در صحنۀ سیاستگذاری‌های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی میدان‌دار شده‌اند که پیروی از مطامع دنیوی را در قالب آموزه‌های به ظاهر «علمی» و ضرورت‌های عینی توجیه می‌کنند و ترویج می‌دهند. بی‌دلیل نیست که صیانت از ارزش‌های اسلامی و حفظ عزت و اقتدار سیاسی و مقابله با مستکبران و اسلام‌ستیزان غربی، جایگاهی در سیاستگذاری‌های مسئولان کشور در روابط بین‌الملل ندارد. و بی‌دلیل نیست که سخنان و رهنمودهای رهبر شهیدمان خطاب به مسئولان کشور در دولت‌های اصلاح‌طلب در خصوص خسارت محض در مذاکره با آمریکا هیچگاه مورد توجه هاشمی رفسنجانی و خاتمی و روحانی و هم‌اکنون پزشکیان قرار نگرفت. نکتۀ سوم - پیروی از مطامع دنیوی در میان دولتمردان ارشد در دولت پزشکیان به‌شکل رسیدن به «تفاهم» با ترامپ فاسد ظاهر شده است. آنان که به دنبال مطامع دنیوی می‌روند و از خداوند متعال و روز جزا نمی‌ترسند، از عربده‌های شیطانی ترامپ قاتل می‌ترسند. اینان با هر ترفند و حیله‌ای که مشاوران شیطان‌صفت به آنان تلقین می‌کنند، می‌کوشند که مذاکره و تفاهم با ترامپ اپستینی را موجه نشان دهند. از دیدگاه بنده مادامی که پزشکیان در رأس دولتی قرار دارد که به شیوۀ دولت‌های اصلاح‌طلب قبلی می‌اندیشد و از نیروهای اجرائی و مشاوران آنان بهره‌مند می‌شود و مذاکره و تفاهم با ترامپ ملعون را ضروری و از اهم واجبات می‌داند، نمی‌توان انتظار داشت که انتقام برای قتل امام شهیدمان جایی در تفاهم‌نامه داشته باشد. نکتۀ چهارم - سؤال می‌کنم که آیا پزشکیان به لحاظ فقدان جرئت و شهامت در روابط بین‌المللی و عدم اعتقاد به قدرت توده‌های مردم، مصداقی از شاه سلطان حسین صفوی نیست؟ آیا فراموش کرده‌ایم که رهبر شهیدمان دربارۀ آن شاه به غایت محافظه‌کار چنین فرمودند: «اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین‌ها بشود، دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرئت و جسارت ندارند، در خود احساس قدرت نمی‌کنند، در مردم خودشان احساس توانایی و قدرت نمی‌کنند، کار جمهوری اسلامی تمام خواهد بود.» آیا از رئیس‌جمهور فعلی می‌توان انتقام خون امام شهیدمان از ترامپ فاسد را مطالبه کرد؟ آیا دولت پزشکیان به شعار «یا لَثاراتِ الخامنه‌ای» که شما توده‌های مردم هر شب در خیابان‌ها فریاد می‌زنید، باور دارد و آن را می‌پسندد؟ آیا برای حفظ عزت و کرامت توده‌های مردم و رزمندگان متعهد و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی در سیاستگذاری‌های داخلی و روابط بین‌المللی، راهکاری به‌جز کنار رفتن پزشکیان از قدرت و اصلاحات ساختاری در نظام تصمیم‌گیری متصور است؟ 🔗 ادامه👉 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism