eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
769 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
ملت مبعوث‌شده ... 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 عجیب است؛ با توافقی روبه‌رو هستیم که نه تأیید علنی رهبری را دارد، نه تصویب مجلس را، نه شفافیت حقوقی را، اما قرار است مردم و نیروهای مسلح آن را بپذیرند و اجرا کنند؛ فقط برای اینکه به‌اصطلاح «وحدت» شکسته نشود. کدام وحدت؟ وحدتی که قرار است مردم را ساکت کند؟ وحدتی که قرار است آگاهان، دلسوزان و منتقدان را متهم کند؟ وحدتی که نتیجه‌اش اطاعت از توافقی است که پشت درهای بسته نوشته شده؟ پس این همه مدت که ندای «وا وحدتا» سر می‌دادید، برای همین بود؟ برای توافقی که قرار بود امضا شود، اما کسی حق نداشته باشد درباره‌اش سؤال بپرسد؟ شما به نام وحدت، مطالبه‌گری را خفه کردید. به نام عقلانیت، عقب‌نشینی را بزک کردید. به نام مصلحت، قانون را دور زدید. و حالا از مردم می‌خواهید هزینه توافقی را بدهند که حتی مسیر قانونی آن هم روشن نیست. 👈فاکس نیوز به نقل از یک مقام بلندپایه در دولت آمریکا: معتقدیم به توافقی عالی و بسیار مستحکم دست یافته‌ایم 🔴 ایران تنگه هرمز را بدون دریافت هزینه مجدداً باز خواهد کرد 🔴 محاصره آمریکا هم‌زمان با بازگشایی تنگه هرمز لغو خواهد شد. 🔴 مرحله بعدی بر عملیات مین‌روبی در تنگه هرمز متمرکز خواهد بود بخش ترسناک ماجرا اینجاست که سپاه باید خودش مین ها رو جمع کنه وبا توجه به اینکه بسیاری از کشتی های مین گذار ایران از بین رفته اند ، این توانایی نیروهای مسلح را در بستن دوباره تنگه با چالش مواجه می کرد در مین روبی شهید هم خواهیم داد😢 ✍️فرهاد عظيما 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚨پروفسور درخشان: تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهم‌نامه اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکره‌کننده است باسمه تعالی نامه‌ای تقدیم به مردم مبعوث با سلام و احترام و خدا قوت به شما قهرمانان، اجازه می‌خواهم نکاتی را عرض کنم. ۱- به‌یاد آورید که امام خمینی رحمت‌الله‌علیه و امام شهیدمان رضوان‌الله‌تعالی علیه به اذن الهی و برای نخستین‌بار بعد از غیبت کبری توانستند در مقابل حاکمان جور و مستکبران عالم قیام کنند و چنان ضربه‌های مهلکی بر غرب ستمکار و مخصوصاً آمریکا و رژیم صهیونی وارد کنند که طاغوت‌های زمان برای سرنگونی انقلاب اسلامی به وحدت و تفاهم و وفاق رسیدند. هدایت امامین انقلاب و حضور توده‌های مردم و همت رزمندگان متعهد موجب شد که نظام استکبار جهانی به هدف شوم خود نرسد. اما غرب متجاوز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از «راهبرد نفوذ» استفاده کرد که همواره راهگشای نظام‌های سیاسیِ شیطان‌صفت بوده و هست و خواهد بود. متن غیررسمی از تفاهم‌نامۀ گروه مذاکره‌کننده با دولت زورگوی آمریکا که اخیراً در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شده، یکی از ثمرات همان راهبرد نفوذ است. ۲- آیندگان بدانند که نخبگان متعهد و انقلابی کشورمان پیش‌نویس این تفاهم‌نامه را از منظر آثار سوء و خلاف منافع ملی و تعارض‌هایی که با اهداف داخلی و منطقه‌ای انقلاب اسلامی دارد با دقت بررسی کرده و در رسانه‌ها منعکس کرده‌اند. متأسفانه مذاکره‌کنندگان ما به ریاست رئیس مجلس، چشم خود را از جنایت بزرگ آمریکا و رژیم صهیونی در قتل امام شهیدمان و خانوادۀ او بسته‌اند و از انتقام برای ارتکاب چنین فاجعۀ دردناک و بی‌سابقه سخنی به میان نیاورده‌اند. نخبگان متعهد و انقلابی در این باره نیز مطالب بسیار مهمی نوشته‌اند و هشدارهای جدی داده‌اند و لذا نیازی به توضیحات بیشتر نیست. متأسفانه دولتی که زمینه‌ساز و مدافع این تفاهم‌نامه است گوش شنوایی ندارد، ضمن آنکه مجلس به‌دلایل نامعلوم بیش از صد روز است که به‌اجبار تعطیل شده است. ۳- شما توده‌های مردم انقلابی بدانید که انقلاب اسلامی هم‌اکنون در نقطۀ عطف تاریخی قرار دارد. اقتصاد کشور در دست کسانی است که به آموزه‌های اقتصاد سرمایه‌داری ایمان دارند و راهکاری برای رشد و شکوفائی اقتصاد کشور نمی‌دانند جز گران کردن معیشت، حتی اگر به قیمت خرد شدن استخوان طبقات متوسط و محروم باشد. سیاست خارجی کشور نیز هیچگاه بر طبق رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و امام شهیدمان نبوده است. ۴- به‌یاد آورید که سیاستگذاری‌های کشور در روابط خارجی از دولت هاشمی رفسنجانی تا دولت‌های خاتمی و روحانی در دست کسانی بوده است که عاشق نظام سلطه‌جوی آمریکا و نوکرانش در اروپا هستند. اینان امنیت سیاسی کشور را جز پناهندگی در آغوش غرب ظالم نمی‌دانند. اینان حتی تأمین آب و نان و دارو و مسکن برای توده‌های مردم را در گرو سازش با غرب می‌پندارند. فرآیند ضعف و ناتوانی در مقابل زیاده‌خواهی‌های غربِ مستکبر تا آنجا پیش رفته است که پزشکیان که فرزند خلفِ رفسنجانی و خاتمی و روحانی است، در خلال جنگ اخیر و بعد از شهادت امام عزیزمان به‌دست آمریکای ملعون و رژیم صهیون کودک‌کش، رسماً ضعف و ناتوانی و ترس از انتقام را بدین شکل اعلام کرد که «اگر مذاکره نکنیم پس چه کنیم؟» ۵- شما توده‌های انقلابی بدانید که اگر روند درماندگی در مقابل جنایتکاران غربی به همین صورت ادامه یابد، آنگاه «شرط لازم» برای تفاهم «پایدار» با غرب این خواهد بود که نسل آینده به محور مقاومت پشت کند و «شرط کافی» نیز چیزی جز این نخواهد بود که در آینده‌ای نه چندان دور در کنار آمریکا و رژیم صهیون و مرتجعان منطقه قرار بگیرد و علیه محور مقاومت در خارج از کشور و سرکوب روحیه و تفکر انقلابی در داخل کشور وارد عمل شود. ۶- آیندگان بدانند که هم‌اکنون دست نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی نه تنها برای حفظ منافع ملی بسته است، بلکه برای تحقق و پاسداری از ارزش‌های اسلامی در روابط خارجی و اصلاحات انقلابی در امور اقتصادی و اجتماعی کشور هیچ وسیله و امکاناتی در اختیار ندارند. شیاطین تعلیم‌دیده‌ای که در دستگاه‌های دولتی و تقنینی و قضائی کشور نفوذ کرده‌اند، به خوبی توانسته‌اند از مفاهیم مبهمی مانند وحدت و وفاق چماق‌هایی بسازند که صدای هر حقیقت‌جویی را در گلو خفه کند. 🔗 ادامه👉 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
۷- ما نسل فعلی در برابر آیندگان مسئولیت خطیری داریم. اکنون شاهدیم که دولت پزشکیان در آستانۀ امضای تفاهم‌نامه‌ای است که اولاً ضمانت اجرایی ندارد زیرا که «تفاهم‌نامه» است و نه «قرارداد» و ثانیاً این تفاهم‌نامه می‌تواند مصداق بارزی از بی‌خبری و بی‌خردی و تسامح در نگارش تفاهم‌نامه‌ها در روابط بین‌الملل باشد. چگونه می‌توان تفاهم‌نامه‌ای را امضاء کرد که نه تنها منافع ملی را نادیده می‌گیرد، بلکه حق مسلم کشور بر تنگۀ هرمز و حق غنی‌سازی را به ترامپ اِپستینی واگذار می‌کند؟ چگونه می‌توان تفاهم‌نامه‌ای را امضاء کرد که اجرای بسیاری از بندهای کلیدی آن منوط به رضایت ترامپ تبهکار از عملکرد آیندۀ مسئولان و دولتمردان ما باشد؟ آیا جلب رضایت ترامپ فاسد بدین معنی نیست که به‌قول قرآن کریم «حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم: تسلیم خواسته‌های آنها بشویم»؟ و سرانجام چگونه می‌توان تفاهم‌نامه‌ای را امضاء کرد که در خصوص انتقام از ترامپ جنایتکار و قاتل سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و امام عزیزمان سکوت کامل کرده است؟ اما ای آیندگان بدانید که چنین تفاهم‌نامۀ فاجعه‌باری قرار است به زودی و بدون تصویب در مجلس شورای اسلامی امضاء شود. ۸- اینجانب در حد اندک بضاعت علمی خویش تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهم‌نامه را اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکره‌کننده می‌دانم به دلایلی که در ادامه بیان می‌شود. نکتۀ اول - امید چندانی ندارم که شعارها و مطالباتِ شما توده‌های مردم در خیابان بتواند دولتمردان عاشق‌پیشه و دلباختۀ غرب را هدایت کند و روحیۀ تسلیم‌ناپذیری و مبارزه با ظالمان غرب را به‌شیوۀ امامین انقلاب در ایشان زنده کند. نکتۀ دوم - می‌دانیم و می‌دانید که در خلال دوران حضور اصلاح‌طلبان در دولت، متأسفانه انحرافات فرهنگی به‌ویژه گرایش به مصالح و مطامع دنیوی در اکثر دولتمردان ارشد شکل گرفته است. از این رو شاهدیم که کارشناسان و مشاورانی در صحنۀ سیاستگذاری‌های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی میدان‌دار شده‌اند که پیروی از مطامع دنیوی را در قالب آموزه‌های به ظاهر «علمی» و ضرورت‌های عینی توجیه می‌کنند و ترویج می‌دهند. بی‌دلیل نیست که صیانت از ارزش‌های اسلامی و حفظ عزت و اقتدار سیاسی و مقابله با مستکبران و اسلام‌ستیزان غربی، جایگاهی در سیاستگذاری‌های مسئولان کشور در روابط بین‌الملل ندارد. و بی‌دلیل نیست که سخنان و رهنمودهای رهبر شهیدمان خطاب به مسئولان کشور در دولت‌های اصلاح‌طلب در خصوص خسارت محض در مذاکره با آمریکا هیچگاه مورد توجه هاشمی رفسنجانی و خاتمی و روحانی و هم‌اکنون پزشکیان قرار نگرفت. نکتۀ سوم - پیروی از مطامع دنیوی در میان دولتمردان ارشد در دولت پزشکیان به‌شکل رسیدن به «تفاهم» با ترامپ فاسد ظاهر شده است. آنان که به دنبال مطامع دنیوی می‌روند و از خداوند متعال و روز جزا نمی‌ترسند، از عربده‌های شیطانی ترامپ قاتل می‌ترسند. اینان با هر ترفند و حیله‌ای که مشاوران شیطان‌صفت به آنان تلقین می‌کنند، می‌کوشند که مذاکره و تفاهم با ترامپ اپستینی را موجه نشان دهند. از دیدگاه بنده مادامی که پزشکیان در رأس دولتی قرار دارد که به شیوۀ دولت‌های اصلاح‌طلب قبلی می‌اندیشد و از نیروهای اجرائی و مشاوران آنان بهره‌مند می‌شود و مذاکره و تفاهم با ترامپ ملعون را ضروری و از اهم واجبات می‌داند، نمی‌توان انتظار داشت که انتقام برای قتل امام شهیدمان جایی در تفاهم‌نامه داشته باشد. نکتۀ چهارم - سؤال می‌کنم که آیا پزشکیان به لحاظ فقدان جرئت و شهامت در روابط بین‌المللی و عدم اعتقاد به قدرت توده‌های مردم، مصداقی از شاه سلطان حسین صفوی نیست؟ آیا فراموش کرده‌ایم که رهبر شهیدمان دربارۀ آن شاه به غایت محافظه‌کار چنین فرمودند: «اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین‌ها بشود، دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرئت و جسارت ندارند، در خود احساس قدرت نمی‌کنند، در مردم خودشان احساس توانایی و قدرت نمی‌کنند، کار جمهوری اسلامی تمام خواهد بود.» آیا از رئیس‌جمهور فعلی می‌توان انتقام خون امام شهیدمان از ترامپ فاسد را مطالبه کرد؟ آیا دولت پزشکیان به شعار «یا لَثاراتِ الخامنه‌ای» که شما توده‌های مردم هر شب در خیابان‌ها فریاد می‌زنید، باور دارد و آن را می‌پسندد؟ آیا برای حفظ عزت و کرامت توده‌های مردم و رزمندگان متعهد و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی در سیاستگذاری‌های داخلی و روابط بین‌المللی، راهکاری به‌جز کنار رفتن پزشکیان از قدرت و اصلاحات ساختاری در نظام تصمیم‌گیری متصور است؟ 🔗 ادامه👉 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
نکتۀ پنجم - تصدیق می‌کنیم که فریاد شما توده‌های مردم در صحنۀ خیابان چه بسا قادر باشد بسیاری از نمایندگانِ خواب‌رفته را بیدار کند، بدین امید که مجلس بتواند دولت پزشکیان را کنار بزند و زمینه‌ای فراهم کند که متولیان سیاست خارجی کشور که عزت و اعتبار جمهوری اسلامی را در میان رزمندگان محور مقاومت و آزادی‌خواهان جهان خدشه‌دار کرده‌اند، در عدلیه‌ای از جنس عدالت امیرالمؤمنین علیه‌السلام محاکمه و مجازات بشوند. اگر چنین شود، آنگاه ترامپ ملعون نه تنها شکست راهبرد نفوذ در سلطه‌جویی غرب را به چشم خود خواهد دید، بلکه بر قدرت شما توده‌های مردم انقلابی به درستی واقف خواهد شد. فقط در چنان شرایطی است که رزمندگان جان‌فدا و پاسداران انقلاب اسلامی قادر خواهند بود که ظالمان و سلطه‌جویان را از منطقه بیرون کنند و درسی به آنان بدهند که فراموششان نشود. ۹- آیندگان چه بسا به ما خرده بگیرند که چرا به مجلسی امید بسته‌اید که اکثریت نمایندگانش اخیراً همان کسی را به ریاست خویش انتخاب کرده‌اند که رئیس گروه مذاکره‌کننده برای امضای این تفاهم‌نامه بوده است؟ ما چنین نقدی را می‌پذیریم، اما چون از نعمت امام و رهبری بصیر برخورداریم که فرزند برومند آن امام شهید است، پس به آینده امیدواریم. اگر کاری از دست مجلس ساخته نباشد، آنگاه امیدمان به شخص رهبر و امام عزیزمان است. مسعود درخشان جمعه ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
📌مشاور راهبردی قالیباف: چیزی به نام شروط رهبری وجود ندارد ده بند شب آتش‌بس وجود دارد که آن هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی نبوده و صرفاً یک بیانیه بوده است پ ن: عجب شارلاتان‌بازی‌هایی! عجب خالی‌بندی‌هایی! ده شرط رهبر را در پیام ایشان همه خواندیم. در بیداری با همین چشم‌هایمان! حالا می‌گی خواب و خیال بوده؟! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
اینترنت بین‌الملل وصل شد! همه بانکهای بزرگمون رو هک کردن؟ نوش جان! چه نیازیه بانکها خدماتشون رو در
حالاجالبی داستان کجاست؟؟ اون زمان میگفتن کسب و کار های اینترنتی خوابیده و اصلا نمیشه پول در آورد. بماند که صاحبان کسب در آمد اینترنتی محصولات خودشون رو در پیام رسان های داخلی به فروش میگذاشتند و پول درمیاوردند. الان که بانک ها قطع شده هیچ جوره نمیتونن کسب در آمد کنند😂🤣
❇️ بیانیه آیت‌الله محمود رجبی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان دربارۀ «مذاکرات پایان جنگ با آمریکا و تفاهم‌نامۀ آتش بس» : بسمه تعالی آنگونه که برخی مسئولان اظهار می‌دارند تیم مذاکره‌کننده در آستانۀ نهایی کردن تفاهم‌نامۀ آتش‌بس هستند؛ از این‌رو نکاتی را به مسئولان محترم یادآور می‌شوم: 🔸۱. در شرائط کنونی دشمن در سراشیبی سقوط و به دلایل مختلف نیاز شدید به تفاهم‌نامه و پایان یافتن جنگ دارد و در مقابل، ایران اسلامی در آستانۀ پیروزی نهایی است، از این رو باید به مذاکره فقط برای گرفتن مطالبات به‌حق ملت ایران نگاه کرد. شروط ۱۰ ماده‌ای ایران اسلامی برای پایان جنگ که در بیانیۀ شورای عالی امنیت ملی آمده بود در چارچوبی که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) تعیین فرمودند و سه پیش‌شرط آن که سرتیم مذاکره‌کنندگان بیان کردند، مطالبات ملت ماست که دشمن باید دقیقا با تضمین‌های لازم آن را عملیاتی کند. 🔹۲. اگر دشمن به همۀ بندهای ده‌گانه و پیش‌شرط‌ها عمل کند باز هم انتقام و قصاص کسانی که در جنگ اخیر سرداران و دانشمندان و کودکان دانش‌آموز و دیگر عزیزان ما و در رأس همه رهبر عزیز ما را به شهادت رساندند در جای خود محفوظ است و از هم‌اکنون برای آن باید از طرق مختلف برنامه‌ریزی و اقدام شود. 🔸۳. خواست همۀ آحاد ملتی که بیش از یکصد شب در خیابان‌ها و میدان‌ها حضور یافته‌اند و عزیزانی که در نیروهای مسلح جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و هدیه به نظام اسلامی کرده‌اند، این است که برگ‌های برندۀ ما خدای ناکرده به بهای اندک یا بی‌بها به دشمن تحویل داده نشود. تنگۀ هرمز و گرفتن عوارض از کشتی‌ها که از جمله موارد بندهای ده‌گانۀ بیانیه رهبری معظم است، برگ برندۀ ایران اسلامی است. این برگ برندۀ بزرگ نباید در برابر رفع محاصرۀ ظالمانۀ دشمن که به تصریح خودش دزدی دریایی است از دست برود. حق مسلم را در برابر دزدی دریایی دادن ناشی از یک خطای محاسباتی است. بخشی از تنگۀ هرمز که طرف ساحل ماست، منحصراً از آن ملت ماست و بخش سمت کشور عمان، برای عمان است. عبارت مبهم «آبراه مشترک ایران و عمان» خطای محاسباتی است. 🔹۴. پیش‌شرط «استرداد اموال بلوکه شده» و «پایان جنگ در همۀ جبهه‌های مقاومت (لبنان، غزه، کرانۀ باختری، یمن، عراق و ...» همانطور که پیش‌شرط مذاکره بوده، پیش‌شرط تفاهم هم هست. و گرنه با تجربه‌های گذشته هیچ تضمینی برای عمل کردن دشمن به تعهداتش وجود ندارد. 🔸۵. زمان توافق نهایی باید دقیقا مشخص با قید زمان معین و کوتاه مدت حداکثر دو هفته‌ای از زمان امضای تفاهم‌نامه و بدون هیچ قید و شرط دیگری باشد. 🔹۶. از عبارات مبهمی که در برجام وجود داشت، عبرت بگیریم. در این تفاهم‌نامه از هر عبارت مبهمی مانند «احترام به حق حاکمیت» یا «موکول شدن مباحث هسته‌ای به مرحلۀ بعد» پرهیز شود. عبارت «احترام به حق حاکمیت» در توافق الجزایر هم بود و دشمن عمل نکرد. 🔸۷. همانگونه که در خطوط قرمز رهبری به حق ذکر شده بود، ملت ما انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند و آمریکا یا هیچ کشوری حق هیچگونه مداخله‌ای در آن ندارد. نباید در تفاهم‌نامه یا گفتگوها و پیام‌ها هیچ کلمه‌ یا جمله‌ای راجع به آن ذکر شود؛ بلکه بر حق مسلم ما و نقض آتش‌بس بودن هرگونه مداخله در آن از هر کشوری باید تأکید شود و موکول شدن مباحث هسته‌ای به مرحلۀ دوم نافی حق مسلم بودن آن است و از جمله عبارات مبهمی است که نباید در تفاهم‌نامه ذکر شود. 🔹۸. خروج صهیونیست‌ها به طور کامل از سرزمین لبنان باید از پیش‌شرط‌های امضای تفاهم‌نامه باشد. 🔸۹. باید برای نقض آتش‌بس و هریک از بندهای تفاهم‌نامه از سوی دشمن عدم پای‌بندی ایران اسلامی به تعهداتش، حق حمله ایران به منافع دشمن و مجازات دشمن از سوی ایران اسلامی بدون هیچ اجازه‌ای از هیچ سازمانی تأکید شود. 🔹۱۰. بیانیه مشترک قبل از نهایی شدن تفاهم‌نامه بی‌معناست. بیانیۀ مشترک نسبت به امری که هنوز معلوم نیست چه خواهد شد فقط به سود دشمن و خلاف عقل است. 🔸۱۱. متن پیشنهادهای تیم مذاکره کننده را قبل از نهایی شدن به اطلاع برسانید تا ملت بدانند مسئولان بر چه چیزهایی اصرار دارند و آرامش یابند. 🔹۱۲. قبل از آنکه دشمن از این تفاهم‌نامه سوء‌استفاده کند، تیم مذاکره کننده اولین روایت را به صورت دقیق به مردم دنیا اطلاع‌رسانی کند تا در مغلوب دشمن نشود. محمود رجبی ۱۴۰۵/۰۳/۲۳ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 گیج نشید! تفرقه و بحث و جدل ممنوع متحد با هم شروط ایران رو سر دست بگیرید 🔶 اینا همون شروطیه که باهاش مردم عزادار رو به مذاکره مجاب کردن، و حق عقب نشینی از هیچکدومش رو ندارند 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
705.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 میدونید چرا تا اسم میاد مخصوصا از سمت گروه , تن و بدن مردم مبعوث شده میلرزه؟ ببینید چرا❗️ ۹ سال اسنپ بک رو مخفی کردن، ۹ سال گردن نگرفتن تا اینکه فعال شد❗️ چجوری به شما اعتماد کنیم⁉️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 برخی کانال های نزدیک به جریان اصلاحات مدعی شده اند که حصر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد بعد از ۱۷ سال به پایان رسیده است پ.ن: یه احتمالی که میدم این هست که این خبر رو از عمد دارن روش کار میکنند تا مردم به جای فریاد نمیپذیریم حواسشون بره سمت این خبر هرچند به نظرم احتماله ها ولی در کل باید حواسمون جمع باشه 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism