eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
777 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥سیاست ما عین دیانت ماست در محرم برخی خواهند گفت هیئت و عزاداری را با سیاست قاطی نکنید بگذارید عزاداری کنیم. برای درستی یا اشتباه بودن این مسیر چیزی بهتر از اسناد به جای مانده از لانه جاسوسی نیست. در اسناد آمده آمریکایی ها به سرلشگر زاهدی میگویند با محرم چکار می کنید؟ زاهدی گوید سیاست ما اینست که جلوی مراسمات را نگیریم ولی ملاها باید تضمین دهند «مجالسشان غیر سیاسی باشد و فقط از حسین بگویند و گریه کنند ..!» 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
پشت‌پرده بمباران ضاحیه؛ تله‌ی «نظم جدید» و قمار محاسباتی علیه ایران ساده‌لوحی است اگر بمباران امروز ضاحیه را اقدام خودسرانه اسرائیل بدانیم. این یک «خطای محاسباتی تعمدی» و سناریوی مشترک میان واشنگتن و تل‌آویو برای بازآرایی ژئوپلیتیک منطقه و دوشیدن دیپلماتیک ایران در دقیقه ۹۰ است. نمایش دروغین «آمریکای بی‌عرضه»: واشنگتن عمداً خود را عاجز از مهار اسرائیل نشان می‌دهد تا با زبان دیپلماسی جلو بیاید و دست ایران را ببندد، در حالی که سگ هار خود را در میدان رها کرده تا با باران بمب، امتیازات تحمیلی را در متن نهایی توافق به تهران قالب کند. تله‌ی ترس برای کشورک‌های عربی: طراحان نظم جدید از فشار ایران به پایگاه‌های آمریکا استفاده می‌کنند تا به کشورهای عربی القا کنند «آمریکا دیگر امنیت شما را تأمین نمی‌کند». خروجی این ترس، پناه بردن این کشورک‌ها به آغوش اسرائیل به اسم صلح است. مرگ تدریجی تنگه هرمز: هدف نهایی این صلح تحمیلی، ساخت کریدورهای ترانزیتی جدید است تا خلیج‌فارس را با دور زدن کامل تنگه هرمز به بنادر اسرائیل وصل کند و شاهرگ اقتصادی ایران را بی‌خاصیت و این کشورک‌ها را مستعمره تل‌آویو سازد. مهندسی خطای محاسباتی ایران: خطرناک‌ترین بخش، فریب خوردن دستگاه دیپلماسی ماست. وقتی با خوش‌بینی می‌گوییم «ما با آمریکا توافق می‌کنیم اما اسرائیل نمی‌گذارد»، تفکیک اشتباه قائل شده‌ایم. این انفعال، مدل مبارزه ما را فلج کرده و سبب واگذاری امتیازات سنگین می‌شود و البته نابودی وحدت ساحات. فرمان دست کیست؟ حمله امروز هم‌زمان با ادعای توافق، پیامی به تمام سیاستمداران دنیاست که بدانند در نظم جدید، دیپلمات‌های غربی کاره‌ای نیستند و فرمان اصلی دست شبکه صهیونیسم بین‌الملل است. خلاصه کلام: تفکیک آمریکا از اسرائیل، بازی در زمین آنهاست. بمب‌های امروز ضاحیه، امضای پنهان واشنگتن پای همان کاغذ توافق بود. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔺پزشکیان: تصمیم‌گیری درباره جنگ و مذاکره بر عهده رهبری و شورای عالی امنیت ملی است رئیس جمهور در نشستی با مدیران رسانه‌های کشور: 🔹حفظ وحدت و انسجام ملی مهم‌ترین اولویت امروز کشور است. 🔹همه جریان‌ها باید خود را ملزم به تبعیت از تصمیمات مبتنی بر نظر رهبر عالیقدر انقلاب بدانند. 🔹دولت همزمان معیشت مردم، اقتدار ملی و توسعه روابط منطقه‌ای را دنبال می‌کند. 🔹با انسجام داخلی، دیپلماسی فعال و اصلاحات اقتصادی با قدرت از چالش‌ها عبور خواهیم کرد. 📌پ ن: اول ثابت کن شما با رهبر هماهنگ هستید تا بعد.. اصلاحات اقتصادی منظورت ادامه همون دی ماه هست که مسبب اغتشاشات و جنگ و شهادت رهبر شد⁉️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
هدایت شده از ♫ سرودهای جنگ ♫
surati.mp3
زمان: حجم: 1.3M
صلح صورتی آنروز که صلح امضا شد راه تجارت وا شد نوشیدند در آرامش دنیا زیبا شد آنروز که صلح امضا شد پشت خلایق تا شد امیدمان در دل‌ها بر بادها شد آنروز فریادی نیامد تاریخ را یادی نیامد خوابیم، در خواب گران گرانی با بادی نیامد اکنون خانه‌ها خاموشند مردم جامگان بفروشند چیزی نماند بر تن‌ها تنها به گوشه‌اند یک شعله‌ای مایوس در ما صد دشمن سالوس در ما ماییم موج سودا افسوس بر ما 🗣 Eitaa.com/warsong
⬅️ پزشکیان در مقابل غرب VS پزشکیان درمقابل منتقد و صداوسیما: 🚩 🥸🤪 👀@khandedare
● پیام فرمانده نیروی هوافضا سپاه، سردار سیدمجید موسوی خطاب به عموم مردم ایران ✔️بسم الله الرحمن الرحیم • ملت بصیر و غیور که در خون‌خواهی امام شهید مبعوث گشتید و در راه تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و اقتدار و سرافرازی ایران عزیز، با امام حاضر عهدی تازه بستید، هوشیار باشید که از شئون متعهد بودن، تبعیت کردن است. پس نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب‌تر، بلکه همراه با ولیّ خویش باشید. • درست در مسیری که امام خمینی کبیر رحمة الله علیه فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد. • گوش به فرمان ولایت بوده و از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر می‌اندازد دوری نمایید. ➖ سرباز ولایت و جانفدای ملت سید مجید موسوی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴انتقاد حسین شریعتمداری از تفاهم احتمالی ایران و آمریکا: چرا بر سر باز کردن تنگه هرمز تفاهم کردید؟ چرا غرامت نگرفتید؟زمینه را برای جنایت بعدی آماده کردید حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: 🔹باید از آقایان قالیباف و عراقچی پرسید، مگر نه این‌که بستن تنگه هرمز یکی از اصلی‌ترین اهرم‌های کشورمان در جنگ رمضان بوده است و مگر نه این‌که بستن تنگه راه تنفس تجاری و اقتصادی دشمن را مسدود نموده و به خفگی نزدیک کرده است؟! 🔹آقایان قرار است با کدام توجیه منطقی و توضیح قابل قبولی از این اهرم سرنوشت‌ساز دست بردارند؟! 🔹می‌فرمایند؛ «از کشتی‌های عبوری هزینه خدمات خواهیم گرفت»! همین؟! آمریکا و متحدانش، رهبر بزرگوار ایران اسلامی و جهان اسلام را به شهادت رسانده‌اند، خون ده‌ها دانشمند هسته‌ای و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی، صدها انسان بی‌گناه و دانش‌آموزان مظلوم را بر زمین ریخته‌اند. 🔹حالا قرار است با گشایش تنگه هرمز و دریافت هزینه خدمات از کشتی‌های عبوری، گلوگاه اقتصادی و تجاری آنها را رها کنیم؟! و زمینه را برای حملات و جنایات بعدی آنها فراهم آوریم؟! 🔹محاصره دریایی ایران از سوی آمریکا نه فقط یک اقدام غیرقانونی، بلکه جنایت جنگی است و همان‌طور که ترامپ با صراحت اعتراف کرده است یکی از انواع «دزدی دریایی» است. 🔹دریافت غرامت، یکی از شرایط اعلام شده رهبر معظم انقلاب بوده و هست. حضرت ایشان در پیام ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۴ خود می‌فرمایند: «ما از دشمن غرامت خواهیم گرفت و اگر امتناع کند، به اندازه‌ای که تشخیص بدهیم، از اموالش برخواهیم داشت و اگر آن هم مقدور نباشد، به همان اندازه از اموالش را نابود خواهیم کرد». 🔹این غرامت را قرار است چگونه از آمریکا و شرکایش در جنگ رمضان دریافت کنیم؟ تعهد؟ آمریکا به کدام تعهدش پایبند بوده است؟! از هم‌اکنون پرداخت غرامت را نفی می‌کند. 🔹تنگه هرمز یکی از اصلی‌ترین اهرم‌ها برای دریافت غرامت است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
ارز ترجیحی را اگر قبیله ما حذف کند، خدمت است؛ اگر قبیله رقیب حذف کند، خیانت! مذاکره با آمریکا را اگر ما انجام دهیم، خدمت است؛ اگر قبیله رقیب انجام دهد، خیانت! یکی از ریشه‌های وضع فعلی کشور، همین قبیله‌گرایی سیاسی و به مذبح بردن حقیقت پیش پای منفعت قبیله است. ✍️دکتر یاسر جبرائیلی syjebraily 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی می‌گیم از آمریکا و اسرائیل نترسید چون از اینها داریم هوافضای سپاه ... ماشاالله 🗣 @antineoliberalism
🟥 پزشکیان: در حالی که برخی افراد بدون آنکه آثار تورم و دشواری‌های اقتصادی را در زندگی خود لمس کنند، صرفاً به بیان شعارها و دیدگاه‌هایی می‌پردازند که هزینه‌ای برای آنان ندارد و از سوی دیگر زندگی‌های مرفه دارند و تورم به معیشت آنان لطمه نمی‌زند. 🔴 پ ن: اولا ما امار دولت از وضعیت بازار رو اصلا قبول نداریم بیشتر بدبختیا تو بازار در حال حاضر بخاطر شوک درمانی دی ماه بوده اقتصاددان ها هم هرروز دارن نقد میکنن کلیپاش رو اینجا فرستادیم قرار نیست گندای دولتو ب اسم جنگ بنویسید ما هم چشم بسته قبول کنیم حالا فرضا این حرف درسته و ما از لحاظ اقتصادی داریم فروپاشی رو تجربه میکنیم اگر توافقی رو امضا کنیم که چندماه دیگه دوباره حمله کنن و خسارت ها باز هم بیشتر بشه در اون صورت بردیم؟ تضمین برای این توافق سراسر خسارت بار چیه؟ یک سوال مهم تر و اساسی تر چرا در ۳۹ روز جنگ محاصره نبودیم و بیشتر نفت می فروختیم⁉️ راه فقط تسلیم و سازش و ذلت نیست مقاومت هست هزینه سازش بیشتر از مقاومت است هزینه سازش بیشتر  از مقاومت است هزینه سازش بیشتر  از مقاومت است 👈👈این محاصره نتیجه اتش بس بود👉👉 اگر دوباره شروع کنیم به بمباران دارایی های امریکا درمنطقه بمباران پایگاه ها بمباران شرکت های هوش مصنوعی بمباران اسرائیل ایا محاصره دریایی میتونه ادامه داشته باشه؟ میخوان چیکار کنن؟ میخوان زمینی حمله کنن که بعد همشونو تو جزیره موشک بزنیم؟ امریکا اگه میتونست حمله کنه جنگ رو تبدیل به اتش بس میکرد⁉️ مسئله اینه که غرب لیسان اولویتشون پایان جنگ هست نه پیروزی! متاسفانه حاضرند به هر طریقی توافق کنند، حتی ذلت بار اما جنگ ادامه نداشته باشه. درضمن اگر ما الان نسبت به اون ۳۹ روز جنگ در شرایط بدتری بخاطر محاصره دریایی هستیم خود پزشکیان اولین کسی هست که باید پاسخگو باشه که چرا آتش بس رو پذیرفتند❗️ اگه قرار بود با این شرایط توافق کنیم چرا قبلا توافق نکردیم؟ چرا امریکا حمله کنه این همه شهید بدیم رهبر شهید بشه بعد توافق کنیم؟ درضمن هرچقدر روی ما فشار هست روی امریکا که ذخیره نفتش تموم شده بیشتر فشاره ما از راه زمینی داریم واردات انجام میدیم اگر اقایون خیلی نگرانن کریدور شمالی ک 20 ساله خاک خورده زودتر راه بندازن 📌درنهایت بازهم تکرار میکنم در جنگ وجودی شما هرچیزی رو باید با فروپاشی و اوارگی و نابودی ایران مقایسه کنی، دراین صورت ما هنوز تاب اوری داریم، بیشتر از بقیه کشورها که بنزینشون گرون شده تاب اوری داریم 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
‌ 🔴‌ برنامه امشب رو از دست ندید 🔘شب قدر انقلاب اسلامی ✍️rahemodares راه‌‌‌‌‌‌‌ مدرس 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مرندی عضو تیم مذاکره کننده: فعلاً مذاکره دیگری در کار نخواهد بود 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism