نه داداش
متاسفانه معلومه شما از گذشته عبرت نگرفتی
یادتونه وقتی آمریکا از برجام خارج شد و تمام تحریم ها برگشت ما در برجام موندیم؟و حتی اجازه ندادن مقابله به مثل کنیم و از برجام خارج بشیم؟
اینم دقیقا عین همونه.
ما توافق میکنیم
اونا میزنن زیرش و نقض عهد میکنند
ولی ما دائما در توافق میمونیم
منتهی
این دفعه رو کور خوندید
نشونتون میدیم که مردم چیکارتون میکنند.
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
داداش حلالمون کن
تو بالاخره آخرش فهمیدی که نباید گول بخوری
تو شفاف بودی، وقتی دروغ میگفتی دماغت دراز میشد و نمیتونستی چیزیو پنهان کنی
مارو حلال کن پینوکیو
✍ali_bitarafan5
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
حالا که در روز تولد ترامپ بهش هدیه دادید، سوار سرتان میشود و حسابی جلوی چشم دنیا خوار و ذلیلتان میکند. کاری میکند عالم و آدم قاهقاه بهتون بخندند.
ما سکوت میکنیم. حرفی نداریم.
ولی آقای قالیباف، ترامپ تو یکی را تا لخت نشوی و مشروب نخوری و برایش نرقصی، ولت نمیکند.
فیلمت را هم میگذارد شبکه اجتماعی.
بدتر از این هم به سرت خواهد آورد
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
حالا که در روز تولد ترامپ بهش هدیه دادید، سوار سرتان میشود و حسابی جلوی چشم دنیا خوار و ذلیلتان می
.
خودتان انتخاب کردید که ترسو باشید، پس تا آخر عمرتان در ترس و ذلت نگهتان خواهند داشت.
به جای عوارض به آزادسازی اموال بلوکه دل خوش نکنید
آزادسازی اموال بلوکه ایران نمیتواند جای عوارض تنگه هرمز را بگیرد
- اولی نسیه است و دومی نقد
- اولی مقطعی است و دومی همیشگی
- اولی فقط ۶ میلیارد دلار است و دومی «سالی» ۴۰ میلیارد دلار
- اولی کشور را وابسته میکند و دومی نظم ایرانی میسازد.
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🟥معاون رئیسجمهور آمریکا جی دی ونس: اگر ایرانیها به این توافق پایبند باشند، در ۵۰ سال آینده تحول اساسی در خاورمیانه رخ خواهد داد.
🔶این توافق به معنای باز شدن فوری تنگه هرمز و رفع محاصره دریایی است که همزمان بر ایران تحمیل کردهایم
🔶توافق مقرر میدارد که ایران هرگز سلاح هستهای نخواهد داشت و به دنبال توسعه، به دست آوردن یا تلاش برای خرید آن نخواهد بود
🔶منافع واقعی برای ایران وجود دارد تا زمانی که به بخش تعهدات خود پایبند باشد
پ.ن: حرومزاده ها وعده هایی که تو برجام داده بودید و هیچ وقت عملی نکردید یادمون نرفته.
این حرفا برای یه مشت قماش خوش خیال بدیم بره قشنگه،نه برای ما
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
ترجمه توافق اعلامی از زبان مردم مبعوث شده
بیایید معنای بند به بند توافق اعلامی توسط شعام را بررسی کنیم تا ببینیم چرا ما میگوییم اینها حافظ منافع ملت و امت نیستند:
1. توقف دائمی جنگ در همه جبهه ها بخصوص لبنان: اسراییل امروز صبح مجددا به لبنان حمله کرد و اعلام کرده این بند توافق را به رسمیت نمیشناسد!
2. مذاکره کنندگان ما به رسمیت شناخته شدن توسط آمریکا را -به گفته عراقچی- به عنوان یکی از مهمترین دستاوردها تثبیت کرده اند. تبریک که تاکنون غیررسمی بودیم و رسمی شدیم! مداخله در امور داخلی ما هم دیگر در کار نیست!
3. محاصره دریایی بلافاصله برداشته نمیشود!
4. تعهد آمریکا! به خروج نیروهایش از پیرامون ایران. توضیح بیشتر لازم نیست!
5. بازگشایی تنگه هرمز: خلاف نص صریح امام و ولی فقیه و تقدیم دودستی مهمترین دستاورد جنگ!
6. تعلیق (و نه لغو) تحریمها یا همان برجام 2!
7. لزوم ارائه طرح بازسازی توسط غربیها: درست مقابل رویکرد اقتصاد مقاومتی و استراتژی نگاه به شرق امام ما. حتی یک دلار هم به شما عاشقان دلار نخواهند داد!
8. محدودسازی غنی سازی و حضور مجدد عوامل گروسی جاسوس در ایران احتمالا با حضور افتخاری جاسوس های آمریکایی!
9. تثبیت حضور ایران در معاهده NPT برخلاف نظر اکثریت ملت مبنی بر لزوم حرکت به سمت تسلیحاتی کردن برنامه هسته ای و تکمیل بازدارندگی!
10. هیچ!
11. پیش از امضا تفاهم نامه حتی یک دلار از پول های خودمان را بر نگرداندند!
12. حضور مجدد جاسوسها در ایران!
13. اعتماد مجدد به شورای امنیت و سازوکار پوسیده جهان امپریالیستی!
14. مجددا سعی میکنیم برجام دیگری امضا کنیم با مطالبات جدید قاتل سید علی خامنه ای و کودکان و هموطنان مان!
ما تمام تلاشمان را میکنیم تا مذاکره کنندگان را متهم نکنیم! اما آیا همه اینها فقط از روی حماقت است؟!
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارتش اسرائیل روستای کفرتبنیت در جنوب لبنان را هدف قرار داد
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
این صرفا یک لبخند معمولی نیست!
این لبخند رضایتی است که بیاختیار پس از گفتن این جمله بر زبان وزیر خارجه ملت مبعوثشده ایران مینشیند:
«برای اولین بار بعد از 47 سال آمریکا صراحتا به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران احترام میگذارد».
مسئله ذوقزدگی و برق چشمان جناب وزیر نیست. چرا که تکلیف او از قبل هم معلوم بود!
مسئله حتی این نیست که آمریکا هیچ وقت «جمهوری اسلامی انقلابی» را به رسمیت نشناخت. راستش را بخواهید آمریکا جزو اولین کشورهایی بود که انقلاب اسلامی را به رسمیت شناخت. اما در همان حین، در لانهی جاسوسی مشغول دسیسهچینی بود.
آقای وزیر!
مسئله این است که تا فرزندان خمینی و خامنهای زنده هستند، جمهوری اسلامی هیچگاه سلطهی دولت آمریکا را به رسمیت نخواهد شناخت.
روی کلهتان سروته ایستادهاید و دارید جهان را وارونه میبینید.
اما ملت شما را روی پای خودتان خواهد نشاند. باذن الله
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism