eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
777 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
جک سالیوان، سناتور آمریکایی: اگر من جای اپوزیسیون ایرانی بودم جایی غیر از آمریکا را برای زندگی انتخاب می کردم. آمریکای ترامپ آمریکای گذشته نیست. و همه‌چیز در آن می تواند کارت معامله باشد. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
پزشکیان: دشمن منتظر بود در کشور قحطی ایجاد شود. دشمن میخواهد با فشار به معیشت مردم دلسردی ایجاد کند. دشمن میخواهد با نارضایتی اقتصادی آشوب ایجاد کند. دشمن میخواهد ارزش پول ملی را از بین ببرد. دشمن میخواهد.... 📌بهتر آن باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران آقای پزشکیان هر بار در مورد خواسته های دشمن حرف میزنید، لیستی از کارنامه و اقدامات دولتتان را ارایه میدهید. آنچه را میگویید دشمن بدنبال ان است، یا انجام داده اید یا درصدد انجام آن هستید. ✍️ محمدرضا یزدی زاده 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
بدون شرح فعلا فقط اخبار بخونید. نوع خبرهای امروز توصیف حقیقت اوضاع هست. حالا بعضی مداح ها شروع کردن ارجاع میدن به جمله رهبری برای حفظ وحدت که درست هم هست؛ اما ناقصه. چون هیچ کس از محقق شدن یا نشدن شروط رهبری حرف نمیزنه کسی از انتقام خون پاک حرفی نمیزنه. همه در حال تبریک گفتن هم هستن من هم اینجا که حرفهای رهبر شهید رو تکرار میکنم و شروط رهبر رو تذکر میدم در حال فحش خوردن. مردم! خیابان را با حفظ وحدت و پرهیز از ناسزاگویی های وحدت شکن، به امر امام جامعه رها نکنید. وقت نیامدن به خیابان شد را، امام خودشان خواهند گفت. فعلا آخرین امر امام حفظ شروط بود و حفظ خیابان. حفظ شروط با دیپلماسی بود که محقق نشد؛ در حفظ خیابان سربلند بمانیم. ✍️ moqavematnews_ir 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔻 آقای مشاور راهبردی ۱۳ ژوئن اعلام کرد خبر امضای توافق در روز تولد ترامپ کار منافقین است. نتایج مثبت/منفی مذاکرات و توافق به زودی معلوم خواهد شد. امّا تا اینجا حداقل یک نتیجه‌ی مثبت داشته است: اینکه امیدواریم میزان شارلاتانیسم و دروغگویی برخی‌ها را شناخته باشید. و البته کثافت پرونده‌سازیِ آنان را. ✍️🚩 yalesaraat 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚨شنیده شدن صدای سه انفجار در جنوب قشم و تنگه هرمز دو انفجار نخست ساعات پایانی شامگاه دوشنبه ۲۵ خرداد و سومین انفجار ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه ۲۶ خرداد رخ داده است. بررسی های اولیه: انفجارها در محدوده تنگه هرمز روی داده و بر اساس گزارش‌های اولیه، احتمالاً برای مدیریت تردد در این تنگه رخ داده است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
🚨شنیده شدن صدای سه انفجار در جنوب قشم و تنگه هرمز دو انفجار نخست ساعات پایانی شامگاه دوشنبه ۲۵ خر
کماکان منابع رسمی محلی و خبرگزاری‌های محلی واکنشی نسبت به انفجارات نشان ندادند برآورد ما "احتمالا امحا مهمات است" امروز اعلام شد که در جنوب کشور قرار است امحا صورت گیرد
سردرگمی ما انگار ما انقلابیون هم به مرض دودلی دچار شده‌ایم. دوستانی که پیشتر به صراحت و روشنی ننگ‌نامه را نقد می‌کردند، اکنون لابلای نقدها تمجید هم می‌کنند. تمجیدهای رفقای انقلابی از کجا می‌آید؟ همه‌ش ترجمه است. فلان روزنامه‌ی غربی نوشته ترامپ شکست خورد، فلان سایت غربی گفته ایران پیروز شد، فلان تحلیل‌گر غربی گفته دهن اسرائیل با مذاکرات سرویس شد. اگر جواد ظریف چنین‌ حرف‌هایی بگوید رفقای انقلابی به درستی توی دهنش می‌زنند؛ ولی اگر غربی‌ها بگویند، حقیقت مسلم شمرده می‌شود. هیچ حقیقتی توی حرف غربی‌ها نیست. یکم اینکه بسیاری از این «تحلیل‌گران» به‌وضوح از نقصان دانش و اطلاعات در رنج‌اند. برای مثال خیلی‌شان نمی‌دانند دولت مستقر ایران غربزده است یا نمی‌دانند جنوب لبنان هنوز تحت اشغال است. دوم اینکه بخش دیگری از این تحلیل‌گران وابسته به حزب دمکراتند و بنابه رقابت‌های حزبی می‌خواهند دولت جمهوری‌خواه را ضایع کنند. به همین دلیل ادعا می‌کنند ترامپ شکست خورده است. سوم اینکه بخشی دیگر از تحلیل‌گران وابسته به صهیونیسم هستند و جز با کشتار همه‌ی ایرانیان ارضا نخواهند شد. آنان نیز دم از شکست ترامپ می‌زنند تا به جنگ ترغیبش کنند. شما نمی‌توانید فرض کنید تحلیل این سه گروه بی‌طرفانه است؛ غرض‌شان کاملا از پس کلمات‌شان هویداست. یک تحلیل واقع‌بینانه می‌گوید که نه فقط متن تفاهم‌نامه، بلکه فرامتن و زیرمتن‌اش هم استعماری‌اند. جنبه‌های استعماری متن: امکان دخالت آمریکا در مورد نحوه‌ی بازسازی خرابی‌ها، در مورد نحوه‌ی مدیریت تنگه هرمز، در مورد نحوه‌ی کار صنعت اتمی بومی‌مان جنبه‌های استعماری فرامتن: دولت دست‌نشانده و‌ کودتاچی پاکستان، عملا بیش از دولت و ملت و مجلس خودمان در امضای این تفاهم‌نامه نقش دارد جنبه‌های استعماری زیرمتن: جنوب لبنان هنوز زیر ضرب متجاوزان است. جدی گرفتن تفاهم‌نامه در این شرایط به معنای مشروعیت‌بخشی به اشغال است غربزده نباشیم حتی اگر اسکات ریتر هم گفت ننگ‌نامه به نفع ایران و مقاومت بوده است، باور نکنیم و حرفش را با افتخار منتشر نکنیم
فوری/ تهدید کوبنده امشب قالیباف در دنیای فرضی پس از نقض مکرر توافق و اصرار صهیونیستها بر ادامه تجاوز به لبنان خلاف توافق: «‌تجاوز صهیونیستها بار دیگر نشان داد آمریکا اراده برای اجرای تعهدات خود ندارد. با چراغ سبز نشان دادن به رژیم نمی‌توانید امتیاز بگیرید. سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیست» ✍️سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 afra_eco 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
تا سرگرم فوتبالید عرض کنم لبنان همچنان زیر آتش و توافقی که یکی از بندهایش خاتمه جنگ در لبنان است برقرار میباشد! ✍️سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 afra_eco 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
♨️دکتر مرندی عضو تیم‌مذاکره کنندگان: 🔹۱) حماقت نتانیاهو بن‌بستِ مذاکرات را شکست. برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، تا پیش از حمله جنایتکارانه او هیچ متن نهایی‌ای وجود نداشت. این حمله بود که ترامپ را وادار کرد خواسته‌های ایران، به‌ویژه در مورد لبنان، را بپذیرد. 🔹۲) حماقت نتانیاهو نتیجه معکوس داد. این یک عقب‌نشینی تاریخی از سوی «امپراتوری شر» است. هرگونه نقض توافق با پاسخی سخت و قاطع از سوی ایران و محور مقاومت مواجه خواهد شد ✍️اجازه بدید طور دیگری ببینیم. ترامپ گوشی را برمی‌دارد، به بی‌بی می‌گوید توافق امروز، درست در روز تولد من اعلام خواهد شد، تو هم آخرین حمله را به بیروت انجام بده. چند ساعت بعد، حمله انجام میشود. بلافاصله توافق اعلام میشود و جهان انتظار دارد ایران و مقاومت سکوت کنند، چون حالا دیگر توافق آماده شده و روی میزست. مشکل اینجاست که بعضیها توافق را پایان جنگ میبینند، در حالی که آمریکایی‌ها آن را ابزاری برای مدیریت جنگ میدانند. از نگاه دشمن توافق زمانی ارزش دارد که اولا بتواند دست مقاومت را ببندند و همزمان هزینه اقدامات رژیم صهیونیستی را هم کاهش دهند. (مثل الان که زد و پاسخ نگرفت) به هر حال زمان، بهترین قاضی این ماجرا خواهد بود. ما عجله‌ای برای قضاوت نداریم. می‌نشینیم و تماشا میکنیم. اما نه با هیجان ذوق‌زدگان همراه میشویم و نه با ناامیدی بدبینان. زمان نشان خواهد داد آیا این توافق، توافق‌ست یا یک توقف برای بازآرایی میدان و نبردی دیگر ✍️ فوری سراسری 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
‌ ♨️ ۱۱ میلیون دلار پنتاگون در آزمایشگاه‌های مرموز اوکراین 🔹اسناد تازه از طبقه‌بندی خارج‌شده اطلاعات ملی آمریکا نشان می‌دهد پنتاگون بیش از ۱۱ میلیون دلار برای طراحی، ساخت و تجهیز آزمایشگاه‌های بیولوژیک در اوکراین هزینه کرده است. 🔹نکته مهم اینجاست که پول از بودجه نظامی آمریکا (پنتاگون) آمده، اما آن را به نام «کمک فنی» به وزارت بهداشت اوکراین داده‌اند؛ یعنی مجری نظامی، پوشش بهداشتی. 🔹روسیه بارها تأکید کرده است که این آزمایشگاه‌ها بخشی از یک برنامه تسلیحات زیستی با محوریت پنتاگون هستند. حالا اسناد فاش شده نشان می‌دهد پول از بودجه دفاعی آمریکا آمده، نه بودجه بهداشتی یا توسعه‌ای. ✍️ فوری سراسری 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♨️ ادعای ونس: ذخایر اورانیوم ایران ازبین می‌رود 🔹 معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» مدعی شد بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان بخشی از توافق اجازه بازگشت به ایران را خواهند داشت. 🔹او گفت یکی از بخش‌های کلیدی توافق این است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و آمریکا به ایران کمک می‌کنند تا ذخایر اورانیوم غنی‌شده با غنای بالا را از بین ببرد. ✍️ فوری سراسری 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism