eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
786 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
اخبار جنگ در لبنان: اولین روز نقض تفاهم‌نامه‌ی ننگین 1️⃣ رژیم صهیونیستی همانطور که مدعی شده بود و انتظار هم می‌رفت، مناطق مختلف لبنان را گلوله باران کرد. 2️⃣ کفرتبنیت، نبطیه بالا، کفررمان، حبوش، سجد، محمودیه، وادی السلوقی و ارتفاعات علی الطاهر از مناطقی بود که بمباران شد. 3️⃣ دشمن به این اکتفا نکرد و برخلاف توافق ادعایی که باید از کل خاک لبنان خارج شود، تلاش کرد در برعشیت پیشروی کند. 4️⃣ مقاومت ساکت ننشست و به توافق نامعلوم و بی تضمین، دلخوش نکرد، دشمن را زیر آتش گرفت. 5️⃣ نیروهای دشمن را طوری با موشک هدف قرار داد که در شهرکهای اشغالی مطله و کربلا شمونه موشک‌های پدافندی شلیک شد. 6️⃣ درحالیکه برخی مردم تلاش داشتند به منازل خود برگردند، ۳ نفر از جوانان روستای شهابیه، ناپدید شدند. آخرین بار در اطراف مجدل سلم تماس برقرار شده بود. احتمالا دشمن آنها را ربوده است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
اندر عجایب صندوق سرمایه گذاری 300 میلیارد دلاری به یمن ایستادگی و مقاومت تیم مذاکره کننده، تمام مطالبات ما در زمینه خونخواهی و جبران خسارات جنگ، با یک صندوق ختم به خیر شد. فقط چند نکته کوچک وجود دارد: اول اینکه این غرامت نیست بلکه یک صندوق سرمایه گذاری است که به گفته معاون رییس جمهور آمریکا قرار است اگر شرکتهای غربی مایل بودند در ایران سرمایه گذاری میکنند. بنابراین ماجرا کسب سود است نه پرداخت غرامت! دوم اینکه ونس گفته استفاده از منابع این صندوق تخیلی منوط به انجام تعهدات از سمت ایران است. روز از نو روزی از نو! سوم اینکه خود غربی ها میدانند که نه خودشان نه سرمایه هایشان اینجا در امان نخواهد بود. بالاخره گربه جایی میخوابد که آب زیرش نرود! چهارم اینکه اجرایی شدن چنین سازوکاری نیازمند عادی سازی کامل روابط اقتصادی و بانکی است. عادی سازی هم معنایی جز استحاله کامل جمهوری اسلامی ندارد. چیزی شبیه سوریه جولانی! پ.ن در نسخه اصلی تفاهم نامه احتمالا ذکرشده: این بند فقط جهت مصرف داخلی در ایران و خفه کردن صدای منتقدان مذاکره گنجانده شده و هیچ ارزش دیگری ندارد! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
درباره تیم ملی فوتبالی نیستم و نگاه نمی‌کنم. اما یادم است توی جام ملت‌های آسیا آقای رامین رضاییان یک سوال جالب پرسید: «چرا مسئولان با تیم ملی مشکل دارند و هر بار ما در تورنمنتی شرکت می‌کنیم برای مردم مشکل درست می‌کنند تا مردم از تیم ملی متنفر بشوند». حقیقتی توی حرف رامین رضاییان است، ولی حقیقتی وارونه. مسئولان با تیم ملی فوتبال مشکل ندارند. بلکه طبق دستور بانک جهانی خود را موظف می‌دانند تصمیمات ضدمردمی بگیرند تا بر ثروت انحصارگران افزوده شود. ایشان دربه‌در دنبال فرصتی می‌گردند که حواس جامعه پرت باشد تا بی‌سروصدا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. وقتی ما مردم همه‌ی حواسمان به بازی فوتبال است، سیاست‌مداران به زندگی و معیشت و آینده‌مان چوب حراج می‌زنند. به همین دلیل است که تقریبا اکثر شوک‌درمانی‌ها و گرانسازی‌ها و جنایات، مقارن با تورنمنت‌های بزرگ اجرایی می‌شوند. آقای رامین رضاییان واقعیت را دیده است، ولی وارونه و سروته! پ ن: در این دوره‌ی جام‌جهانی فعلا شوک‌درمانی نداشته‌ایم. ولی در عوض با یک «تفاهم‌نامه‌ی ننگین» به آینده‌ی کشورمان چوب حراج زده‌اند. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
درود بر شما ای ملت آگاه و بیدار برای آنکه «امام‌کشی» رسم نشود باید مقامات هم مثل مردم‌مان فهیم و دانا باشند 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
همراهي نمودند و پيمان بستند و پيروي كردند بر كشتن آن حضرت. خداوندا همه آنان را لعنت كن ... 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
19.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹نمایندگان: آماده‌ی فراخوان سراسری برای تجمع در تهران باشید! که برجام ۲ را بر ملت تحمیل کنید. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برادر رسولی عزیز انتقام دو بخش دارد یک بخش مهم‌ترش که تکلیف اصلی ماست اجرای حکم خداست یعنی قصاص. اگر این را حذف کنی و همه عالم را هم بگیری و پرچم لااله‌الاالله بزنی می‌شوی عربستان سعودی! می‌شوی اسلام آمریکایی! بخش دومش تمدن‌سازی است. یادتان نرود! امام شهید ما حتی به جمله سید حسن عزیز تعریض زدند که بله! سر ترامپ از بند پوتین حاج قاسم بی‌ارزش‌تر است اما باید آمر و قاتل قصاص شوند! پس پرچم خونخواهی را به پرچم انتقام بدون قصاص تقلیل ندهید که هم خلاف شرع است هم خلاف شرف و هم خلاف امر ولی و امام شهیدمان ارادت ✍️حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
نکته مهم در اظهارات زاکانی: رد اظهارات مربوط به پذیرش مطلق تفاهم ۱۴ بندی توسط رهبر انقلاب و تاکید بر پذیرش مشروط این تفاهم توسط ایشان / تکرار منش حکیمانه رهبر شهید توسط خلف صالح ایشان 🔹در اظهارات علیرضا زاکانی درباره تفاهم ۱۴ بندی نکته مهمی وجود دارد که نباید به سادگی از کنار آن گذشت. 🔹برخلاف خط تبلیغی جریان وفاق درباره پذیرش و تایید مطلق تفاهم توسط رهبر انقلاب، زاکانی تاکید کرد که این تفاهم خواست رهبر انقلاب نبوده و چنین نگاهی را ظلم به ایشان عنوان کرد( این نگاه که این تفاهم بر رهبری تحمیل شده را نیز جفا به ایشان عنوان کرد) ، و علاوه بر این اظهار داشت موافقت با تفاهم ۱۴ بندی توسط ایشان بر مبنای تفسیری است که تیم مذاکره کننده ، ارائه داده است. 🔹این موضع هوشمندانه و حکیمانه دقیقا همانند موضع رهبر شهید انقلاب در پذیرش برجام بوده است . 🔹رهبر شهید در پاسخ به نامه روحانی درباره روند مذاکرات و دستیابی به توافق و دستاوردهای برجام ، نوشتند: "دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ئی و دیگر دست اندر کاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد." 🔹موضع گیری خلف صالح رهبر شهید نیز دقیقا بر مبنای همین منش حکیمانه است . ایشان ، روایت ارائه شده درباره داده و ستانده ها را ملاک می داند. به بیان دیگر اگر مقامات آمریکایی به گونه ای خارج از تفسیر ارائه شده به رهبر انقلاب عمل کنند و امتیازی کمتر از آنچه که در این متن آمده ، نصیب ایران گردد، این تفاهم شرط پذیرش را دیگر دارا نمی باشد و نقض شده تلقی میگردد. 🔹به بیان دیگر باید تفسیر مکتوب ارایه شده از سوی تیم مذاکره کننده به رهبر انقلاب مبنا و ملاک سنجش عملکرد طرف مقابل در اجرای این تفاهم درنظر گرفته شود. 🔹 رهبر معظم انقلاب علاوه بر پذیرش مشروط تفاهم ۱۴ بندی (مشروط به تفسیر تیم مذاکره کننده)، شرط دیگری را برای پذیرش این تفاهم وضع کردند و آن موافقت سه چهارم اعضای شعام با این تفاهم بوده است.به بیان دیگر در صورتی که مصوبات شعام با رای اکثریت قابل تایید می شود ایشان تاکید کردند که باید سه چهارم اعضای شعام موافقت خود را اعلام کنند و بدین ترتیب فیلتر دیگری برای پذیرش مشروط تفاهم ۱۴ بندی وضع نمودند. 🔹در چنین شرایطی ابای تیم مذاکره کننده از ارائه عمومی تفسیر خود از تفاهم ۱۴ بندی ، که به رهبر انقلاب نیز ارائه داده است جای تعجب دارد . ✍️Rahe_Dialameh 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
♨️منابع لبنانی از حملهٔ پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی ون در منطقهٔ بنت‌جبیل خبر دادند. اَلا لَعنَةُ اللهِ عَلَی الْقَومِ الظّالِمین 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
تاریخ تکرار می شود از طوفان نوح گرفته تا همین برجام خودمان. ما در این نقطه از جنگ با توافق حاصله برنده ایم البته شاید بگویی باید خیلی پر گل تر برنده می شدیم. بله درست می گویی ولی به سطح مسئولینت نگاه کن به انفعال قضایی در برابر گرانی های بی ربط به جنگ و بلکه انفعالش در برابر هر فسادی در سیستم به مجلس ات نگاه کن کجاست؟ به دولتی نگاه کن که پس از بمبارانها و کشتارها پس از میناب پس از شهادت رهبر شهید در روز توافق و تولد می نویسد (عزم واقعی آمریکا برای احترام به حقوق ملت ایران در عمل آزموده شود)! واقعا با این ها ما برنده ایم باور کن ما برنده ایم خیلی هم برنده ایم جهان برد ما را فریاد می زند و حتی فرماندهان با کارنامه درخشان. خدا شاهد است که ما برنده ایم می دانی چرا؟ چون آسمان ما را برنده کرد نه خودمان. دشمن خبیث و البته بدبخت هم به همین فکر می کند فکر می کند اینها چگونه برنده شدند؟ و هرچه روی زمین می گردد عامل بردی نمی بیند غافل از آنکه عامل فتح ما در آسمان است نه زمین. و او چون شیطان است توان دیدن غیب و آسمان را ندارد. پس تا اینجای کار حالت خوب باشد و به جای غصه و اندوه بدان گرچه ما برنده از بازی بیرون آمده ایم اما الان نیمه اول تمام شده و به زودی نیمه دوم آغاز می شود! صرفا در حد استراحت بین دو نیمه ایم. و ثانیا به فردا فکر کن آن فردایی که به یکی از چند نفری رای می دهی چه در دولت چه مجلس و چه... همان فردا که در واقع خودت هم می دانی به جای رای به یک نفر قصدت رای ندادن به آن چند نفر دیگر است! وگرنه آنکه رای ات را خرجش می کنی... بله. برویم نسل بسازیم فرزند تربیت کنیم مدرسه بسازیم و فرزندان تربیت کنیم دانشکده و حوزه داشته باشیم به حسب تجربه و مختصر شاگردی عرض می کنم این تنها و تنها و تنها راه است هیچ راه دیگری وجود ندارد. ✍سیّد ابراهیم راد 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
جناب سفیر گرامی ایران در مکزیک آقای ابوالفضل پسندیده سخنان زیبای شما سوال کوچکی در ذهن مردم انقلابی ایجاد می‌کند، اگر زشت نیست بپرسیم. حضرتعالی ظاهراً سفیر ایران در مکزیک هستید. آمریکا امام و چند هزار تن کشور نخست را کشته و دست غارتگرش تا بازو در حاکمیت ملی کشور دوم است. دوستی آمریکا را در کدام یک دیده‌اید؟ این واقعیت که بخشی از جمعیت فعال مکزیک برده‌ی کارگاه‌های رُس کشی ایالات محترمه آمریکا هستند، بخشی دیگر برده‌ی رویای بردگی برای آمریکا و بخشی دیگر برده‌ی تجارت مواد مخدر نشانه دوستی است یا نشانه ضعف مکزیک در برابر قلدری همسایه اش؟ شما سفیر جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای هستید که با "دوستی" آمریکا به گند کشیده شده است. آیا وظیفه طبیعی شما این نیست که پیام مقاومت ولی فقیه تان را به آنجا و پیام چپاول آمریکا را به اینجا برسانید؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
اعضای هیات دولت پشت تریبون «چرت‌وپرت‌گویی» صف کشیده‌اند و دارند مهملات می‌بافند. به قدری حرف‌هایشان مزخرف است که دیگر نمی‌شود حتی نقدشان کرد. داستان آن تحریف‌گر را شنیده‌اید که همه‌جا جار می‌زد: «خسن و خسین سه دختر معاویه بودند»؟ اولا خسن و خسین نه، حسن (ع) و حسین (ع). ثانیا سه نفر نبودند، دو نفر بودند. ثالثا دختر نبودند مرد بودند. رابعا فرزند امام علی بودند. خامسا معاویه دشمن‌شان بود. این همه غلط توی یک جمله! وقتی دیپلمات‌ها می‌گویند: «اسرائیل برای شکست تفاهم ایران-آمریکا به جنوب لبنان حمله می‌کند» منطق‌شان دقیقا شبیه تحریف‌گر فوق است. این حرف‌ها به قلمرو «پیشانقد» تعلق دارند. یعنی به قدری پرت و پلا هستند که حتی نمی‌توان نقدشان کرد. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism