eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
779 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
19.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹نمایندگان: آماده‌ی فراخوان سراسری برای تجمع در تهران باشید! که برجام ۲ را بر ملت تحمیل کنید. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برادر رسولی عزیز انتقام دو بخش دارد یک بخش مهم‌ترش که تکلیف اصلی ماست اجرای حکم خداست یعنی قصاص. اگر این را حذف کنی و همه عالم را هم بگیری و پرچم لااله‌الاالله بزنی می‌شوی عربستان سعودی! می‌شوی اسلام آمریکایی! بخش دومش تمدن‌سازی است. یادتان نرود! امام شهید ما حتی به جمله سید حسن عزیز تعریض زدند که بله! سر ترامپ از بند پوتین حاج قاسم بی‌ارزش‌تر است اما باید آمر و قاتل قصاص شوند! پس پرچم خونخواهی را به پرچم انتقام بدون قصاص تقلیل ندهید که هم خلاف شرع است هم خلاف شرف و هم خلاف امر ولی و امام شهیدمان ارادت ✍️حسین‌عباسی‌فر 🇮🇷 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
نکته مهم در اظهارات زاکانی: رد اظهارات مربوط به پذیرش مطلق تفاهم ۱۴ بندی توسط رهبر انقلاب و تاکید بر پذیرش مشروط این تفاهم توسط ایشان / تکرار منش حکیمانه رهبر شهید توسط خلف صالح ایشان 🔹در اظهارات علیرضا زاکانی درباره تفاهم ۱۴ بندی نکته مهمی وجود دارد که نباید به سادگی از کنار آن گذشت. 🔹برخلاف خط تبلیغی جریان وفاق درباره پذیرش و تایید مطلق تفاهم توسط رهبر انقلاب، زاکانی تاکید کرد که این تفاهم خواست رهبر انقلاب نبوده و چنین نگاهی را ظلم به ایشان عنوان کرد( این نگاه که این تفاهم بر رهبری تحمیل شده را نیز جفا به ایشان عنوان کرد) ، و علاوه بر این اظهار داشت موافقت با تفاهم ۱۴ بندی توسط ایشان بر مبنای تفسیری است که تیم مذاکره کننده ، ارائه داده است. 🔹این موضع هوشمندانه و حکیمانه دقیقا همانند موضع رهبر شهید انقلاب در پذیرش برجام بوده است . 🔹رهبر شهید در پاسخ به نامه روحانی درباره روند مذاکرات و دستیابی به توافق و دستاوردهای برجام ، نوشتند: "دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ئی و دیگر دست اندر کاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد." 🔹موضع گیری خلف صالح رهبر شهید نیز دقیقا بر مبنای همین منش حکیمانه است . ایشان ، روایت ارائه شده درباره داده و ستانده ها را ملاک می داند. به بیان دیگر اگر مقامات آمریکایی به گونه ای خارج از تفسیر ارائه شده به رهبر انقلاب عمل کنند و امتیازی کمتر از آنچه که در این متن آمده ، نصیب ایران گردد، این تفاهم شرط پذیرش را دیگر دارا نمی باشد و نقض شده تلقی میگردد. 🔹به بیان دیگر باید تفسیر مکتوب ارایه شده از سوی تیم مذاکره کننده به رهبر انقلاب مبنا و ملاک سنجش عملکرد طرف مقابل در اجرای این تفاهم درنظر گرفته شود. 🔹 رهبر معظم انقلاب علاوه بر پذیرش مشروط تفاهم ۱۴ بندی (مشروط به تفسیر تیم مذاکره کننده)، شرط دیگری را برای پذیرش این تفاهم وضع کردند و آن موافقت سه چهارم اعضای شعام با این تفاهم بوده است.به بیان دیگر در صورتی که مصوبات شعام با رای اکثریت قابل تایید می شود ایشان تاکید کردند که باید سه چهارم اعضای شعام موافقت خود را اعلام کنند و بدین ترتیب فیلتر دیگری برای پذیرش مشروط تفاهم ۱۴ بندی وضع نمودند. 🔹در چنین شرایطی ابای تیم مذاکره کننده از ارائه عمومی تفسیر خود از تفاهم ۱۴ بندی ، که به رهبر انقلاب نیز ارائه داده است جای تعجب دارد . ✍️Rahe_Dialameh 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
♨️منابع لبنانی از حملهٔ پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی ون در منطقهٔ بنت‌جبیل خبر دادند. اَلا لَعنَةُ اللهِ عَلَی الْقَومِ الظّالِمین 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
تاریخ تکرار می شود از طوفان نوح گرفته تا همین برجام خودمان. ما در این نقطه از جنگ با توافق حاصله برنده ایم البته شاید بگویی باید خیلی پر گل تر برنده می شدیم. بله درست می گویی ولی به سطح مسئولینت نگاه کن به انفعال قضایی در برابر گرانی های بی ربط به جنگ و بلکه انفعالش در برابر هر فسادی در سیستم به مجلس ات نگاه کن کجاست؟ به دولتی نگاه کن که پس از بمبارانها و کشتارها پس از میناب پس از شهادت رهبر شهید در روز توافق و تولد می نویسد (عزم واقعی آمریکا برای احترام به حقوق ملت ایران در عمل آزموده شود)! واقعا با این ها ما برنده ایم باور کن ما برنده ایم خیلی هم برنده ایم جهان برد ما را فریاد می زند و حتی فرماندهان با کارنامه درخشان. خدا شاهد است که ما برنده ایم می دانی چرا؟ چون آسمان ما را برنده کرد نه خودمان. دشمن خبیث و البته بدبخت هم به همین فکر می کند فکر می کند اینها چگونه برنده شدند؟ و هرچه روی زمین می گردد عامل بردی نمی بیند غافل از آنکه عامل فتح ما در آسمان است نه زمین. و او چون شیطان است توان دیدن غیب و آسمان را ندارد. پس تا اینجای کار حالت خوب باشد و به جای غصه و اندوه بدان گرچه ما برنده از بازی بیرون آمده ایم اما الان نیمه اول تمام شده و به زودی نیمه دوم آغاز می شود! صرفا در حد استراحت بین دو نیمه ایم. و ثانیا به فردا فکر کن آن فردایی که به یکی از چند نفری رای می دهی چه در دولت چه مجلس و چه... همان فردا که در واقع خودت هم می دانی به جای رای به یک نفر قصدت رای ندادن به آن چند نفر دیگر است! وگرنه آنکه رای ات را خرجش می کنی... بله. برویم نسل بسازیم فرزند تربیت کنیم مدرسه بسازیم و فرزندان تربیت کنیم دانشکده و حوزه داشته باشیم به حسب تجربه و مختصر شاگردی عرض می کنم این تنها و تنها و تنها راه است هیچ راه دیگری وجود ندارد. ✍سیّد ابراهیم راد 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
جناب سفیر گرامی ایران در مکزیک آقای ابوالفضل پسندیده سخنان زیبای شما سوال کوچکی در ذهن مردم انقلابی ایجاد می‌کند، اگر زشت نیست بپرسیم. حضرتعالی ظاهراً سفیر ایران در مکزیک هستید. آمریکا امام و چند هزار تن کشور نخست را کشته و دست غارتگرش تا بازو در حاکمیت ملی کشور دوم است. دوستی آمریکا را در کدام یک دیده‌اید؟ این واقعیت که بخشی از جمعیت فعال مکزیک برده‌ی کارگاه‌های رُس کشی ایالات محترمه آمریکا هستند، بخشی دیگر برده‌ی رویای بردگی برای آمریکا و بخشی دیگر برده‌ی تجارت مواد مخدر نشانه دوستی است یا نشانه ضعف مکزیک در برابر قلدری همسایه اش؟ شما سفیر جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای هستید که با "دوستی" آمریکا به گند کشیده شده است. آیا وظیفه طبیعی شما این نیست که پیام مقاومت ولی فقیه تان را به آنجا و پیام چپاول آمریکا را به اینجا برسانید؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
اعضای هیات دولت پشت تریبون «چرت‌وپرت‌گویی» صف کشیده‌اند و دارند مهملات می‌بافند. به قدری حرف‌هایشان مزخرف است که دیگر نمی‌شود حتی نقدشان کرد. داستان آن تحریف‌گر را شنیده‌اید که همه‌جا جار می‌زد: «خسن و خسین سه دختر معاویه بودند»؟ اولا خسن و خسین نه، حسن (ع) و حسین (ع). ثانیا سه نفر نبودند، دو نفر بودند. ثالثا دختر نبودند مرد بودند. رابعا فرزند امام علی بودند. خامسا معاویه دشمن‌شان بود. این همه غلط توی یک جمله! وقتی دیپلمات‌ها می‌گویند: «اسرائیل برای شکست تفاهم ایران-آمریکا به جنوب لبنان حمله می‌کند» منطق‌شان دقیقا شبیه تحریف‌گر فوق است. این حرف‌ها به قلمرو «پیشانقد» تعلق دارند. یعنی به قدری پرت و پلا هستند که حتی نمی‌توان نقدشان کرد. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
دلیل سفر همتی به روسیه 🔹قبل از جنگ رمضان با دیدار شهید لاریجانی با پوتین قرار بود روسیه ۲۰ میلیارد دلار به ایران وام بدهد. این رقم بیشتر از کل ۱۴ میلیارد دلار واردات کالای اساسی ایران در سال است. 🔹میثم ظهوریان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به خبرنگار فارس می‌گوید که روس‌ها این وام را به صورت روبل و با سود ۶ درصد به ایران می‌دهند. 🔹به گفته ظهوریان با وجود اینکه روس‌ها در میانه جنگ می‌خواستند یک میلیارد دلار قسط اول این وام را به ایران پرداخت کنند اما مسئولان تازه بعد از سفر شهید لاریجانی و موافقت روس‌ها به این فکر افتاده بودند که «این وام روبلی است، آیا خوب است یا بد است.» 🔹صبح امروز رئیس بانک مرکزی عبدالناصر همتی برای گفت‌گو با روس‌ها در خصوص راهکارهای تسهیل مبادلات پولی و تقویت همکاری با بانک مرکزی روسیه به مسکو سفر کرد. 🔸با این حال تا پیش از جنگ حتی کالاهای اساسی که ایران از روسیه می‌خرید از دریای سیاه وارد امارات و به درهم تسویه می‌شد. در حالی که ایران می‌توانست آن را مستقیم از مسیر ریلی شمال وارد و با روبل تسویه کند. 🔸ظهوریان می‌گوید اتصال به CIPS که سیستم پرداخت فرامرزی چین است نیز در سطح مدیرکل پیگیری شده بود و می‌گفتند چینی‌ها به خاطر تحریم حاضر به اتصال ایران نیستند. ✍️Farsnaeco 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
جای خالی قانون مجلس برای تنگه هرمز 🔺با گذشت زمان و انتشار خبر توافق میان ایران و آمریکا و به احتمال زیاد بازگشایی تنگه هرمز، صحن مجلس شورای اسلامی هنوز تعطیل است. موضوعی که طی چند ماه اخیر و پس از آتش‌بس بارها مورد انتقاد نمایندگان، تحلیلگران و فعالان رسانه قرار گرفته و تاکنون از جمله دلایلی که مخالفین بازگشایی صحن در خصوص این تعطیلی ارائه‌کرده‌اند، مسئله امنیت جمعی نمایندگان ملت بود. 🔺اما در شرایط ویژه و سرنوشت ساز کنونی که بسیاری از مسائل حیاتی و آینده‌ساز کشور روی زمین مانده بود، این موضوع از سوی برخی تحلیلگران و منتقدان مطرح شد که آیا طرق دیگری نمی‌توانست اندیشیده شود تا مواردی چون طرح راهبردی قانون تنگه هرمزتصویب و قانونی شود؟ 🔺موضوعی که نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز در گفتگویی بدان اشاره و مطرح کرده بود:« ما باید طرح را تبدیل به قانون میکردیم تا اگر بنا بود مذاکره‌ای صورت بگیرد بر اساس قانون مصوب مجلس انجام می‌شد» به تعبیری دیگر قانونی شدن مدیریت تنگه هرمز پشتوانه‌ای برای چانه‌زنی محسوب می‌گردید. با این حال و با گذشت زمان و عنایت به این نکته که در توافق پیش رو قرار است تنگه هرمز بازگشایی و به گفته رئیس‌جمهور جنایت‌کار آمریکا مین زدایی از تنگه آغاز شود. 🔺این شائبه که یکی از دلایل عدم بازگشایی صحن، عدم تصویب و قانونی شدن طرح تنگه بوده، قوت گرفته است. موضوعی که با گذشت زمان مشخص؛ و به نظر می‌رسد با توجه به اوضاع و احوال تحولات، اراده‌‌ای برای قانونی شدن این طرح دیگر وجود ندارد. با این حال هنوز مشخص نیست صحن علنی مجلس چه زمانی بازخواهد شد. ✍️HokmranOnline
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رهبر شهید انقلاب: 🔹جنگ تحمیلی به این خاطر اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد. 🔹اگر دشمن بعثی و محرکینش خاطر جمع نبودن که سر چند روز به تهران خواهند رسید، این جنگ انجام نمیگرفت. 🔹احساس ضعف شما موجب تشویق دشمن به حمله به شماست، این یک قاعده کلی است. 🔹اشتباه بزرگ در چالش اقتصادی امروز کشور این بود که اظهار ضعف شد و دشمن دید اینجا جایی است که باید فشار بیشتری آورد. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
شوک‌درمانی و گرانسازی برای غربزدگان یک بازی دو سر برد است: 1⃣ به لحاظ اقتصادی، جیب مبارک خودشان در اتاق‌های بازرگانی و بانک‌ها پر از پول می‌شود 2⃣ به لحاظ سیاسی، نیروهای انقلابی ضدغرب توسط جماعت ناآگاه زیر ضرب می‌روند فورمول ساده شده‌اش از نگاه غربزدگان فرصت‌طلب اینطوری است: شوک‌درمانی = پول بادآورده + خلا قدرت 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سیرک حماقت در دیپلماسی استعماری ترامپ بعد از صد روز جنگ در خلیج‌فارس می‌گوید: «من می‌دانم که قطر با ایران مرز زمینی دارد و می‌توان پای پیاده ظرف ۴۵ دقیقه از ایران به قطر رفت. شما واقعا در موقعیت خطرناکی قرار دارید»!!! به نظر می‌رسد قطری‌ها هم حرف ترامپ را باور کرده‌اند. طرف یکهو با نگرانی توی صندلی جابجا می‌شود و توی دلش می‌گوید: «ای داد بیداد! چرا خودم متوجه این خطر نشده بودم؟» ببین وضع دیپلمات‌های ما چطور است که توی مذاکرات گول اینها را خوردند! پ ن: یک تاریخدان آلمانی می‌گوید: «سیاستمداران خود را به حماقت می‌زنند تا ظن خیانت بهشان نرود». 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism