فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درددل دختر شهید مدافع حرم با حاجقاسم در صحن مجلس
@Farsna
@antizione
📱توییت خبرنگار آمریکایی برای شهید سلیمانی
🔹یاد اسطوره و قهرمان عزیز سلیمانی را بزرگ میدارم و دوست دارم کل این هفته به یاد عظمت او باشم.
@Farsna
@antizione
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیتالله مصباح خطاب به حاج قاسم: همیشه دعاگوی شما هستم
@Farsna
شادی روح آیت الله مصباح و شهید سلیمانی بفرستیم فاتحه و صلوات
@antizione
תתכוןן במלחמה הגדולה
دنیای بدون صهیونیسم را باهم بسازیم
رهبر انقلاب:ان شاءالله تا 25 سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.
لینک عضویت مستقیم👇
http://eitaa.com/joinchat/2558853130Ce82846ed2d
در صورت تمایل این بنر را جهت دعوت از دوستان خود برای عضویت در این کانال بازنشر نمایید
شهادت ششمین فلسطینی در یک هفته گذشته
🔹در حالی که فقط یک هفته از عمر کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو میگذرد، نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه آوارگان فلسطینی در نابلس، یک نوجوان ۱۶ ساله به نام «عامر ابوزیتون» را به شهادت رساندند.
@Farsna - Link
#لیبک_یا_خامنه
#مرگ_بر_اسرائیل
@antizione
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ از کلیپی که لذت ببرم نشر میدم توهم ببینی ...
عجب مردی بود حاج قاسم
ای کاش این روزها هم بین ما بود ❤️
این کلیپ زیبا و این ایده زیبا رو حیفه نبینی...
#سیدکاظم_روحبخش
https://eitaa.com/joinchat/2334982163C65bbc6af0d
@antizione
بعد زهرا، بعد زینب، از همه زنها سری
ای تمام مادران قربان تو نامادری.....
@mohebbaniha
@antizione
لیبرمن: کابینه «نتانیاهو» پایان صهیونیسم است
وزیر دارایی سابق رژیم موقت صهیونیستی کابینه تازه تاسیس «بنیامین نتانیاهو» را «پایان صهیونیسم» خواند.
@haghighat3
@antizione
هدایت شده از اندیشکده مطالعات یهود
✡️ ادوارد براون در خدمت بابیان ازلی (١)
1️⃣ نخستین آشنایی #ادوارد_براون با #بابیان، زمانی بود که در کتابخانه دانشگاه کمبریج با کتاب «مذاهب و فلسفه در آسیای وسطى»، تألیف کنت دو گوبینو، مواجه شد.
2️⃣ بخشی از آن کتاب که دربارهٔ #تاریخ_بابیان است، توجه براون را به خود جلب کرد. وی در سال ۱۳۰۵ق به ایران آمد تا #بابیان را از نزدیک ببیند. مسافرت او یک سال طول کشید و گزارش آن در کتاب «یک سال در میان ایرانیان» آورده شد.
3️⃣ براون در زمان مسافرت به ایران ۲۷ سال داشت. در سال ۱۳۰۷ق نیز به فاماگوستا و عکا رفت تا با میرزا یحیی #صبح_ازل و میرزا حسینعلی #بهاءالله دیدار کند. رابطهٔ براون با بهائیان با فراز و نشیب روبهرو شد اما ارتباطش با بابیان (ازلیان) همواره دوستانه بود.
4️⃣ این شرقشناس انگلیسی، که باید یک «بابیپژوه» نیز نامیده شود، پس از بازگشت به انگلستان، به چاپ و انتشار آثار #بابی و #بهائی، و نیز نگارش مقالات و آثاری در این موضوع پرداخت. ازجمله کتاب «تاریخ جدید» اثر میرزا حسین همدانی را به انگلیسی برگرداند.
5️⃣ براون، زمانیکه به کار بر روی کتاب «تاریخ جدید» مشغول بود، دانست که این کتاب از روی تاریخی قدیمیتر نگاشته شده است. آگاهی از وجود آن تاریخ، وی را به تکاپو برای یافتنش کشاند. سرانجام نسخهای از #نقطة_الکاف را در کتابخانه ملّی پاریس یافت.
6️⃣ وی پس از تفحّص در کتاب، دانست #بهائیان در نگارش تاریخ جدید، هر آنچه در بزرگداشت مقام صبح ازل در «نقطة الکاف» بوده، حذف کردهاند. براون این موضوع را بهتفصیل در مقدمهٔ «نقطة الکاف» آورد و موارد #تحریف را نیز بهطور دقیق شرح داد.
✍️ نویسنده: سیدمقداد نبوی رضوی
✅ اندیشکده مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
هدایت شده از اندیشکده مطالعات یهود
✡️ ادوارد براون در خدمت بابیان ازلی (٢)
1️⃣ واکنش #بهائیان به کتاب «نقطة الکاف» و مقدمهٔ آن بسیار سخت بود. آنان کوشش کردند تا آن کتاب را که آشکارا به بزرگی مقام #صبح_ازل نزد #باب اشارت داشت، بیاصالت و ساختهٔ دست بابیان (ازلیان) جلوه دهند.
2️⃣ در ادامه به دستور #عبدالبهاء، کتاب «کشفالغطاء عن حیل الاعداء» از سوی دو مبلّغ مشهور #بهائی (میرزا ابوالفضل گلپایگانی و سید مهدی گلپایگانی) به نگارش درآمد و با ادبیاتی سخت به نکوهش صبح ازل، پیروانش، و براون پرداخت.
3️⃣ رابطهٔ #ادوارد_براون با #بهائیان پس از طبع «نقطة الکاف» صمیمی نبود. اما براون را باید دوستدار #بابیان (ازلیان) دانست. بهنوشتهٔ بابیان، وی پس از ملاقات با صبح ازل، بارها به قبرس رفت و با او دیدارهایی داشت.
4️⃣ نخستین نامهای که براون به صبح ازل نگاشت، چنان رویکردی دارد که اگر خواننده از هویّت نویسندهٔ آن آگاه نباشد، به یقین خواهد گفت که آن را یک #بابی نگاشته است!
5️⃣ تصویر دستخطی دیگر از براون خطاب به صبح ازل نیز نشاندهندهٔ تعبیرات دینی جدّی او خطاب به رهبر بابیان است. براون نامه را با «بسم الله الواحد المستعان» آغاز کرده، و بالای کلمهٔ «الواحد»، عدد ۱۹ را نیز نوشته است. «واحد» در محاسبات ابجدی، همان عدد ۱۹ است، و در اعتقاد بابیان جایگاه ویژهای دارد.
6️⃣ او زمانی که به دخالت بابیان (ازلیان) در #مشروطه اشاره کرده، تنها از #ملکالمتکلمین و #میرزا_جهانگیرخان_شیرازی نام برده است. علت نام نبردن از دیگر بابیان آن بود که ایشان – به خلاف آن دو – زنده بودند! این سخن، بیانگر دوستی تام و تمام براون با بابیان است. او نیز به سنّت #نهانزیستی ایشان التزام داشت و نمیخواست دوستانش شناخته شوند.
✍️ نویسنده: سیدمقداد نبوی رضوی
✅ اندیشکده مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
هدایت شده از اندیشکده مطالعات یهود
✡️ متن کامل یادداشت مهم «ادوارد براون در خدمت بابیان ازلی» را در آدرس زیر بخوانید:
👉 https://jscenter.ir/jewish-and-sects/bahai/18664
✅ اندیشکده مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا صاحب الزمان یا مهدی جان (عج)، حضور تو را در کنار نائب و جانشین عامی که تعیین کردهای تمرین میکنیم تا وقت ظهورت، همچون مردم کوفه بیوفا نباشیم.
@antizione
هدایت شده از 「سربازان جنگ نرم」🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 #ببینید | نمونههایی شگفتآور از حمایت زن در غرب
‼️ مهمترین دلیل مرگ و میر زنان باردار آمریکا چیست؟
⁉️ ۴۵ سال حبس به جرم اشتراک گذاری پستهای حقوق زنان!
‼️ زنده به گور کردن دختر مهاجر!
🔹 برشی از گفتگوی #حجت_الاسلام_راجی در برنامه جهانآرا
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🆔 @soada_ir
@antizione
🔻خیالبافیِ جناب قالیباف:
حاجقاسمِ لیبرال
🖊 مهدی جمشیدی
۱. واقعیّت این است پارهای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافتهاند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیتالله خامنهای، نشأتگرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدالگرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأیساز» و «مقبولیّتآفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراینمیان، برخی گروهها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و میخواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایهنشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالیباف و یاران و مشاورانش این جهتگیری را برگزیدند.
۲. اینک بهروشنی میدانیم که قالیباف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّتزده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظههای حسّاس، شکننده است. کافیست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراینحال، او سر از پا نخواهد شناخت و بیمحاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را همداستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیمگری فضای مجازی» یا «بیعملی نسبت به حجاب». بیجهت نبود که آیتالله خامنهای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را بهکار برد.
۳. اینبار، او و دیگران از «حاجقاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفتهاند و در جهت «چهرهپردازیِ لیبرال» از حاجقاسم کوشیدهاند. امّا واقعیّت تفکّر حاجقاسم، آن چند جملۀ بریدهشده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرضورزانه، تأمّل کنیم که حاجقاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزباللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از تودهها» و «گسستگی از خُردهفرهنگهای متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند:
«باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بیحجاب است دیگر چه کسی را میخواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزباللهی با کسیکه دینش ضعیفتر است موضوعیّت دارد... اینکه فقط رابطۀ حزباللهی با حزباللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذبکردن به میان مردم برویم.»
این گفتههای او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویشبسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعتهای خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگریهای فرهنگی» بروند. این دیگریها، دچار «ضعف در دینداری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاجقاسم، «نسبیاندیشانه» قضاوت نمیکنند و نمیگوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربهمعروف و نهیازمنکر» میکند.
۴. حاجقاسم در جای دیگری میگوید:
«نباید بهعنوان مسئول و به بهانۀ رقابتهای انتخاباتی، بر محفوظماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بیتوجّه؛ چنانکه کسی جرأت نکند در جامعه، امربهمعروف و نهیازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علفهای هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.»
حاجقاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی:
اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان میدهد که دچار «نسبیگرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزشهای شرعی به سلایق فرهنگی نیست؛
ثانیاً، ارزشها - و از جمله حجاب - را جزو «مسألههای اصلی» میشمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره میکند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار میدهد؛
ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزشها باور دارد، چون میگوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیبهای اجتماعی – یا همان «علفهای هرز» – جامعه را آلوده کنند.
رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمیشمارد.
خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربهمعروف و نهیازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصیانگاریِ کنشهای عمومی» نشود.
بنابراین، روایت قالیباف از منطق حاجقاسم، آغشته به تحریف است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
@antizione
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 موجهای آخری آخرالزمان
سحرشدن چشمها
═ೋ❅🖋☕️❅ೋ═
❥↬ @bohlool_aghel
عضو دانشگاه الازهر: موضع اسلام درباره ارتداد بهائیان قابل تغییر نیست
🔹«عماد عطیه عبدالرزاق» از فارغالتحصیلان دانشگاه الازهر و از مدرسان دانشگاه المدینه در گفتوگو با فارس: بهائیت فرقهای مستقل است و ارتباطی به دین اسلام ندارد. بهائیها کتاب مخصوص خود را دارند که نامش اقدس است. بهائیها حتی در فکر متجدد اسلامی و قرائتهای جدید دین اسلام نیز جای نمیگیرند.
🔹او در مورد اظهارات مولوی عبدالحمید درباره بهاییت گفت: حقیقتاً این اظهارات را به دور از صحت و درستی میدانم؛ من نظر عبدالحمید را به طور کلی و جزیی رد میکنم. چه مواضع اسلام در مرتد بودن بهائیها و چه ارتداد آنان، پیشامد جدیدی نیست و بنابراین امکان تغییر موضع نیست.
@Farsna - Link
@antizione
شبنامه 1081.mp3
11.96M
آمریکایی در آرزوی هک کردن
مغز ایرانی ها
#شبنامه / گزارش اندیشکده آمریکایی درباره ناآرامیهای ایران / جنگ وحشتناک است، تحریم هم دیگر اثر ندارد، باید روی مهندسی اجتماعی کار کنیم / گزارش قابل تأمل از مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا درباره وقایع اخیر ایران.
#امام_زمان
ࡅߺ߲ܢߺ࡙ࡄܢߺ࡙ܩܟ᳟ߺܢߺی
@Bisimchih
@antizione
متفکر مصری: بهائیت حامی صهیونیسم و به دنبال جنگ علیه اسلام است
🔹«احمد راسم النفیس» اندیشمند بزرگ اسلامی و نویسنده مصری در گفتوگو با فارس: در فتوای دارالافتاء الازهر مصر آمده که بهائیت فرقه انحرافی است که از اسلام مرتد شده است. اعتقاد و پیوستن به آن و اجازه تأسیس انجمن یا مؤسسهای مرتبط با آن جایز نیست.
هدف بهائیها حمایت از جنبش صهیونیسم و به راه انداختن جنگی علیه اسلام است.هدف بهائیها حمایت از جنبش صهیونیسم و به راه انداختن جنگی علیه اسلام است.
@Farsna - Link
@antizione
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک دقیقه تا شناخت سردارِ سازندگی ایران
@Farsna
اعتباریان ایرانی وزیر اطلاعات اسرائیل شد!!
اعتباریان:کلمات برای من زمین بازی ابدی هستند.
ستون نوشتم، کتاب نوشتم، سخنرانی نوشتم و از هر لحظه لذت بردم.
اما از امروز سرگرمی به پایان رسیده است.
وزیر اطلاعات دولت اسرائیل، موضعی است که من با احترام اتخاذ می کنم.
من از نخست وزیر به خاطر اعتماد عظیمی که به من کرد تشکر می کنم.
اکنون بار اثبات بر دوش من است.
به نام خدا انجام خواهیم داد و موفق خواهیم شد.
#اسراییل. #عبری #یهودی
🔴 تلنگری که پروندهی علیرضا اکبری به ما میزند ...
▪️چند روز است اسمش سر زبانها افتاده است: "علیرضا اکبری". خط سوابقش را از دوران جبهه تا حالا که بگیریم، میبینیم از ابتدا جزو حواریون علی شمخانی بوده، از سپاه تا وزارت دفاع و دبیرخانه شورای عالی امنیتملی. یادداشتها و گفتگوهای مختلفی هم اغلب با عنوان معاون اسبق وزارت دفاع یا کارشناس مسائل هستهای از او در رسانههای مختلف به خصوص خبرآنلاین و سازندگی پیدا میشود.
▪️ الآن احتمالاً حزباللهیها میروند مواضعش به نفع برجام و مذاکرات و حسن روحانی را پیدا میکنند و بولد میکنند، عدهای دیگر که عشق بحثهای نفوذ هستند، میروند بگردند تا نقطهچینهای نادیدیدهی او و ابعاد ماجرا را کشف کنند. عدهای خوشحالند که با چنین کِیسی حتما شمخانی از شورا رفتنی است. آنهایی که با او ارتباطی و ارتباطکی داشتهاند، احتمالاً فعلا آفتابی نمیشوند تا مبادا زیر ضربهی رسانهایها بروند. حتی دیدم که بعضی سایتها مطالبی که از او زده بودند حذف کردهاند!
▪️من اما وقتی اسمش را شنیدم و در اینترنت سرچش کردم و کمی با سوابقش آشنا شدم، ذهنم جور دیگری درگیر شده است: اکبری هم مثل خیلی از دوستان و همنسلهایش "ّبچهی انقلاب" بوده، بچه جبهه بوده، عمر و جوانیاش را در راه انقلاب صرف کرده؛ دغدغه اخلاص و خدمت به انقلاب داشته؛ راحت بگویم: گذشته و کارنامه جوانیاش، حسرت خیلی از ما نسل بعدیهای انقلاب بوده؛ چه میشود که چنین کسی میپذیرد به "دشمن" اطلاعات بدهد و با او همکاری کند؟ خدا نکند کسی احساس کند آنچه یک عمر جمع کرده، یک دفعه نابود و تباه شده و از کَفَش رفته است!
▪️با خودم فکر میکنم در این یک سال بازداشت و دادگاه چه حس و حالی داشته است؟ شبهای انفرادی را با چه افکاری به صبح رسانده است؟ طعم تلخ حسرت، ندامت و پشیمانی چقدر کامش را تلخ کرده است؟ از برخی شنیدهام که چنین حال و روزی دارد.
▪️من به واسطهی کارم که تاریخ است پای صحبت و خاطرات خیلی از افراد مینشینم، گاهی حالِفعلی طرف با سالهایی که دارد خاطراتش را برایت میگوید صدوهشتاد درجه تفاوت دارد ولی وقتی در دریای خاطراتش غرق میشود میتوانی حس و حال آن روزهایش را از چشم و کلامش دریافت کنی. از وقتی آن بخش از فیلمِ گفتگویش با خبرآنلاین را دیدم که شعری درباره شهادت دوستانش خواند و بغض در گلو و اشک در چشمش دوید، ذهنم درگیر شده است. درگیرِ آن حس متناقض درون یک انسان که گاهی یاد شهادت هواییاش میکند و گاهی همکاری با دشمن، زمینش میزند. علیرضا اکبری که این روزها نامش با "جاسوسی برای دشمن" روی زبان من و شما افتاده، مثل خیلی از ما روزگاری "بچه انقلاب" بود و روزگاری مثل برخی دیگر "مدیر و مسئول مملکت".
▪️نمیدانم در کدام دوراهیها چه "انتخاب"هایی کرد که سرنوشتش به اینجا ختم شد. تضمینی هست که ما تا آخر عمر در مسیر صحیح بمانیم؟ نمیدانم. «أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ؟»آیا مردم پنداشتند كه همین که گفتند ايمان آورديم رها مىشوند و مورد آزمایش قرار نمیگیرند؟» به قول شهید آوینی: آه از ابتلائات دهر...
نوشتهی محمد امین فرجاللّهی
#حمید_کثیری 👈 عضو شوید
@hamidkasiri_ir
@antizione