eitaa logo
اعراف
95 دنبال‌کننده
1هزار عکس
270 ویدیو
19 فایل
وَبَيْنَهُمَا حِجَابٌ ۚ وَعَلَى الْأَعْرَافِ رِجَالٌ يَعْرِفُونَ كُلًّا بِسِيمَاهُمْ ۚ (اعراف/۴۶) لینک کانال‌های آرشیویِ بذل خون،متفکر غریب و میراث: @miras_68 @bazl_61 / @gharib_58 این کانال هم تولیدی و هم توزیعی است! @aliasgari1378
مشاهده در ایتا
دانلود
ابتکار... حقیقتا اینکه حضرت آقا در سخنرانی با اعضای مجمع تشخیص مصلحت، نسبت به اتفاقات اخیر جامعه میگویند که این رویداد ها، انفعال دشمن در برابر جمهوری اسلامی است و بعد بیان میفرمایند که ابتکار دست ملت ماست، چه معنایی دارد؟ یک جوان حزب اللهی و انقلابی که امروزه بنابر آثار این اغتشاشات دغدغه هایش بروز و ظهور پیدا کرده، و نگاهی داغدارانه به حوادث اخیر دارد چگونه میتواند با این سخن، برخورد کند؟! به راستی او خودش را مبتکر میداند؟ او دشمن را منفعل میبیند؟ یااینکه مثلا با خودش میگوید: دیدی آنان پیروز شدند! دیدی ما نتوانستیم! دیدی آنها نماهنگ برای... داشتند ولی ما چیزی نداشتیم! دیدی... او برای پرتوان نشان دادن دشمن، هزاران هزار مثال می آورد تا انفعال را برای خودش ثابت کند؛ درحالیکه نظر ولی فقیه چیز دیگریست؟ کدام رویکرد درست است؟ آنکس که در کف جامعه زیست میکند و در شرایط فعلی با هنجار شکنی های گسترده ای از سوی جوانان و نوجوانان مواجه میشود، طبیعتا ذهنش به سمت ابتکار جبهه انقلاب هم نخواهد رفت. چراکه تا چشم دیده است همه ضعف و کم کاری بوده. نکته شاید دراین باشد که آن نوجوان حزب اللهی شاید هنوز مکتبی فکر نکرده یا شاید به پازل رسالت انقلاب اسلامی که معرفی حق و در نهایت تکمیل فرایند زمینه سازی ظهور وآشنایی جهان با اسلام ناب است، دقت نظر نداشته است. از این رو میتوان هر دو نگرش و بیان را صحیح دانست. چراکه اگر ما مبتکر هستیم به خاطر آن است که مکتبی هستیم و چون مکتبی هستیم میتوانیم ظرفیت های خاموش را بیدار کنیم و ناامیدی ها را به امید تبدیل کنیم و از آنرو وقتی آن جوان دغدغه مند میگوید ما شکست خوردیم و بگوید مگر ابتکاری هم داریم؟! به این خاطر میباشد که مکتب در عرصه ی اندیشه حرف دارد اما در حیطه ی عمل آنهم در بستر رسانه و یا مدارس و اماکنی که محل پرورش ظرفیت های خاموش است، مورد بهره برداری قرار نگرفته است‌. یا آنکه وقتی میگوییم حاکمیت الهی، هنوز بخشی از آن درگیر اندیشه ی غیر اسلامی و پیاده نمودن همان ارزش های طاغوتی است. پس ابتکار داریم ولی باید قوه ها را به فعلیت رساند. @araf11
لعنت بر «حسرت تان برای یک زندگی معمولی» که باعث شدید تا امروز زندگی ده ها نفر به پایان برسد. لعنت بر «بوسیدن به وقت ترسیدن» تان که باعث شدید تا امروز ده ها کودک جنازه پدرشان را ببوسند. لعنت بر شعار زن، زندگی، آزادی تان که پشت آن جز مرگ انسانها و ویرانی یک کشور چیز دیگری نیست... 🗣امیرحسین ثابتی @twtenghelabi @araf11
به نام خدا به نام خون به نام خون خدا به نام منتقم خون خدا به نام دینی که امامش برای جلوگیری از انحرافش به مسلخ رفت و سرش بر نی! به نام مردمی که به تأسی از بانوی خونین کوچه ها و فرزند مذبوحش، در برابر استکبار قد علم کردند تا یزیدیان را به خاک سیاه بنشانند. یزیدی که در ۶۱ رسوا شد و برای نجات خود از انفعال کعبه را آتش زد. و یزدیانی که با انقلاب روح الله به انزوا رفته، قدرت پوشالیشان رو شد اما برای حفظ اریکه، ولایت مداران را به آتش کشیدند. اما این آتش بر موحدان همیشه سرد خواهد شد. و این قانون مکتب و تفکر حق است که آتش را بر اولیاء الهی و پیروانش سرد و بر نمرودیان و یزیدیان بر افروخته تر میگرداند تا جایی که جزاء کارشان را در همین دنیا ببینند و بسوزند. حمله به شاهچراغ یک قطعه از پازلی بود که در این ۴۰ روز برای قرار دادنش نقشه ها کشیده بودند. توهین به ارزش ها، کشیدن چادر از سر ناموس من و تو، بی حرمتی به مقدسات، بر هم زدن امنیت به واسطه ی ضرب و شتم حافظان آن و ... البته این ۴۰ روز هم خود معلول علل مختلفی است که صحبت از آن در این مقال نگنجد. اما این قانون است که خون بیمه میکند. همانطور که خون بهشتی چنین کرد. خونی که مسیر حق را روشن و نقاب منافقان را برداشت تا جنگ مکتبی بیش از پیش رخ نمایی کند. خون حججی، خون حاج قاسم، و هزاران خون دیگر که نقاب تزویر را برداشتند تا به مردم نشان دهند حاکمیت الله از بین رفتنی نیست. خونهای شاهچراغ نیز در همین قاعده است. خونی که روشنگری کند، پیروزی علم بر جهل را تضمین خواهد کرد: و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهاله و حیرة الضلالة. خونی که مرز بین عناد و لج بازی با حریت در تفکر را آشکار میسازد، دشمن را به انفعال و اضمحلال میرساند. و این یعنی که ما به یک قدمی خیمه ی معاویه رسیده ایم ولی هنوز کار داریم. هنوز عده ای قرآن های بر نی را قبول دارند ولی سر بر نی را نه؟ واین یعنی بقاء کج اندیشی. پس باید عمار بود. اگر عماری در میدان نباشد، باید منتظر تحریف ها و کج فهمی های بدتر باشیم آنگاه خون به جای لسان تبیین میکند واین یعنی ما هزینه ساز شده ایم و اسلام را به قربانگاه خود خواهی ها برده ایم. به راستی تا کی باید خون ها، جور کم کاریهایمان را بکشند؟! @araf11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاله! تیر زدن تو سر مامان، خاله مامان مرده، اما کی میاد پیش من!؟ ⭕️ قصه پر غصه مجروحیت آرتین و شهادت پدر و مادرش از زبان خاله‌اش @araf11
⭕️ چه کسی معترضین را به خیابان می‌کشاند؟! 🔹 این روزها رفتار رادیکال برخی از در ایران، بعضی‌ها را دچار بُهت و حیرت می‌کند. اما تعجبی ندارد؛ همه‌ی این رفتارها طبیعیست! طبیعت این است! 🔸 در نئولیبرالیسم میدان‌دار است، و هم قاعده بازی و شرط حیات در این بازار است! 🔹 اگر می‌بینید برای بوسیدن و رقصیدن و بغل کردن می‌خواند، یا برای همسفره شدن با جنس مخالف در دانشگاه حالت جنگی می‌گیرد، او دارد طبق قاعده بازار عمل می‌کند! ♦️ دکتر یوسفعلی اباذری استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران توضیح می‌دهد که چطور میل به آزادی جنسی هم رقابتی می‌شود. 🔸 او می‌گوید ، لذت‌جویی و جزئی از شخصیت و لازمه‌ی انسان نئولیبرال است برای اینکه در رقابت کم نیاورد! 🔹 حالا آزادی جنسی هم یکی از این عرصه‌های رقابت برای انسان نئولیبرال است. به‌خاطر همین یک روز دغدغه‌اش حضور زنان در ورزشگاه است، روز دیگر آزادی پوشش می‌خواهد؛ و روزی دیگر آغوش رایگان می‌دهد. 🔸 سوژه نئولیبرال حتی را عرصه رقابت می‌بیند و سعی می‌کند با قدرت رسانه مطالبات اصلی معترضین را به نفع خودش تحریف کند. 🔹 او در این رقابت نه تنها نسبت به آرمان‌های اجتماعی مثل مبارزه با حساسیتی ندارد که حتی دغدغه استقلال وطن هم ندارد و به طور کاملاً طبیعی از بیگانه مطالبه و جنگ علیه کشورش می‌کند. 🔸 و اگر از گریزان است چون پرسشی ندارد که دنبال پاسخ باشد. آرمان‌‌ش لذت‌جویی و منفعت‌طلبی‌ فردی است و این آرمان‌ها اساساً قابل گفت‌وگو نیستند. در بهترین حالت، مذاکره می‌کند برای تحقق آرمان‌هایش. 🔹 با این همه او فقط یک سوژه است. بخش عمده‌ای از این سوژه مخلوق و محصول سیاست‌های نئولیبرالی در کشور است. وقتی عرصه‌های مختلف حکمرانی‌ از اقتصاد گرفته تا آموزش و سلامت تقدیم ایده‌های نئولیبرالی شود، می‌توان انتظاری جز خلق انسان نئولیبرال داشت؟! آن‌گاه اوست که تو را مجبور می‌‌کند در فرهنگ و سیاست‌خارجی هم در زمین نئولیبرالیسم بازی کنی! و گرنه در اقتصاد و معیشت و امنیتت دچار بحران می‌شوی! 🔸 تا حکمرانی را از دست نئولیبرالیسم آزاد نکنی او همین‌طور پیش می‌آید و تو باز می‌رسی بر سر دو راهی. و این‌بار معیشت و امنیتت را به آزادی جنسی می‌خواهد گره بزند. 🔺 پ.ن: همان‌طور که مشخص است منظورمان همه معترضین نیست، بلکه صحبت از کسانی‌ست که به نوع رفتارها و شعارهایشان اشاره شد. @voinews @araf11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت‌های کمتر شنیده شده از شهید بهشتی (ره) درمورد و پاسخ به شبهه اجبار در دین آیا این جملات از شهید مظلوم هم منتشر میشود؟ @araf11
عزیزان رسما با بی بند و باری تحمیل شده و عادی در سطح شهر مواجهیم. در تهران بیش از شهر های دیگر! نمیخواهم شروع کنم گله کنم که این نتیجه ی چیست، اما اگر بنا باشد کاری بکنیم باید الان انجام دهیم. بی تفاوت گذشتن از کشف حجاب ها از سوی دختران در شهر، یعنی انفعال جامعه ی انقلابی و مذهبی بدون حتی یک واکنش. معطل چه هستیم؟ آیا فکر میکنید قوه قضائیه و یا سپاه باید جلوی کشف حجاب هارا بگیرد؟ اینان به گمان خود کشف حجاب میکنند که بگویند ما انقلاب کردیم و پیروز شدیم و پیروزیمان بیشتر هم خواهد شد. خطابم با خواهران با حیا و انقلابی جامعه است. کوتاه نیایید و با همان قدرتی که در تظاهرات شرکت میکنید در جامعه حاضر شوید و چهره ی شهر را عوض کنید. نبض شهر را در دست بگیرید. گروه گروه شوید. کار گروهی سفارش اسلام است. علی الخصوص وقتی برای اصلاح رهسپار میدان شويد. اعراف رسما از عزیزانی که برای احیای امر حجاب و از بین بردن انفعال فعالیت میکنند حمایت میکند و در نشرشان اقدام خواهد کرد. یاعلی @araf11
دوستان در نشر پیام کمک کنند.
تمامی اسناد لانه ی جاسوسی برای مطالعه
با اونهایی که هشتک اعدام نکنید می زنند کاری ندارم. اینها بدونن یا ندونن منظورشون هشتک جنایت تکرار بشه است. آرمانها رو دونه دونه سلاخی کنید. داعشجو ها رو آزاد بگذارید فحش بدن و امثالهم. اما مخاطبم شمایید. شما که کلا فقط بلدید از مسوولین مطالبه کنید که بگیرند و ببندند و اعدام کنند. من از این جمله درست شما میترسم. از اینکه نکنه فکر میکنید امنیت با سخت گیری های انتظامی و امنیتی بر میگرده. عمو! برادر! رفیق! آرمان رو گوشه خیابون کشتن. گوشه خیابون دوره اش کردن. جلوی چشم یه عده بی تفاوت. حرفهای منوتو و روایت آمریکایی مزدورهاشو کی داره باور میکنه؟ کرج رو جلوی چشم بی تفاوت کی به آتش کشیدن. اون بی خیالها اون بی تفاوتها اون کسایی که جلوی هشتک کارخودشونه خفه خون گرفتن اون احمقهایی که عکس کشته های ساختگی بی بی سی رو کنار کشته های مظلوم شاهچراغ گذاشتن، اون احمقهایی که دنبال سلبریتی های نمک به حروم و نادون دویدند و سکوت کردن، اون نانجیبهایی که ریخت شدن خون مظلوم عادی شده براشون و دارن زندگیشونو میکنن اون آدمهای تماشاچی که کتک خوردن آخوند و بسیجی رو میبینن و رد میشن ، برهنه شدن لشکر دخترهای جهادنکاحی دشمن رو با آغوشهای باز میبینن و عبور میکنن، سر چهار راه به بوق زدن نادانها میخندن، اونها امنیت رو گرفتن عزیزم! جهالت رو با تبیین میشه اعدام کرد. جهالت زمین بازی میده به اراذل. تو که تو این چهل روز هنوز نه کانالی راه انداختی نه طرحی برای تبیین داری نه فکری کردی که مسوولیتی گردنته، با تو ام! هی صدا کلفت نکن بگو اعدام اعدام، پاشو! پاشو ! منتظر فلان مرجع و فلان مجتهد و فلان مسوول و کی و کی نباش. من و تو باید کاری کنیم. اراذل و اوباش توی زمین بازی که ما با سکوتمون درست میکنیم بازی میکنن. پاشید جمع کنید این بی خیالی جاهلانه و بی بی سی زده جماعتی از مردم رو. پاشید برید سراغ دوست و آشنا و فامیل، حرف بزنید. حرف بزنید بدون دعوا. بدون سر و صدا. فقط ساکت نشید. اینطوری کل این ناامنی اعدام میشه. باز هم خود دانید @ali_mahdiyan @araf11
🔴خیانت راهبردی در جنگ اراده ها برخی شبکه ها و رسانه های انقلابی چنان با شوق و ذوق و افتخار عکس زن هنجار شکن بی حجاب در تجمع ۱۳ آبان را منتشر می‌کنند که انگار دستاوردی برای نظام حاصل شده است... نخیر بزرگواران این یک شکست است که در میان جمعیت انبوه مومنین یک زن هنجار شکن بتواند اینگونه گستاخانه قانون شریعت و مملکت را زیر پا بگذارد و همه ساکت و تماشاگر باشند. ما را دارند مثل مسخ شدگانی می‌کنند که در اوج کثرت و قدرت هستیم اما ناتوان و منفعل در مقابل جسارت ها و توهین ها به ارزش‌ها و هنجارها و مقدساتمان هستیم. فتنه اخیر مصداق جنگ اراده هاست. اقلیتی هنجارشکن ،فحاش ،داعشی صفت با کمک امپریالیسم رسانه ای بدنبال تحمیل اراده خود بر اکثریتی مومن و انقلابی هستند. تا اینجای کار موفق شده اند حریم حجاب را بشکنند و کوچه خیابان را آلوده زنان و دختران بی‌حجاب کنند. و ما را با آروغهای شبهه روشنفکری خوشحال می‌کنند که تحمل مخالف را داریم و.... @araf11