eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
آرزو
می‌دانستم من برای فیلم دیدن ساخته نشدم اما دبیر نگارش گفته بود باید نقد فیلم موقعیت مهدی رو بفرستید با خودم گفتم چه امروز چه چند روز دیگه بالاخره که باید ببینمش و خب فیلم کار خودشو کرد توی غم عمیقی فرو رفتم دیدن فیلم های بچه های میناب و شهدا و بازماندگان این جنگ اخیر هم قطعا بی تاثیر نیست در این حالم مرگ چیه معنی این کلمه؟ به مردن که فکر میکنم ناخودآگاه انگشتانم رو باز و بسته میکنم و از توی ذهنم میگذره تبدیل به خاک شدن این انگشت ها اصلا چرا اومدیم اینجا قراره چی ازمون بمونه یه تکه سنگ قبر؟ از باباجون عکس چند صفحه از دفترش برام مونده و از حسنا عکس پیامش در مورد خش خش برگان پاییزی این بود زندگی؟ همین آمدن و رفتن و خاطره به جا گذاشتن؟
قشنگ ترین اتفاق دیروز همین بود از شوق بال در آورده بودم یه حس عجیبی بود انگار همه ی اون امید ها که کمرنگ شده بودن جون گرفتن و پررنگ شدن از اول با خودم گفته بودم که شاید اصلا این پول برای تو نباشه ولی با این حال به نظرم همین یه نشونه بود مثل تموم نشونه های قبلی حالا من یه نشونه ی قوی تر دارم که صدام شنیده میشه
میدونستم دیشب یه خواب خاصی دیدم ولی هرچی فکر کردم یادم نمیومد الان که داشتم گالریم رو خالی میکردم رسیدم به عکس هایی که دایی از حرم امام حسین برام گرفته بود یادم افتاد توی خوابم رفته بودم کربلا و وقتی برگشته بودم یادم افتاده بود که حرم حضرت ابوالفضل نرفتم زیارت و برای همین داشتم زار زار گریه میکردم
بعضی حرف هام رو خانواده ام حوصله شنیدنشون رو ندارن اصلا وقتش رو ندارن درک میکنم منم این حس رو خیلی تجربه میکنم برای همین نمیتونم خیلی از حرف هام رو اونجور که میخوام اونجا که میخوام بگم از تیکه پاره شدن حرف هام بدم میاد از اینکه باید مراقب باشم چیزی نگم که بعدش نصیحت بشنوم خوشم نمیاد(که البته اصلا توش موفق نیستم) دوست ندارم وقتی دارم حرف میزنم خیلی الکی بحث عوض بشه نمیخوام وسط حرف زدنم با فکر کردن که آخر حرف رو باید به کجا برسونم هول بشم و جملات رو درهم بگم ولی یه سری حرف ها هست که دوست دارم گفته بشه دوست دارم از خودم بگم از دنیای درونم و خب گوشی نیست که مشتاق شنیدن باشه و برای همین من مینویسم شاید نوشته هام گاهی خیلی چرت و پرت باشه ولی اینا اون چیزاییه که دوست داشتم یه جا گفته بشه و جایی پیدا نشد پس ازشون توقعی نداشته باشید و دوباره میگم من نمینویسم که خونده بشم مینویسم که نوشته بشم:)
آرزو
میدونستم دیشب یه خواب خاصی دیدم ولی هرچی فکر کردم یادم نمیومد الان که داشتم گالریم رو خالی میکردم ر
برای اینکه گوشیم رو نبرده بودم و از حرم عکس نگرفته بودم هم کلی گریه کردم
اعتراف میکنم نقاشی بلد نیستم ‌و توش هیچ ادعایی هم ندارم
با قدرت ادامه بده مَرد
آرزو
با قدرت ادامه بده مَرد
الان میبینیم درخواستش اینه تاثیر معدل یازدهم روی کنکور بیشتر باشه
آرزو
با قدرت ادامه بده مَرد
با یه سری درس ها مشکلی ندارما ولی شیمی و حسابان و آمار رو واقعا دوست ندارم نهایی بدم
هدایت شده از آرزو
زمان: حجم: 61.4K
هدایت شده از آرزو
زمان: حجم: 70.3K