eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
یادمه بهم گفت وقتی پیشم نبودی شب ها به ماه نگاه میکردم و باهاش حرف میزدم از ماه حال تو رو می‌پرسیدم و امیدوار بودم تو هم توی اون لحظه ها به ماه نگاه کنی و ماه مکان تداخل نگاه هایمان باشد و من امشب به ماه خیره شدم به ماهی که می‌دانم هزاران بار تصویری بوده در چشمان او ...
یک هفته مسافرت و دور بودن از خونه باعث شد بفهمم چقدر کار های جذاب و حال خوب کن توی خونه وجود داره که من همه شون رو فراموش کرده بودم
امام صادق علیه السلام: محبوب‌ترین دوستانم نزد من کسی است که عیب‌های مرا به من هدیه دهد
آرزو
امام صادق علیه السلام: محبوب‌ترین دوستانم نزد من کسی است که عیب‌های مرا به من هدیه دهد
محبوبم:) یه هدیه دادنمون نشه؟ https://daigo.ir/secret/2187294252 عجله ای نیست هر وقت که احساس کردید باید عیبی رو هدیه بدید من مشتاقانه پذیرا هستم
پ.ن: بیاید امروز به خودمون فکر کنیم به این که چه عیب هایی داریم و سعی کنیم اصلاحشون کنیم:)
آرزو
امام صادق علیه السلام: محبوب‌ترین دوستانم نزد من کسی است که عیب‌های مرا به من هدیه دهد
معلم دینی با همون مهربونی همیشگی در حالی که کلاس پر از زمزمه و حرف بود گفت بچه ها گوش کنید این حدیث از امام صادق خیلی زیباست و حدیث رو بلند خوند هیچ وقت سعی نمی‌کرد با تلخی یا جذبه بچه ها رو ساکت کنه برای همین یادمه در تمام کلاس هاش زمزمه حرف های دو سه تا از دانش آموزا میان صحبت هاش شنیده می‌شد بعد از خوندن حدیث گفت بچه ها شما بخواید یه هدیه رو به دوستتون بدید چطوری میدید؟ همینطوری پرت می‌کنید جلوش؟ یا توی یه روزنامه ی مچاله می‌پیچید و بهش میدید؟ یکی از بچه ها گفت وقتی امام صادق میگن عیب رو هدیه کنیم یعنی نباید انتقادمون رو جوری بگیم که اون فرد اذیت بشه باید به قشنگ ترین شکل انتقادمون رو بیان کنیم معلم حرف هاش رو ادامه داد درست میگی، بچه ها ما وقتی میخوایم به کسی هدیه بدیم هدیه رو توی یه کاغذ کادو قشنگ میپیچیم و مرتب و خیلی با احترام و ادب هدیه میکنیم هدیه کردن عیب ها هم یعنی همین یعنی با زیبا ترین کلام ها و ملایم ترین روش ها عیب ها رو به همدیگه هدیه بدیم... پ.ن: و منی که دلم برای نصیحت های کوتاهش که با شوخی و خنده و گفت و گو همراه بود تنگ شده:)
آرزو
برای تمام اونهایی که قراره بپرسن این نماد چیه مینویسم این نماد هیچی نیست و صرفا یک طرح ساخته ی ذهن خودم هست برای دست ورزی :)))) پ.ن: شما میتونید موج دریا رو در مثلت تصور کنید
هر بار که احساس میکنم تب دارم یاد فکت هایی که در بچگی بیان میکردم می‌افتم و فکر به این که اطرافیانم چطور من رو تحمل کردن://////