eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.3هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
251 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
36.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مقطّع الأعضای من، آقای من🎥 🔰 کربلایی هادی خادم حسینی 🔻 تپّه سلام... https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
726.3K
🎙ترجمه روایتی از الکافی مرحوم کلینی 🗂 در خانه قبر نسبت به چه اموری بازخواست می‌شویم؟ 📍 جایگاه ولایت حضرات آل اللّه (علیهم السّلام)؟ 📎 متن روایت 👇👇👇 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🔰عَنْهُ عَنْ أَبِيهِ رَفَعَهُ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ (علیه السّلام): ⚜يُسْأَلُ الْمَيِّتُ فِي قَبْرِهِ عَنْ خَمْسٍ عَنْ صَلَاتِهِ وَ زَكَاتِهِ وَ حَجِّهِ وَ صِيَامِهِ وَ وَلَايَتِهِ إِيَّانَا أَهْلَ‌الْبَيْتِ، 🔺فَتَقُولُ الْوَلَايَةُ مِنْ جَانِبِ الْقَبْرِ لِلْأَرْبَعِ مَا دَخَلَ فِيكُنَّ مِنْ نَقْصٍ فَعَلَيَّ تَمَامُهُ. 📜الكافي، ج‏3، ص 241 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏷 پویش سراسری جزء‌خوانی غدیری ✅ این پویش یک وجه تفاوت با پویش‌های ختم قرآن داره که سطر بعدی براتون میگم☺️ 🧿 وجه تفاوت این پویش اینه که تو این پویش، محدودیتی برای خواندن جزءی وجود نداره چون که قرار نیست که ختم قرآن کنیم، بلکه می‌خوایم تو این پویش هر کی هر جزءی رو که میتونه و راحته، بخونه و ثوابش برسه به مولا و آقامون حضرت علی (علیه السّلام) 🔅جزء‌هایی رو که انتخاب کردید و می‌خواید بخونید، به آیدی زیر بفرستید: 👇 🆔 @imanin313 ❌ زمان خواندن اجزاء انتخاب شده توسّط شما تا شب روز عید غدیره https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
144.7K
🔰سئوال⁉️ سلام علیکم برای بی‌رغبتی به پست و مقام و امور دنیوی علاوه بر توصیه‌های اخلاقی که از شما شنیده‌ایم، اذکاری هم توصیه می‌فرمایید؟ ✅ جواب حضرت استاد فقیهی (حفظه اللّه)... @faghihiseyyedahmad https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
👳‍♂من یک وقتی از آقای حاج آقا عزّالدّین زنجانی شنیدم، او از پدرش مرحوم امام جمعه نقل می‌کرد که گفته ما رفتیم منزل آسیّد احمد سبط شیخ در نجف یا جای دیگر، آسیّد احمد گفته مایلید رسائل به خطّ شیخ را ببینید؟ این‌ها گفته بودند نهایت آرزوی ماست که خطّ شیخ را زیارت کنیم. 📝 رسائل شیخ را آورده بودند، می‌گفت دیدم خیلی جاها با خطّ قرمز أعلی یک یا چند سطر خطّ کشیده و در حاشیه نوشته شده. پرسیدم این‌ها چیست؟ گفت که این خطوط و اصلاحات مرحوم میرزای شیرازی است و شیخ رسائل را به میرزا داده بوده تا میرزا آن‌ها را اصلاح کند. میرزا اصلاحات کرده بوده و شیخ هم دستور داده بوده که رسائل با اصلاحات میرزا چاپ بشود. آیت اللّه سیّد موسی شبیری زنجانی (حفظه اللّه) 📘جرعه‌ای از دریا، ج۱، ص ۱۱۲ https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
💡باید در کنار تربیت انسانی که از لحاظ شخصی صالح است او را از حیث تکلیفی هم فردی صالح بار آورد. به این صورت که او نسبت به نقش تکلیفی‌اش و روابطش با امّت اسلامی آگاه گردد و در این باره آموزش داده شود... 📿 چقدر بسیارند مردمان پاک و خوب و شب‌زنده‌داری که این تهجّد و شب‌زنده‌داری‌شان و این مرتبه از خوبی‌های وجود شخصی‌شان در وجود تکلیفی‌شان منعکس نمی‌شود، چون خود این وجود تکلیفی نیازمند نوعی تمرین و تکمیل است و روشنگری و تکمیل وجود تکلیفی به طور خودکار، خود به خود با تکمیل و پرورش و آموزش وجود شخصی محقّق نمی‌شود. استاد شهید، آیت اللّه سیّد محمّد باقر صدر (رحمه اللّه) 📖 حوزه و بایسته‌ها، ص ۶۲ و ۶۳ https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.15M
🎙ترجمه روایتی از الغیبة مرحوم نعمانی ♨️ شیعیان چگونه پاکسازی می‌شوند؟ 👁 مثل پاکسازی سرمه از چشم... 📎 متن روایت 👇👇👇 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🔰وَ أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ قَالَ أَخْبَرَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى الْعَلَوِيُّ عَنْ عَلِيِّ بْنِ إِسْمَاعِيلَ الْأَشْعَرِيِّ عَنْ حَمَّادِ بْنِ عِيسَى عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عُمَرَ الْيَمَانِيِّ عَنْ رَجُلٍ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ (علیه السّلام) أَنَّهُ قَالَ: 🔻لَتُمَحَّصُنَّ يَا شِيعَةَ آلِ مُحَمَّدٍ تَمْحِيصَ الْكُحْلِ فِي الْعَيْنِ، وَ إِنَّ صَاحِبَ الْعَيْنِ يَدْرِي مَتَى يَقَعَ الْكُحْلُ فِي عَيْنِهِ وَ لَا يَعْلَمُ مَتَى يَخْرُجُ‏ مِنْهَا وَ كَذَلِكَ يُصْبِحُ الرَّجُلُ عَلَى شَرِيعَةٍ مِنْ أَمْرِنَا وَ يُمْسِي وَ قَدْ خَرَجَ مِنْهَا وَ يُمْسِي عَلَى شَرِيعَةٍ مِنْ أَمْرِنَا وَ يُصْبِحُ وَ قَدْ خَرَجَ مِنْهَا. 📜الغيبة للنعماني، ص 206 و 207 📎 التَّمْحِيْصُ: الاختبار و الابتلاء (‏لسان اللسان، ج۲، ص۵۳۹) التَّطْهِيْرُ من الذُّنوبِ (المحیط في اللغة، ج۲، ص۴۷۱) محّص فلانا: ابتلاه و اختبره. و محصه الشيء كمنعه: خلّصه من عيوبه. (الإفصاح في فقه اللغة، ج۲، ص۱۳۷۶) https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
133.4K
🔰سئوال⁉️ سلام آیا توبه کاری می‌کند که از محلّی که نعوذ باللّه گناه کردیم حتّی نعوذ باللّه معاصی ۲ نفره، شیاطین برود؟ یا باید خانه و... را عوض کنیم؟ سئوال دیگرم اینکه چه کنیم وقتی از کنار آدم‌های گناهکار و محل گناهشان ردّ میشیم تاریک نشیم؟ ✅ جواب حضرت استاد فقیهی (حفظه اللّه)... @faghihiseyyedahmad https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
📚عشق میرزا هم به مسائل علمی در حدّی بوده که هفت ساعت مباحثه می‌کرده‌. 🏷 از مرحوم آقای حائری شنیدم که به نظرم از مرحوم حاج شیخ نقل می‌کرد که ایشان می‌فرموده، یک موقع که ارتباط بین ایران و عراق یکی دو سال قطع شد، مسافر کم می‌آمد و میرزا فراغت داشت، مباحثه‌های هفت ساعتی می‌کرده است. 💡همین‌طور چون فکر جوّالی داشته و آن شاگردها هم افراد متفکری بودند، به آن‌ها اختیار می‌داده که فکر بکنند و نظر شاگردان را می‌پرسیده و درس جنبه مباحثه داشته و خودش محاکمه می‌کرده و ترجیح می‌داده است. آیت اللّه سیّد موسی شبیری زنجانی (حفظه اللّه) 📘جرعه‌ای از دریا، ج۱، ص ۱۱۲ https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🧲 باید اوّلین مرحله اقدام، یافتن مفهومی باشد که رسالت حوزه در امّت را مشخص می‌کند، سپس در پرتو این مفهوم، نظام اداری و سیاست مالی و برنامه آموزشی حوزه را وضع کنیم. 💠 همه این‌ها تنها در پرتو مفهوم تکلیفی حوزه معین می‌شود. استاد شهید، آیت اللّه سیّد محمّد باقر صدر (رحمه اللّه) 📖 حوزه و بایسته‌ها، ص ۶۶ https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
2.04M
🎙ترجمه روایتی از الإحتجاج مرحوم طبرسی 📣 وظیفه علماء و آگاهان چیست؟ 🟩 این اقدام چه فایده‌ای دارد؟ 📎 متن روایت 👇👇👇 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🔰و قَالَ أَبُو مُحَمَّدٍ (علیه السّلام) قَالَ عَلِيُّ بْنُ مُوسَى الرِّضَا (علیه السّلام)‏: 🔻أَفْضَلُ‏ مَا يُقَدِّمُهُ‏ الْعَالِمُ مِنْ مُحِبِّينَا وَ مَوَالِينَا أَمَامَهُ لِيَوْمِ فَقْرِهِ وَ فَاقَتِهِ وَ ذُلِّهِ وَ مَسْكَنَتِهِ أَنْ يُغِيثَ فِي الدُّنْيَا مِسْكِيناً مِنْ مُحِبِّينَا مِنْ يَدِ نَاصِبٍ عَدُوٍّ لِلَّهِ وَ لِرَسُولِهِ يَقُومُ مِنْ قَبْرِهِ وَ الْمَلَائِكَةُ صُفُوفٌ مِنْ شَفِيرِ قَبْرِهِ إِلَى مَوْضِعِ مَحَلِّهِ مِنْ جِنَانِ اللَّهِ فَيَحْمِلُونَهُ عَلَى أَجْنِحَتِهِمْ يَقُولُونَ لَهُ مَرْحَباً طُوبَاكَ‏ يَا دَافِعَ الْكِلَابِ عَنِ الْأَبْرَارِ وَ يَا أَيُّهَا الْمُتَعَصِّبُ لِلْأَئِمَّةِ الْأَخْيَارِ. 📜الإحتجاج على أهل اللجاج (للطبرسي)، ج‏1، ص 19 📎 الشَّفِيرُ: حدُّ مَشْفَر العَيْنِ. و شَفِيرُ الوادِى و شُفْرُه: ناحِيَتُه من أعلاه‏ (المحكم و المحيط الأعظم، ج‏8، ص 47) 📎الإغاثة: أغاثه: أي أنقذه. (شمس العلوم، ج-8، ص 5032) http://eitaa.com/Arshiv_Gholam
سئوالات غدیر.pdf
171.8K
📑 فایل کتاب، زیر ۵۰ صفحه است، لذا وقت بذارید. خیلی طول نمیکشه...😅 🔰سئوالات رو به صورت "کتاب‌باز" پاسخ بدید و همراه صوتی که عرض شد برای حقیر بفرستید. 💥احتمال افزایش جوایز هست...☺️ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🏷 پیامبر و سنّت او، یک معیارِ معرّفی‌شده توسّط خدا بود، تا شاخصی باشد برای رفع تحیّر: 🔸يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا أَطيعُوا اللَّهَ وَ أَطيعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ فَإِنْ تَنازَعْتُمْ في‏ شَيْ‏ءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَ الرَّسُولِ إِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ ذلِكَ خَيْرٌ وَ أَحْسَنُ تَأْويلا. (سورة النّساء، آیة 59) 🔖 گزارش‌هایی از خدشه‌دار کردن چهره پیامبر به صورت سازمان‌یافته، از منابع عامّه خدمت عزیزان ارائه شد. 💠 أمّا پیامبر در قرآن چگونه معرّفی شده است؟ 🟠 لَقَدْ جاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ حَريصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنينَ رَؤُفٌ رَحيم‏. (سورة التّوبة، آیة 128) 🟡 وَ إِنَّكَ لَعَلى‏ خُلُقٍ عَظيم‏. (سورة القلم، آیة 4) 🟢 وَ ما صاحِبُكُمْ بِمَجْنُون‏. (سورة التّكوير، آیة 22) 🔵 سَنُقْرِئُكَ فَلا تَنْسى‏. (سورة الأعلى، آیة 6) 🟣 وَ ما يَنْطِقُ عَنِ الْهَوى‏ * إِنْ هُوَ إِلاَّ وَحْيٌ يُوحى‏. (سورة النّجم، آیة 3 و 4) ⚫️ وَ ما كانَ لِمُؤْمِنٍ وَ لا مُؤْمِنَةٍ إِذا قَضَى اللَّهُ وَ رَسُولُهُ أَمْراً أَنْ يَكُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ وَ مَنْ يَعْصِ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ فَقَدْ ضَلَّ ضَلالاً مُبينا. (سورة الأحزاب، آیة 36) ⚪️ لا تَجْعَلُوا دُعاءَ الرَّسُولِ بَيْنَكُمْ كَدُعاءِ بَعْضِكُمْ بَعْضاً...(سورة النّور، آیة 63) ⭕️ ادامه دارد... https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🟤 ما أَفاءَ اللَّهُ عَلى‏ رَسُولِهِ مِنْ أَهْلِ الْقُرى‏ فَلِلَّهِ وَ لِلرَّسُولِ وَ لِذِي الْقُرْبى‏ وَ الْيَتامى‏ وَ الْمَساكينِ وَ ابْنِ السَّبيلِ كَيْ لا يَكُونَ دُولَةً بَيْنَ الْأَغْنِياءِ مِنْكُمْ وَ ما آتاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَ ما نَهاكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَديدُ الْعِقاب‏. (سورة الحشر، آیة 7) 🔘 وَ ما أَرْسَلْنا مِنْ رَسُولٍ إِلاَّ لِيُطاعَ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ لَوْ أَنَّهُمْ إِذْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ جاؤُكَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَ اسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّاباً رَحيما * فَلا وَ رَبِّكَ لا يُؤْمِنُونَ حَتَّى يُحَكِّمُوكَ فيما شَجَرَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ لا يَجِدُوا في‏ أَنْفُسِهِمْ حَرَجاً مِمَّا قَضَيْتَ وَ يُسَلِّمُوا تَسْليما. (سورة النّساء، آیة 64 و 65) ♦️مَنْ يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطاعَ اللَّهَ وَ مَنْ تَوَلَّى فَما أَرْسَلْناكَ عَلَيْهِمْ حَفيظا. (سورة النّساء، آیة 80) 🔔شروع کردند به صورت گسترده مطالبی را از جانب افرادی موجّه در جامعه پخش کردند تا وجاهت پیامبر کاهش پیدا کند. تقدّس‌زدایی کردند. شخصیت پیامبر را تحریف کردند و ذهنیت‌ها را تغییر دادند. نسبت به پیامبر در ذهن مردم تردید ایجاد کردند. 🗂 وقتی کار به اینجا کشید، به خود اجازه دادند مقابل سنّت پیامبر، سنّت‌هایی تأسیس کنند. در این فضا دیگر مقابله با سنن نبوی، خون مردم را به جوش نمی‌آورد. چون مردم حسّاسیت خود را نسبت به شخصیّت پیامبر و منش ایشان از دست داده بودند. لذا افرادی به خود اجازه می‌دهند با ایشان مخالفت کنند. 🔮حالا دیگران می‌توانند در عرض سنّت پیامبر، سنّت‌سازی کنند و جامعه آن‌ها را عرض پیامبر بپذیرد. پیامبر باید پایین کشیده میشد تا دیگران بتوانند در کنار او عرض اندام کنند. این اتّفاق افتاد. 🛡لذا مردم به خاطر مخالفت أمیرالمؤمنین (علیه السّلام) با یکی از بدعت‌های عمر، فریاد «واعمراه» سر دادند: ⚜ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السّلام) قَالَ، سَأَلْتُهُ عَنِ الصَّلَاةِ فِي رَمَضَانَ فِي الْمَسَاجِدِ قَالَ: ♨️ لَمَّا قَدِمَ أَمِيرُالْمُؤْمِنِينَ (علیه السّلام) الْكُوفَةَ، أَمَرَ الْحَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ (علیه السّلام) أَنْ يُنَادِيَ فِي النَّاسِ لَا صَلَاةَ فِي شَهْرِ رَمَضَانَ فِي الْمَسَاجِدِ جَمَاعَةً، فَنَادَى فِي النَّاسِ الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ (علیه السّلام) بِمَا أَمَرَهُ بِهِ أَمِيرُالْمُؤْمِنِينَ (علیه السّلام)، فَلَمَّا سَمِعَ النَّاسُ مَقَالَةَ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ صَاحُوا وَا عُمَرَاهْ وَا عُمَرَاهْ، فَلَمَّا رَجَعَ الْحَسَنُ إِلَى أَمِيرِالْمُؤْمِنِينَ (علیه السّلام) قَالَ لَهُ مَا هَذَا الصَّوْتُ؟ فَقَالَ يَا أَمِيرَالْمُؤْمِنِينَ النَّاسُ يَصِيحُونَ وَا عُمَرَاهْ وَا عُمَرَاهْ، فَقَالَ أَمِيرُالْمُؤْمِنِينَ (علیه السّلام) قُلْ لَهُمْ صَلُّوا. (تهذيب الأحكام، ج‏3، ص 70) ⭕️ ادامه دارد... https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🔰معیار دیگر خود قرآن است. أمّا کتاب خدا برای اینکه کارآمدی تام داشته و قابل استفاده باشد، نیاز به مفسّر دارد. ⚜لذا خطاب به امام حسین (علیه السّلام) عرض می‌کنیم، با کنار زدن شما، قرآن مهجور شد: 🔹وَ أَصْبَحَ كِتَابُ اللَّهِ بِفَقْدِكَ مَهْجُورا. (المزار، ص 174) 🔻پیامبر، تبیین کننده قرآن است: 🔸بِالْبَيِّناتِ وَ الزُّبُرِ وَ أَنْزَلْنا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ ما نُزِّلَ إِلَيْهِمْ وَ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُون‏. (سورة النّحل، آیة 44) 🔻مفسّر قرآن، حضرات آل اللّه (علیهم السّلام) هستند: 💠 وَ عَنْ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (صلّی اللّه علیه و آله) إِنِّي تَارِكٌ فِيكُمُ الثَّقَلَيْنِ كِتَابَ اللَّهِ وَ عَلِيَّ بْنَ أَبِي طَالِبٍ وَ إِنَّ عَلِيَّ بْنَ أَبِي طَالِبٍ هُوَ أَفْضَلُ لَكُمْ مِنْ كِتَابِ اللَّهِ لِأَنَّهُ يُتَرْجِمُ لَكُمْ كِتَابَ اللَّهِ. (إرشاد القلوب إلى الصواب، ج‏2، ص 378) ⚠️قرآن متشابهاتی دارد که می‌تواند دست‌آویز برداشت‌های متنوّع بیماردلان شود. قرآن اگر کنار معلّم خود نباشد، توسّط دیگران مصادره به مطلوب خواهد شد: ♨️ هُوَ الَّذي أَنْزَلَ عَلَيْكَ الْكِتابَ مِنْهُ آياتٌ مُحْكَماتٌ هُنَّ أُمُّ الْكِتابِ وَ أُخَرُ مُتَشابِهاتٌ فَأَمَّا الَّذينَ في‏ قُلُوبِهِمْ زَيْغٌ فَيَتَّبِعُونَ ما تَشابَهَ مِنْهُ ابْتِغاءَ الْفِتْنَةِ وَ ابْتِغاءَ تَأْويلِهِ وَ ما يَعْلَمُ تَأْويلَهُ إِلاَّ اللَّهُ وَ الرَّاسِخُونَ فِي الْعِلْمِ يَقُولُونَ آمَنَّا بِهِ كُلٌّ مِنْ عِنْدِ رَبِّنا وَ ما يَذَّكَّرُ إِلاَّ أُولُوا الْأَلْباب‏. (سورة آل‏عمران، آیة 7) 🏷 لذا حضرت أمیر (علیه السّلام) به ابن عبّاس فرمود با قرآن بر علیه خوارج احتجاج نکن، چون قرآن ذو وجوه است و آن‌ها قرآن را بر مقصود خود حمل می‌کنند: 🔖 لَا تُخَاصِمْهُمْ بِالْقُرْآنِ فَإِنَّ الْقُرْآنَ حَمَّالٌ ذُو وُجُوهٍ تَقُولُ وَ يَقُولُونَ...وَ لَكِنْ حَاجِجْهُمْ بِالسُّنَّةِ فَإِنَّهُمْ لَنْ يَجِدُوا عَنْهَا مَحِيصا. (نهج البلاغة، ص 465) 📌پیامبر اکرم (صلّی اللّه علیه و آله) قرآن را در حدیث ثقلین، کنار عترت، عامل هدایت معرّفی کرده است. تمسّک قرآن و عترت با هم مانع گمراهی است، و لا غیر: 🛎 قَالَ إِنِّي تَارِكٌ فِيكُمْ أَمْرَيْنِ إِنْ أَخَذْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا، كِتَابَ اللَّهِ (عَزَّ وَ جَلَّ) وَ أَهْلَ بَيْتِي عِتْرَتِي‏. (الكافي، ج‏1، ص 294) 🔮 لذا همین قرآن برای کسانی که ظالم هستند، عامل خسران است و مضرّ خواهد بود: 🛡وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنينَ وَ لا يَزيدُ الظَّالِمينَ إِلاَّ خَسارا. (سورة الإسراء، آیة 82) ⭕️ ادامه دارد... https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🥇نفر اوّل 📌خانواده آقای محمّد بخشی 🎉مسابقه غدیر🎉 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam
🥈نفر دوّم 📌آقای علی محمّدی 🎉مسابقه غدیر🎉 https://eitaa.com/Arshiv_Gholam