لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ متأسفانه جلسه ۸ (۶ مهر ۹۹) ضبط نشده
(بعلت مشکل پیش آمده در محل برگزاری درس مجازی)
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جلسه ۹
( سال ١٣٩٩_١۴۰۰ )
🔻 ج۶ م۴ - اتمام فصل ١
🔸
🔻 ج۶ - موقف۴ - فصل٢ -۱
📌 در ۴ جلسه (۹ تا ١٢)
- قدرت الهی عین فعلیت و وجوب است، و در ما قدرت عین قوّه و امکان است.
*{الفصل (2) في أن القدرة فينا عين القوة و الإمكان و في الواجب تعالى عين الفعلية و الوجوب}*
🔸
🔻 دوشنبه ۷ تا ١٣ مهر ۹٩
🔸
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR I @Abedini
🔹 @Asfaar
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جلسه ١۴
( سال ١٣٩٩_١۴۰۰ )
🔻 ج۶ م۴ - اتمام فصل ٣
🔸
🔻 ج۶ - موقف۴ - فصل۴ -۱
📌 در ٢ جلسه (١۴ و ١۵)
- شیوه دیگری در ابطال رأی اینکه اراده باید تعلق به دوطرف ممکن داشته باشد
*{الفصل (4) في بيان مأخذ آخر في إبطال رأي من زعم أن شأن الإرادة الواحدة أن يتعلق بأي طرف من طرفي الممكن و بأي ممكن من الممكنات}*
🔸
🔻سهشنبه ١۵ و چهارشنبه ١۶ مهر ۹٩
🔸
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR I @Abedini
🔹 @Asfaar
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸جلسه ٢۹
( سال ١٣٩٩_١۴۰۰ )
🔻 ج۶ - موقف۴ - فصل۸ -۱
📌 در ٧ جلسه (٢۹ تا ٣۵)
-در دفع شبهاتی پیرامون اتحاد اراده با علم الهی و ذات الهی، و سببیت اراده قدیمه بر ایجاد حادث
*{الفصل (8) في دفع ما أورد على اتحاد هذه الأمور في حقه تعالى و في كون الإرادة القديمة سببا لإيجاد الحادث}*
🔸
🔻یکشنبه ٢۵ آبان تا سهشنبه ۴ آذر ۹٩
🔸
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR I @Abedini
🔹 @Asfaar