فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: همکاری با رسانههای تروریستی حتما با محرومیت ومجازات مواجه میشود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻عاقبت لیدر اعتراضات دانشجویی دیروز، آینهعبرت معترضین دانشجویی امروز
🔹 #حمزه_غالبی رئیس ستاد جوانان میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸ بود؛ او هم روزی سرسختانه مبارزه میکرد، برای تصوراتی مثل: تقلب انتخاباتی، خفقان و نداشتن آزادی، دیکتاتوری رهبری و سرکوبگری لباسشخصیها، کشتن نداآقاسلطان توسط عوامل نظام، احساس فلاکت ایرانی و...
🔹وی پس از دستگیری و محکومیت به حبس، هنگام مرخصی از کشور فرار کرده و حالا پس از مدتی زندگی در کشور فرانسه(مهد بهاصطلاح آزادی غربی) برای شما از تغییرات تصورات خویش روایت میکند...
🎞برشی از مستند الفالف، پاریس
✍ایکاش این مستند در دانشگاهها و خوابگاههای دانشجویی اکران و حول آن کرسی آزاد اندیشی برگزار شود؛ شاید اینبار جوانان کمتری فریفتهی سناریوی مشترک انتخاباتی دموکراتهای آمریکایی و لیبرالهای ایرانی شوند
#پورنوکراسی
🖌محمد جوانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆توصیه می شود حتما ببینید و منتشر کنید. تا ابلهانی که شعار مرگ بر دیکتاتور می دهند بفهمند چقدر نادان و نمک نشناسند. و چگونه آلت دست دشمن شده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لحظه تعقیب دستجمعی شهید علیوردی توسط اوباش
♦️جزئیاتی از نحوه شهادت آرمان علیوردی به روایت تعدادی از اغتشاشگرانی که اخیرا توسط اطلاعات سپاه تهران دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وضعیت افتضاح توزیع دارو در داروخانه ها
متصدیان داروخانه ها: هفته ای یک بسته آنتی بیوتیک به ما داده می شود!
مردم از شهرهای مختلف برای تهیه یک داروی ساده به ما مراجعه می کنند
برخی شرکت های داروساز قبل از گرانی دارو، دست به دپو زدند و دارو توزیع نمی کردند و الان با کمبود دارو مواجهیم
پویش عزل دبیران شوراهای عالی کشور
🔶 از آقای رئیسی، رئیس جمهور محترم خواستاریم دبیران شوراهای عالی را که همگی از دولت قبل باقی ماندهاند و منصوب و محبوب و مجذوب حسن روحانی هستند؛ یعنی دبیر شورایعالی امنیت ملی، دبیر شورایعالی فضای مجازی و دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، را تغییر و افراد انقلابی را جایگزین کنند.
💠 شما هم به این پویش بپیوندید👇👇
👉 farsnews.ir/my/c/168537
#پایان_مماشات
🔰 پس جامعه اسلامی یعنی چه ؟
می فهمی حجاب و غیرت یعنی چه ؟😳😳
📣 چرامجلس استیضاح نمی کند😳‼️
❌📣 ودولت برخورد ‼️‼️
@asserajolmonir ✌️
🔴 رهبر که معصوم نیست، شاید اشتباه کنه
_ من با این حرفهای رهبری قانع نشدم
_ آدمها رو نباید بت کنیم و....
شاید شماهم این جملات را شنیده باشید و یا برای خودتان سوال و شبه باشد
پاسخ به این سوالات رو از زبان آیت الله حائری شیرازی بشنوید، چقدر زیبا توضیح دادن
آیت الله حائری شیرازی:
⛔️ درست است علماء معصوم نیستند اما حجت هستند. امام هم معصوم نبود، اما حجت بود. فرق است بین #عصمت و #حجیت. وقتی گفته میشود «من قانع نشدم»، نفی عصمت نیست [که بدون اشکال باشد، بلکه] نفی حجیت است.
⛔️ اجانب دوست دارند این اتحادی که مردم با رهبر دارند شکسته شود. یکی بگوید رهبر این را گفت و من #قانع_نشدم.* وقتی این کلیت شکسته شود، اجانب پیروز میدان خواهند شد. [در جنگ تحمیلی]، مردم صدها هزار شهید دادند. با شعار جنگ جنگ تا پیروزی [سالها جنگیدند]. بلافاصله یک روز امام گفت صلح میکنم و این صلح من تاکتیکی نیست. مردم تردید نکردند و به نفع امام در غدیر راهپیمایی کردند. مردم ما تربیت شدۀ هزار سال انتظارند.
⛔️ مردم عاشق چشم و ابروی بزرگان دینی نیستند. مردم امام غائبشان را در عالِم وارسته خود میبینند و برای حفظ ارتباط خود [با او]، سر و جان میدهند.
⛔️ امام فرمود وقتی مردم به خبرگان رأی دهند و خبرگان مجتهد عادلی را انتخاب کنند او ولیّ منتخب مردم است و حکمش نافذ است. «من قانع نشدم»، نفی نافذ الحکم بودن است نه نفی عصمت. نافذ الحکم بودن پرچم ماست، سرود ملی ماست. هرکس پرچم نافذ الحکم بودن را سست کند، پرچم جایگزین بدون هیچ تردید پرچم استکبار است.
⛔️ اشعث ابن قیس برای رسیدن خدمت حضرت علی (علیه السلام) از قنبر اجازه گرفت. قنبر به دستور حضرت آن زمان راهش نداد. اشعث مشت به بینی قنبر کوبید و خون جاری شد. قنبر خدمت حضرت علی (علیه السلام) با صورت خون آلود رسید. حضرت چه کند با رئیس بزرگترین قبیله؟! تنها این جمله را به اشعث گفت: «ما لی و لک یا أشعث أما و اللّه لو لعبد ثقیف تمرست لا قشعرت شعیراتک» یعنی اگر آن بردۀ ثقفی را ببینی موهای اندامت به لزره در میآید. آنها که برای امیر المؤمنین #ناز میکردند، در مقابل حجاج ابن یوسف تسلیم صددرصد بودند.
عبدالله بن عمر که با امیرالمؤمنین بیعت نکرد وقتی خشونت حجاج بن یوسف ثقفی را دید شبانه برای بیعت بهسوی او شتافت و با انگشت پای او بیعت کرد.
وقتی نافذالحکم بودن امیرالمؤمنین را گرفتی، تسلیم استکباری مانند حجاج میشوی
⛔️ #ابراز_قانع_نشدن ، غیر از قانع نشدن است. قانع نشدن اختیاری نیست، اما ابراز آن، انتخابِ حجیت خود بر حجیت نظام و نافذ الحکم بودن خود بر نافذ الحکم بودنِ نظام است.
ما هزار سال صبر کردهایم تا «اسلام امامت» را در جهان جا بیاندازیم. این حجیتِ زمامدار، جانشین امامت است. این حجیت، شیشۀ عمر مردم ماست. مردم تحمل نمیکنند کسی به شیشۀ عمرشان سنگ بزند. وقتی امام گفت «جنگ»، مردم تردید نکردند و وقتی امام گفت صلح، مردم تردید نکردند؛ چون میخواستند در آخرِ شبِ غیبت، #سپیده_ظهور را ببینند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ضربهی نهایی!
⚠️ کُد های مختلفی وجود دارد که احتمالا در چند روز آینده و مخصوصا در آستانه جام جهانی اتفاقات فوق سنگینی رخ خواهد داد...
#لبیک_یا_خامنهای
👈 حبل المتین
🔴 #پرسش #شایعه
اخیرا کلیپی پخش شده است که در آن یک روحانی ظاهرالصلاحی بیان می کند سه نوع حیوان داریم که نوع سوم آن زن ها هستند. پخش کلیپ موجب برانگیختن نفرت علیه اسلام و روحانیت میشود. نظرتان چیست؟
🔴 #پاسخ
✍ #محمد_صادق_سلطانزاده_بشرویه
1⃣ روحانی مذکور جناب سیدصادق شیرازی لیدر جریان شیرازی و به تعبیری تشیع لندنی هستند که متاسفانه ایشان در گفتار و رفتار با انقلاب زاویه دارند.
2⃣ دشمن برای ضربه زدن به جایگاه رفیع روحانیت از هر ابزاری حتی از مهره های مخالف انقلاب بهره میگیرد.
3⃣ کلیپ منتشر شده که به دلیل تاثیرات روانی منفی آن و مباحث سیاسی و روانشناختی از ارائه لینک آن به صورت عمومی معذوریم یک کلیپ تقطیع شده از بیانات ایشان در تقبیح نظرات حکیمانه ملاصدرا میباشد. گرچه جریان شیرازی به دلیل عناد با فلسفه دچار برداشت و تفسیر خطا از سخن ملاصدرا شده اند که مجال بحث نیست. اما در مجموع این سخنان با حذف نقل قول از فلان فیلسوف محترم و صرفاً با یک برداشت نادرست ایشان که ریشه در اخباری بودن و گرایشات ضدفلسفی جریان شیرازی دارد مطرح شده و نظر اسلام و ناطق نیست.
4⃣ بدیهی است که قضاوت درباره کلام دانشمندان و بزرگانهمچون ملاصدرا نیاز به تسلط کامل به آراء ایشان دارد و نمی توان با ذکر بخشی از کلام بگوییم نظر او اینگونه بوده است بلکه ضروری است، کل آثار یک شخص مطالعه و جمع بندی گردد.
[ #عمار۱۱۰ : کانال برادر سلطانزاده]
#تشرفات (قسمت اول)
💥شمس الدين محمّد بن قارون ميگويد:
«معمر بن شمس» كه معروف به «مذوّر» بود، يكي از نزديكان و دوستان خليفه به شمار ميرفت. روستايي به نام «بُرش» به او تعلق داشت كه آن را وقف سادات نموده بود. نايب او كه شيعه اي خالص بود، «ابن خطيب» نام داشت، خادم او شخصي به نام «عثمان» كه سنّي مذهب بود، به اُمور مايحتاج مصرفي او رسيدگي ميكرد.
بين ابن خطيب و عثمان هميشه مجادله اعتقادي وجود داشت. روزي به اتّفاق هم به حجّ مشرّف شدند، در كنار مقام ابراهيم عليه السلام بودند كه ابن خطيب رو به عثمان كرد و گفت: بيا باهم مباهله كنيم.
✨💫✨
من نام كساني را كه دوست دارم يعني حضرت علي، حسن و حسين عليهم السلام را كف دستم مينويسم، تو نيز نام كساني را كه دوست داري يعني ابوبكر، عمر و عثمان را بنويس. آن گاه با هم دست ميدهيم. دست هر كه سوخت، اعتقاد او باطل و دست آن كه سالم ماند. اعتقادش بر حق است. عثمان اين مباهله را نمي پذيرفت. حاضرين كه از طبقه رعايا و عوام بودند، به او اعتراض نموده و سرزنشش كردند.
✨💫✨
مادر عثمان كه از محل مشرفي شاهد صحنه بود، معترضين را به باد دشنام و ناسزا گرفت و آنها را تهديد كرد. در همان حال كور شد! وقتي متوجّه شد كه نمي تواند جايي را ببيند، دوستان خود را فرا خواند. آنها چشمان او را بررسي كردند، متوجه شدند كه ظاهراً سالم است. اما جايي را نمي تواند ببيند. او را به حلّه بردند. خبر او در همه جا شايع شد. پزشكان بغداد و حله را براي معاينه او حاضر كردند اما آنها نيز نتوانستند كاري نتوانستند انجام دهند...
ادامه دارد...
🌹 اللهم عجل لولیک الفرج و فرجنابه🌹
🔴 یا بی سوادی یا غرض ورزی
⏪ مرحوم اردبیلی درباره این دو نوع پوشش( پوشش در نماز و غیر آن) مینویسد:
«و اما عورة المرأة فلا خلاف في كون كلها عورة: يجب سترها في الصلاة مطلقا، عدا الوجه و الكفين و القدمين، و في غيرها من الأجنبي ... واما ستر هذه الأشياء في غير الصلاة ، سيجيء البحث عنه في النكاح ...
واما حال الصلاة ... (مجمع الفائده و البرهان محقق أردبيلي ج 2 ص 104)
ترجمه: اما محل پوشش زن اختلافی نیست که محل پوشش زن تمام بدن اوست. بنابراین در نماز تمام بدن غیر از صورت، کف دست و قدمین و در غیر نماز در برابر نامحرم تمام بدن را باید بپوشاند. بحث از پوشش زن در برابر نامحرم در بحث ازدواج خواهد آمد اما درباره مقدار پوشش در هنگام نماز ...»
🔹ایشان در ادامه به بیان روایات در این مورد می پردازد و نهایتاً نتیجه می گیرد:
⏪ ولولا خوف الإجماع المدعى لأمكن القول باستثناء غيرها من الرأس وما يظهر غالبا أيضا. (همان ص 105)
✅ بنابراین جمله ای که نسبت داده شده به دنبال آن است تا عدم وجوب پوشش را برای زن اثبات کند، مربوط به نماز است نه پوشش در غیر نماز.
اگرچه در ایشان در نماز هم فتوای به استحباب نمی دهد، بلکه در حد احتمال آن را مطرح می کند.
#تشرفات (قسمت دوم)
💥عدّه اي از زنان مؤمن حله به او گفتند: چون تو به شیعیان جسارت کرده ای، حضرت صاحب الامر عليه السلام به تو غضب کرده اند، و تو از این ناراحتی و نابینایی نجات پیدا نمی کنی مگر آنکه شیعه شوی و اگر شیعه شدی ما ضامنیم که خدای تعالی تو را شفا دهد. او نيز به اين امر تن داده و راضي شد و مذهب تشيع را پذیرفت. زنان با ایمان و پاک حلّه او را شب جمعه به محلّي كه منسوب به امام زمان عليه السلام بود و در حلّه قرار داشت، بردند و خودشان در خارج آن مكان شريف بيتوته نمودند.
✨💫✨
هنوز چند ساعتي از شب نگذشته بود كه ناگاه دیدند آن زن فریاد می زند و گریه می کند و از مقام بيرون می آید و می گوید: حضرت صاحب الامر علیه السلام چشم مرا شفا مرحمت فرمود! و چشمهاي او كاملاً سالم و نابينايي اش برطرف شده بود. زنها از شفاي او مسرور شدند و حمد الهي را به جاي آوردند، سپس كيفيت ماجرا را پرسيدند. گفت: وقتي مرا تحت قبّه شريف حضرت عليه السلام گذاشته و خارج شدید، من به آن حضرت استغاثه نمودم تا اینکه چند دقیقه قبل صدایی شنیدم که کسی به من می گفت: خدا تو را شفا داد، از میان این مقام بیرون برو و این خبر را به زنها که منتظر تو هستند بگو.
✨💫✨
من متوجه خودم شدم و دیدم همه جا را می بینم. مقام پر از نور است و مردی جلوی من ایستاده است. عرض کردم شما که هستید؟ فرمود: من صاحب الامر حجةابن الحسن هستم! وقتی از جا حرکت کردم که دامنش را بگیرم از نظرم غایب شد. خبر شفاي او در حلّه معروف است و فرزندش عثمان نيز شيعه شد و اعتقاد او و مادرش خوب و محكم گرديد. اين ماجرا مشهور شد و هر كس آن را ميشنيد نسبت به وجود امام زمان عليه السلام معتقد ميشد.
📚بحار الانوار، ج ۵۲، ص ۷۱
🌹اللهم ارنی الطلعة الرشیدة