eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
38.8هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸پلاسما درمانی ۴۰ درصد مرگ و میر بیماران کرونایی را کاهش داد 🔹دکتر حسن ابولقاسمی سرپرست طرح پلاسما درمانی کرونا با بیان اینکه تاکنون۳۰۰ نفر برای درمان کرونا پلاسما اهدا کرده اند، گفت: نتیجه پلاسما درمانی این بود که به میزان ۴۰ درصد مرگ و میر بیماران کرونایی کم شد/ مهر
🔴اعداد عجیب گزارش تفریغ بودجه ۹۷ 👤زینب صفری، خبرنگار حوزه مجلس در رشته توییتی مهمترین بخش‌های گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ را منتشر کرده است. این گزارش امروز در صحن علنی مجلس قرائت شد. در ادامه متن این رشته توییت را می‌خوانیم: بخش‌هایی ازگزارش دردناک ⁧تفریغ بودجه ۹۷⁩ که امروزدرصحن مجلس قرائت شد 🔹شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بخشی از درآمد صادرات فرآورده‌های نفتی به مبلغ۴۱۴میلیاردتومان، ۱میلیون و۲۲۹هزاردلار، ۱۱میلیون و ۵۵۸هزاریورو و ۲۲میلیون و ۳۷۴هزار درهم را وصول کرده اما به خزانه داری کل کشور واریز نکرده است. این مبلغ طبق قانون برنامه ششم باید به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها نزد خزانه کل کشور واریز میشد اما نشده؛ دولت از سال ۹۶ تا ۹۸ و همینطور در لایحه بودجه ۹۹ این حکم را عملیاتی نکرده است. 🔹۲۴۱ مدیر دولتی در شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، بانک مسکن، شرکت های تابعه وزارت نفت و... بیشتر از سقف ۲۳میلیون دریافتی داشته و جمعا ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اضافه دریافتی داشته‌اند. بیشترین دریافتی مربوط به یکی از این مدیران به رقم ۵۳میلیون تومان بوده 🔹از ۹ هزار و ۶۵۸ ردیف تامین اعتبار ثبت سفارش توسط اشخاص حقیقی و حقوقی جمعا بالغ بر ۴میلیارد و ۸۲۱میلیون دلار با وجود دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی وارداتی صورت نگرفته است. ‏🔹 از تعداد ۳۷ شخص حقیقی و حقوقی با دریافت ارز بیش از ۱۰۰میلیون دلار، ۳۲مورد بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار وارداتی نداشته اند! 🔹از تعداد ۴۸ شخص حقیقی و حقوقی با دریافت ارز بین ۵۰ میلیون تا ۱۰۰میلیون دلار، تعداد ۳۱ شخص حقیقی و حقوقی بالغ بر ۸۵۲ میلیون دلار کالایی وارد نکرده‌اند! 🔹از تعداد ۳۸۵ شخص حقیقی و حقوقی با دریافت ارز بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون دلار، تعداد ۲۱۲ شخص حقیقی و حقوقی بالغ بر یک میلیارد و ۲۳۷ میلیون دلار وارداتی نداشته اند! 🔹تعداد ۹۹ فقره از تامین ارز ثبت سفارش‌های بالای ۵ میلیون دلار بالغ بر یک میلیارد و ۹۹ میلیون دلار هیچ وارداتی بابت ارز دریافتی نداشته اند! 🔹در ۷۰فقره ثبت سفارش به ارز ۲میلیارد و ۹۴ میلیون دلار تعداد ۲۲ شرکت درباره تعیین ارزش کالاهای وارداتی بیش‌اظهاری کرده اند که موجب دریافت حداقل ۱۷۲ میلیون دلار بیش از ارزش کالاهای وارداتی توسط اشخاص مذکور شده. ‏🔹سال۹۷که کشور درگیر تحریم وتامین کالاهای اساسی ازجمله غذا و دارو بود معادل ۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون دلار ⁧۴۲۰۰_تومانی⁩ صرف واردات کالاهایی نظیر نخ دندان، عروسک و اسباب بازی، تشک، لوازم اشپزخانه، لوازم بدنسازی، لامپ،درب قوطی، درپوش،غذای سگ و گربه،چوب بستنی، انواع خاک و پارچه شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امیر حیدری برای اولین بار از حضور توپخانه ارتش در نبرد با داعش در سوریه خبر داد امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش: 🔹غرش توپخانه ارتش در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه خواب را از چشم داعشیون گرفته بود. 🔹توپخانه ارتش جمهوری اسلامی توپخانه قدرتمندی است.
📸 تصاویر انباشه شدن اجساد قربانیان کرونا در بیمارستانی در دیترویت آمریکا 🔹 یکی از کارکنان بیمارستان « مونت سینای» در شهر دیترویت در ایالت میشیگان آمریکا تصاویری از نگهداری اجساد قربانیان ویروس کرونا در یکی از اتاق های خالی بیمارستان پخش کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ستاد ملی مبارزه با کورونا: فکرش را نمی کردیم ولی زیارتگاه ها و نمازهای جمعه در شیوع بیماری کورونا درصد بسیار ناچیزی دارند!
🔺رئیس قوه قضائیه: امروز هر کجا که سخن از خدمت است نام سپاه می درخشد 🔹آیت الله رئیسی در بازدید از بیمارستان سیار تخصصی شهید آیت الله صدوقی: امروز سپاه پاسداران در همه حوزه ها پناه مردم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢موشن گرافیک انقلاب در گام دوم مقام معظم رهبری: تحقق پیدا خواهد کرد.
📸 برای غلبه بر اضطراب بیماری کرونا چه کارهایی انجام دهیم؟
💢" ۱۰‌ هزار قبر جدید در بهشت زهرا تهران براي جانباختگان كرونا آماده شده است" 👤مجتبی یزدانی، در جلسه شورای شهر تهران گفت که چند سردخانه جدید و دو دستگاه کانتینر ۱۲ متری یخچال‌دار به تجهیزات بهشت زهرا اضافه شده است.
🔴 پاسخ مجدد صداوسیما به وزارت ارتباطات: آماده مناظره‌ایم/جهرمی عمدا ظرفیت‌های خالی شبکه را برای اینترنت خالی نمی‌کند! ▪️نافذ، مدیرکل نظارت و طیف فرکانس صدا و سیما: بیانیه اخیر وزارت ارتباطات ادامه سیاسی‌کاری و فرار از پاسخگویی درباره علت اصلی کندی اینترنت است. ▪️بیش از ۳۰۰ مگاهرتز طیف فرکانس در بازه یک تا ۳.۶ گیگاهرتز برای شبکه تلفن همراه ظرفیت خالی وجود دارد که دوستان می‌توانند طبق روال همیشگی در آن خدمات ارائه دهند و پول بایت به بایت آن را از مردم بگیرند و مثل همیشه درآمد خوبی کسب کنند. ▪️به‌رغم اینکه سه سال است درخواست‌های غیرقانونی وزارت ارتباطات در مراجع ذی‌صلاح در جلسات کارشناسی رد شده است اما آماده‌ایم در محفلی تخصصی و به دور از فضاسازی‌های سیاسی مناظره کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سازمان اوج اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران و برای احترام به مردمی که در قرنطینه هستند به صورت اینترنتی عرضه شد که با استقبال چشم گیر مردم در روز اول چیزی حدود 407 میلیون تومان فروش داشته است این فیلم مشکلاتی هم داشته مثل اینکه توسط رسانه‌های دولت بایکوت شده و یا به صورت غیرقانونی در اینترنت پخش شده ولی با همه‌ی این مشکلات مردم از اون استقبال خیلی خوبی داشتند 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تصاویری از فضای داخلیِ بنگاهِ دروغ‌پردازی! پ.ن: 🔹اینجا همان جایی است که سال‌هاست با بودجه کلان ملکه انگلیس اداره می‌شود. 🔸به تعداد صندلی‌ها و طبقات دقّت کنید؛ خوب متوجه می‌شوید که پشت‌پرده این رسانه، چه تعداد کارمند، علیه مردم عزیز ایران، بذرِ نا امیدی پخش می‌کنند. 👈تازه BBC جزئی از هزاران رسانه‌ی است!
⭕️دغدغه‌یِ به روایتِ تصویر! 🔹همان دخترانِ انقلابی که روزی آمر به معروفِ طرفدارانِ مسیح پولی‌نژاد بودن، این‌روزا برای مردم دارن ماسک تولید می‌کنند. 👈نکته جالب اینه، اتفاقا همونایی که فکر می‌کردن دغدغه فقط حجابه، الان در قرنطینه دارن رکورد لایوِ فلان خواننده یا فلان قمارباز رو در محاسبه می‌کنند!
⭕️ نحیف رزمنده، پیل‌تن رقصنده 🔺 عجب قصه‌ای شد کرونا! همه چیزمان را دگرگون کرد، به تعبیر شهید چمران شیپور جنگی بود که مرد را از نامرد جدا کرد، حالا به راحتی همه می‌فهمند: مردانگی به دور بازو نیست 🔸 برادر رقصنده، این روز‌ها کجایی؟ دقیقا کجایی؟
⭕️ خدا قوت پهلوان 🔺 گویا پس از بررسی‌های فراوان، نقش بسزای نمایندگان در بحران‌های ملی برای آقایان هویدا شده است، خسته نباشید دلاوران، ما که راضی به زحمت نیستیم 😏
⭕️ آمریکا بدون روتوش 🔺 ‏تا سال ۲۰۱۹، مبلغ ۳۵ تریلیون دلار در حسابرسی پنتاگون گم شده است، گفتنی است این مبلغ ۱.۵ برابر کل اقتصاد امریکا است. 🔸پ.ن: چرا هیچوقت این اخبار در رسانه‌های فارسی زبان VOA و BBC گفته نمی‌شود؟ برای آنکه آمریکا در ذهن مخاطبانشان همیشه کدخدای بی عیب و نقص باشد 😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسرائیل: جای سلیمانی پر شده است! 🔻 پس از شهادت سردار سلیمانی برخی تحلیلگران میگویند نفوذ و قدرت منطقه ای ایران در منطقه تحت شعاع قرار گرفته‌اس. 🔻 در این ویدئو روایت کارشناس اسرائیلی از اولین ابتکار سردار قاآنی جانشین سردار سلیمانی را ببینید.
▪️توی اروپا و آمریکا دارن فروشگاه‌ها رو خالی میکنن دوستان ما دارن هایپرمارکت با ۱۰۰% off میزنن 💬 حاج فیدل🇮🇷
▪️آقای رئیس جمهور به مردم گزارش دهند که این ۷۵هزار میلیارد تومان در جیب کیست؟
وقتی وزیر بهداشت هم در دام شایعات مجازی می‌افتد! عکسی که وزیر بهداشت در لایو اینستاگرامی خود به عنوان پرستار ایرانی نشان می‌دهد و از او تشکر می‌کند در واقع این عکس متعلق به یک پرستاری اهل برزیل است نه ایران! می‌بینید آقای نمکی! این فضای بی در و پیکر به شما هم حقه زده!
▪️این توییت ثابت میکنه نابودی اسرائیل یعنی امنیت دنیا
▪️‏آمریکا با روزی 2000 کشته,نظام درمانی فشل و مالیات مردمی که 10000 کیلومتر دورترازمرزهایش بخاطرماجراجویی بباد میدهد,نباید درس بگیرد اما ایران باید از کرونا درس گرفته, از امنیت ملی خود بنفع غرب بگذرد و کشور را در خطری قرار دهد که سرانجامش مرگ ایرانی های بی گناه هزاران برابر بیشتر از کروناست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به چالش کشیده شدن ترامپ در کنفرانس خبری خبرنگار آمریکایی خطاب به ترامپ: 🔹️ شما از زمانی که برای مبارزه با کرونا خریدید به خوبی برای تجهیز بیمارستان‌ها استفاده نکردید و عملیات تست‌گیری را تسریع نبخشیدید... 🔹️ ترامپ: شما واقعا شرم آورید...!
🔻 فرماندار نیویورک: از دستور ترامپ برای بازگشایی نیویورک پیروی نمی کنم 🔹 فرماندار نیویورک با اشاره به اینکه در صورت از سر گیری فعالیت‌های اقتصادی در این ایالت جان مردم به خطر خواهد افتاد گفت که از دستور «دونالد ترامپ» در این زمینه پیروی نمی‌کند.