eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
38.8هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تصاویری از فضای داخلیِ بنگاهِ دروغ‌پردازی! پ.ن: 🔹اینجا همان جایی است که سال‌هاست با بودجه کلان ملکه انگلیس اداره می‌شود. 🔸به تعداد صندلی‌ها و طبقات دقّت کنید؛ خوب متوجه می‌شوید که پشت‌پرده این رسانه، چه تعداد کارمند، علیه مردم عزیز ایران، بذرِ نا امیدی پخش می‌کنند. 👈تازه BBC جزئی از هزاران رسانه‌ی است!
⭕️دغدغه‌یِ به روایتِ تصویر! 🔹همان دخترانِ انقلابی که روزی آمر به معروفِ طرفدارانِ مسیح پولی‌نژاد بودن، این‌روزا برای مردم دارن ماسک تولید می‌کنند. 👈نکته جالب اینه، اتفاقا همونایی که فکر می‌کردن دغدغه فقط حجابه، الان در قرنطینه دارن رکورد لایوِ فلان خواننده یا فلان قمارباز رو در محاسبه می‌کنند!
⭕️ نحیف رزمنده، پیل‌تن رقصنده 🔺 عجب قصه‌ای شد کرونا! همه چیزمان را دگرگون کرد، به تعبیر شهید چمران شیپور جنگی بود که مرد را از نامرد جدا کرد، حالا به راحتی همه می‌فهمند: مردانگی به دور بازو نیست 🔸 برادر رقصنده، این روز‌ها کجایی؟ دقیقا کجایی؟
⭕️ خدا قوت پهلوان 🔺 گویا پس از بررسی‌های فراوان، نقش بسزای نمایندگان در بحران‌های ملی برای آقایان هویدا شده است، خسته نباشید دلاوران، ما که راضی به زحمت نیستیم 😏
⭕️ آمریکا بدون روتوش 🔺 ‏تا سال ۲۰۱۹، مبلغ ۳۵ تریلیون دلار در حسابرسی پنتاگون گم شده است، گفتنی است این مبلغ ۱.۵ برابر کل اقتصاد امریکا است. 🔸پ.ن: چرا هیچوقت این اخبار در رسانه‌های فارسی زبان VOA و BBC گفته نمی‌شود؟ برای آنکه آمریکا در ذهن مخاطبانشان همیشه کدخدای بی عیب و نقص باشد 😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسرائیل: جای سلیمانی پر شده است! 🔻 پس از شهادت سردار سلیمانی برخی تحلیلگران میگویند نفوذ و قدرت منطقه ای ایران در منطقه تحت شعاع قرار گرفته‌اس. 🔻 در این ویدئو روایت کارشناس اسرائیلی از اولین ابتکار سردار قاآنی جانشین سردار سلیمانی را ببینید.
▪️توی اروپا و آمریکا دارن فروشگاه‌ها رو خالی میکنن دوستان ما دارن هایپرمارکت با ۱۰۰% off میزنن 💬 حاج فیدل🇮🇷
▪️آقای رئیس جمهور به مردم گزارش دهند که این ۷۵هزار میلیارد تومان در جیب کیست؟
وقتی وزیر بهداشت هم در دام شایعات مجازی می‌افتد! عکسی که وزیر بهداشت در لایو اینستاگرامی خود به عنوان پرستار ایرانی نشان می‌دهد و از او تشکر می‌کند در واقع این عکس متعلق به یک پرستاری اهل برزیل است نه ایران! می‌بینید آقای نمکی! این فضای بی در و پیکر به شما هم حقه زده!
▪️این توییت ثابت میکنه نابودی اسرائیل یعنی امنیت دنیا
▪️‏آمریکا با روزی 2000 کشته,نظام درمانی فشل و مالیات مردمی که 10000 کیلومتر دورترازمرزهایش بخاطرماجراجویی بباد میدهد,نباید درس بگیرد اما ایران باید از کرونا درس گرفته, از امنیت ملی خود بنفع غرب بگذرد و کشور را در خطری قرار دهد که سرانجامش مرگ ایرانی های بی گناه هزاران برابر بیشتر از کروناست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به چالش کشیده شدن ترامپ در کنفرانس خبری خبرنگار آمریکایی خطاب به ترامپ: 🔹️ شما از زمانی که برای مبارزه با کرونا خریدید به خوبی برای تجهیز بیمارستان‌ها استفاده نکردید و عملیات تست‌گیری را تسریع نبخشیدید... 🔹️ ترامپ: شما واقعا شرم آورید...!
🔻 فرماندار نیویورک: از دستور ترامپ برای بازگشایی نیویورک پیروی نمی کنم 🔹 فرماندار نیویورک با اشاره به اینکه در صورت از سر گیری فعالیت‌های اقتصادی در این ایالت جان مردم به خطر خواهد افتاد گفت که از دستور «دونالد ترامپ» در این زمینه پیروی نمی‌کند.
🔴 برید جیب دوست و آشناهاتون رو بگردین ممکلت رو هم نمیخواد بدهکار کنید!
وزیر خارجه کشور رکورد دار فوتی‎های کرونا: 🔹یکی از دلایل مستقیم مرگ و میرهایی که به دلیل شیوع کرونا در ایران اتفاق خواهد افتاد عدم سرمایه‌گذاری ایران در نظام سلامت و سرمایه‌گذاری بر روی عملیات‌های تروریستی در سراسر دنیا است. 🔹الان وقت رساندن پول نقد (وام صندوق بین‌المللی پول) به ایران نیست. فایده‌ای نخواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️عامل تشویش اذهان عمومی درکلیپ تصویری خوردن نوشابه دستگیر شد 🔹عامل دستکاری و خوردن نوشابه شیشه‌ای در مشهد که انتشار کلیپ تصویری آن باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
🔻وام یک میلیون تومانی نیازی به ثبت نام ندارد نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه: 🔹️ سرپرستان خانوار باید از طریق پیامکی که با سرشماره وزارت رفاه ارسال می‌شود درخواست وام خود را تایید کنند.
📸 آخرین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در جهان
🔻 طعنه ترامپ به فرماندار نیویورک: به نظر می‌رسد او خواهان استقلال است 🔹 رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی طعنه‌آمیز با انتقاد از تلاش‌های فرماندار نیویورک برای حفظ اختیارات قانونی خود برای تصمیم‌گیری درباره زمان و نحوه رفع محدودیت‌های وضع‌شده برای مقابله با افزایش شیوع کرونا در این ایالت، وی را به استقلال‌طلبی متهم کرد.
🔺چه توقّعاتی! 🔸برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تنظیم نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور هستند که در آن نمایندگان مجلس به دولت پیشنهاد کرده‌اند که هزینه آب، برق و گاز اقشار ضعیف تا سه ماه رایگان شود. 👈بعضیا واقعا چه توقّعاتی از دولت تدبیر و امید دارن! این دولت قرار بود اونچنان رونق اقتصادی ایجاد کنه که هیچکس به یارانه نیازی نداشته باشه؛ حالا بعد هفت سال، همین یه میلیون تومن کرونایی رو‌‌ هم حاضر نیست بلاعوض به مردم بده؛ بعد بیاد قبوضشونو رایگان کنه؟!🤔
⭕️ ساخت بزرگترین کارخانه تولید ماسک جنوب غرب آسیا توسط ستاد اجرایی فرمان امام تنها در ۲۳ روز 🔺 رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه تولید ماسک جنوب غرب آسیا گفت: این کارخانه ظرفیت تولید روزانه ۴ میلیون ماسک را دارد و ماسک‌های تولیدشده از نوع فیلتردار، N95 و نانو هستند. علاوه بر ماسک، ستاد با کمک شرکت‌های دانش بنیان داخلی اقدام به تولید دستگاه‌های تولید ماسک نیز نموده است و آمادگی صادرات این دستگاه‌ها را دارد.
🔺الآن وقت بستن دهان پمپئو است... 🔸پمپئو، وزیر خارجه کشور آمریکا: «یکی از دلایل مستقیم مرگ و میرهایی که به دلیل شیوع کرونا در ایران اتفاق خواهد افتاد عدم سرمایه‌گذاری ایران در نظام سلامت و سرمایه‌گذاری بر روی عملیات‌های تروریستی در سراسر دنیا است. الان وقت رساندن وام صندوق بین‌المللی پول به ایران نیست...» 👈بله؛ الآن وقت بستن دهان پمئو وزیر خارجه‌ی آمریکا _ رکوردار بالاترین میزان مرگ ناشی از کرونا _ است؛ نه پرداخت وام به ایران! یقیناً خفه کردن این موجود موزی برای ایران، بسیار مهمتر از دریافت وام‌های نامشروع بین المللی است...