eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
39.2هزار ویدیو
849 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۴ 💠 *نگاهی گذرا به زیارت عاشورا* 🔆 *«یا اَباعَبْدِاللَّهِ اِنّی اَتَقَرَّبُ اِلی اللَّهِ وَ اِلی رَسُولِهِ وَ اِلی امیرِالْمُؤْمِنینَ وَ اِلی فاطِمَةَ وَ اِلَی الْحَسَنِ وَ اِلَیْکَ بِمُوالاتِکَ»* 🔆 «ای اباعبدالله من به خدا و رسولش و امیرمؤمنان و فاطمه و حسن تقرّب می‌جویم، به دوستی تو؛» 🔹 اين فراز از زيارت نشان می‌دهد *همه چيز در عالم با دوستی و محبت اباعبدالله صورت می‌گيرد*، توجه به معارف و حقايق متن زیارت عاشورا باید برنامه روزانه همگان باشد تا هركس خود را محك بزندكه انتخاب او چيست؟ دوستی و محبت حسين و يا .... 💠 *دوستی و موالات حسین علیه السلام تعيين كننده مسير زندگي افراد است . ميان محبت وعدم محبت نسبت به حسين فاصله عرش تا فرش است فاصله عاقبت بخيري وسوء عاقبت است .* ✳️ *«بِمُوالاتِکَ»* زيارت بيان می‌دارد اگر كسی در پی وصال و قرب به حضرت حق است با دوستی حسين علیه‌السلام حاصل می‌شود ✳️ *«وَ اِلی رَسُولِهِ»* 🍀 همچنانكه قرب و نزديكی به پیغمبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌ نيز با قرب به اباعبدالله علیه‌السلام ممكن می‌گردد. نام حسین علیه‌السلام رمز عبور است، وقتی اسم و رنگ حسین به میدان می‌آید قرب به پیغمبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله و اهل بيت علیهم‌السلام ممكن می‌گردد. 🔹 اصلا نزديكی و قرب به اهل بيت علیهم‌السلام، یک کد دارد «بِمُوالاتِکَ» حتی نزديكی و قرب به خود امام حسين علیه‌السلام نيز با همين كد به دست مي آيد.
❌مکرون رییس جمهور فرانسه پریشب بعد از ورود به لبنان به دیدار خانم فیروزه خواننده مسیحی معروف لبنانی رفت ،،آنچه که در اتاق فیروزه مشاهده میشود نشان از یک حقیقیت است.
روزمان را با آغاز کنیم 👇🌹 مومن باید مثل توپ سربی نفوذ ناپذیر باشد [سوره التوبة (9): آيه 123] يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذِينَ يَلُونَكُمْ مِنَ الْكُفَّارِ وَ لْيَجِدُوا فِيكُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ (123) اى كسانى كه ايمان آوردهايد! با كسانى از كفّار كه نزديك شمايند بجنگيد. بايد آنان در شما خشونت و صلابت بيابند و بدانيد كه خداوند، با پرهيزكاران است. 👇👇🌹پیام آیه الله جوادی آملی به اختتامیه نخستین جایزه ملی داستان‌های حماسی 13/4/98 ☘️فردوسی موضوع توحید، ولایت، امامت و تشیع را حماسه‌ای کرد و بعد، ایران موحد و اسلامی را در سایه توحید و ولایت زنده نگاه داشت خدا یک اصل کلی را در قرآن کریم به ما فرمود، این که شما که قصد حمله به بیگانه ندارید، آن جهاد ابتدایی حرف دیگری دارد، فرمود در جریان دیگر شما که نمی‌خواهید به دیگری حمله کنید؛ ولی آن‌قدر ستبر و نیرومند و قوی و قدر باشید که دشمن از شما بهراسد: (وَ لْیَجِدُوا فیکُمْ غِلْظَةً)، شما آن‌قدر از نظر موشک و غیر موشک باید غنی و قوی باشید که دشمن هوس حمله و امثال آن را نکند. این که می‌بینید مقتدرانه جواب ترامپ را می‌دهد برای همین است. این آیه قرآن یک بیان حماسی می‌خواهد، یک فردوسی می‌خواهد که بگوید ایران این‌قدر باید قوی باشد که آمریکا هراس داشته باشد؛ یعنی حمله نکند؛ یعنی بی‌ادبی نکند؛ یعنی جسارت نکند؛ یعنی کاری در حریم حرم امن ایران با شکوه نفوذ نکند... . فردوسی مسئله توحید را حماسه‌ای کرد، مسئله ولایت و امامت و تشیع را حماسه‌ای کرد، بعد ایران موحد را، ایران اسلامی را در سایه توحید و ولایت زنده نگه داشت... . اگر رهبر علی شد، حماسه در آن هست، شهامت در آن هست، بزرگواری و عدل و استدلال و استقلال در آن هست. حماسه تنها در زدن و بریدن نیست. در فرمایش های نورانی علی(صلوات ا... و سلامه علیه) این است که «أَنَا لَا أَفِرُّ مِمَّنْ کَرَّ عَلَیَّ وَ لَا أَکِرُّ عَلَی مَنْ فَرَّ مِنِّی» این حماسه، فردوسی زمان می‌خواهد، یک فردوسی عصر انقلاب می‌خواهد که شعر را از آیینی به حماسه‌ای درآورد. به امیرالمؤمنین عرض کردند که شما فرمانده کل قوا هستید، بودجه‌های فراوانی در مملکت هست، اسب‌های رزمنده فراوان برای میدان رزم آماده است شما که تمام دشمنان برای از بین بردن شما صف‌آرایی کرده‌اند، باید یک اسب رزمنده تناور تندرو در میدان جنگ داشته باشید، این مرکَبی که شما دارید مرکَب رزم نیست. حضرت فرمود برای من همین مرکبی که عادی است، کافی است. زیرا مرکب رزمی، رزمجو، بدو، برای یک سوارکاری است که او بخواهد در میدان جنگ بدود، نه من از میدان جنگ فرار می‌کنم و نه کسی که فرار کرد، او را تعقیب می‌کنم، این علی است! فرمود: «أَنَا لَا أَفِرُّ مِمَّنْ کَرَّ عَلَیَّ وَ لَا أَکِرُّ عَلَی مَنْ فَرَّ مِنِّی»، آن کسی که به طرف من حمله کرد، من که فرار نمی‌کنم، وقتی جنگاوری کرد، دید پیروز نمی‌شود، فرار می‌کند، من که فراری را تعقیب نمی‌کنم. جای فردوسی خالی است که این حرف‌ها را برای ایران اسلامی شهید داده تبیین کند با آن زبان گویای حماسی.
قرارگاه تحول مجلس تشکیل شد علی کریمی فیروزجایی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به تشکیل قرارگاه تحول مجلس گفت: به منظور کارآمدسازی قوه مقننه و برای حل مسائل مشکلات کشور، نمایندگان مجلس یازدهم با بررسی هایی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند که تحول در ساختار مجلس امر ضروری و مهمی است که باید در صدر اولویت های مجلس قرار بگیرد. وی افزود: وقتی موضوعی در صدر اولویت های مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد و مشخصا مشاهده می‌شود ساختار فعلی موانع جدی برای حل مشکلات مردم دارد، پس باید تدابیری اندیشیده شود که این امر سریعتر محقق شود؛ بر همین اساس قرارگاه تحول مجلس با حضور اندیشکده های مختلف، برخی از حقوقدانان شورای نگهبان و ... تشکیل شد تا بتواند به روند تحول سرعت بدهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 مستند ⭕️ در طی جریان مشروطه خواهی در ، شعله‌های جنگ جهانی مردم قحطی‌زده ایران را فرا‌می‌گیرد. ایران از شمال، غرب و جنوب اشغال می‌شود. حال این مردان تنگستانی در جنوب به رهبری رئیسعلی هستند که در مقابل انگلیس شجاعانه ایستادند اما... ⏰ زمان: 46 دقیقه ⬅️ در آینه تاریخ: شهادت جهادگر ضد استعمار انگليس (1294 ش) 📺 دانلود و تماشا در عماریار @AmmarYar_IR 🔺منبع 👈 کانال فکرت
🔴 ‼️ | پشت پرده ی چراغ سبز مسئولان غربی‌ به اهانت ها چیست؟ 🔻 اوایل روز جمعه گذشته بود که یک گروه از جریان راست افراطی در سوئد یک جلد قرآن کریم را به آتش کشید که در پی آن، شهر مالمو در این کشور ناآرام شد. هر چند این خبر در برخی رسانه‌ها منتشر شد، اما به واسطه چند روز تعطیلی و مشغول بودن مردم به عزاداری‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، چندان دیده نشد. 🔹چند روزی بیشتر نگذشت که نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس در روز سه شنبه و یک روز قبل از دادگاه رسیدگی به پرونده ۱۳ فرد متهم به دست داشتن در حادثه تیراندازی در دفتر این نشریه در سال ۲۰۱۵، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم (ص) را بازنشر کرد. 🔹 البته بحث توهین و جسارت به مقدسات اسلامی امری اتفاقی و انفرادی نیست، بلکه این موضوع به صورت سیستماتیک و در جهان غرب دنبال می‌شود. نوع واکنش امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به انتشار کاریکاتور موهن شارلی ابدو خود بیانگر نوع و کیفیت نگاه رسمی و مسئولان کشورهای غربی است. 🖌 | سوال اینجاست که این حملات و اقدامات به چه دلیلی انجام می‌شوند؟ 🔹 آمار و ارقام در خصوص رشد اسلام و جمعیت مسلمانان به راحتی می‌تواند پاسخ بسیاری از سوالات در این زمینه را بدهد. یک برآورد غربی درباره میزان تغییر جمعیت ادیان نشان می‌دهد که در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۵۰ مسلمانان با ۷۳ درصد سریعترین رشد جمعیت را خواهند داشت. رتبه دوم به مسیحیان است که میزان رشد جمعیت آنها حدود ۳۵ درصد و حتی کمتر از نصف رشد جمعیت مسلمانان است. بررسی روندهای جهانی نشان می‌دهد که جمعیت مسلمانان در سطح دنیا پس از سال ۲۰۷۰ بیشتر از جمعیت مسیحیان خواهد شد. 🔹 با وجود همه اهانت‌ها، حملات، فشارها و محدودیت‌های علیه مسلمانان، همه آمار و ارقام بر روی کاغذ و در واقعیت، نتیجه خوشایندی را برای غربی‌ها رقم نمی‌زنند؛ به همین دلیل دولت‌های غربی، آشفته و دستپاچه از این وضعیت اقدام به اقدامات خارج از عرف و شئون می‌زنند.
39.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ حجت الاسلام مسعود یوسفی به مهملات آقامیری
📌 اصرار به استفاده از به جای درمان های طب سنتی 🔰 اخیرا محمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد که "امسال ۵ تا ۷ برابر سال‌های گذشته واکسن آنفلوآنزا از کشورهای بیگانه وارد می‌کنیم و در عین حال سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت هم از واردات ۱۰ میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا در شهریور ماه امسال خبر داد!" 🔰 این سیاست دستگاه های مسئول در امر مقابله با ویروس در حالیست که برخی از اطبا و حکمای طب سنتی در چند ماه گذشته روش های پیشگیرانه و درمانی برای کرونا ارائه کرده اند ولی وزارت بهداشت هیچگاه برای تحقیق برای چنین روش هایی اقدامی نکرده است! 🔰 یکی از این روش ها، است که صدها نفر به این وسیله درمان شده اند، آیا به جای واردات واکسن آنفلوآنزا با ارز دولتی، مسئولین نباید درمان های موجود را به کار گیرند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 حسن روحانی: وزیر جوان ما اصلا دادگاه را قبول نداره نمیترسه اصلا 🔹حالا یک نفر از قوه قضائیه میگه شکایت میکنیم، خب شکایت بکنید [ خنده تمسخر آمیز حضار] ✍ ظاهرا روحانی از اولشم میدونست هیچ کس، هیچ کاری برای برخورد با آذری جهرمی نمی‌کنند. 👈 ولی گستاخی دستگاه اجرایی، و انفعال دستگاه قضایی و مجلس در موضوع فضای مجازی که مورد تاکید موکد حضرت آقاست موجب سلب وظیفه مطالبه گری از ما نمی‌شود.
بازیِ طولانی ‌مدت... !! برژینسکی مشاور ارشد امنیت ملی کارتر در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال می‌گوید: «از فکر کردن به حمله‌ پیشدستانه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران اجتناب کنید و یک بازی طولانی‌مدت را انجام دهید، چون زمان، آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران به نفع حکومت کنونی نیست» هرگاه بیش از دوسوم جمعیت کشور در سنین فعالیت بالقوه‌ی اقتصادی (۱۵ تا  ۶۴ سال) باشند، به اصطلاح گفته می‌شود که آن کشور وارد پنجره جمعیتی شده است. کارشناسان مباحث استراتژیک، پنجره جمعیتی را فرصتی طلایی برای پیشرفت همه جانبه، به خصوص رشد جهشی در اقتصاد کشورها می‌دانند که ناشی از افزایش نسبت جمعیت تولیدکننده به مصرف کننده است. ایران از سال ۱۳۸۵ وارد پنجره جمعیتی شده است و این پنجره به مرور زمان بسته خواهد شد به گونه ای که سال ۱۴۲۵ دیگر فرصتی به نام پنجره جمعیتی وجود نخواهد داشت. اما متاسفانه این فرصت بزرگ نیز به دلیل همراه شدن عامل داخلیِ "اقتصاد وابسته به نفت" با عامل خارجیِ "تحریم‌ها"، به سرعت در حال از دست رفتن است و این مساله نیز اثبات می کند که گذشت زمان به نفع ایران اسلامی نیست. در این میان دو سوال اساسی مطرح می‌شود: آیا بین تشدید فشارهای اقتصادی و تحریم های استکبار جهانی از سال ۱۳۸۵ و باز شدن پنجره جمعیتی در همان سال، ارتباطی وجود دارد؟ به چه دلیل فشارهای اقتصادی و تحریم ها زمانی تشدید شد که عمده ی موالید دهه شصت، به سن ازدواج و فرزندآوری رسیده بودند؟! به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی افزایش این فشارها در برهه‌ کنونی، این باشد که موالید دهه شصت که بیشترین درصد جمعیتی را دارند و اکنون به سن ازدواج و فرزندآوری رسیده‌اند، در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته و نتوانند ازدواج به موقع و فرزندآوری داشته باشند و از این طریق، نرخ باروری کل کاهش یافته و سالخورده شدن جمعیت کشور تسریع گردد. اما از دیگر سو، این فشارها برای اقتصاد وابسته به نفت ما، مانعی مضاعف در مسیر بهره گیری از پنجره جمعیتی ایجاد کرده است، امری که بعید است برای اتاق فکرهایی که سیاست مستکبران جهان را تهیه و تنظیم می کنند، مغفول مانده باشد. طبق این تحلیل، بعید به نظر می رسد که تحریم ها و فشارهای مختلف اقتصادی استکبار تا سال ۱۴۲۵ برداشته شوند؛ سالی که پنجره جمعیتی به روی کشور بسته می شود، بیش از ۲۰ درصد جمعیت کشور بالای ۶۰ سال سن خواهند داشت و قدرت تجدید نسل به شدت محدود خواهد شد و در اصل، این همان بازی طولانی مدتی است که آن پیر کهنه کار و مکار آمریکایی گفته بود. این تحلیل به تنهایی می تواند به سوال های فراوانی که ذهن مردم را درگیر کرده ‌است، پاسخ دهد. دلیل واقعی علاقه غرب به ادامه تحریم ها چیست؟ چرا غرب اصرار دارد که در صورت توافق نیز تمام تحریم ها لغو نشوند، بلکه نهایتا تعلیق شوند؟ چرا تنها از لغو تحریم های مرتبط با صنعت هسته‌ای صحبت می‌کند؟ چرا وزیر امور خارجه (وقت) آمریکا پیشنهاد تمدید مذاکرات را به ایران می دهد و چرا می‌گوید این مذاکرات طولانی و زمان بر خواهد بود؟ از سویی، دلیل سفارش های موکد مقام معظم رهبری در سالیان اخیر پیرامون جمعیت، ازدواج، خانواده و اقتصاد مقاومتی چیست؟ و ... آری به نظر می رسد منظور برژینسکی از بازی طولانی مدت، به کارگیری تمام ابزارها برای تضعیف ایران تا زمانی باشد که ایران دچار کاهش و سالخوردگی جمعیت شود و فرصت پنجره‌ جمعیتی پایان یابد، چرا که غرب به درستی دریافته است که تمام عوامل مولد قدرت برای ایران و تهدیدزا برای غرب، برآمده از توان و همت جمعیت جوان میهن‌مان است و اگر ایران سالخورده شود، بی شک تمام این توانمندی‌ها رو به افول خواهد رفت. رویدادی که اگر خدای ناکرده رخ دهد، غرب وحشی به انحاء مختلف خواهد توانست، قلب تپنده نهضت جهانی ضد سلطه را از حرکت بازدارد و شاید همین امر باعث شده است که رهبر معظم انقلاب، در کلامی تکان دهنده و تاثرانگیز بگویند: "یکی از خطراتی که وقتی انسان درست به عمق آن فکر می کند، تن او می‌لرزد، این مسئله ی جمعیت است" ( ۱۳۹۲/٠٩/١٩)  ✍ حسین مروتی، بنویسید مذاکره، بخوانید بازی طولانی‌مدت ١٣٩٣/٩/۵ 👈 اخیرا رهبر معظم انقلاب، در دیدار جمعی از فعالان اقتصادی فرمودند: «یکی از ظرفیتها «جمعیت جوان کشور» است. به قول جمعیت‌شناسان، این پنجره‌ی جمعیتی است. کارشناسان میگویند ما ۲۰ سال دیگر فرصت داریم از این ظرفیت استفاده کنیم... در این ۲۰ سال چه کار کنیم؟ اول اینکه نگذاریم کاهش پیدا کند دوم ایجاد ثروت پایدار برای کشور... این الان شدت بیشتری گرفته و فعلاً خواهد بود؛ اینکه امید داشته باشیم یک یا دو سال دیگر تمام میشود، باطل است و این تحریم حالاحالاها خواهد بود.» «دوتا کافی نیست»
📌آقایان مسوول! چرا برای رشد جمعیت کاری نکردید؟! لطفا یک دقیقه وقت بگذارید و با حمایت از طریق لینک زیر از رئیس فرهنگستان علوم پزشکی مطالبه نمائید. 👈 جناب دکتر مرندی!! عذرخواهی از مردم شریف ایران و بازگرداندن جایزه بین المللی جمعیت، که به خاطر موفقیت در کنترل جمعیت ایران از صندوق جمعیت سازمان ملل دریافت کردید، حداقل خواسته ما از شماست. «دوتا کافی نیست»
موسسه گالوپ اعلام کرد حسن روحانی "بی‌توجه ترین رئیس جمهور" نسبت به وضعیت معیشت مردم کشور خود است نظر سنجی در ۲۰۹ کشور که رتبه ۱ از نظر توجه دولت به وضعیت معیشت مردم به "سوئیس" رسید دانمارک سوئد فنلاند و هلند ۲ تا ۵ جهان امریکا ۴۲ کانادا ۲۸ و اسپانیا ۱۹ ایران پس ‏از سودان گامبیا و سومالی رتبه ۲۰۹ جهان را کسب کرد! میزان رفاه مردم سوئیس 4.98 از 5 میباشد و میزان رفاه معیشت در ایران 0.02 از 5 میباشد ایران‌ پنجمین کشور ثروتمند جهان است..!
sedayeenghelab 168.mp3
3.1M
📢 شماره: 168 💠 قسمت سوم 🎙 عاشورا نتیجه تحریف ⭕️ کارشناس برنامه: دکتر یدالله جوانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اینقدر طرف غرب سجده نکنید 🔸 تذکر امام خمینی به امثال تاج‌زاده و زیباکلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان طوفانی حجت الاسلام سید هاشم الحیدری (معاون حشدالشعبی) در مورد رهبر انقلاب
194.7K
چرا رهبری قیمت کالاهای اساسی و پر نیاز رو ارزان نمیکند ؟؟
626K
چرا رهبری هر ده سال یک بار عوض نمیشه ؟
278.2K
چرا رهبری جلو ظلم و فساد رو نمیگیره ؟
918K
حکم حکومتی رهبری در جلوگیری از ظلم و فساد ؟
127.8K
چرا حضرت ایت الله خامنه ای باید رهبر باشه ؟؟
320.7K
اگر مسئولین به حرف رهبر گوش نمیدن پس چه نیازی به رهبر هست ؟؟
638.2K
اگر رئیس جمهور مناسب نیست چرا رهبری اون رو عزل نمیکنه ؟؟
784.8K
کجای دنیا رهبری وجود داره کهدایران وجود داشته باشه ؟