بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
.
بدبختی آنجاست که حتی مذاکره هم بلد نیستید
.
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصرف انرژی ایران حدود ۱۲ اگزاژول
مصرف انرژی اتحادیه اروپا حدود ۶۰ اگزاژول
جمعیت ایران حدود ۹۰ میلیون نفر
جمعیت اتحادیه اروپا حدود ۴۵۰ میلیون نفر
سرانه مصرف حدودا برابر است.
پزشکیان: مصرف انرژی ایران ۳ برابر اروپا
معلم ریاضی پزشکیان: 🥶
پن: اینکه فقط برق و گاز را در نظر بگیرید هم فریبکاری است. چون آنها از انرژیهای دیگر هم استفاده میکنند و باید مجموع مصرف انرژی را در نظر گرفت.
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
هدایت شده از هُرموز | محمدعلی انتظاری
🔺 میگن پزشکیان سادهست و خودشم نمیدونه چی میگه!
🔰ولی اتفاقا خیلی خوب میدونه چی میگه. جناب پزشکیان اگر قرار بود با دست فرمانِ تو و امثالت کارِ مملکت پیش برود که الان نه موشک داشتیم و نه برادرانی همراه در منطقه که در بزنگاهِ حساس کشور به کمکمان بیایند. از نحوه مدیریتِ تو و امثالت فعلا بی برقی را رد کنیم جای شکرش باقیست چون با حماقت همفکران شما نامحسوس و موزیانه معاهده پاریس را اجرا کردند و الان گرفتار بی برقی هستیم.
جناب پزشکیان، در آمریکا و انگلیس که قبلهی شما غربزدهها است سیاست کلان را جای دیگر میچینند و رئیس مجریه صرفا عامل به انجام فرامین است. از ابتدا اگر مدل حکمرانی در کشور را نمیدانستید بیخود کردید کاندیدا شدید و پا در این عرصه گذاشتید، پس جای نق زدن در سکوت فقط کار کنید ...
محمد علی انتظاری
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵
@muntezari
هدایت شده از خط سوم
تعداد شهدای لبنان در آتش بس از ۳۰۰۰ نفر عبور کرد
آتش بسمون رکورد خیلی از جنگا رو داره میشکنه
خسته نباشید آقایون
ذخیره قبر و قیامتتون ان شاالله
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ https://eitaa.com/thirdparty
حالا که گذشت...
🔹ولی مردم یادشون نمیره که توئیتهای #ظریف مانع وقوع هیچ جنگی نشد؛
🔹مردم یادشون نمیره که اگه جلیلی بیاد جنگ میشه و پزشکیان بیاد صلح میشه دروغ بود!
🔹یادشون نمیره صهیونیستا و اصلاح طلبا بستن تنگه رو مسخره میکردن به شریعتمداری میگفتن #حسین_تنگه_بند اما کار درست همین بود!
✍آقا ایرج
🆔@awake_vs_reset2
❓چه انتظاری از کسی که به حاج قاسم «موی دماغ» گفت، دارید؟؟
⁉️انتظار دارین بیاد انتقام خون رهبر رو با جنگ بگیره؟
قطعا نه!
انتقام و خونخواهی در قد و قواره او نیست!
✍سرباز مهدی
🆔@awake_vs_reset2
⁉️مردم نظاره گرند تا عراقچی پاش رو در نیویورک بگذاره ؟!
☑️این نهایت خیانت بر خون رهبر شهید ماست!
❌اگر مجلس تعطیل هست و ما نماینده نداریم، خودمان وزیر و دولتی را که قصد خیانت به خون شهدا را دارد استیضاح میکنیم...
✍ علیاصغر اظهری
🆔@awake_vs_reset2