هدایت شده از تا 2030، کانال دوم/ خونخواه امام خامنهای
آقای عراقچی!
شما بزرگترین مقاومتت پرت کردن خودکار بوده، به سمت جان کری؛ غیر از اینه؟
از چیزی که از آن سررشته ندارید، حرف نزدید.
شما رو چه به مقاومت!
#نه_به_ننگنامه_۱۴بندی
🆔@Taa2030
هدایت شده از مطهره وافی یزدی/یالثارات الخامنهای🚩
✍دکتر محمد علی صدر
دیشب آقای عراقچی برای سنجیدن غیرت انقلابی من و تو چشم در چشم همه ته حرف را می زند و می گوید می خواهیم اورانیوم را داخل کشور رقیق کنیم! چرا نگوید؟ وقتی می بیند هرکاری که بکنند، عده ای از انقلابی پشتش هستند و خود انقلابی ها از پس یکدیگر بر می آیند. تا دو ماه قبل، حرف از آتش بس هم انقلابی و اصلاح طلب و ... را از خشم به آتش می کشید و اینک، با جسارت دم از مذاکرات هسته ای که هیچ، هنوز هیچ نشده وعده وادادن اورانیوم غنی شده را می دهند و آنقدر قورباغه پز و شل غیرت شده ایم که شب خواب آرام داریم.
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الله اکبر...
بعثت یافتگان می گویند:
❗️پزشکیان استعفا...❗️
🔴 تا کی صبر کنیم و درباره تهدید دشمن علیه جان امام سکوت کنیم⁉️
🔴 تا کی باید تاوان خیانت عدّه ای مفتخور را ما پس بدهیم⁉️
🔹انتشار با شماست!🔹
#استیضاح_پزشکیان
#خرّمشهر_ها_در_راه_است
هدایت شده از محمدمهدی جعفری
هر کسی در تصویب این ننگنامه
کوچکترین نقشی داشته باشد، «خائن» است !!
📌حالا میخواهد سردار باشد
دکتر باشد
خلبان باشد
یا وکیل باشد
آقایان! با مردم طرفید!!
🔻مردم نخواهند گذاشت این توافق ننگین بدتر از «ترکمانچای» و «برجام» را که این دفعه دیگر «استقلال کشور» را نشانه گرفته و #کاپیتولاسیون دیگری است، دشمنان شان به کشور تحمیل کنند!
👈این دیگر خطای محاسباتی نیست که امام خامنهای فرمودند؛
بلکه #خیانت آشکار به کشور، رهبر انقلاب، امام شهید و مردم است
هیهات من الذله
#توافق
محمدمهدی جعفری🇮🇷
@MahdiJafari_eco
تقاص خون، دلار نیست
خون است!
اگر مَردید،
ترامپ را بکشید، بعد بروید پای میز مذاکره.
آنوقت ببینید با شما مذاکره میکنند یا خاکتان رو به توبره میکشند.
سید علی مظلوم بود و مظلوم زیست و مظلوم شهید شد و خونش با دلار معامله شد!
به قول عماد مغنیه پاسخ خون، خون است، نه مقر و پایگاه و ساختمان....
✍️ مهدی اسلامی
🆔@awake_vs_reset2
به شما اعتماد نداریم...
دلیل: فرانچسکو
✍سید مهرداد
#ننگنامه_۱۴بندی
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از قاسم اکبری / جنبش مستضعفین
🔺تهرانی های غیور
بهترین و سریع ترین راه برای رساندن فریاد اعتراض، تجمع در برابر ساختمان وزارت خارجه است ...
#یا_لثارات_الخامنهای
#مرگ_بر_آمریکا
#مذاکره
✍ "قاسم اکبری"
@ghasemakbari1
هدایت شده از امتدادانتخاب/منتقم امام سیدعلی 🚩
✍رضا
از صحبت های عراقچی ملعون، تنها چیزی که برداشت کردم، فراهم شدن زمینه ی تجزیه ی ایران است.
هرکس طاقت تجزیه و آوارگی و مردن در ذلت را دارد، امشب در خانه بماند و هرکس به دنبال عزت ایران و ایرانیست، امشب باید بر علیه هر منافقی که چنین توافقی را به ارمغان آورده، به خیابان بیاید و فریاد هیهات مناالذله سر دهد.
#فتنه_مسئولین
#وفاق_علیه_ایران
#خیابان_سنگر_است
#استیضاح_پزشکیان
🚩 منتقم امام سیدعلی خامنهای
🔷 @E_entekhab3