🌱آیه های زندگی🌱
🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 0⃣4⃣ تاویستاک و عملیات پژوهش جنگ اعلان نشده: ✨ ... 《 ما کوشش داریم آن را سطح ثابت جمعیت ب
🌹🌹🌹
🌹🌹
🌹
0⃣4⃣ تاویستاک و عملیات پژوهش جنگ اعلان نشده:
✨ ... در سال ۱۹۷۹، " مک نامارا " این پیام را برای روسای بانک های جهان تکرار کرد و در همان جلسه، " توماس ایندرس " از مقام های بلند پایه وزارت امور خارجه ایالات متحده مطالب زیر را بیان داشت:
《 در پشت همه اقدامات ما، یک اصل تغییرناپذیر وجود دارد. یا باید رشد جمعیت را کاهش دهیم یا مردم این کاهش را به شیوه هایی که ما می گوییم به گونه ای خوب و درست انجام دهند. در غیر این صورت دچار چنان گرفتاری هایی خواهند شد که مردم السالوادر، یا لبنان بدان ها مبتلا هستند. هنگامی که مهار رشد جمعیت از دست بیرون رود، تنها یک دولت مقتدر و شاید یک دولت فاشیست می تواند اراده کاهش آن را داشته باشد.
جنگ داخلی می تواند در این زمینه یاری رسان باشد. اما باید گستردگی لازم را داشته باشد. برای آنکه بتوان جمعیت را در کوتاه ترین زمان کاهش داد، باید همه مردمان را به سوی جبهه روانه ساخت! و شمار قابل ملاحظه ای از آنان را که استعداد باور کردن دارند، در جبهه های جنگ از میان برداشت. همچنین باید نسبت به زنانی که در سن بچه دار شدن هستند، همین گونه اقدامات را اعمال کرد.》
(#تاثیر_موسیقی_بر_اعصاب_و_روان، حسین عبداللهی خوروش)
#ادامه_دارد
🌹
🌹🌹
🌹🌹🌹
@ayeha313
🌱آیه های زندگی🌱
🌹🌹🌹 🌹🌹 🌹 0⃣4⃣ تاویستاک و عملیات پژوهش جنگ اعلان نشده: ✨ ... در سال ۱۹۷۹، " مک نامارا " این پیام را
🌹🌹🌹
🌹🌹
🌹
0⃣4⃣ تاویستاک و عملیات پژوهش جنگ اعلان نشده:
✨ ... در جهانی که ثروتمندان به علت افزایش جمعیت، گرایش به زیستن در آن را نداشته باشند، راه حل مشکل، کشتار همگانی مردم آن است. به باشگاه رم دستور داده شده بود که برای نابودی ۵۰۰ میلیون جمعیت برنامه ای تنظیم کنند.
این برنامه، زیر نام گلوبال ۲۰۰۰ ( جهان ۲۰۰۰ ) با گسترش ویروس ایدز در سراسر آفریقا و برزیل به طور عملی انجام شد. برنامه گلوبال ۲۰۰۰ به طور رسمی، به وسیله رئیس جمهور اسبق آمریکا، به عنوان سیاست ایالات متحده مورد پذیرش قرار گرفت.
(#تاثیر_موسیقی_بر_اعصاب_و_روان، حسین عبداللهی خوروش)
#ادامه_دارد
🌹
🌹🌹
🌹🌹🌹
@ayeha313
🌸خدايـا
✨میان تمام تلاطم های زندگی
🌸فقط همین بس که میدانم
✨هستی . . .
🌸همیشه . . .
✨همین جا . . .
🌸درست در کنار من !
✨هیچگاه نگاه خود را از ما مگیر...
برای شروع یک روز عالی 🌸
🌸بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
✨ الهی به امید لطف و کرم تو
@ayeha313
💠امیرالمؤمنین (ع) : لا أدَبَ مَعَ غَضَبٍ.
💎امام علی (ع) : با خشم، ادبى نمى مانَد.
📖منبع : غررالحكم حدیث ۱۰۵۲۹ ➖ پُست شماره ۲۴۸
@ayeha313
🌱آیه های زندگی🌱
#سیر_یک_انحراف 👈قسمت دوازدهم ادامه مبحث مصداق شناسی برخی اقدامات شیرازی ها: 9⃣ سوء استفاده از انتسا
#سیر_یک_انحراف
👈قسمت سیزدهم و
چهاردهم
اولویت ها و هدف گذاری های مذهبی:
💠جریان شیرازی ها، در راستای توسعه و تقویت نفوذ خویش در داخل و خارج از کشور، توان ویژه خود را در چهار بخش تاثیرگذار مذهبی متمرکز نموده است:
اول:
👈 بسط نفوذ در بیوت برخی مراجع و تلاش برای جذب نخبگان حوزوی
راهبرد اتخاذی از طرف مجموعه و شخصی صادق شیرازی برای نفوذ در سطح کشور، ایجاد بدنه اجتماعی به واسطه ارتباط با دفاتر برخی مراجع و همچنین بهره برداری از نخبگان حوزوی محرز گردیده است.
البته جریان مذکور به این مقدار اکتفا نکرده و به دنبال نفوذ بیشتر در بیوت سایر مراجع عظام تقلید می باشد.
تحرکات این جریان در موسم حج مانند حضور هیئت نمایندگی بعثه صادق شیرازی در بعثه های بعضی مراجع و بازدید از این بعثه ها، در همین راستا ارزیابی می شود.
نکته قابل تامل اینکه این جریان نتوانسته است در بیت آیت الله مکارم شیرازی نفوذ نماید و به همین دلیل، حقد و کینه نسبت به ایشان در میان هواداران این جریان مشاهده و تخریب وجهه معظمٌ له پس از تخریب رهبر معظم انقلاب در دستور کار این جریان قرار گرفته است.
یادآور می شود که حضور خاندان صدر، حکیم و همچنین آیت الله سیستانی در عراق هم به عنوان یک مانع و تهدید برای جریان شیرازی ها در عراق به شمار میرود، که مانع از یکه تازی آنها در این کشور شیعی شده است.
دوم:
👈 راه اندازی و تأسیس مؤسسات فرهنگی و مدارس علمیه:
جریان منتسب به صادق شیرازی،تأسیس و حمایت از مؤسسات فرهنگی و اجتماعی و همچنین مدارس و حوزه های علمیه را به عنوان دیگر راهکار توسعه و تقویت نفوذ خود در میان عامه مردم به خصوص حوزویان برگزیده است.
در همین راستا تاکنون ده ها حوزه علمیه در سراسر جهان برای پرورش طلابی همسو و در راستای اهداف بیت شیرازی تأسیس شده و بیش از هزار مؤسسه نیز در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، مالی، مذهبی، علمی و... در سراسر جهان، توسط مرتبطین صادق شیرازی تأسیس و مدیریت می شود.
یکی از این موسسات در مرکز تخصصی دفاع از حقوق تشیع در شهر واشنگتن تاسیس شده که با سازمان ملل متحد همکاری دارد.
صرف نظر از لزوم ریشه یابی حامیان نامعلوم اقتصادی این جریان، باید توجه داشت که صادق شیرازی از طریق این مرکز و انتشار بیانیه ای در فضای مجازی، برخی از خط دهی ها را صورت داده و در صدد است تا به نوعی علیه نظام اسلامی ایران اعمال فشار نماید.
همچنین همزمان با شروع محرم سال ۱۴۳۴ قمری، بنیاد جهانی صادق شیرازی نیز اقدام به خرید ساختمان قدیمی در شهر دیترویت آمریکا (که در اصل کلیسا بود) نمود و آن را به نام حسینیه امام صادق (علیه السلام) نام گذاری نمود.
مؤسسه حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) هم وظیفه تهیه و تنظیم کتب و نشریات زیر نظر بیت شیرازی را بر عهده داشته و عموماً آثار محمد صادق شیرازی را منتشر می نمایند.
نکته قابل توجه این است که انتشار و توزیع این آثار در برخی هیئات مذهبی مرتبط با جریان فوق کاملا رایگان می باشد.
این مؤسسه که در استان های قم، اصفهان، احتمالاً یزد و کربلا
شعبه دارد، اقدام به چاپ نشریه ای به نام «النفحات» به دو زبان عربی و انگلیسی در شهر کربلا می نماید.
مجله تصویری « افق مرجعیّت » نیز توسط این مؤسسه تهیه و در سایت صادق شیرازی به نمایش گذاشته می شود.
مرتبطین بیت شیرازی در اواخر سال ۱۳۹۰ همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اقدام به راه اندازی شبکه جهانی امام صادق (علیه السلام) و اولین حوزه علمیه ماهواره ای نمودند.
ادامه دارد..
#شیعه_انگلیسی
#فرقه_شیرازی
@ayeha313
#پاسخ_شبهات
#شهادت_امام_مجتبی
💢یکی از #تهمتها نسبت به شخصیت امام حسن(ع) این است که ایشان در برابر معاویه طی #مذاکرات راضی شدند با دریافت #پول از خلافت کنار بروند.
آیا امام حسن مجتبی(ع) برای صلح با معاویه، چند #امتیاز مالی درخواست کرد؟
✅در منابع تاریخی و حدیثی آمده است که در عهدنامه صلح امام حسن(ع) به چند مسئله مالی توجه شده است:
1. مبلغ پنجمیلیون #درهم که در بیت المال کوفه موجود است، از تسلیم به حکومت معاویه مستثنا است و باید زیر نظر امام مجتبی(ع) مصرف شود.
2. معاویه باید در تعیین #مقرری و بذل مال، بنیهاشم را بر بنیامیه ترجیح دهد.
3. باید #معاویه از خراج «دارابگرد»،مبلغ یکمیلیون درهم در میان بازماندگان شهدای جنگ جمل و #صفین که در رکاب امیرالمؤمنین علی(ع) کشته شدند تقسیم کند.
درباره علت درج این #امتیازات مالی در صلحنامه میتوان گفت:
الف. از آنجا که شهر «دارابگرد» بدون جنگ تسلیم ارتش اسلام شد و مردم آن با مسلمانان پیمان صلح بستند،خراج آن طبق قوانین اسلام، #اختصاص به پیامبر اسلام(ص) و خاندان آنحضرت و یتیمان و تهیدستان و درماندگانِ راه دارد؛ از اینرو امام مجتبی(ع) شرط کرد که خراج این شهر به بازماندگان شهدای جنگ جمل و صفین پرداخت شود؛ زیرا درآمد آنجا به خود آنحضرت تعلق داشت. بهعلاوه؛ #بازماندگان نیازمند شهیدان این دو جنگ که بیسرپرست بودند، یکی از موارد مصرف این خراج به شمار میرفتند.
ب. امام مجتبی(ع) بر اساس شیوه عقلانی خواستند هدفهای #عالی خود را - بدون در نظر داشتن نفع شخصی - تا آنجا که مقدور است به طور نسبی تأمین نمایند؛ از اینرو؛ هنگامی که ناگزیر شد با معاویه کنار آید، #حکومت را با این شرط به وی واگذار کرد که در اداره امور جامعه اسلامی براساس قوانین قرآن، و طبق روش پیامبر(ص) رفتار نماید. بدیهی است هرچه که تا حدودی کنترلکننده معاویه بود، میتوانست در کاهش ضرر و زیان به گروه حق تأثیرگذار باشد.
📚علل الشرائع، ج 1، ص 212،
📚فتوح البلدان، ص 376،
📚بحار الانوار، ج 44، ص 10،
@ayeha313
❌ پاسخ به شبهات
در حکومت کوروش برده داری نبود ولی حتی در قرآن محمد برده داری وجود دارد....
✅ پاسخ
♦️ برده داری در تمام دوره تاریخ هخامنشی وجود داشته است و در هیچ قسمت از منشور کوروش نیز سخنی از لغو بردهداری نیست. او هیچگاه بردهداری را لغو نکرد. تنها #اسیران_یهودی را از بند آزاد نمود. بله یکی از اقدامات کوروش قرار دادن جیرهای بسیار اندک برای بردگان بود که این در مقابل حقوق بسیار زیادی که اسلام برای بردگان قرار داد بسیار ناچیز است.
♦️ روشن است که بردهداری در عصر هخامنشیان (در زمان حکومت کورش و پس از آن) امری کاملاً رایج بود. بردگان، همواره بخشی از بدنهی جامعهی طبقاتی بودند، بردگان و کنیزان، رسماً خرید و فروش میشدند و در مقابلِ دریافت جیرهای اندک، مجبور به کار کردن برای اشراف و ثروتمندان بودند.
♦️ در مکتوبات پژوهشی دیودور سیسیلی (متوفای 30 قبل از میلاد) آمده است: 👇👇
👈 خشایارشا (نوهی کورشبزرگ) به عنوان هدیه تعداد زیادی برده و ظروف گرانبها به تمیستوکل اهدا کرد.
👈 همچنین بنا بر اسناد تاریخی و الواح به جای مانده، در عصر هخامنشیان در مقابل دادن قرض (وام) معمولاً يک خانه یا يک تكه زمين، يا يک برده بعنوان گروگان (ضمانت) گرفته میشد.
👈 در زمان داریوش، (که سال ها پس از کورشبزرگ حکومت میکرد) استفاده از بردگان در توليدات، به شدت افزایش یافت و بردگان بسیاری به عنوان نیروی کار در دسترس بودند.
♦️ برده داری در اسلام بر خلاف تمام انواع برده داری، یک روش معقول برای مجازات مهاجمین بوده است. آن برده داری که در جنبش های مردمی اروپا مورد نکوهش قرار گرفت و سپس لغو شد، عبارت بود: «از دزدیدن انسان های بی گناه از سر مزارع و کشاورزی ها (عمدتا در افریقا) و بردن آنها به کشورهای خود و فروش به عنوان برده.»
✅ اما اسلام با غیرمشروع شمردن همه ی انواع برده داری، تنها سبب برده گیری مجاز را اسیر کردن مهاجمان به وطن اسلامی دانست. طبیعی است وقتی دشمن به کیان ما حمله ور می شود یا کشته می شود یا اسیر. در حالت دوم اسیر یا باید کشته شود، یا در زندان های عمومی مجازات شود که دارای تبعات و هزینه های زیادی است. اسلام با واگذاری مجازات آنها به بخش خصوصی (یعنی کار برای افراد):
1️⃣ مهاجمین را مجازات کرد
2️⃣ به کار و تولید کمک کرد
3️⃣ زمینه آشنایی اسرا با اسلام و سپس #آزادی آنها را مهیا ساخت.
♦️ امروزه به این نحوه مجازات #صنعت_زندان_خصوصی یا #کار_مجازات گفته می شود.
@ayeha313