eitaa logo
آزاده باش
3.2هزار دنبال‌کننده
14.9هزار عکس
6.4هزار ویدیو
2هزار فایل
سروش: http://sapp.ir/azade_baash روبیکا: https://rubika.ir/azade_baash مدیر؛ @ad_mrt ادمین؛ @a_m_031
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫 برکات فوق العاده حرز امام جواد علیه السلام ✅ می‌تونید این حرز رو روی کاغذ بنویسید و همیشه همراه خودتون داشته باشید.
حساب توییتر رهبر معظم انقلاب توییتی خطاب به مردم فلسطین منتشر کرد پیام توییتری رهبر معظم انقلاب اسامی خطاب به مردم مقاومت فلسطین: سلام و درود بر همه مردان و زنان نجیب و شریف عرب. سلام و درود بر مردم مقاومت فلسطین و قدس. سلام و درود بر مدافعان مسجدالاقصی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری جدید از موشک‌های مقاومت پیام تصویری مقاومت به نتانیاهو: هرچه ادامه دهید، ما نیز ادامه خواهیم داد.
جای خالی مرد میدان احساس میشود...
🔴 اراضی اشغالی هم اکنون در زیر سنگین ترین حملات راکتی و موشکی قرار دارد. -با توجه به نشت اطلاعاتی که در فلسطین وجود دارد! صهیونیست ها توانسته اند ساختمانی را که برخی از فرماندهان حماس و جهاد اسلامی در آن جلسه داشتند را مورد هدف قرار دهد. در جریان این حمله پهپادی تعدادی از رزمندگان به شهادت رسیدند. -مناطق جنوبی غزه مثل رفح و خان یونس بار دیگر توسط هواگرد های رژیم صهیونسیتی مورد هدف قرار گرفته است. -نیروهای عزالدین القسام خبر از وقوع یک حمله بزرگ و گسترده به عسقلان و اشدد را در جواب شهادت برخی از فرماندهان حماس و جهاد اسلامی را میدهند. -رسانه های صهیونیستی تایید کردند از صبح حدود ۲۵۰ موشک از غزه به سمت «سرزمین های اشغالی» شلیک شده است.
اسلام ‌به ما می‌آموزد که یاری انسانِ مورد ظلم واقع‌شده، یک ضرورت است 👤الزهار از بنیان‌گذاران و رهبران جنبش حماس: 🔸ما باید کسانی که سرزمینمان را اشغال کرده‌اند را بیرون برانیم؛ کما اینکه در قرآن به آن اشاره شده: «وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُم» 🔸برخی فلسطینیان مسیر همکاری با اشغالگران را در پیش گرفتند، امّا فلسطینیان دیگری مثل حماس و جهاد اسلامی هستند که عمل به آیه‌ی شریفه‌ی: «وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ» را ضروری می‌‌دانند. 🔸جمهوری اسلامی ایران نیز در عمل به این فریضه در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین قرار دارد. 🔸اوّلین خدمتی که جمهوری اسلامی ایران به فلسطین کرد، تأیید رسمی و سیاسی مسئله‌ی فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی بود. 🔸هر اقدام سیاسی، نظامی و امنیتی که مبتنی بر کتاب خدا و سنت رسول خدا (ص) باشد، جمهوری اسلامی از آن حمایت می‌کند. 🔸اگر مسلمانانی در مواجهه با دشمن از تسلیحات برخوردار نباشند، مسلح‌ساختن آن‌ها یک تکلیف شرعی برای دیگر مسلمانان است. این اتفاق اکنون رخ داده است.
فریاد علیه سرطان صهیونیسم رهبر انقلاب: روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرتهای استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. ۱۳‌۸۸‌/۰۶‌/۲۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ استحاله ایران به وسیله حمله به مقدسات ❓شبهه سازی علیه امیرالمؤمنین (ع) در ماه رمضان به چه هدفی است!؟ 👤 با کلام و تحلیل ایمان اکبرآبادی
توییت یک کاربر افغانستانی خطاب به ایرانیان
✅ یک نسخه باحال برای خودسازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشاهده و پخش كردن اين ويدئو تو اين شرايط جامعه از هرچيزي واجب تره 🚫🎥 هم ببينين هم براى كسايى كه نميخوان راى بدن بفرستين اگه فقط رو يك نفر تاثير بذاره ما به هدفمون رسيديم💯💪🏻 . 🔽 براى دانلود كليپ هاى بيشتر به كانالمـــون يه ســرى بزنين دست پُــر مياين بيرون😉👇🏻 @seyedoona_eitaa @seyedoona_eitaa @seyedoona_eitaa لطفا نشر دهيد🎥💫
KayhanNews75979710412150505037111.pdf
10.05M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
💫 زکات فطره (فطریه) واجب تاکید شده و بسیار مهم 🌷 امام على عليه السلام: هر كه زكات فطره را بدهد، خداوند به سبب آن ، نقص حاصل از زكات مالش را جبران كند. (وسائل الشيعة،ج۴،ص۱۲۰) 🌸 امام صادق عليه السلام: تماميت روزه ، به دادن زكات (فطريه) است، همچنان كه تماميت نماز به صلوات بر پيامبر صلى‌الله‌عليه‌وآله می‌باشد ؛ زيرا اگر كسى روزه بگيرد و زكات فطره را عمدا ندهد از روزه بى بهره است . (كتاب من لا يحضره الفقيه، ج۲، ص۱۸۳) ☑️ بر کسی که خودش فقیر نباشد، واجب است برای خود و تمام کسانی که تحت تکفل او هستند زکات فطره را بپردازد. اگر کسی که فطره بر او واجب است آن را پرداخت نکند بر فرد تحت تکلف واجب نمی‌شود.
✅ مبلغ فطریه رمضان ۱۴۰۰ از سوی مراجع تقلید اعلام شد ⏱ زمان پرداخت یا كنار گذاشتن مبلغ فطریه بعد از اثبات حلول ماه شوال از غروب آفتاب شب اول ماه شوال آغاز میشود و اگر نماز عيد فطر میخواند، بايد پيش از خواندن نماز پرداخت كند يا كنار بگذارد و اگر نماز عيد نمی‏خواند، تا ظهر روز عيد فطر مهلت دارد. 🔸فطریه شرط قبولی روزه ی ماه رمضان و سبب حفظ شدن تا سال دیگر است. 👈 فطریه باید به فقیران و مستمندان داده شود.
آیت‌الله سیستانی: به یاری ملت فلسطین بشتابید 🔸بیانیه دفتر آیت الله سیستانی:مرجعیت دینی بار دیگر حمایت قاطع خود را از ملت مقاوم فلسطین اعلام می‌کند. 🔸از ملت‌های آزاده دنیا می‌خواهیم به یاری فلسطینی‌ها در بازگرداندن حقوق غصب شده‌شان بشتابند.
☑️ یکی بزنید 10 تا می خورید
🔴 تیتر اول روزنامه صهیونیستی معاریف : دولت[صهیونیستی] در حال سوختن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه آغاز مجدد حملات موشکی مقاومت به تل‌آویو 🔹نیروهای مقاومت در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به ساختمان‌های مسکونی در غزه حملات موشکی را از سر گرفتند. 🔹رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند در کمتر از ۲۰ دقیقه ۳۵۰ موشک و راکت از نوار غزه شلیک شد. 🔹در کمتر از ۴۸ ساعت گروه های فلسطینی برای اولین بار در تاریخ! بیش از ۱۰۰۰ راکت به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده اند. 🔹رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس: ما در نبرد قدس پیروز شدیم و اکنون وارد مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیست شده‌ایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌بسته خبری مقاومت -نیروگاه برق و پالایشگاه عسقلان هم توسط نیروهای فلسطینی مورد هدف قرار گرفت. -ابوعبیده سخنگوی قسام اعلام کرد که حملات موشکی اخیر به تل آویو با موشک‌های سنگین "العطار" انجام شده و یکی از موشک‌ها مستقیما به فرودگاه بن‌گوریون اصابت کرده است. -خط لوله نفتی که ایلات و اشکلون را بهم پیوند می دهد هم مورد اصابت قرار گرفته است. -رهبر انصارالله یمن: برای کمک به مقاومت فلسطین در آماده‌باش کامل هستیم -مشاوران نیروهای ویژه حزب‌الله لبنان ملقب به «یگان سیاه» وارد غزه شدند. -نیروهای مقاومت عراق برای کمک به غزه اعلام آمادگی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات در کانادا ، اسپانیا و آمریکا در حمایت از فلسطین 🔹 تظاهرات در اسپانیا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار شد. 🔹 همچنین المیادین از برگزاری تظاهرات در حمایت از قدس در تورنتو کانادا خبر داد. 🔹شهروندان آمریکا نیز با برپایی تظاهراتی، به حمایت از فلسطینیان پرداخته و علیه صهیونیست‌ها شعار دادند.
14000221_40587_64k.mp3
32.43M
🔊 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی. ۱۴۰‌۰/۰۲‌/۲۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 احمدی‌نژاد ۱۳۸۸: "آقای کروبی من تعجب می‌کنم شما سیستم انتخابات رو زیر سوال می‌بری که چند بار باهاش انتخاب شدی" . 🔹احمدی نژاد پس از ثبت نام در انتخابات در کنفرانس خبری گفته بود: در صورت رد صلاحیت میگویم انتخابات را تایید نمیکنم و در آن مشارکت نمی کنم و از افرادی که سابقه دوستی و نزدیکی با بنده داشتند، حمایت نخواهم کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ضرب شست فلسطینی‌ها به متجاوزان صهیونیست پاسخ سنگین موشکی مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن ۵۶ نفر در غزه.
مي خواست بهانه اي كه پر نور شويم از هرچه بدي و غير او دور شويم يك ماه پر از فرصت برگشتن داد يك عيد فرستاد كه مغفور شويم 🌸عید سعید فطر مبارک🌸 {دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد ۲۳ اردیبهشت‌ماه روز اول شوال‌ و عید سعید فطر است}