eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
17.7هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
52.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅نشست ۱۳۹۰ - بررسی گفتگوی مسئول قبرستان بهائیان تهران با خانواده متوفی شعبانعلی محسنی کفشگر کلائی برای دفن وی و امتناع خانواده از دفن پدر 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️دلیل بر توحید▪️ ــــــــــــــــــــ 📜 عَنْ هِشَامِ بْنِ اَلْحَكَمِ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: مَا اَلدَّلِيلُ عَلَى أَنَّ اَللَّهَ وَاحِدٌ؟ قَالَ: اِتِّصَالُ اَلتَّدْبِيرِ وَ تَمَامُ اَلصُّنْعِ كَمَا قَالَ عَزَّ وَ جَلَّ «لَوْ كٰانَ فِيهِمٰا آلِهَةٌ إِلاَّ اَللّٰهُ لَفَسَدَتٰا» 📄 هشام بن حكم گويد: به امام صادق عليه السّلام عرض كردم: دليل اينكه خداوند یگانه است، چيست‌؟ آن حضرت فرمودند:(دليل همان) متّصل بودن تدبير و كامل بودن ساخته‌هاى [او است] همان‌طورى كه خداوند فرموده است: «اگر در آسمان و زمين چند خدا بود، هردو نابود مى‌شدند» ــــــــــــــــــــ 📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۲۵۰ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
12.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان یادمان شهدای نهرخین اللهمّ حَبّبْ الیّ فیهِ الإحْسانَ وکَرّهْ الیّ فیهِ الفُسوقَ والعِصْیانَ وحَرّمْ علیّ فیهِ السّخَطَ والنّیرانَ بِعَوْنِکَ یا غیاثَ المُسْتغیثین. خدایا دوست گردان به من در این روز نیکى را و نـاپسند بدار در این روز فسق و نافرمانى را و حرام کن بر من در آن خشم و سوزندگى را به یاریت اى دادرس داد خواهان 🚫@bahaiyat🚫
AUD-20220407-WA0012.mp3
4.07M
🔹تند‌خوانی‌ جزء یازدهم قرآن کریم 🎙با‌نوای‌‌ استاد‌ 🚫@bahaiyat🚫
🔸فصل سوم: قائميت زمينۀ من يظهره اللّهى 🔹ب) غيبت قائم پس از مرگ ابوالحسن على بن محمد سمرى چهارمين نايب امام محمد بن الحسن عسكرى عليه السلام، و انسداد باب نيابت خاصه بنا به نص صريح آخرين توقيع مباركه، در سال ۳۳۱ هجرى قمرى، غيبت كبراى مهدى امام اثنى عشر عليه السلام، آغاز گرديد. اعتقاد به غيبت كبراى امام با همان كيفيت جهانى، اساس انتظار ظهور منجى اسلام و بشريت در مذهب تشيع است. چنين پذيرشى، اساسى ترين منابع اصلى روايت و اصول عقايد شيعه را در قلمرو غيبت قائم عليه السلام، متوجه دو مسئله مهم يعنى: حكمت غيبت، و چگونگى طول عمر امام در طول غيبت، نموده است. كه جهت دستيابى به شناخت تفصيلى آن، لازم است به منابع مذكور در بحث شناخت قائم عليه السلام مراجعه گردد. آنچه در اين وادى، مورد نظر مؤلف مى باشد، بررسى و آشنائى با موضع آثار بهائيت در قبال پذيرش هاى مسلم شيعه و روايات متواتر شيعه مى باشد. 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۰۱ 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل چهارم: نقدی بر عقاید بهاییت 🕸توحید در بهاییت کذلک امر ربک اذ کان مسجوناً فی أخرب البلاد. [۱] چنین امر کرد پروردگارت زمانی که در بدترین شهرها زندانی بود. ان الذی خلق العالم لنفسه قد حبس فی أخرب الدیار بما اکتسبت ایدی الظالمین. [۲] به درستی که کسی که دنیا را برای خودش خلق کرد، به تحقیق در بدترین شهرها به دست ستمگران زندانی است. ان الذی خلق العالم لنفسه منعوه أن ینظر الی أحد من احبائه. [۳] همانا آن که عالم را برای خودش خلق کرد، منع شده است تا یکی از دوستداران خویش را ببیند. آیا می‌توان پذیرفت که این جملات، کلام الهی است؟ آیا خدایی چنین ذلیل که به دست بندگان خود گرفتار و زندانی می‌شود، سزاوار پرستش است؟ او در عباراتی، خود را هیکل و جمال و مهم تر از همه کینونت و ذات خدا معرفی می‌کند و دیگر مجالی برای ادعای مقام مظهریت باقی نمی گذارد. پس در کتاب مبین به صراحت می‌نویسد: قل لا یری فی هیکلی الا هیکل الله و لا فی جمالی الا جماله و لا فی کینونتی الا کینونته و لا فی ذاتی الا ذاته و لا فی حرکتی الا حرکته و لا فی سکونی الا سکونه و لا فی قلمی الا قلمه العزیز المحمود. [۴] بگو نمی بینم در هیکل خود جز هیکل خدا را و نه در جمالم جز جمال او را و نه در چگونگی‌ام جز چگونگی او را و نه در ذاتم جز ذات او را و نه در حرکتم جز حرکت او را و نه در قلمم جز قلم عزیز و ستوده شده او را. 📗[۱]: میرزا حسین علی نوری، کتاب مبین، ص ۳۴۲. 📗[۲]:همان، ص ۵۶. 📗[۳]:همان، ص ۲۳۳. 📗[۴]:آثار قلم اعلی، ج ۱، کتاب مبین، ۱۵۳ بدیع، مؤسسه معارف امری، صص ۱۳ و ۱۴. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص۸۳-۸۴ 🚫@bahaiyat🚫
9.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥خیلی ها کپ کردن ... 🔻 ما تو گردنه ی نفس گیر یه اتفاق مهم هستیم 🎙حاج حسین 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 اگر این تجاوز به حقوق کودک توسط مبلغین بهایی نیست پس چیست ؟ برای یک لقمه نان از گرسنگی افراد آسیب پذیر سوء استفاده کرد و دزد باور شدن به انسانیت قسم که عین بی شرافتی است 🚫@bahaiyat🚫