فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دختر حاج قاسمی؟ مخ میزنی؟
🎧🎧🎧
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید حاج حسن باقری:
«کار کردن قبل از عملیات خیلی سخت شده اما تلفات دادن در عملیات خیلی ساده شده است.
این فرمایشات شهید بزرگوار حکایت امروز تلفات جامعه ما و بی خیالی مسئولین ما است.!!!
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طرح جدید مقابله با بدپوششی و بدحجابی
#حجاب
🔰سازمان اطلاعات فراجا
🆔 @S_Etelaat_faraja
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
آنطونیوس حنانیا ، متفکر مسیحی و استاد جامعه شناسی و روانشناسی که سالهای طولانی عمرش را در اروپا به تحقیق پرداخته است ،در گفتگو با روزنامه الوفاق:
🔺در قرن های گذشته دختران پاک و عفیف مسیحی را فریب دادند و حجاب را به اسم آزادی از سرشان برداشتند. سالها گذشت تا امروز اروپایی ها فهمیدند حجاب محافظ نجابت آنها بود.
💢تاریخ اروپا را بخوانید و از کسانی که کمی سنشان بالاتر است بپرسید که هنوز یادشان می آید. در سالهای دور اگر در اروپا زن یا مردی ناپاک یود انگشت نمای مردم می شد و مردم به دلیل آنکه او فردی بی اخلاق بود او را طرد می کردند، ولی امروز بلایی بر سر کشورهای اروپایی آورده اند که بیمارستان هایشان از فرزندان بدون پدر و مادر پر شده است و این نتیجه سیاست های استعماری صهیونیست هاست.
🔺به برادران و خواهران مسلمانم توصیه می کنم نگذارید لابی پنهان صهیونیستی بلایی که بر سر اروپا آوردند و جامعه ای مریض تربیت کردند بر سر جامعه شما نیز بیاورند. هر چه دنیا بی حیاتر باشد به کام صهیونیست هاست.
👈لباس حجاب، نشانه پاکی همه زنان پاکدامن تاریخ از مریم (س) تا فاطمه (س) است.
#حجاب
..کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔سقوط لیبرالیسم
جایگاه والدین در نظام های مبتنی بر لیبرالیسم و سکولاریسم
لطفا این دو فیلم را، دور از فرزندان، ملاحظه کنید.
یک، به اصطلاح پدر، می پرسد: «چرا دختر ۱۲ ساله من در ایران نمی تواند مانند دختر ۱۲ ساله در فرانسه رفاه جنسی را تجربه کند؟!»
تصور می کنید این فرد، چیزی به نام غیرت نداشته است؟ یا اصلا پیچیده اش نکنم، (چون غیرت می تواند بار معنایی خاصی داشته باشد)، حسی که حتی در حیوانات هم ملاحظه می شود و آن حس محافظت از خانواده است در امثال این فرد وجود نداشته است؟
بعید است.
من فرضیه های دیگری دارم.
پدر، اینقدر در نظام لیبرال ضعیف شده است و جایگاهی ندارد، که شاید برای نشان دادن اقتدارش، «آزادی جنسی برای دختر ۱۲ ساله اش» را «انتخاب» خود جلوه می دهد تا خوشحال باشد که توسط محیط دستکاری نشده و مسخ شخصیتی برای او رخ نداده است.
گویی فرد، در آن محیط کذایی، چاره ای جز این ندارد. بیچاره، فکر می کند «اختیار» دارد.
اگر جز این بگوید، توسط جوّ ايجاد شده به وسیله همان محیط، با واژگانی چون 《امّل》با تحقیر مواجه میشود.
فیلم مربوط به «تغییر جنسیت» و قوانین آن در برخی کشورهای غربی را دیدید؟ والد، اصلا کاره ای نیست و بگذریم از اینکه در برخی کشورهای «آزاد جنسی»، اصلا چیزی به نام والد را باید پیدا کرد!
فرصت و توفیقی باشد، در این باره ان شاء الله بیشتر خواهم نوشت...
✍دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس
#والدین
#جایگاه_والدین
#نظام_خانوادگی
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 درگیری در کنسرت!!! فضای عمده ی کنسرت ها ناسالم است و به جای ایجاد آرامش تنش ایجاد می کند .
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسماعیلی: با بیحجابی برخورد میکنیم
🔸وزیر ارشاد در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
🔹جامعه هنری ما عفیف است و قانون را رعایت میکند.
🔹خطاهایی که افراد مشهور انجام میدهند بازتاب بیشتری دارد.
🔹در وزارت ارشاد دستگاههای تابعه را موظف کردیم با بی حجابی برخورد کنند.
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
◼️ درود خدا بر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی ، ایشون بابت دغدغه ای که در رابطه با عفاف و حجاب داشت از گذشته همایش دفاع از حجاب و عفاف برگزار می کرد
🔻اظهارات این شهید بزرگوار
آیت الله عباسعلی سلیمانی در همایش امر به معروف و نهی از منکر که با محوریت عفاف و حجاب در سالن اجتماعات موزه جنوب شرق زاهدان برگزار شد با اشاره به جایگاه حجاب در اسلام و قرآن ،حجاب را به عنوان جایگاه امن برای زنان یاد کرد و اظهارداشت:
«زنان جوامع اسلامی علاوه بر اینکه در اجتماع خوش درخشیدند در محیط خانواده و استحکام بنیادین این نهاد کوچک اجتماعی نقش پررنگی را ایفا کردند به گونه ای که حتی دنیای غرب نیز به این باور رسیده است.»
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ضرغامی: ورود افراد بی حجاب به مراکز عمومی ممنوع است
🔸وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
🔹ورود افراد بی حجاب به مراکز عمومی از جمله موزهها ممنوع است.
🔹تقاضا میکنیم کسانی که به بازدید از مراکز عمومی و موزهها میآیند حجاب را رعایت کنند.
🔹حجاب هدیه انقلاب به ملت ایران و دنیا است.
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مترو شهری مکانی برای برهم زدن امنیت اجتماعی مردم !!
💢 آقای #مدیریت_شهری_انقلابی
ماههاست که مردم تهران این وضع اسفبار همراه با رقص و اختلاط زن و مرد در واگن مخصوص بانوان و حضور ولنگارها را در مترو تحمل میکنند و به امید اجرای قانون! از سوی شما مسئولین، سکوت کردهاند
فرق شما با مدیران لیبرال یا اصلاح طلب، چیست؟
#مترو_تهران
#قتلگاه_امنیت_اجتماعی
#شهرداری_تهران
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
❤️لازمه بقای یک خانواده.....
رهبر معظم انقلاب در یک مراسم عقد ازدواج فرمودند:
« اگر محرم و نامحرم را رعایت نکنید، اگر حجاب خودتان را رعایت نکردید، اگر مرد حجاب زن را رعایت نکرد، اگر معاشرتهای بی بند و بار و بگو و بخندهای سبک دخترها و زنها و پسرها با همدیگر در جامعه یی بود، آنچه که لازمه ی بقای خانواده ی شماست، تحقق پیدا نمیکند. زور که نیست؛ یک چیز طبیعی است »
https://khl.ink/f/1137
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
✅ من خیلی خوشحالم که اپال پلمپ شد و امیدوارم جوری برخورد بشه تا مسئله حل بشه، چون اپال دهن کجی های دیگری هم غیر ترویج بی حجابی کرده بود که اهل رصد مطلع هستند ولی تا زمانیکه از کیش تا شمال به صورت جدی وارد نشوند تا زمانیکه فضای مجازی بی صاحب باشد و هرکسی هرکار بکند و رستوران رسمی تبلیغ آبجو استوری کند تا زمانیکه مجموعه های دولتی از بانک ها تا کاخ سعدآباد هم بخاطر بی حجابی مواخذه و جریمه و پلمپ نشود و تبعیض در اعمال قانون باشد عملا چیزی درست نخواهد شد.
🔻 ما با جان و دل از پلیس حمایت میکنیم حتی اعلام کردیم اگر یه جایی اشتباه هم کنند باز حمایت خواهیم کرد چون فعلا تنها راه برای کاهش بی حجابی پلیس است ولی گلایه های مردمم میگیم تا شاهد برخورد جدی تر در همه جا باشیم. اگر کارمند بانکی خطا میکند اخراج کنید تا درس عبرت شود. شوخی نکنید. گاهی با روحیه مرحوم خلخالی جلو بروید همه جا و برای همه کس رافت اسلامی جواب نمیدهد.
✍️ شیخ فرهاد فتحی
کانال خواهران مطالبه گر اصفهان (بانوی فاطمی)👇
📡 @banooye_faatemi
🔻نقد روششناسانۀ تحلیل آیتالله علیدوست:
قواعد مصلحتاندیشی در بازسازی اجتماعی
🖊 مهدی جمشیدی
۱. آیتالله علیدوست در مصاحبه با تارنمای جماران، مطالبی را دربارۀ مداخلۀ حاکمیّت در ماجرای کشف حجاب مطرح کردهاند که به نظر این قلم، دربردارندۀ این مضامین هست:
الف. لازمۀ «حجاب قانونی»، «اجبار به حجاب» است.
ب. نتیجۀ اجبار به حجاب نیز در شرایط کنونی، ایجاد «لجاجت» بلکه «بیاعتقادی» در جامعه است.
ج. این وضع، نقض غرض شارع است.
د. چون عمل حاکمیّت در این باره، مصداق نهیازمنکرِ مفسدهانگیز است، این تکلیف از حاکمیّت ساقط میشود.
هـ . پس در موقعیّت کنونی، اقتضای «مصلحت فقهی» این است که تحقّق حجاب در جامعه بهصورت «اجباری» نباشد، بلکه از «سازوکارهای فرهنگی» استفاده شود.
۲. از ایشان که نظریهپرداز و مؤلّف «فقه مصلحت» هستند، انتظار میرفت که بسیار فراتر از معادلههای گفتهشده و تکراری، استدلال کنند و متغیّرها و عنصرهای بیشتر و دیگری را وارد سنجش فقیهانۀ خویش سازند تا محاسبۀ مصلحتاندیشانهشان، «بخشی» و «بُرشی» نباشد. مصلحتبینی ایشان تنها بر «یک متغیّر» تکیه دارد و آن «تولید لجاجت در مکشفهها» است، حالآنکه مصلحت از سنجش مبتنی بر «برآیند همۀ متغیّرها» به دست میآید. تنها آنهنگام میتوان سخن ایشان را پذیرفت که تمام یا بیشتر متغیّرهای حاضر در این عرصۀ اجتماعی و حاکمیّتی، گرد آورده شوند و «منافع» و «مضار» مترتّب بر آنها، در کنار یکدیگر دیده شوند. حتّی در فقه فردی، «معادلهسازیهای تکمتغیّره»، موجب «سادهسازی نابجا» میشوند و ازاینرو، رهزن طریق صواب در فهم و تدبیر هستند؛ چه رسد به فقه اجتماعی که در هر لایه از آن، دهها متغیّر حاضر هستند و هر یک به گونهای در صورتبندی مسأله، مدخلیّت دارند. این وضع آنچنان غلیظ و برجسته است که باید گفت مسألههای اجتماعی، نقطۀ اوج «پیچیدگی» در جهان انسانی هستند و پیچیدگیشان نیز برخاسته از «تراکمِ» متغیّرها و همچنین «مناسبات تودرتو»ی آنها نسبت به یکدیگر است. این جهان را جز با منطق «تحلیل شبکهای» نمیتوان فهم کرد و سیاست اجتماعی نیز مدّتهاست از عهد آغازین ربطهای علّیِ خطّی و تکبُعدی عبور کرده است. یکی از دلایل پدید آمدن اختلافها و پراکندگیهای فراوان در مسألههای اجتماعی نیز همین امر است که احصای همۀ متغیّرها و یافتن مناسبات و تعاملات آنها، دشوار است و داوریها و آراء، برآمده از «فهمهای موردی» و «بینشهای تکّهای» هستند.
۳. از این گذشته، همۀ متغیّرها نیز «وزن» و «اعتبار» یکسان ندارند و چهبسا یک متغیّر آنچنان مهم و تعیینکننده باشد که متغیّرهای دیگر را به حاشیه براند. این امر نیز در تحلیل ایشان به چشم نمیخورد؛ گویا فقط پای یک متغیّر در میان است و باید بر اساس همان نظر داد و حکمرانی کرد. در محاسبههای مصلحتاندیشانۀ اجتماعی، هم متغیّرهای متعدّدی حضور دارند و هم این متغیّرها، وزانت و منزلت یکسانی ندارند. چهبسا اگر پای متغیّرهای دیگری به این تحلیل باز شود و «ضریب واقعی» به آنها داده شود، ایجاد لجاجت در مکشفهها آنچنان اهمّیّت نیابد و صدرنشین نباشد. «روند فزایندۀ کشف حجاب به کشف نقاط دیگر بدن»، «احتمال گذار زنان از مرحلۀ ضعف حجاب به مرحلۀ کشف حجاب»، «پیدایی چرخۀ ساختشکنی در عرصههای دیگر»، «سستشدن انگیزۀ بدنۀ انقلابیِ مردم»، «وقوع نزاع در لایۀ مردمی»، «رقیقشدن اقتدار نظام در روایتها» و ... از جملۀ متغیّرهای بنیادین و سرنوشتساز در معادلهسازیهای معطوف به کشف مصلحت اجتماعی هستند.
۴. از سوی دیگر، ایشان میان الزام قانونی به حجاب و ایجاد لجاجت در فرد، «ربط علّیِ قطعی» برقرار کرده است؛ حالآنکه این سخن، اثباتنشده و در حد یک «فرضیه» است. هیچگونه پیمایشی، این نظر را تأیید نمیکند و این گفته، بیش از یک گمان قیاسی و حدس پیشینی، اعتبار ندارد. ایشان امر «محتمل» را «مفروض» انگاشتهاند و بر اساس آن، قضاوت کردهاند، درحالیکه این احتمال، فقط «یکی از مسیرهای ممکن» است. فارغ از این نقص روشی، هرگز نمیتوان حکم کرد که میان الزام قانونی به حجاب و لجوجشدن فرد، «تلازم ذاتی» برقرار است و خواهناخواه، همه یا بیشتر از افراد چنین خواهند شد، بلکه شاید تنها «برخی» مبتلا به کینه و لجاجت شوند و «بقیه» یا موضع خنثی داشته باشند و یا حتّی بهتدریج، متنبّه شوند و پس از مدّتی در اثر غلبۀ فضای اجتماعی، همراه گردند. تمام این فرضیهها در متن این واقعیّت، ممکن و محتمل هستند و هیچگونه مسیر منحصربهفردی و مطلقی وجود ندارد. جهان اجتماعی، جهان «تنوّعها» و «تکثّرها» است، نه جهان «یکنواختیها» و «همگونیها». ازاینرو، باید برای فهم و تدبیر آن، «منطق پیوستاری» را به کار گرفت و طیفها و طبقهها را دید و مراتب و درجات را ملاک قرار داد.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi