eitaa logo
بانوی فاطمی
1.8هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
4.8هزار ویدیو
40 فایل
🚩پرچم مطالبه گری را برافراشته نگهدارید... "بیانات رهبری ۱۳۹۹/۲/۲۸" ارتباط با مدیر کانال👇 @masttoureh
مشاهده در ایتا
دانلود
و . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حالیکه اماکن مذهبی گردشگری و نمازخواندن نمازگزاران در مساجد کشورهای اسلامی یک جاذبه گردشگری برای توریست هاست؛ مساجد تاریخی شهرهای اصفهان و شیراز بر خلاف نیت واقفان و بنیانگذاران آن تبدیل به آتلیه؛ مرکز مدلینگ و آوازه خوانی شده است. این بی توجهی از سوی مسئولین بیشتر از اینکه باعث جذب گردشگر باشد به شدت بر برند دینی ایران و تشیع در جامعه ۲میلیاردی مسلمان جهان تاثیر منفی می گذارد. در بسیاری از کشورهای اسلامی در هنگام اذان حتی مراکز گردشگری؛ مال ها و پاساژها اقدام به پخش اذان و قطع موسیقی می کنند. مسئولین محترم بجای وا دادن؛ بر زمینه جذابیت های دینی این شاهکارهای معماری هنرمندان و معماران مومن مسلمان که قطعا باعث جذب گردشگر خواهد شد تمرکز کنند. برندسازی ملی . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
💢دزدیدن و قیچی کردن موی دختران دروغ بود 🔹🔸رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران: ♦️در پی انتشار خبر با موضوع «قیچی کردن موهای دختران در تهران توسط سرنشینان برخی خودروهای شخصی» ، موضوع به قید فوریت بررسی و در دستور کار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت. ♦️طی بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی مشخص شد تاکنون هیچ‌گونه طرح شکایت و یا تماسی با موضوع خبر منتشره به پلیس تهران بزرگ واصل نشده است. ♦️ضمن توصیه و تاکید بر رعایت هنجارهای اجتماعی، پلیس نسبت به رفع هرگونه عامل تهدید کننده عینی و ذهنی احساس امنیت شهروندان اقدام و پیگیر موضوع انتشار خبر فوق از خبرگزاری منتشرکننده می‌باشد. . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
🔴پیامدهای سیاسیِ لایحه حجاب درباره مغالطه‌ای به نام سرمایه اجتماعی ✍ابوالفضل اقبالی یکی از مهمترین چالش‌های مطرح درباره لایحه عفاف و حجاب پیرامون پیامدهای سیاسیِ لایحه است که از قضا جریان‌های سیاسی مختلف کشور حول آن اتفاق نظر دارند! و آن کاهش سرمایه اجتماعی حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی است. 🔻به عبارت دیگر هم محسن برهانی که قمه کشیدن روی پلیس جمهوری اسلامی را تشجیع مردم می‌داند، نگران کاهش سرمایه اجتماعی نظام پس از اجرای قانون حجاب است و هم آیت‌الله فلانی و دکتر بهمانی که از ذابّین در ولایت و انقلاب هستند و قصد فعالیت جدی در انتخابات پیش‌رو دارند! نگران این موضوع هستند. 🔺تکلیف ما با این گفتار در میان رجال سیاسی معلوم است. انذار طیف مقابل نسبت به سرمایه اجتماعی از باب گرا دادن به جامعه برای روشن نگهداشتن مخالفت‌ها با حجاب و فشار به حاکمیت جهت تعطیلی این حکم اجتماعی الهی است. 🔺جریان اصولگرایی نیز نگران سرمایه اجتماعی دار و دسته خودشان هستند و از باب تضمین سبد رای خود در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده مفاهیمی چون سرمایه اجتماعی، انسجام ملی، امنیت و... را بلغور می‌کنند. 🔻این گفتار اما در میان نخبگان اجتماعی که نقش تصمیم‌سازی برای مسئولان دو طیف سیاسی دارند، ماهیت متفاوتی داشته و از جنس مناقشه و چالش نظری و معرفتی است که ماموریت یادداشت حاضر ورود به این سطح از گفتگو است. 🔻تلقی این افراد از سرمایه اجتماعی نظام با یک سوءتفاهم و تعمیم نادرست همراه است. لذا به نظر می‌رسد ابتدا باید درک صحیحی نسبت به سرمایه اجتماعی حاکمیت پیدا کنیم و سپس وارد مناقشه درباره تاثیر قانون حجاب بر آن شویم. 🔻در یک دسته‌بندی اولیه و بسیط و صرفاٌ برای صورت‌دهی به تصویر ذهنی خود از جامعه ایران می‌توان گفت سه طیف از مردم و نسبت آنها با حاکمیت وجود دارند. مهم هم نیست که فراوانی و درصد هرکدام از این دسته‌ها چقدر است. دسته اول👈 که ما به آنها هسته سخت حامیان انقلاب اسلامی و نظام می‌گوییم که غالبا طیف مذهبی و حزب‌اللهی جامعه هستند. دسته دوم👈 که آنها را اصطلاحا طیف خاکستری می‌نامیم و افرادی هستند که نسبت‌شان با جمهوری اسلامی از جنس «معیشت» و اقتصادی است. مخالفت‌شان و همراهی‌شان با نظام معیشت‌محور است. اینها بارزترین و فربه‌ترین بخش از بدنه جامعه ایرانی را تشکیل می‌دهند. و در نهایت دسته سوم👈 افرادی هستند که نسبتی «فرهنگی» با جمهوری اسلامی دارند و از مخالفان «ایدئولوژیک» نظام محسوب می‌شوند. اینها حتی اگر جمهوری اسلامی، ایران را تبدیل به سوئیس هم بکند با آن مخالف‌اند! باز اگر بخواهم مثالی ساده جهت تقریب به ذهن بزنم می‌گویم اعتراضات آبان 98 در کشور متعلق به دسته دوم و غائله مهسا متعلق به دسته سوم بود. شاید در فرصتی تفصیلی این دسته‌بندی را بسط و شرح دهم. 🔻با چنین تعریفی از بدنه اجتماعی مردم می‌توان تشخیص داد که دسته سوم اساسا نمی‌توانند سرمایه اجتماعی نظام باشند. یعنی مساله ماقبل قانون حجاب است. دسته اول هم که براساس تنظیمات کارخانه در سبد سرمایه اجتماعی نظام قرار دارند و اتفاقا الزام قانونی حجاب آنها را نسبت به نظام دلگرم‌تر می‌کند. چالش اصلی درباره تحلیل رفتار و نگرش دسته سوم به مساله حجاب و مداخله حاکمیت است. تلقی من این است که آن چه نگرش و رفتار این طیف از مردم را در نسبت با قانون حجاب تعیین می‌کند، «واقعیتِ اجتماعی قانون» نیست بلکه روایت‌هایی است که در نسبت با آن دریافت و مصرف می‌کنند. مستند این ادعا من، تفاوت‌های آماری در نظرسنجی‌هایی است که نحوه سوال و ادبیات پرسش آنها از مردم با یکدیگر متفاوت است. اینکه شما سوال‌تان درباره ضرورت و الزام حجاب را با چه دلالت‌های گفتمانی و روایتی از مردم بپرسید در تعیین پاسخ آنها بسیار موثر است. 🔺 یعنی اگر بپرسید آیا شما با «حجاب اجباری» موافقید پاسخ شما متفاوت از زمانی خواهد بود که بپرسید آیا شما با «ضابطه‌مندی پوشش اجتماعی» موافقید؟ این است که من می‌گویم روایت از قانون برای این طیف از واقعیت قانون مهمتر است. اگرچه این سخن به معنای نفی تاثیر شرایط عینی معیشت در جهت‌گیری‌های فرهنگی این طیف از جامعه نیست. لذا من معتقدم که سرمایه اجتماعی نظام بیش از آنکه تابع وضع قانون حجاب یا رهاسازی آن باشد تابع شرایط اقتصادی کشور و روایت‌های فرهنگی ما در رسانه است. . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰حجت الإسلام و المسلمین ماندگاری: 🔹کاش مسئولان ما را به‌عنوان یک قانون بهتر اجرا می‌کردند، همان‌طور که زدن ماسک را شرطی برای ارائه خدمات بانکی قرار دادند و اگر فردی ماسک نداشت به او خدمتی ارائه نمی‌شد، رعایت حجاب هم باید از شروط ارائه برخی از باشد. . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
32.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅یه حال خوب با این کلیپ . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
تو صفحشون به راحتی اشاعه بی حجابی میکنن درحالیکه تو تلویزیون همین مملکت یه شبه مشهور شدن درحالیکه هزاران انسان باسواد و متعهد و دانشمند در صداو سیما جایی ندارن! بعد از شروین حاجی پور و زینب موسوی، دختران نینجا، شاهکار جدید برنامه های استعدادیابی تلویزیون! . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷 از دسته روی به بهانه جلوگیری شد. 🔻 اقدام قابل تقدیر دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی در جلوگیری از دسته روی 🔹 بعد از موضع گیری های مشکوک و متعدد علوی بروجردی در حمایت از مهسا کوموله و حمایت از حقوق بهاییان نجس و سفر بسیار مشکوک وی به پاکستان و مهم تر از همه مطالبات گسترده مردمی و نیروهای انقلابی در برخورد و جلوگیری از خودسری های این شخص مدعی مرجعیت، در یک اقدام هماهنگ دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و با همکاری دادگاه ویژه روحانیت و دستگاه قضایی، از دسته روی به بهانه عید غدیر، جلوگیری گردید. 🔹 ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه های مربوطه در جلوگیری از این دسته روی مشکوک انتظار می رود برخوردهای قاطع با خودسری های این شخص با قوت ادامه پیدا کند.
🔶 مسخره کردن مذهبیون، صحنه هایی عجیب از ارتباط بین زن و مرد؛ مسخره کردن نظام و... چیز هایی که در فیلم جدید آقای جوان پیدا می کنید... رامبد جوانی که از همین صدا و سیما خودشو معروف کرده! 🔺واقعا کی به این فیلم مجوز اکران داده؟! . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 تحصن مومنین و مومنات در مقابل دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
35.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 جناب آقای اژه ای فردای قیامت چه پاسخی برای جبهه ی انقلاب و خون شهدا دارند؟ 🔺حجه الاسلام والمسلمین کرباسی در حاشیه تحصن متدینین در مقابل ساختمان قوه قضائیه: 🔹حضرت آقا چند سال پیش هشدار دادند مدیران کشور باید بر مسیر مبانی دینی و آرمان های انقلاب حرکت کنند. . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
تصویری از کودکان متحصنین در مقابل قوه قضاییه در گرمای تابستان آقای اژه ای در جریان هستند؟😔😞🤔
🔰 چرا کار به «طفل سه ساله» رسید؟! | در حاشیه تحصن متدینین به همراه خانواده و کودکان در مقابل «ساختمان قوه قضائیه» برای اصلاح لایحه ضعیف عفاف و حجاب 🔹ما از مسئولین سپاه و بسیج این انتظار را داشتیم که براساس فرمان رهبر معظم انقلاب، از تجربه کمیته ها در دهه ۶۰ استفاده کنند و مدل امروزی آن را شکل دهند تا در راستای وظایف ذاتی خود به مقابله با هنجارشکنان بپردازند. 🔹از سخنرانان، مراجع و حوزه های علمیه، ائمه جمعه انتظار داشتیم بیشتر از اینها مواضع انقلابی بگیرند و راه را برای اقدامات مسئولین هموار کنند. 🔹اگر خواص به وظیفه خود عمل کرده بودند، کار به این طفل شیرخوار نمی کشید. 🔺این پیام را هم ببینید https://eitaa.com/goharshad1_ir/10221 . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ ❌اینجا کجاست؟! چقدر مردمشون شادند!خوش به حالشون! 😍 📣 . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
⭕️یک اشتباه راهبردی در چگونگیِ مواجهه با مسئله «کشف حجاب»/ روش مواجهه اندیشمندانی همچون «آیت الله مصباح» با فتنه های فرهنگی- اجتماعی چگونه بود؟ 📝شبیر فیروزیان 1⃣ تامّل در آیات قرآن کریم نشان دهنده این نکته راهبردی و مهم است که در نوع مواجهه با هر فتنه و ناهنجاری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی (مانند مسئله «کشف حجاب»)، «اصل اساسی» و «اولویّت»، باید برخورد شدید و قهرآمیز با «ریشه ها»، «علّت ها»، «سامری ها» و «منافقانی» که عامل و نفوذیِ دشمن هستند و «شبکه های مولد ناهنجاری های اجتماعی» و «عاملان اصلیِ» ایجاد آن فتنه ها و ناهنجاری ها باشد، نه برخورد با معلول ها و قربانی های کف خیابانی. «گوساله های سامری» و «مسجد ضرارها»یی که پایگاه ایجاد ناامنی های عقیدتی، فرهنگی و سیاسی هستند باید با مدیریتی دقیق و هوشمند، سوزانده شوند یا تخریب شوند. 2⃣ امام امیرالمؤمنین(ع) در توصیه ای به محمد بن حنفیه که پرچم سپاه در جنگ جمل را به او داده بودند، می فرمایند: 🔸«ارْمِ بِبَصَرِكَ‏ أَقصَى‏ الْقَوْمِ‏ وَغُضَّ بَصَرَكَ وَاعلَم أَنَّ النَّصْرَمِن عِندِاللَّهِ سُبْحَانَه‏؛به انتهای سپاه دشمن بنگر و دیده ات را(از آنچه که اراده ات را سست می کند) فرو افکن و بدان که پیروزی از سوی خداوند سبحان است.»(نهج البلاغه؛خطبه11) درواقع توصیه امیرالمؤمنین(ع) به همه مجاهدان جهاد فرهنگی(اعم از فعالان خودجوش فرهنگی، اندیشمندان و کارگزاران) این است که در این جهاد، سرگرمِ مصادیق پیش پا افتاده و دمِ دستی و بدون اولویت نشوید؛ ماجرا را «راهبردی»، «عمیق»، «ریشه ای»، «جامع»، «برآیندی»، «فرآیندی»، «جریانی»، «چند ضلعی» و «چند بعدی» ببینید:«ارْمِ بِبَصَرِكَ‏ أَقْصَى‏ الْقَوْمِ؛به انتهای سپاه دشمن بنگر». همچنین می فرماید:«غُضَّ بَصَرَكَ». یعنی خیره نشو و چشمانت را نیمه بسته نگاه دار؛ از چه چیزی؟ از هرآنچه که ممکن است در میدان جنگ در تو «اختلال محاسباتی» ایجاد کند. از تعداد نفرات و تجهیزاتِ بزرگنمایی شده، از حواشی پر سر و صدا و از مصادیق و موضوعات غیراولویت دار. 3⃣ با توجه به آنچه گفته شد، در مسئله "کشف حجاب" نیز نباید فریب بزرگنمایی ها و حاشیه سازی های دشمن از "کشف حجاب های خیابانی" را خورد. بلکه باید «میدانِ اصلیِ نبرد» را درست تشخیص داد: ✅ امروز میدان نبرد اصلی در مسئله کشف حجاب، «مدیریت صحیحِ فضای مجازی»(بطور خاص، تلگرام و اینستاگرام) است. ✅ میدان نبرد اصلی، «نظارت دقیق بر شبکه نمایش خانگی» است. ✅ میدان نبرد اصلی، برخورد با «سلبریتی های قبح شکن و هتّاکِ مرتبط با سفارتخانه های غربی» است. ✅میدان نبرد اصلی، «برخورد با مافیای تولیدکننده و واردکننده و توزیع کننده لباسهای نامناسب» است. ✅ میدان نبرد اصلی، برخورد با سرشبکه های مرتبط با دشمن هستند که با وعده پول، افرادی را برای قبح شکنی و کشف حجاب های خیابانی اجیر و سازمان دهی می کنند. ✅ میدان نبرد اصلی، نظام آموزش و پرورش و آموزش عالیِ پر اشکال ماست که خروجی هایش در کف خیابان دیده می شود. ✅ میدان نبرد اصلی، اندیشه های فرهنگیِ خطرناکی است که از ابتدای انقلاب در ذهن برخی کارگزاران و تصمیم سازانِ کشور نقش بسته. ✅ میدان نبرد اصلی نفوذی هایی هستند برای در امان ماندن خود از تیغ انتقاد، ما را مشغول به معلول های خیابانی و حواشی و امور غیراولویت دار کردند و می کنند. آری! باید نیم نگاهی هم به خیابان داشت؛ولی نه بگونه ای که ما را دچار «ناامیدی»،«فریب» و «اختلال محاسباتی» کند تا بخش عمده سیاستگذاری ها و مطالبه گری ها را نیز به سمت خیابان سوق دهیم. 4⃣ این اشتباهی بود که برخی در دهه هفتاد نیز که زمانه شروع تهاجم فرهنگیِ دشمن بود،مرتکب شدند؛ اما از آن سو امثال «شهید آوینی» و مرحوم «آیت الله مصباح یزدی» که درک عمیق تری از موضوع داشتند، ریشه ها و علت ها و سامری ها و منافقان و مرجفون و نفوذی های فرهنگیِ دشمن و سیاستگذاران پشت پرده فرهنگ را هدف می گرفتند و برخورد سخت با آنان را مطالبه می کردند. 5⃣همچنین سیاستگذاریها و قوانین در این زمینه نباید «تک بعدی» و تنها ناظر به «برخورد با مصادیق خیابانیِ کشف حجاب» طراحی شوند. برنامه عملیاتیِ دشمن در مسئله حجاب، منسجم، منظّم، چند بعدی، مکمل یکدیگر و به تعبیر قرآن، «صفّاً»(در یک صف واحد) است: 🔸«فَأَجمِعوا كَيدَكُم ثُمَّ ائتُوا صَفًّا؛ (فرعون گفت:)تمام نيرو و نقشه خود را جمع كنيد و دريك صف(به ميدان مبارزه)بيائيد.»(طه: 64) در نتیجه در جبهه حق نیز باید طرّاحی و برنامه عملیاتی و قوانین، چند لایه، منسجم، مکمل یکدیگر و «صَفًّا» باشد. این نوع جهاد فرهنگی است که دارای اتقان و مورد رضایت خداوند متعال است: 🔸"إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ فِي سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ"(صف:4) . بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi
✨﷽✨؛ ✅ تجمع بانوان مطالبه گر؛ قانون حمایت از آمران به معروف اجرا شود 🔹در پی استمرار بی حرمتی به بانوان محجبه، جمعی از بانوان مطالبه گر به نمایندگی از مردم متدین، در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهران حضور یافتند و از مسئولان قوه قضاییه خواستند تا قانون حمایت از آمران و ناهیان از منکر را اجرا نمایند. 🔹حاضران در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی بر اختصاص و فعالیت شعب ویژه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط قوه قضاییه تاکید کردند و خواستار حمایت همه جانبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر شدند. 🔹بر اساس ماده ۱۱ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، قوه قضاییه مکلف است به منظور تسریع در رسیدگی به جرایم موضوع این قانون، شعب ویژه ای را اختصاص دهد 🔹همچنین به استناد ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشخاص حقیقی یا حقوقی حق ندارند در برابر اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانع ایجاد کنند و برای ایجاد هر نوع مانع و مزاحمت که به موجب قانون جرم شناخته شده مجازات پیش بینی شده است. 🔸با دستور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نشستی با حضور تعدادی از بانوان مطالبه گر برگزار خواهد شد. بانوی فاطمی کانالی برای پیگیری مطالبات مردمی 👇 🪐 @banooye_faatemi