اصلا بچه ها من یه گپ میزنم منم قاضی واقعا خسته شدم اونجا حل اختلاف دوباره کنین و به هم قول هایی بدین منم ثبت میکنم اگه کسی بینظمی کرد خودم دعوا اش میکنم خوبه؟
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
ویتل یا باید جمع کنه بره
ببین این کار زور گویی و من یه پیشنهاد بهتر میدم
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
ببین این کار زور گویی و من یه پیشنهاد بهتر میدم
زور گویی نیست عزیزم دارم میگم جمع کنه بره تا مثل من مجازی روش تاثیر نزاره