🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
متاسفانه ویتل از این کارا نمیشناسه چیزی
ببین اگه ویتل معذرت نه خواد سرش رو میزنم به من اعتماد کن (ویتل رو میشناسم یکی از فامیل هام نگران نباش به طور حضوری خر خر اش رو میچو ام اگه معذرت نه کنه من هیچ پارتی بازی نمیکنم)
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
خواستم بگم چند سالته
انشالله شهریور میرم ۱۳ اگه عمری بمونه 😂
ببخشید اگه خیلی بد تایپ میکنم دارم سریع سریع تایپ میکنم و واقعا دلم نمیخواد تو این دعوا باشم فقط میگم دعوا رو فیسله بدین همین ببخشید اگه خیلی تند حرف زدم هم با تو هم با ویتل🙇♀
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
نه خب من ۱۵
انشاالله ۱۲۰ سالگیت 😁