ببخشید اگه خیلی بد تایپ میکنم دارم سریع سریع تایپ میکنم و واقعا دلم نمیخواد تو این دعوا باشم فقط میگم دعوا رو فیسله بدین همین ببخشید اگه خیلی تند حرف زدم هم با تو هم با ویتل🙇♀
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
نه خب من ۱۵
انشاالله ۱۲۰ سالگیت 😁
پیامها رو حذف نمیکنم که همه ببینن و اگه موافق بودن دعوا رو تموم کنن☺️
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
فک کنم بهتر شد😍 #my_art
ابیس پینتم هنگ کرده تکون نمیخوره صفحه💀
ولی خداییی چاتی پاتی خیلی کمکم کرد بهش گفتم چیکار کنم لایه هارو یکی کنم بهم یاد داد الان قاطی نمیکنم لایه هارو😍😍😍😍