اگه هردوتون باهم دعوا میکنید و هربار با معذرت خواهی از هم تمومش میکنید ، شما دوتا به طرز خیلی قشنگی برای همدیگه ساخته شدین ؛
مهم نیست هرچی بشه ، فقط باهم بمونید دنیا بهتون نیاز داره ..
"کاش میشد آدم گاهی ،
فقطگاهی !
به اندازهی نیاز بمیرد ،
بعدبلندشود ؛
خاک هایش را بتکاند ،
اگر دلش خواست
برگردد به زندگی ،
و اگر دلشنخواست
بخوابد تا ابد ...