اگه هردوتون باهم دعوا میکنید و هربار با معذرت خواهی از هم تمومش میکنید ، شما دوتا به طرز خیلی قشنگی برای همدیگه ساخته شدین ؛
مهم نیست هرچی بشه ، فقط باهم بمونید دنیا بهتون نیاز داره ..
"کاش میشد آدم گاهی ،
فقطگاهی !
به اندازهی نیاز بمیرد ،
بعدبلندشود ؛
خاک هایش را بتکاند ،
اگر دلش خواست
برگردد به زندگی ،
و اگر دلشنخواست
بخوابد تا ابد ...
کمکم دارم برمیگردم به همون
نقطه تاریکی که کلی جنگیدم تا بتونم
ازش بیام بیرون ...
این خواستهیِ ساده، نشانِ عمقِ وابستگیِ من به توست. که دنیایِ من، بدونِ ماندنِ تو، معنایی ندارد..