eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
252 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
8.9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ورود سامانه بارشی جدید از فردا 🌧 در نیمه شرقی کشور، بخش‌هایی از جنوب، دامنه‌های زاگرس، شمال‌غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، بارش‌ها ادامه دارد. 🌧 از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی جدید از غرب و شمال‌غرب وارد کشور خواهد شد. 🌦 آسمان تهران نیمه‌ابری، گاهی وزش باد و بارش پراکنده پیش‌‌بینی می‌شود.
⭕️اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری 🔹نهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش به ریاست آیت‌الله جنتی برگزار شد. 🔹همچنین در این اجلاسیه قرار است آیت‌الله رئیسی نیز سخنرانی کند.
⭕️وزیر خارجه سوریه: اتحادیه اروپا از نازیسم در اوکراین حمایت می‌کند، این در حالی است که آن‌ها تروریست‌های شمال سوریه را برای جنگ با روسیه جذب می‌‌کنند.
⭕️جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید: ایالات متحده و متحدانش در حال "نزدیک شدن" به توافق هسته ای با ایران هستند 🔹 موضوعات مهمی هستند که باید در باره آنها تصمیم گیری شود.
⭕️آیت الله جنتی: باید برای افرادی که وضع مالی خوبی ندارند فکری شود 🔸رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: باید برای مسائل به صورت زمانی فکری کنیم تا بتوان برای افرادی که با مسائل مختلف درگیر هستند و وضع مالی خوبی ندارند فکری شود. 🔹 عنایت به قشر محروم جامعه در پایان سال بسیار مورد نظر من است 🔹قشر محروم و عائله مندان بسیار سختی می کشند که قابل تصور نیست 🔹شرایط باید به گونه‌ای باشد که با اصلاً شکم گرسنه نداشته باشیم یا تعداد آن به حداقل برسد
⭕️مصر: امضای قرارداد صادرات گاز به لبنان نیاز به تضمین آمریکا دارد 🔹الأخبار: قاهره به‌دنبال دریافت تضمین کتبی از آمریکا در خصوص معافیت روشن، شفاف و کامل از تحریم‌های «سزار» و دریافت موافقت بانک جهانی برای حمایت مالی از پروژه صادرات گاز به لبنان است. 🔹آمریکایی‌ها اما گفته‌اند تضمین‌ها هنوز مهیا نیست و پرونده انتقال برق اردن به لبنان در درجه نخست، به انتقال گاز مصر به لبنان مرتبط است.
🔴 جشن ولادت امام زین العابدین (علیه السلام) در روستای ونهر برگزار شد 🔷 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیربکران، دوشنبه شب مورخ 1400/12/16، مراسم ولادت با سعادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت زین العابدین (علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام احمدی عادگانی و با مرثیه سرایی مداح اهل بیت جناب آقای سهرابی، با همکاری و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری ونهر در مسجد امام زمان (عج) روستای ونهر برگزار شد. http://basijnewspirbakran.blogfa.com/post/27
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قرآن میاوردن پست نگیرن لابی می‌کنن پست بگیرن! حال و روز برخی مسئولین شهرستان ما‌...
⭕️ورود سامانه بارشی جدید از امروز 🌧 از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و دامنه‌های و ارتفاعات جنوبی البرز سبب بارش باران خواهد شد. 😷 شکل‌گیری توده گرد و خاک در کشورهای همسایه و انتقال آن به استان‌های غرب و جنوب‌غرب کشور موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این نواحی خواهد شد. 🌤 آسمان تهران نیمه ابری گاهی وزش باد، در بعدازظهر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
⭕️به صدا درآمدن آژیر خطر در کی‌یف 🔹منابع خبری از فعال‌شدن صدای آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین خبر داد.
⭕️آمریکا باز خواسته اوکراین را رد کرد 🔹رئیس‌جمهور اوکراین از آمریکا درخواست کرده بود که از طریق لهستان جنگنده بگیرد. او حتی دیروز در جوابِ این که آیا فکر می‌کند بایدن می‌تواند کمک بیشتری کند، گفته بود: مطمئنم او کار بیشتری می‌تواند انجام دهد و دوست دارم باور کنم که او قادر به انجام این است. 🔹اما حالا سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده که واشنگتن نمی‌تواند از پیشنهاد ارسال جنگنده میگ ۲۹ به اوکراین از طریق لهستان حمایت کند.
⭕️افزایش سطح هشدار در سرزمین‌های اشغالی از ترس ایران 🔹رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که این رژیم پس از شهادت دو مدافع حرم ایرانی، به دلیل نگرانی از واکنش تهران، سطح هشدار در شمال سرزمین‌های اشغالی را افزایش داده است.
📸وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران/ هم اکنون
⭕️خودداری عربستان و امارات از گفت‌وگو با «بایدن» ‌ وال استریت ژورنال: 🔹رهبران عربستان‌ و امارات‌ از گفت‌وگو با رئیس‌جمهور آمریکا در ارتباط با افزایش بهای سوخت خودداری کرده‌اند. 🔹این دو کشور می‌گویند تا زمانی که واشنگتن از آنها در یمن یا مناطق دیگر حمایت نکند، به کاهش قیمت نفت کمکی نمی‌کنند. 🔹تحریم‌های روسیه در واکنش به تهاجم این کشور به اوکراین باعث افزایش شدید بهای نفت و سوخت در کشورهای غربی شده‌ است. Basijnews.ir @Basijnewsir
⭕️ بهای نفت خام از ۱۳۰ دلار گذشت 🔹 بهای نفت در پی اعلام تحریم نفتی آمریکا علیه روسیه افزایش یافت و به ۱۳۰.۱۵ دلار در هر بشکه رسید.
⭕️کنترل نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه به دست روسیه افتاد 🔹روسیه اعلام کرد نیروهای گارد ملی اوکراین که از نیروگاه هسته‌ای در زاپوروژیه نگهبانی می‌کردند، سلاح‌های خود را به زمین گذاشتند و گارد ملی روسیه کنترل آن را به دست گرفت.