eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
252 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
8.8هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید: ایالات متحده و متحدانش در حال "نزدیک شدن" به توافق هسته ای با ایران هستند 🔹 موضوعات مهمی هستند که باید در باره آنها تصمیم گیری شود.
⭕️آیت الله جنتی: باید برای افرادی که وضع مالی خوبی ندارند فکری شود 🔸رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: باید برای مسائل به صورت زمانی فکری کنیم تا بتوان برای افرادی که با مسائل مختلف درگیر هستند و وضع مالی خوبی ندارند فکری شود. 🔹 عنایت به قشر محروم جامعه در پایان سال بسیار مورد نظر من است 🔹قشر محروم و عائله مندان بسیار سختی می کشند که قابل تصور نیست 🔹شرایط باید به گونه‌ای باشد که با اصلاً شکم گرسنه نداشته باشیم یا تعداد آن به حداقل برسد
⭕️مصر: امضای قرارداد صادرات گاز به لبنان نیاز به تضمین آمریکا دارد 🔹الأخبار: قاهره به‌دنبال دریافت تضمین کتبی از آمریکا در خصوص معافیت روشن، شفاف و کامل از تحریم‌های «سزار» و دریافت موافقت بانک جهانی برای حمایت مالی از پروژه صادرات گاز به لبنان است. 🔹آمریکایی‌ها اما گفته‌اند تضمین‌ها هنوز مهیا نیست و پرونده انتقال برق اردن به لبنان در درجه نخست، به انتقال گاز مصر به لبنان مرتبط است.
🔴 جشن ولادت امام زین العابدین (علیه السلام) در روستای ونهر برگزار شد 🔷 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیربکران، دوشنبه شب مورخ 1400/12/16، مراسم ولادت با سعادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت زین العابدین (علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام احمدی عادگانی و با مرثیه سرایی مداح اهل بیت جناب آقای سهرابی، با همکاری و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری ونهر در مسجد امام زمان (عج) روستای ونهر برگزار شد. http://basijnewspirbakran.blogfa.com/post/27
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قرآن میاوردن پست نگیرن لابی می‌کنن پست بگیرن! حال و روز برخی مسئولین شهرستان ما‌...
⭕️ورود سامانه بارشی جدید از امروز 🌧 از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و دامنه‌های و ارتفاعات جنوبی البرز سبب بارش باران خواهد شد. 😷 شکل‌گیری توده گرد و خاک در کشورهای همسایه و انتقال آن به استان‌های غرب و جنوب‌غرب کشور موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این نواحی خواهد شد. 🌤 آسمان تهران نیمه ابری گاهی وزش باد، در بعدازظهر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
⭕️به صدا درآمدن آژیر خطر در کی‌یف 🔹منابع خبری از فعال‌شدن صدای آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین خبر داد.
⭕️آمریکا باز خواسته اوکراین را رد کرد 🔹رئیس‌جمهور اوکراین از آمریکا درخواست کرده بود که از طریق لهستان جنگنده بگیرد. او حتی دیروز در جوابِ این که آیا فکر می‌کند بایدن می‌تواند کمک بیشتری کند، گفته بود: مطمئنم او کار بیشتری می‌تواند انجام دهد و دوست دارم باور کنم که او قادر به انجام این است. 🔹اما حالا سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده که واشنگتن نمی‌تواند از پیشنهاد ارسال جنگنده میگ ۲۹ به اوکراین از طریق لهستان حمایت کند.
⭕️افزایش سطح هشدار در سرزمین‌های اشغالی از ترس ایران 🔹رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که این رژیم پس از شهادت دو مدافع حرم ایرانی، به دلیل نگرانی از واکنش تهران، سطح هشدار در شمال سرزمین‌های اشغالی را افزایش داده است.
📸وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران/ هم اکنون
⭕️خودداری عربستان و امارات از گفت‌وگو با «بایدن» ‌ وال استریت ژورنال: 🔹رهبران عربستان‌ و امارات‌ از گفت‌وگو با رئیس‌جمهور آمریکا در ارتباط با افزایش بهای سوخت خودداری کرده‌اند. 🔹این دو کشور می‌گویند تا زمانی که واشنگتن از آنها در یمن یا مناطق دیگر حمایت نکند، به کاهش قیمت نفت کمکی نمی‌کنند. 🔹تحریم‌های روسیه در واکنش به تهاجم این کشور به اوکراین باعث افزایش شدید بهای نفت و سوخت در کشورهای غربی شده‌ است. Basijnews.ir @Basijnewsir
⭕️ بهای نفت خام از ۱۳۰ دلار گذشت 🔹 بهای نفت در پی اعلام تحریم نفتی آمریکا علیه روسیه افزایش یافت و به ۱۳۰.۱۵ دلار در هر بشکه رسید.
⭕️کنترل نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه به دست روسیه افتاد 🔹روسیه اعلام کرد نیروهای گارد ملی اوکراین که از نیروگاه هسته‌ای در زاپوروژیه نگهبانی می‌کردند، سلاح‌های خود را به زمین گذاشتند و گارد ملی روسیه کنترل آن را به دست گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در ترکیه 🔹در آستانه سفر رئیس‌ رژیم‌صهیونیستی به ترکیه گروهی از جوانان ترکیه با پایین کشیدن پرچم این رژیم که در مسیر حرکت وی نصب‌ شده است، اعتراض خود را نسبت به این سفر اعلام کردند. 🔹معترضان پرچم‌های فلسطین را به جای این پرچم‌ها نصب کردند.
در دیوان محاسبات و با حضور رستم قاسمی مطرح شد؛ ⭕️ضرورت توجه به آمایش سرزمینی در طرح نهضت ملی مسکن 🔸جلسه رئیس دیوان محاسبات با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد که در این جلسه طرفین به ضرورت توجه به آمایش سرزمینی در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کردند. 🔹در این نشست، وضع موجود حوزه حمل و نقل، زیرساخت‌ها، عدم تحقق اهداف مقنن در رشد و بهره‌وری این زیربخش و همچنین عدم تحقق سهم حمل و نقل ریلی بررسی شد.
⭕️ارسال اطلاعات واریز سود سهام عدالت به بانک‌ها از فردا 🔹روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد از فردا اطلاعات پرداخت سود به بانک‌ها جهت واریز سود به حساب سهامداران سهام عدالت ارسال می‌شود.