eitaa logo
بصیرت رسانه‌ای
8.2هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
503 ویدیو
35 فایل
🔹اینجا «بصیرت رسانه‌‌ای» می آموزید! رسانه‌ای که سکولار نیست و به خدمت آرمان‌های انقلاب می‌آید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🎮 به‌زودی ثبت نام اولین دورهٔ تخصصی «نقد و بررسی صنعت بازی‌های رایانه‌ای» آغاز می‌شود.
بسمه تعالی 🔹توضیحات بیشتر و شرایط ثبت نام در اولین دورهٔ تخصصی 💢«نقد و بررسی صنعت بازی‌های رایانه‌ا‌ی»💢 1️⃣ نام و رزومهٔ مختصر استاد دوره: ◾️ حجت الاسلام و المسلمین محمد کهوند ▫️عضو شورای بازی‌های ویدیویی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ▫️نویسنده کتاب شبکه عنکبوتی ▫️کارشناس فضای مجازی در رادیو معارف ▫️فعال مجازی و متخصص حوزه فضای مجازی 2️⃣ نهاد برگزار کننده دوره: این دوره توسط تشکیلات بصیرت رسانه‌ای و با همکاری و پشتیبانی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌گردد. 3️⃣ سرفصل‌های تخصصی دوره: ▫️تاریخچه بازی های ویدئویی ▫️ماهیت شناسی بازی های ویدئویی ▫️اقتصاد بازی های ویدئویی ▫️امنیت و بازی های ویدئویی ▫️خروج ارز به واسطه بازی های ویدئویی ▫️وضعیت شناسی بازی های ویدئویی ▫️سبک شناسی بازی های ویدئویی 🔹با نمایش بیش از ۵۰۰ صفحه اسلاید و ۱۰۰ کلیپ‌ متنوع، جذاب و حرفه‌ای🔹 4️⃣ اهداف دوره: ▫️آشنایی قشر نخبگانی با صنعت بازی‌ ▫️تربیت نیروی متخصص در حوزهٔ بازی‌شناسی ▫️تشکیل تیم پژوهشی در حوزهٔ بازی‌پژوهی 5️⃣ زمان برگزاری دوره: ▫️شروع دوره از یکشنبه ۱۴ آذرماه ▫️روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ ▫️به مدت ۱۴ جلسه به‌صورت آنلاین 6️⃣ می‌توانیم آفلاین شرکت کنیم؟ دوستان اجازه دارند برای استفاده شخصی، دوره‌ها را ضبط کنند ولی اجازه انتشار ندارند. ▫️ جلسات برای کسانی که به صورت آفلاین از دوره استفاده می‌کنند بارگزاری می‌شود اما به افرادی که آفلاین شرکت کردند گواهی تعلق نمی‌گیرد. 8️⃣ حضور برای خواهران و برادران بلامانع است. هزینهٔ این دوره ۳۶۰ هزار تومان است که طلاب می‌توانند با ۵۰٪ تخفیف با مبلغ ۱۸۰ هزار تومان ثبت‌نام کنند. بدیهی است به علت آنلاین بودن دوره و ظرفیت محدود سامانه، اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر وجه را واریز کرده باشند نه عزیزانی که زودتر پیام دهند. با تشکر 💶 ثبت نام و واریز آنلاین عمومی 👇 https://idpay.ir/bazishenasi/file/238063 💶 ثبت نام و واریز آنلاین باتخفیف ۵۰٪ ویژهٔ طلاب 👇 https://idpay.ir/bazishenasi/file/238045 🔰 شناسۀ پشتیبان و پاسخ به سوالات 👇 🆔 @mrarashed ✅ کانال را به دوستان خود معرفی کنید 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
اولین دورهٔ تخصصی 🎮 دنیای بازی‌های رایانه‌ای 🎮 نقد و بررسی صنعت بازی‌های رایانه‌ای 🖥 به صورت آنلاین با امکان پرسش و پاسخ و مزایای ویژه 👌 🎙 با بیان: حجت الاسلام کهوند 📚 نویسنده کتاب شبکه عنکبوتی ▫️مزایا : امکان ارائه گواهی مورد تایید حوزه علمیه دعوت منتخبان به تدریس و پژوهش 🔹 زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه های علمیه🔹 📝 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید 👇 https://eitaa.com/basiraterasaneh/718 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
🔴حمایت از تولید داخلی، اینجا آری آنجا نه! ✅رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با نخبگان و استعدادهای برتر علمی فرمودند: «یک شرط لازم برای تقویت شرکتهای دانش‌بنیان این است که بتوانیم محصولات آنها را در داخل کشور رائج کنیم. راهش این است که تولیدی که او می‌کند دیگر واردات نداشته باشد . . . لازمه‌ی رشد شرکت‌های داخلی و تقویت آنها این است که بازار داخل را در اختیار تولید داخلی بگذاریم. بخصوص دولتها و سازمانهای بزرگ که اینها بزرگترین مشتری اینهایند. دیگر واردات کمر اینها را نشکند.» 🔸«اعمال محدودیت بر محصولات خارجی (اقدامات سلبی) و حمایت از تولیدات داخلی (اقدامات ایجابی)» سیاست اصولی تمامی کشورهای پیشرفته در عرصه های مختلف تکنولوژی است. لزوم تکیه بر توان داخلی ، مطلب کاملا واضح و روشنی است که در موضوعات مختلف مورد تاکید هر دلداده وطن و میهن دوستی قرار خواهد گرفت. با این وجود تنها در یک حوزه با انکار مواجه می شود و آن عرصه راهبردی فضای مجازی است! این در حالی است که مخاطرات وابستگی سایبری کشور از جهت گستره و عمق به مراتب بیش از سایر موضوعات بوده و اساسا آسیب این وابستگی قابل مقایسه نیست همچنانکه فرصت های بی نظیر تکیه بر فناوری های بومی سایبری بسیار شگفت انگیز و خیره کننده خواهد بود. 🔸به راستی چرا مدیران و تصمیم گیران انقلابی از یک سو و نخبگان، اندیشمندان و تریبون‌داران جبهه انقلاب از سوی دیگر، نگاه گزینشی به فرمایشات رهبری دارند؟! درحالیکه فرمایشات اخیر معظم له درباره حمایت از تولید داخل مورد استقبال گسترده قرار گرفته و خواهد گرفت چرا تاکیدات مکرر ایشان درباره ضرورت استقلال سایبری و قطع وابستگی به بیگانگان با تکیه بر توانمندی نخبگان جوان حوزه ICT، مورد بی مهری قرار گرفته و می گیرد؟! 🔹چرا در فناوری های ارتباطات و اطلاعات کار سلبی جواب نمی دهد اما در سایر عرصه ها، کار سلبی و اعمال محدودیت بر محصول خارجی لازمه رشد و پیشرفت تولید داخلی است؟ چرا ممنوعیت واردات کالای خارجی با هدف توسعه صنایع نوپا قابل پذیرش و معقول بلکه ضروری است اما در صنعت ICTخطا و نامعقول است؟ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ✍️ تحلیل‌های عرصه فرهنگ و فضای مجازی، حجت‌الاسلام 🆔 https://eitaa.com/joinchat/4074373268C550cd41a94 ⬅️ مارا به دوستان خود معرفی کنید. 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
اولین دورهٔ تخصصی 🎮 دنیای بازی‌های رایانه‌ای 🎮 نقد و بررسی صنعت بازی‌های رایانه‌ای 🖥 به صورت آنلاین با امکان پرسش و پاسخ و مزایای ویژه 👌 🎙 با بیان: حجت الاسلام کهوند 📚 نویسنده کتاب شبکه عنکبوتی ▫️مزایا : امکان ارائه گواهی مورد تایید حوزه علمیه دعوت منتخبان به تدریس و پژوهش 🔹 زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه های علمیه🔹 📝 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید 👇 https://eitaa.com/basiraterasaneh/718 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️ ‌من در میان جمع‌و دلم جای دیگریست! 🔸 اگر می‌خواهید دورهمی‌هایتان صمیمی‌تر باشد کلیپ بالا را ببینید. 🎙با بیان: حجت الاسلام مصطفی طالبی 🔹این کلیپ را دست‌به‌دست برسانید به پـدرها و مـادرهای دغدغه‌مند. در «مأذنه» مهارت‌های رسانه‌ای بیاموزید👇 http://eitaa.com/joinchat/2285371409C307d2278f0
🔴الزام شرکت های دولتی روسی به استفاده از نرم افزارهای بومی 🔰 به گزارش مهر رئیس جمهور روسیه به مدیران ارشد شرکت های دولتی دستور داد تلاش ها برای استفاده از نرم افزارهای داخلی را تسریع کنند. ❇️ پس از آنکه مکسوت شادیف وزیر فناوری اطلاعات به پوتین اعلام کرد فقط تعداد اندکی از شرکت‌ها به اهداف تعیین شده در زمینه انتقال نرم افزار دست یافته‌اند، او پیشنهاد کرد مدیران ارشد شخصاً مسئولیت عدم دستیابی به اهداف در این زمینه را برعهده گیرند. او در این باره گفت: اگر آنها آماده نیستند، باید مسئولیت را قبول کنند. ✳️ کرملین با اجباری کردن استفاده از برنامه های ساخت داخل برای شرکتهای دولتی، به این وضعیت واکنش نشان داد. •┈┈••✾••┈┈• ✍ تحلیل‌های عرصه فرهنگ و فضای مجازی، حجت‌الاسلام 🆔 https://eitaa.com/joinchat/4074373268C550cd41a94 ✅ کانال را به دوستان خود معرفی کنید 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
🖊 میراث شهید دکتر محسن فخری‌زاده برای بسیاری از مدیران و تصمیم‌گیران که نگاهشان به غرب است، آمریکا قله‌ی پیشرفت علم، تکنولوژی و صنعت به‌شمار می‌آید، ولی کمتر دیده شده است که در اظهارات این افراد بیان شود که آمریکا ساختاری مشابه وزارت علوم ما ندارد و مدیریت علم و تکنولوژی در این کشور به‌گونه‌ای متفاوت انجام می‌شود. هر چند در این نوشتار قصد نداریم نهادهای مدیریت علم و تکنولوژی در ایالات متحده را به‌طور کامل احصا و تشریح کنیم، اما برای مخاطب ایرانی این می‌تواند بسیار جالب باشد که یک نهاد نظامی، پیشبرد علم، تکنولوژی و صنعت را در ایالات متحده‌ی آمریکا اداره می‌کند. [۱ از ۴]
بخش قابل توجهی از دستاوردهای دارپا، بر اساس اعلام نیاز از سوی سازمان‌های دفاعی یا فرماندهان نظامی نبوده است، بلکه ناشی از درک و پیش‌بینی نیازهای آینده‌ی صحنه‌های درگیری و نبرد بوده است که از آنها می‌توان به هواپیماهای بدون خلبان (مانند Global Hawk)، هواپیماهای پنهان از دید رادار (مانند K-117 و B-2)، سامانه‌ی تعیین موقعیت جهانی (GPS) و چندین محصول بزرگ و مهم دیگر اشاره کرد. به‌طور ویژه، می‌توان به «اینترنت» به‌عنوان شبکه‌ی اطلاع‌رسانی جهانی امروز اشاره کرد که در ابتدا با نام‌های «آرپانت» و «دارپانت» شناخته می‌شده است و امروز در تمام شئون زندگی بشر نفوذ کرده است [1]. در اسناد استراتژیک این سازمان مانند [1] و [2] تعاریف ویژه‌ای از مأموریت، فلسفه‌ی اجرایی، اختیارات، دیدگاه و رویکرد دارپا مشاهده می‌کنیم که نشان‌دهنده‌ی ساختار خاص این نهاد برای دستیابی به اهداف استراتژیک مشخص شده برای آن است. یکی از ارکان مهم دارپا، ساختار ویژه‌ی آن برای انتقال تکنولوژی است: دارپا براي تقویت ارتباط خود با نیروهاي مسلح، افسراني در ستاد دارد که به‌عنوان افسران رابط عملیاتي فعالیت مي‌نمایند. این افسرانِ رابط، دارپا را در مورد آنچه نیروهاي مسلح ممكن است نیاز داشته باشند و نیروهاي مسلح را از آنچه دارپا در دست توسعه دارد، آگاه مي‌کنند. [۲ از ۴]
اقدامات DARPA چیزی فراتر از برنامه‌ریزی برای آینده و سازگاری ساختارها با آینده است. هدف DARPA در نسبت با نظام قدرت در ایالات متحده که یک نظام امنیت-محور به‌شمار می‌آید، این است که پیشرفت‌های فنی و توانایی‌هایی که آینده را تعیین می‌کند، با توجه به «امنیت ملی» به عنوان اولین و مهمترین هدف مشخص نماید [2]. از این جهت شعار «ایجاد تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های گره‌گشا برای امنیت ملی» در صفحه‌‌ی اول وب‌سایت این مجموعه در سال ۲۰۲۰ دیده می‌شود [3]. دارپا با شیوه‌ی مدیریت ویژه‌ای که از طریق هدایت موضوعات پژوهشی، تعریف پروژه و اختصاص بودجه‌های تحقیقاتی به دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و شرکت‌های تکنولوژی اعمال می‌کند، عملاً نقش سیاست‌گذاری و مدیریت علم و تکنولوژی در آمریکا بلکه کل جهان را ایفا می‌کند. در ایالات متحده، ارتباط اساتید دانشگاه و شرکت‌ها با دارپا نه تنها جنبه‌ی منفی ندارد، بلکه به‌عنوان یک برجستگی و امتیاز برای آنها شناخته می‌شود. به‌علاوه نتایج پروژه‌ها و گزارش‌های علمی تهیه شده توسط این نهاد به‌عنوان اسناد علمی معتبر در کتاب‌های دانشگاهی متعدد مورد استفاده و ارجاع قرار می‌گیرد. [۳ از ۴]
شهید دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته و مدیر گمنامی که در روز جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ توسط عوامل صهیونیستی در حومه‌ی تهران ترور شد، پایه‌گذار و مدیر نهادی مابه‌ازای دارپا در جمهوری اسلامی ایران با عنایت ویژه به شاخص‌های پیشرفت علم و تکنولوژی در نگاه اسلامی – ایرانی بود. با توصیفی که از دارپا ارائه دادیم، اکنون راز پیشرفت‌های بزرگ علمی و صنعتی کشور در حوزه‌هایی چون انرژی و فناوری‌های هسته‌ای، صنایع موشکی، لیرز و بیوتکنولوژی مشخص می‌شود. دانشگاه‌های ما حتی قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین آنها به‌تنهایی و بدون وجود چنین نهاد مهمی، در رساندن کشور به موقعیت‌های برتر علمی و تکنولوژی در حوزه‌های ذکر شده نمی‌توانستند توفیقی به‌دست آورند. در واقع، علت تعجب و ناباوری بخشی از جامعه‌ی دانشگاهی نسبت به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ی علمی و تکنولوژیکی جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر، به‌دلیل عدم شناخت این ساختار و جایگاه استراتژیک آن است که در حقیقت میراث بی‌بدیل این شهید بزرگوار به‌شمار می‌آید. اینجاست که خدمات بزرگ این شهید سعید که توسط شقی‌ترین دشمنان جبهه‌ی حق به شهادت رسید، بیش از پیش مشخص می‌شود. پانویس‌ها: [1] DARPA 2007 Strategic Plan, https://apps.dtic.mil/dtic/tr/fulltext/u2/a468784.pdf [2] DARPA 2019 Strategic Framework, https://www.darpa.mil/attachments/DARPA-2019-framework.pdf [3] DARPA Official Website, "About us" page, https://www.darpa.mil/about-us/about-darpa, accessed: 20-11-2020. [۴ از ۴] ✍️ دکتر کاظم فولادی قلعه @kfouladi_ir ✅ کانال را به دوستان خود معرفی کنید 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
⚠️ آیا می‌دانید؟ 💵صنعت بازی‌های ویدئویی وضعیت مساعدی در کشور ندارد و در مقایسه با سایر کشورهای جهان، سرمایه گذاری‌های مطلوبی در این حوزه انجام نمی‌شود. 🔶بخش‌های حاکمیتی کشور حمایت لازم از سه بخش تولید، توزیع مناسب و فرهنگ‌سازی مصرف را نکرده و شرکتها غالباً با انگیزه های شخصی، اقدام به تولید بازی می کنند. ♦️هم اینک بیش از ۹۰ درصد سبد مصرفی باز یهای ویدئویی در کشور، به بازی‌های غیربومی اختصاص دارد. 〰️〰️〰️ ⬅️ مارا به دوستان خود معرفی کنید. 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
⚠️ آمار گیمرها در ایران 🔸مطابق با آمار رسمی در سال ۱۳۹۸، ۳۲ میلیون گیمر( کسی که با رایانه ، تلفن همراه و دستگاه های مخصوص بازی، بازی می کند) در کشور وجود دارد و پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۱، تعداد انها به ۴۱ میلیون نفر برسد. ♦️باید توجه داشت این آمار متعلق به قبل از کرونا می باشد. 🔸 آمارهای بین المللی نیز نشان می دهد فروش بازی‌های ویدئویی درجهان درایام کرونا افزایش یافته است. 〰️〰️〰️〰️ ⬅️ مارا به دوستان خود معرفی کنید. 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
اولین دورهٔ تخصصی 🎮 دنیای بازی‌های رایانه‌ای 🎮 نقد و بررسی صنعت بازی‌های رایانه‌ای 🖥 به صورت آنلاین با امکان پرسش و پاسخ و مزایای ویژه 👌 🎙 با بیان: حجت الاسلام کهوند 📚 نویسنده کتاب شبکه عنکبوتی ▫️مزایا : امکان ارائه گواهی مورد تایید حوزه علمیه دعوت منتخبان به تدریس و پژوهش 🔹 زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه های علمیه🔹 📝 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید 👇 https://eitaa.com/basiraterasaneh/718 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
دیتا و ما ادراک ما دیتا❗️ 🔷وزیر ارتباطات روسیه اعلام کرده می‌خواهیم یک فروشگاه داده راه‌اندازی کنیم تا دیتاهای دولتی و خصوصی را بفروشیم🤔 🔻حاکمیت در سایر کشورها روی یک بایت داده هم حساب می‌کند. برای جمع‌آوری آن برنامه‌ریزی کرده و میلیاردها دلار هزینه می‌کند. 🔻حاکمیت در کشور ما هم برای داده هزینه می‌کند؛ با این تفاوت که زیرساختی که از بیت المال خریده را به صورت رایگان در اختیار پلتفرم خارجی قرار می‌دهد تا او پتابایت پتابایت دیتا را برده، از یک سو با فروش دیتایی که مفت به دست آورده درآمد نجومی کسب کند و از سوی دیگر با داده کاوی‌ این بیگ‌دیتا، برای تخریب فرهنگ، اقتصاد و امنیت کشور برنامه‌ریزی کند. 🔻تازه این تمام ماجرا نیست❗️وقتی چهار نفر در حاکمیت برای این وضعیت اسفبار دلسوزی کرده و با هدف خروج کشور از این حقارت دست به کار می‌شوند تا پلتفرم خارجی را ملزم کنند در قبال منافع و درآمدهای کلانی که به دست می‌آورد، لااقل به حاکمیت پاسخگو بوده، مالیات و عوارض پرداخت کند، متعهد به حفظ حریم خصوصی مردم باشد و...، عده‌ای فریاد می‌زنند که ای وای می‌خواهند اینترنت را قطع کنند می‌خواهند کسب و کار مردم را تعطیل کنند و...😳 🔻در این موضوع از چهار نفر روشنفکر کاسه‌لیس غرب هیچ انتظار نمی‌رود که به فکر منافع مردم و کشور باشند اما از فعالین رسانه‌ای جبهه انقلاب، فلان مسئول و مدیر انقلابی ... بگذریم... ✍️محمدکرباسی •┈┈••✾••┈┈• ⬅️ مارا به دوستان خود معرفی کنید. 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
⭕️ جای خالی انقلابی‌های اصیل 🔹 ۲۰ ماه از تشکیل مجلس یازدهم می‌گذرد و عوام‌زدگی، کم‌بصیرتی و ضعف نگرش انقلابی به نمایندگان اجازه نداده تا برای مهار و معالجه ولنگاری حاکم بر فضای مجازی راهکاری قانونی ارائه و تصویب کنند! 🔹 به همین علت فضای مجازی مانند گذشته جولانگاه مثلث شوم "تل آویو ، تیرانا و تعادل (مرکز جنگ روانی سعودی علیه ج.ا.ا)" است و دشمن هرچه می‌خواهد با ذهن و روان مردم ایران انجام می‌دهد و با انتشار اطلاعات و اخبار غلط و ناقص جامعه را علیه مجلس و دولت و نظام می‌شوراند ... 🔹و دولت و مجلس هم از ترس همین فضای مجازی ولنگار و قلم به مزدان حاکم بر آن، تا امروز جرات نکرده‌اند برای قانونمند کردن فعالیت واتساپ و اینستاگرام و ... قدمی بردارند ! ▪️و این یعنی دشمن با خیال راحت مشغول تاخت و تاز و جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی و نظام ج.ا است و مسئولان ارشد و مدیران سه قوه هم خود را سرگرم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کرده‌اند، غافل از این که حل مشکلات اقتصادی با وجود ولنگاری حاکم بر فضای مجازی ممکن نیست و این عزیزان هر لحظه باید منتظر یک فتنه امنیتی یا شوک اقتصادی ایجاد شده توسط دشمن (آن هم توسط همین فضای مجازی بی‌قانون و رها) باشند. ✳️ اینجاست که جای خالی مردان انقلابی آشکار می‌شود. مردانی که بی‌اعتنا به جوسازی‌های رسانه‌ای ضدانقلاب و بدون ترس از واکنش‌های اراذل و اوباش فعال در فضای مجازی به قانونمند کردن این فضا بپردازند و یک بار برای همیشه انقلاب و نظام را در برابر این ویروس خطرناک واکسینه کنند. ✍️دکتر محمدصادق کوشکی 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat
‍ 🔻فضای مجازی و اینترنت مدل ناصرالدین شاه‼️ 🔹وقتی به فضای مجازی و اینترنت داخل کشور نگاه می‌کنیم، دقیقاً ما را به زمان ناصرالدین‌شاه می‌برد. 🔹رویتر یکی از اتباع انگلیس بود که با ناصرالدین‌شاه قراردادی بست که با اجرای این پروتکل، پای انگلیسی‌ها به ایران باز شد. 🔹زمان ناصرالدین‌شاه کسی از وجود نفت در ایران خبر نداشت. انگلیسی‌ها وقتی وارد ایران شدند به ناصرالدین‌شاه گفتند که در جنوب ایران بویی بد مردم را آزار می‌دهد و ما در تلاشیم که این بوی بد را از بین ببریم. 🔹منشأ بوی بد را برای ناصرالدین‌شاه آوردند و ناصرالدین‌شاه با عصبانیت گفت: این لجن را هر چه سریع‌تر از بین ببرید❗️ 🔹انگلیسی‌ها رفتند سراغ آن لجن‌ها در مسجد سلیمان. دور تا دور آن محل را محصور کردند تا از دید مردم پنهان شود و کاباره ، سینما، مشروب‌خانه و هر چیزی که مغز مردم را فاسد کند در اختیار مردم قرار دادند تا کسی کنجکاوی نکند که انگلیسی ها چه می‌بَرند. 🔻درصورتی‌که نفت ما را می‌بردند 🔺 🔹علما در زمان ناصرالدین‌شاه راه‌انداختند تا نفت، ملی شد. 🔸آن‌زمان نفت، طلای سیاه نامیده شد و امروز اطلاعات، طلای نامرئی است. 🔹برخی مسئولین امروز ما هم مانند دوران ناصرالدین‌شاه هنوز به این باور نرسیده‌اند که اطلاعات کاربران در فضای سایبری از نفت با ارزش‌تر است. 🔹انواع و اقسام فیلترشکن‌ها و... جایگزین کاباره‌ها و مشروب‌خانه‌های دوران ناصرالدین‌شاه شدند تا مردم کنجکاو نشوند و نپرسند که اطلاعات کاربران به کجا می‌رود. 🔹اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و دیگر ابزارها جایگزین انگلیسی‌های دوران ناصرالدین‌شاه شدند تا اطلاعات کاربران را به‌راحتی از کشور خارج کنند. ✍ حبیب‌الله •┈┈••✾••┈┈• ⬅️ مارا به دوستان خود معرفی کنید. 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
⚠️آیا می‌دانستید ؟ 🔸مطابق آمارهای بنیاد ملی بازی های ویدئویی، غالب گیمرها ،کودکان و نوجوانان هستند.مسلما تاثیر پذیری آنان، بسیار بیشتر از سایرین خواهد بود. 🔷مبتنی بر آمار های بنیاد ملی بازی های ویدوئویی، متوسط سن گیمرها، روزبروز در حال افزایش است. 〰️〰️〰️〰️ ⬅️ مارا به دوستان خود معرفی کنید. 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎮دنیای بازی‌های رایانه‌ای🎮 🔎 پیش‌ببنی می‌شود سال ۱۴۰۱ در کشورمان ۴۱ میلیون گیمیر داشته باشیم. 📎 برشی از دورهٔ «دنیای بازی‌های رایانه‌ای» 🎙 تدریس توسط استاد محمد کهوند 🗓 شروع دورهٔ جدید: یکشنبه ۱۴ آذرماه 📝 برای ثبت‌نام در دوره اینجا کلیک کنید. 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
اولین دورهٔ تخصصی 🎮 دنیای بازی‌های رایانه‌ای 🎮 نقد و بررسی صنعت بازی‌های رایانه‌ای 🖥 به صورت آنلاین با امکان پرسش و پاسخ و مزایای ویژه 👌 🎙 با بیان: حجت الاسلام کهوند 📚 نویسنده کتاب شبکه عنکبوتی ▫️مزایا : امکان ارائه گواهی مورد تایید حوزه علمیه دعوت منتخبان به تدریس و پژوهش 🔹 زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه های علمیه🔹 📝 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید 👇 https://eitaa.com/basiraterasaneh/718 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎮 در دورهٔ «دنیای بازی‌های رایانه‌ای» چه می‌آموزیم؟
🔴 آیا طرح فضای مجازی مجلس دوباره آمریکایی ها را عصبانی خواهد کرد❓ 🔰 طرح حمایت از کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی ( معروف شده به صیانت) تا اندازه ای مهم است که گروهی از قانونگذاران هر دو حزب آمریکا با ارسال نامه ای به وزیر امور خارجه و وزیر خزانه داری ایالات متحده، از دولت بایدن خواسته اند که به مقابله با آن بپردازد❗️ 🔰از همین رو طرح نهایی زمانی دارای نقطه قوت است که دوباره آمریکایی‌ها را عصبانی کند، به مرور زمان، سلطه اقتصادی، فرهنگی، امنیتی، اطلاعاتی و ... دشمن در فضای مجازی را کمتر کرده و در نهایت از بین ببرد، ایران را در زمره کشورهای قدرتمند حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار دهد، کسب و کارهای ما را وابسته به پلتفرم های دشمن نکند و ... . 🔰اکنون که این طرح به مرکز پژوهش ها ارجاع داده شده است، انتظار می رود که ضمن ترمیم نقاط ضعف، بر نقاط قوت آن افزوده شود. اگر غیر از این باشد، باید بگوییم نیازی نیست که برای فضای مجازی رهای کشور، قانونی تصویب کنیم که این وضع یله را تثبیت کند. ♨️اتفاقاً اگر یک قانون محافظه کارانه و منفعلانه نوشته شود، طرفداران فضای یله و رهای فعلی فردا روزی به همین قوانین تمسک خواهند کرد❗️❗️❗️ یادداشت اصلی👇👇 https://www.jahannews.com/report/783907/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین دورهٔ تخصصی 🎮 دنیای بازی‌های رایانه‌ای 🎮 نقد و بررسی صنعت بازی‌های رایانه‌ای 🖥 به صورت آنلاین با امکان پرسش و پاسخ و مزایای ویژه 👌 🎙 با بیان: حجت الاسلام کهوند 📚 نویسنده کتاب شبکه عنکبوتی ▫️مزایا : امکان ارائه گواهی مورد تایید حوزه علمیه دعوت منتخبان به تدریس و پژوهش 🔹 زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه های علمیه🔹 📝 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید 👇 https://eitaa.com/basiraterasaneh/718 📲 کانال دوره های 👇 https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎮 در دورهٔ «دنیای بازی‌های رایانه‌ای» چه می‌آموزیم؟