eitaa logo
🇵🇸شیـوه تبلیـغ و بیـان🇵🇸
56 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
45 فایل
بسـم الله الࢪحمن الࢪحیم ┄┄┅┅❅❁❅┅┅┄┄
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ندای سعادت
🕌 ...حضرت علی بن موسی الرضا ع فرمود: ای ابوالصَّلْت! بیشتر رفت و این جمعه آخر آن است، پس جبران کن کوتاهی‌ هایی را که در ایّام گذشته این ماه کردی، در آن چه از این ماه مانده است. بر تو باد به انجام آنچه به حال تو مفید است: و را افزون کن🤲 و به سوی خدا از گناهان خود توبه کن تا وقتی ماه مبارک فرا رسید، خود را برای خدا خالص کرده باشی. 🕌 امانتی بر گردن خود باقی مگذار مگر آنکه آن را ادا کنی و نیز در دلت کینه هیچ مؤمنی نباشد مگر اینکه آن را از دل بیرون کنی. تقوای الهی را پیشه کن و در پنهان و آشکار امور خود بر خدا توکل کن زیرا هرکه بر خدا توکّل کند خدا او را بس است🤲 🕌 و بسیار بخوان در بقیّه این ماه این دعا را: «اللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضی مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِیَ مِنْهُ؛🤲 (خدایا اگر در آن قسمت از ماه شعبان که گذشته ما را نیامرزیده‌ ای در آن قسمت که از این ماه مانده بیامرزمان». 🕌 به درستی که حقّ تعالی در این ماه، بنده های بسیاری را از آتش جهنّم به حرمت ماه مبارک رمضان آزاد می‌ گرداند. 📖عیون اخبار الرضا، ج 2، ص 51 https://eitaa.com/Nedaysaadat
هدایت شده از نورمجرّد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌿این سفره را رئیس جمهورهای دنیا هم ندارند... 🎙بیان حضرت علّامه آیةالله حسینی طهرانی قدّس سرّه دربارۀ آرامش حقیقی 🆔 @nooremojarrad_com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 تأثیر رفتار روحانیت بر مردم 🎥 چگونه حجت‌الاسلام رفیعی به روحانیت و طلبگی علاقمند شد؟ یک طلبه می‌تواند مردم را: ✅ به حوزه علاقمند کند. ⛔️ از حوزه بیزار کند. ✅ به انقلاب علاقمند کند. ⛔️ از انقلاب زده کند. داودآبادما(۱) https://chat.whatsapp.com/EEXMrwAM6OLDLCK97TisA9 داودآبادما(۲) https://chat.whatsapp.com/Eekzvr19pd34cYsiV79vu4
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
💠عزت، استقلال و اخلاق خطوط قرمز ارتباط اقتصادی با دیگران! «وَ لَنْ يَجْعَلَ اللّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤمِنِینَ سَبِیلا» (نساء ۱۴۱) «ترجمه: و هرگز خدا براى كافران راه تسلّطى بر مؤمنان قرار نخواهد داد.» 🔹️اگر رابطه اقتصادى با جامعه‌اى، استقلال، عزت و عظمت جامعه مسلمانان را به خطر بیندازد، باید چنین رابطه‌اى قطع شود. ما آن تکنولوژى را نداشته باشیم؛ ولى استقلال و عزت جامعه اسلامى محفوظ بماند. هم‌چنین اگر برقرار کردن رابطه با کشورى موجب فساد اخلاق و از بین رفتن معنویات شود، هرگز برقرارىِ چنین رابطه‌اى جایز نیست، هرچند که مصالح فراوان مادى و دنیوى به دنبال داشته باشد. اخلاق در قرآن جلد سوم صفحه ۴۹ ترجمه آیه، از آیت الله مشکینی 💻 @mesbahyazdi_ir
هدایت شده از علما و روحانیون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درخواست مکرر رهبر انقلاب از فضلای حوزه به روایت آیت الله شب زنده دار، از فقهای شورای نگهبان: <<من در خیلی از مسائل نمیتوانم ورود کنم، اما شما وارد شوید>> ❌مهمترین گرفتاری امروز گرفتار شدن به نوعی از است یعنی منتظریم تمام مشکلات کشور را رهبری ورود کند دستور دهد یا حل کند! ❌این باعث شده خودمان برای رفع مشکلات هیج حرکتی نکنیم و نسبت به منکرات و مشکلات کاملا بی تفاوت شده ایم که شهید بهشتی فرمودند: اگر به بی‌ تفاوتی کشیده بشویم یعنی مرگ انقلاب!
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🔴از «مادرت به عزایت بنشیند» تا «بارک‌ الله»! نقدی بر ترجمه‌های مشهور نهج البلاغه 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــ زبان عربی مثل هر زبان دیگری اصطلاحات و استعارات و مجازها و ضرب‌المثل‌های خاص خودش را دارد. آشنایی با صناعات ادبی در ادبيات عرب از پیش‌نیازهای علمی فهم متون دینی است. کسی که از صناعات ادبی آگاهي نداشته باشد، ممکن است وقتی تعبیری مثل «لا اباً لک» را می‌شنود، گمان کند که «در همه جا» معنای تحت‌اللفظی آن یعنی «بی‌‌پدر» یا «حرام‌زاده»، که نوعی توهین است، منظور است. اما اگر بررسی کنیم می‌بینیم که این ترکیب «در بسیاری از موارد» برای مدح یا اظهار تعجب نيز به کار برده می‌شود. یا کلمه «ویل امه» اصطلاحی است که بعضاً در مقام مدح به کار برده می‌شود. یا تعبیر «ثَکِلَتْک امُّک» که معمولاً در ترجمه‌های فارسی به شکل «مادرت به عزایت بنشیند» آورده می‌شود! در حقیقت یک ضرب‌المثل عربی است. استعمال آن نیز در ادبیات محاوره‌ای اعراب گذشته امری رایج بوده و در بسياري موارد قبحی هم نداشته است. در مواقع تعجب و توجه دادن به يک مسأله مهم مورد استفاده قرار مي‌گرفته است و حتي بعضاً براي تأکيد و احياناً تحسين و تعظيم نيز استعمال مي‌شده است. بنابراين، در همه جا، معناي تحت اللفظي آن، که نوعي نفرين است، منظور نبوده است. فی‌المثل، در آن گفتگوی امام علی(ع) با شخص استغفار کننده، قطعاً این اصطلاح به معنای نفرین نبوده است. توضیح آنکه آن حضرت شنید که کسی می‌گوید «أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ». امام علی(ع) به او فرمود: «ثَكِلَتْكَ أُمُّكَ أَ تَدْرِي مَا الِاسْتِغْفَارُ» مترجمین نهج‌البلاغه این جمله را چنین ترجمه کرده‌اند: «مادرت به عزايت بنشيند، مى‏دانى استغفار چيست؟»، (ترجمه انصاریان) «مادر بر تو ببايد گريست مى‏دانى استغفار چيست؟»، (ترجمه شهیدی) «مادرت بر تو بگريد، مى‏دانى معناى استغفار چيست؟». (ترجمه دشتی) این در حالی است که چنین معنایی با چنان سخنی و با چنان پاسخی که امیرمؤمنان بیان می‌کند، هیچ تناسبی ندارد! آن بنده خدا مگر چه کار زشتی کرده بود که مستحق چنین نفرین و ناسزایی باشد؟! مگر چه گفته بود که امام علی(ع) دعا می‌کند زودتر بمیرد و مادرش به عزایش بنشیند؟! در اینجا این جمله در لسان مدح است. گویا آن حضرت به او می‌فرماید بارک‌الله! خیلی خوبه! اما باید بدانی که استغفار فقط نباید در سطح استغفار زبانی بماند. بلکه باید بکوشی شرایط و لوازم آن را بدانی و به آنها پایبند باشی و به مراتب و درجات بالاتری از مقام استغفار بار یابی. @Ahmadhoseinsharifi 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️کلیپ۱۳/بیانات بمناسبت یوم الله دوازدهم فروردین 🌺ویژه استوری به مناسبت روز جمهوری اسلامی 🇮🇷شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران @shoraostantehran
⚡️دست از تبلیغ برندارید! 🔻بخشی از وصیتنامه مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی قدس سره: 🔹از نور چشمان ذکورم که بحمدالله اهل منبر و موعظه هستند می خواهم حتما این سیره و روش را رها نکنند و دست از تبلیغ برندارند، همانطوری که جدم رسول الله (صلی الله علیه وآله) به امیرالمومنین (علیه السلام) در وقت اعزام ایشان به یمن فرمودند: لئن يهدی بك نسمة خير لك من الدنيا وما فيها. (هدایت شدن یک نفر به وسیله تو، برای تو از دنیا و ما فيها بهتر است.) @ezamemoballegh1
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🔴تفسیر زیبای حضرت ولایت از حدیث «اَلمِرأَةُ رَیحانَةٌ وَ لَیسَت بِقَهرَمانَه» _________________ «در جامعه‌‌ی ما متأسّفانه به تَبَع خیلی از جاهای دنیا، شأن زن شناخته‌ نشده است. در نظر اسلام و در نگاه کلّی‌‌ای که اسلام دارد، زن همان است که در این جمله‌‌ی «اَلمِرأَةُ رَیحانَةٌ وَ لَیسَت بِقَهرَمانَه» است؛ مثل یک گل. یک گل، وجودش لازم است و نگهداری‌‌اش لوازمی دارد: وَ لَیسَت بِقَهرَمانَه؛ منظور از قهرمان، این قهرمان متعارف ما نیست، قهرمان یعنی کارگزار؛ یعنی در واقع رئیس خدمه. این‌جوری نیست که خانم در خانه‌‌ی شما مسئول خدمتگزاری باشد، حالا ولو به‌‌عنوان رئیس خدمه؛ قضیّه این نیست. وَ لَیسَت بِقَهرَمانَه؛ قهرمان در تعبیرات عربی و در اصطلاحات رایجِ ادبیّات عرب عبارت است از آن‌ کسی که ملک شما را برایتان اداره میکند؛ یعنی کارهایتان را انجام میدهد؛ وقتی‌ شما صاحب یک ملکی هستید، یک قهرمانی دارید؛ میگوید زن این‌جوری نیست. حالا شما ببینید اگر در یک خانواده‌‌ای، در یک جامعه‌‌ای، به زن با این چشم نگاه بشود، اوّلاً تکریم او، حفظ حرمت او، برخورد ملاطفت‌‌آمیز با او و مسائل فراوانی که دنبالش هست، چقدر موجب میشود که زن احساس امنیّت کند، احساس آرامش کند. در اسلام نگفته‌‌اند که زن نرود بیرون کار کند؛ اصلاً این نیست. حالا اینکه بعضی از مخالفین این گرایش اسلامیِ زن، فوراً میچسبند به اینکه شما نصف نیروی کار جامعه را معطّل میگذارید، چنین چیزی نیست؛ کسی نگفته کار نکنند، اگر میتوانند کار کنند، کار کنند؛ منتها با این دید کار کنند، با این نگاه کار بکنند؛ کاری که به آنها محوّل میشود کاری باشد که با ریحانه‌‌بودن جور در بیاید، متناسب باشد. و البتّه مهم‌ترین مسئولیّت زن هم کدبانویی است؛ معنای کدبانویی خدمتگزاری نیست، معنایش این است که محیط خانواده را برای فرزندان و برای همسر یک محیط امن و آرام و مهربانی میکند، با مهربانی خودش، با عزّتی که در خانه برای او فرض میشود.» (۱۳۹۵/۰۲/۲۰: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هیأت امنای گروه هم‌اندیشی تحکیم خانواده) ( https://khl.ink/f/34258 ) @Ahmadhoseinsharifi 🌹
🇮🇷 با کشف حجاب در خیابان و خودرو برخورد قانونی شود. 🌷 دوستان عزیز این رو با قدرت حمایت کنیم چون حمایتش بالای 31000 نفره و اگر به 10000 نفر برسه ان شاالله به پیگیری از عالی ترین مقام مسئول و اگر به 50000 نفر برسه، در صحن مجلس پیگیری خواهد شد. 🌷 برای سالم سازی محیط زندگی مان، با توسل به اهل بیت علیهم السلام، همه در این کمپین شرکت کنیم👇👇👇 https://farsnews.ir/my/c/54217 ┈••✾•🌿🌸🌿•✾••┈ 🌎🕊️رصــــد درچـــہ بیـــــــدار : 👈 لینڪ تلگـــرام🚦لینڪ ایتـــا
هدایت شده از بیداری ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا حرف‌های یک مداح، اینقدر بازتاب منفی داشت؟ ▪️شوخی‌ساده برای گرفتن پاکت از زبان مداح مرحوم انصاریان 🔴به کمپین بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🔴درمان صفرا؛ «پیاده‌روی» یا «گیاهی مسهل»؟ 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ فقه اللغه و شناخت معانی و ریشه‌های لغات عربی، از جمله پیش‌نیازهای علمی اجتهاد و نظریه‌پردازی دینی است. گاهی بدون مراجعه به شواهد و قرائن نمی‌توان مراد از یک لفظ در متن را به درستی فهمید. متأسفانه بعضاً مشاهده می‌شود افرادی بدون آشنایی با لغت عربی و بدون تلاش در جهت فهم معانی و ریشه‌های لغات، برداشت‌هایی کاملاً خلاف واقع از احادیث و متون دینی ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، در روايتي از وجود مقدس پيامبر اکرم(ص) چنين نقل شده است که فرمودند: «وَ دَوَاءُ الْمِرَّةِ الْمَشِيُ»‏. نویسنده‌ای را دیدم که به تفصیل در اطراف اهمیت و ارزش «پیاده‌روی» از نگاه اسلام نوشته بود و مستند او هم همین روایت بود! در حالی که کلمة «مشي» را اگر به صورت مصدري يعني «مَشْي» بخوانيم به معناي «پياده‌روي»‌ و «راه ‌رفتن» است. و در آن صورت حديث ناظر به ورزش بوده و معناي آن چنين است که «درمان صفرا، پياده‌روي است». اما اگر آن را به عنوان يک اسم و به صورت «مَشِيّ» بخوانيم به معناي «گياهي مسهل» است. و در آن صورت حديث ناظر به درمان‌ و بهداشت جسم خواهد بود و معناي آن اين است که «درمان صفرا (يا سوداء)، خوردن گياهي به نام مشيّ است». و مشاهده صدر و ذیل حدیث و قبل و بعد آن نشان می‌دهد که این حدیث هیچ ربطی به ورزش و پیاده‌روی و امثال آن ندارد! @Ahmadhoseinsharifi 🌹
رحلت آیت اللَّه بروجردی زعیم حوزه علمیه قم 10 فروردین 1340 حضرت آیت اللَّه العظمی سیدحسین طباطبایی بروجردی در حدود سال 1254 ش (1292 ق) در بروجرد به دنیا آمد و پس از فراگیری مقدمات در زادگاه خود راهی نجف اشرف گردید. ایشان در نجف از استادان نامدار زمان از قبیل آخوند خراسانی، شیخ الشریعه اصفهانی و سیدمحمدکاظم یزدی استفاده برد و به مدارج والای علمی و فقهی دست یافت. آیت اللَّه بروجردی پس از اخذ اجازات متعدد اجتهاد، در بروجرد سکنی گزید و به امور علمی و مذهبی پرداخت. اما پس از مدتی، به اصرار فضلای حوزه علمیه قم، در سال 1324 ش راهی آن حوزه مبارک گردید و زعامت آن را به عهده گرفت. حضور ایشان بر مسند زعامت حوزه علمیه مانع اجرای نقشه های خائنانه رژیم پهلوی بود و شاه تا زمان حیات معظم له از اجرای برنامه های ضد دینی خود به صورت آشکار اجتناب می کرد. آیت اللَّه بروجردی سال های متمادی بر مسند تدریس تکیه زد و شاگردان فراوانی را تربیت کرد که حضرات آیات: شهید مرتضی مطهری، سید محمد حسینی بهشتی، جعفر سبحانی، علی پناه اشتهاردی، حسین نوری همدانی، ناصر مکارم شیرازی، مجتبی محمدی عراقی، سید مصطفی صفایی خوانساری و ده ها عالم فاضل از آن جمله اند. همچنین آثار متعددی از این فقیه فرزانه به یادگار مانده اند که برخی از آنها بدین قرارند: جامع احادیث شیعه، طبقات رجال و حاشیه برکفایه. سرانجام این عالم ربانی و مرجع عظیم در دهم فروردین سال 1340 ش برابر با 13 شوال 1380 ق در 86 سالگی درگذشت و پس از تشییعی باشکوه، در کنار مسجد اعظم قم که از آثار ماندگار ایشان است به خاک سپرده شد https://eitaa.com/bayan_tabligh
🇵🇸شیـوه تبلیـغ و بیـان🇵🇸
رحلت آیت اللَّه بروجردی زعیم حوزه علمیه قم 10 فروردین 1340 حضرت آیت اللَّه العظمی سیدحسین طباطبایی
خواب مرحوم والد آیت الله محمد فاضل لنكرانی آیت الله محمد فاضل لنكرانی می گوید: بد نیست این جا قضیه ای را از مرحوم والدم نقل کنم : (مرحوم والد به مسجد جمکران خیلی معتقد بودند) فرمودند : "من قبل از آمدن آیت الله بروجردی به قم خواب دیدم که در مسجد جمکران هستم ، آن موقع مسجد جمکران حیاطی داشت و در وسط آن یک آب انباری بود که سقف آن یک متر ، مرتفع تر از حیاط مسجد بود . روی همین سقف آب انبار منبری گذاشته اند و شیخ طوسی رحمة الله علیه ، روی آن نشسته و تمام روی آن سقف و کف حیاط مملو از طلبه است ." پدرم فرمود : تعبیرم از این خواب این بود که شخصیتی به قم خواهد آمد و طلاب گرد او جمع خواهند شد و حوزه رونق خواهد گرفت . طولی نکشید که آیت الله بروجردی به قم آمدند . این که چرا شیخ طوسی را در خواب دیده و آنهم در مسجد مقدس جمکران ؟ تعبیر آن بعدها مشخص شد ؛ زیرا مرحوم آیت الله بروجردی به شیخ طوسی و آثار او بسیار اهمیت می داد . وقتی عبارات شیخ را از کتاب خلاف یا مبسوط می خواند ، مثل اینکه روایتی از امام معصوم(ع) دارد می خواند ؛ با احترام و دقت در جزئیات کلمات آن ، همانند کلمات معصومین (ع) . مسجد جمکران هم شاید کاشف از این باشد که: اصل آمدن ایشان به قم و رسیدن به مقام مرجعیت مطلقه ، با عنایت امام زمان (عج) بوده است . در هر صورت با استقرار مرجعیت مطلقه در ایشان ، حوزه قم متحول شد ، به گونه ای که نجف را تحت الشعاع قرار داد ؛ زیرا قم مرکز مرجعیت بود و روز به روز فضلای بیشتری جذب این حوزه می شدند . ایشان به امور ظاهری حوزه نیز توجه داشتد ، از جمله : مسأله امتحانات را پایه گذاری کردند که تا آن زمان سابقه نداشت . هیأتی مسؤول امتحانات بود که عده ای از آنان ، مسؤول امتحانات خارج و عده ای دیگر هم امتحانات سطح را به عهده داشتند و بعد بر اساس این امتحانات ، شهریه داده می شد . .................................................. منبع: مجله حوزه،شماره 43-44،مصاحبه با آیت الله محمد فاضل لنكرانی ،ص 147. https://eitaa.com/bayan_tabligh
🇵🇸شیـوه تبلیـغ و بیـان🇵🇸
رحلت آیت اللَّه بروجردی زعیم حوزه علمیه قم 10 فروردین 1340 حضرت آیت اللَّه العظمی سیدحسین طباطبایی
عنايت امير المومنين (ع) آيت الله خزعلى مي گويد : ايشان در سال 1364 قمرى به مشهد مسافرت كردند و حاج شيخ على اكبر نهاوندى (رحمة الله عليه )كه امام جماعت حرم مطهر امام رضا عليه السلام بود خدمت آيت الله العظمى بروجردى مى گويد: من شصت سال است كه امام جماعت حرم مطهر بوده ام و الان كه ماه رمضان رسيده است مايلم امامت اين ماه با شما باشد كه همه ائمه جماعات و آقايان كه پشت سر هر كس اقتداء نمى كردند، پشت سر ايشان ايستادند و من نيز در آن زمان در مشهد بودم و به فيض نماز جماعت ايشان رسيدم . كه در آن موقع بلندگو نبود، چند مكبر در بين صفوف قرار داده بودند تا ركوع و سجود و ديگر مواقف نماز را اعلام كنند. آقاى نهاوندى بعد از مدتى به عراق مشرف شد و مرحوم آيت الله آقا سيد ابوالحسن اصفهانى كه در حرم مطهر امير المومنين نماز جماعت مى خواند به آقاى نهاوندى مى فرمايند: امشب نماز را به جاى من در حرم اقامه كنيد. كه ايشان بعد از نماز مغرب مشغول نماز نافله است كه صدايى از قبر امير المومنين عليه السلام مى شنود: جادادى ، جاداديم . در مشهد به پسرم حاج آقا حسين جا دادى ، جا داديم . عظمت ولدى فعظمتك ! كه اشك از چشمان آقاى نهاوندى جارى مى شود و وقتى به ايران باز مى گردد و خدمت آيت الله بروجردى جريان را عرض مى كند اشك از چشمان آقاى بروجردى هم جارى مى شود و مى فرمايند: جدم به من محبت كرده است ............................................................ منبع: الگوي زعامت،ص 69. https://eitaa.com/bayan_tabligh
هدایت شده از بیداری ملت
*⚠️ یکی از مهمترین برنامه ریزی های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق فرهنگی ... ⚠️* ⛔️ مارتین ایندیک مارتین ایندیک ، از عناصر اصلی محقق آمریکایی درباره اسلام و خاورمیانه در اظهاراتی آورده : *دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم ؛ بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را سرنگون کرد.* ⛔️ میشل هوئلباک میشل نویسنده اسلام ستیز فرانسوی می گوید : *جنگ بر ضد اسلام گرایی ؛ با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد ؛ فقط با فاسد کردن آن ها می‌توان به پیروزی دست یافت.* *پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان دامن ها ی کوتاه فرو بریزیم.* ⛔️ جیمز لادن خبرنگار رادیو ملی آمریکایی طی گزارشی با خوشحالی اعلام کرد : مردم ایران برای آزادی بیشتر فشار آورده اند. *اکنون انواعی از موسیقی که قبلاً با مخالفت شدید رو به رو بود ؛ عمومیت یافته ؛ و زن ها حجاب را تعدیل می کنند و کت های آنان کوتاه و کوتاه تر می شود.* ⛔️ دیوید کیو دیوید کیو مامور سابق سیا : *مهم ترین حرکت در جهت براندازی جمهوری اسلامی ، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما مصمم به آن هستیم.* ⛔️ کنت دمارانش کنت دمارانش رئیس سابق جاسوسی فرانسه در اظهاراتی به ریگان رئیس جمهور سابق آمریکا گفت : شما نمی توانید با یک عقیده به وسیله تانک و هواپیما مبارزه کنید. *شما باید با هر عقیده ای به وسیله عقیده بجنگید.* *این بار دشمن ما مذهب است.* ⛔️فرانتس فانون جامعه شناس و فیلسوف فرانسوی : استعمار حداکثر کوشش خود را بر مسئله چادر تمرکز داده است. *هر چادری که دور انداخته می شود افق جدیدی را که تا آن هنگام بر استعمارگر ممنوع بود در برابر او می گشاید.* پس از دیدن هر چهره بی حجابی امید های حمله ور شدن اشغالگر ده برابر می گردد. ⛔️ بنیامین نتانیاهو به کمیته اصلاح دولتی آمریکا گفت : *آمریکا می تواند با پخش سریال های فاکس که افراد زیبا روی جوان را در وضعیت های متنوعی از برهنگی نشان می دهند و زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند و رابطه های بی قید جنسی برقرار می کنند یک انقلاب را علیه حکومت ایران به راه اندازد.* *این[سریال ها] واقعا" براندازانه هستند.* *جوانان ایرانی دلشان از لباس های دلپسندی که دراین سریال ها می بینند خواهد خواست.* *آن ها استخرها و زندگی های پرزرق و برق را خواهند خواست.* ⛔️ مستر همفر جاسوس معروف انگلیسی : *زنان مسلمان دارای حجاب محکم هستند و نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست.* *به هر وسیله ای شده باید آن ها را از حجاب اسلام خارج کرد.* *آنگاه مردان و جوانان فریفته می شوند و فساد در کانون خانواده ها رخنه می کند.* ⛔️ مقامات آمریکا یکی از جاسوسان کاخ سفید در گزارش خود آورده است: *ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گل دار تبدیل کنیم چادر را هم به مانتو و مانتوهای بلند را به مانتوهای رنگین تنگ و خیلی کوتاه.* *اکنون از حجاب برخی زنان مسلمان فقط یک روسری مانده است.* یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در ارتباط با پوشش در ایران گفت : *هر زن چادری در کوی و برزن ایران؛ به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است ؛* *لذا ما برای براندازی این نظام ؛ باید حجاب را سست نماییم.* 🍀 حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی است. 🔴به کمپین بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
❇️ شیعیان آفریقا منتظر فرج نمی‌مانند، بلکه خود زمینه‌ساز ظهور منجی می‌شوند شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه در دیدار با جمعی از اعضای نهضت اسلامی این کشور گفت: شیعیان در آفریقا از شوق ظهور منجی جان میدهند ولی فقط منتظر ظهور حضرت نمی مانند بلکه خود زمینه ساز ظهور ایشان میشوند. https://hawzahnews.com/xbF8m @HawzahNews | خبرگزاری‌حوزه
🔰برگزاری مسابقه حکمت‌های مهدوی در بیان آیت الله حائری شیرازی ⏰ زمان مطالعه: 55 دقیقه 🔺این مسابقه، با محوریت «حکمت‌های مهدوی» که برگرفته از بیانات آیت الله حائری شیرازی است برگزار می‌گردد. 📚 جهت شرکت در این مسابقه، فایل pdf مسابقه را از لینک زیر دریافت نموده و پاسخنامه دیجیتال را تکمیل نمایید: حکمت‌های مهدوی پاسخنامه دیجیتال 🗓 مهلت شرکت در مسابقه: تا پایان 13 فروردین1401 ⭐️ قرعه کشی : 14 فروردین 1401 🔸جوایز: 14 دوره از کتب آیت الله حائری شیرازی شامل: دوره چهار جلدی تمثیلات، تعلق، تفکر، مربی و تربیت، تربیت دینی کودک، آیینه تمام نما 💠دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله حائری شیرازی @haerishirazi
حکمتهای مهدوی.pdf
898.4K
🔰 فایل pdf حکمت‌های مهدوی در بیان آیت الله حائری شیرازی جهت شرکت در مسابقه پاسخنامه دیجیتال را تکمیل نمایید پاسخنامه دیجیتال @haerishirazi
📚 پرداخت کفاره و فدیه به افراد واجب النفقه 💠 سؤال: آیا می توانم کفارۀ عمد و غیر عمد را به دامادم که فقیر محسوب می شود، بدهم؟ ✅ جواب: اشکال ندارد ولی باید توجه داشت که کفاره عمد به شصت فقیر (جداگانه) پرداخت می شود؛ بنابر این اگر کفاره عمدی باشد فقط می توانید یک مد طعام به ایشان بدهید. لازم به ذكر است پرداخت کفاره و فدیه به کسانی که واجب النفقه انسان محسوب می شوند (مانند فرزند و مادر)، صحیح نیست. 🆔 @leader_ahkam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟢 سیزده بدر واقعی ما این است که از خودمان بیرون بیاییم، از خانه‌های تنگ و تاریک افکار خرافی خودمان به صحرای دانش و بینش خارج شویم، از ملَکات پست خودمان خارج شویم، از اعمال زشت خودمان که مانند تار عنکبوت دور ما تنیده است خارج شویم. 📗 یادداشت‏های استاد مطهری، ج۶، ص۱۳۱ https://eitaa.com/bayan_tabligh