eitaa logo
بیّنات
10.8هزار دنبال‌کننده
674 عکس
1.4هزار ویدیو
35 فایل
﷽ وَلَقَدْ أَنزَلْنا إِلَيْكَ آياتٍ بَيِّنَاتٍ وَما يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفاسِقُون | ۹۹ بقره پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله وفسی استاد اخلاق تهران http://www.vafsi-bayyenat.ir ارتباط با مدیر @bayyenat110_admin بخش صوت @bayyenat_media
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺🌺🌺🌺🌺 🌺 رسول اكرم -صلى الله عليه و آله- فرمودند: 🌹 اِن اَرَدتُم عَيشَ السُّعَداءِ و َمَوتَ الشُّهَداءِ و َالنَّجاةَ يَومَ الحَسرَةِ و َالظِّلَّ يَومَ الحَرورِ و َالهُدى يَومَ الضَّلالَةِ فَادرُسُوا القُرآنَ فَاِنَّهُ كَلامُ الرَّحمانِ و حِرزٌ مِنَ الشَيطانِ و رُجحانٌ فِى الميزانِ ؛ 🌹 اگر زندگى سعادتمندان، مرگ شهيدان، نجات روز حسرت (قيامت)، سايه روزِ سوزان و هدايت در روز گمراهى را مى خواهيد، قرآن را ياد بگيريد كه آن سخن خداى رحمان است و سپرى است در مقابل شيطان و سنگينى در ترازوى اعمال. 📚الحیاه(ترجمه ی احمد آرام) ج2 ،ص234 🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ پشت پرده حذف نام شهیدان ♨️ حسین حسین می گویند؛ یزید یزید عمل می کنند 🔥حامد وفسی #جنجالی 🆔 @bayyenat110
📍بخاطر خود یا بخاطر خدا؟! 🔹مقصد این است که اسلام جریان پیدا بکند، مقصد این نیست که #من اجرایش کنم. از چیزهایی که انسان مبتلا به آن هست این شیطنت‌های باطنی که انسان به آن مبتلا هست این است که، دلش می‌خواهد خودش متصدی امر باشد. جریان امر اگر به دست دیگری بهتر واقع بشود، این ناراحت است، می‌گوید من خوب است باشم. این از شیطنت‌های باطنی انسان است. انسان به صورت مقدس مآبی طرحش می‌کند، من می‌خواهم به این ثواب برسم. اگر حساب کند پیش خودش که همان ثواب را، بالاترش را به شما می‌دهند، و شما کمک کنید به این کسی که متصدی است و از شما بهتر می‌تواند، راضی نمی‌شوید. 🔹مسئله این نیست که #ثواب می‌خواهم، مسئله این است که #دنیا می‌خواهم. اختلاف اگر بین افراد پیدا می‌شود، جستجو کنند در باطن ذات خودشان ببینند که مسئله، مسئله #مصلحت_اسلام و مصلحت مسلمین است یا مسئله، مسئله #مصلحت_خودش هست؟ پای #نفس در کار است یا #خدا در کار است؟ اگر یک کسی یک مطلبی را بهتر از من می‌تواند انجام بدهد، آیا من خوشحالم به اینکه او متصدی امر بشود یا من ناراحتم؟ #امام_سید_روح_الله_موسوی_خمینی 📚صحیفه امام، ج۱۷، ص۵۳۰ #اخلاق_تشکیلاتی 🌷 #بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار «حامد وفسی» 🆔 @bayyenat110
🌼🌼🌼🌼🌼 🌼 رسول اكرم -صلى الله عليه و آله- فرمودند: 🌻مَن قَرَأَ القُرآنَ ابتِغاءَ وَجهِ اللّه و َتَفَقُّها فِى الدّينِ كانَ لَهُ مِنَ الثَّوابِ مِثلَ جَميعِ ما اُعطِىَ المَلائِكَةُ و َالأنبياءُ وَ المُرسَلونَ؛ 🌻هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به فرشتگان و پيامبران و رسولان داده شده، براى اوست. 📚وسائل الشيعه، ج6، ص184، ح7683 🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✴️ آشنایی با تئوری و نظریّه های دوران اصلاحات: ⛔️ استراتژی زدن برجک های رهبری و فتح سنگر به سنگر‼️ 🎤حامد وفسی 🆔 @bayyenat110
🌹🌹🌹🌹🌹 🌹امام على عليه السلام: 💐 اِنَّ القرآنَ ظاهِرُهُ اَنيقٌ و َباطِنُهُ عَميقٌ لا تَفنى عَجائِبُهُ و َلا تَنقَضى غَرائِبُهُ و َلا تُكشَفُ الظُّلُماتُ اِلاّ بِهِ؛ 💐 براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نمى پذيرد و تاريكى هاى جهل جز بوسيله آن رفع نخواهد شد. 📚نهج البلاغه(صبحی صالح) ص223 ، خطبه 18 🆔 @bayyenat110
📣 / پاسخ معظّم له به گزافه گویی برخی مسئولین دولتی 🌹فرق روش امام حسن -علیه السلام- با روش برخی از آقایان به اصطلاح علماء: 🌸 در زمان طاغوت، برخی از آقایان به اصطلاح علماء، می گفتند ما حسنی عمل می کنیم و مانند امام حسن -علیه السلام- سکوت می کنیم... جالب اینکه برخی از آقایان در حکومت اسلامی هم، در برابر مفاسد و مشکلات، همان حرف را می زنند... 🌷در جواب باید گفت: اولا؛ امام حسن -علیه السلام- صلح کردند؛ صلح سکوت نیست. ثانیاً؛ فرق است بین آنکه فریاد بزند و تنها بماند، با آنکه بگوید چون تنها می مانم فریاد نمی زنم. خیلی از آقایان، تنهایی خود را بهانه کردند برای سکوت در برابر ظلم به دین. 🌺 | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار «حامد وفسی» 🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥| عملکرد مسئولین، بهترین مربّی مردم 🌼 کدام هیئت در کشور ما نمونه است؟ 🎙حامد وفسی 🆔 @bayyenat110
سخنرانی امام۴۲.mp3
4.33M
📢|سخنرانی کوبنده حضرت امام -ره- درباره ی #کاپیتولاسیون 🔥 علمای اسلام . به داد اسلام برسید #امام_سید_روح_الله_موسوی_خمینی 🌷 #بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار «حامد وفسی» 🆔 @bayyenat110
🏴🏴🏴🏴🏴 ◾️پيامبر خدا -صلّى الله عليه و آله- فرمودند: ▪️مَن رَدَّ عَن عِرْضِ أخِیهِ المُسْلِمِ وَجَبَتْ لَهُ الجَنَّةُ اَلْبَتَّةَ. ▪️هرکس آبروی برادر مسلمانش را حفظ کند، بدون تردید بهشت بر او واجب شود. 📚 ثواب الاعمال و عقاب الاعمال، ص 14 ⚫️ شهادت جانگداز رسول اکرم حضرت محمد مصطفی -صلی الله علیه و آله- و سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی -سلام الله علیه- تسلیت باد 🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 نقد و بررسی قصه مشهور پیامبر اکرم -ص- و قصاص با عصای ممشوق 🎤حامد وفسی #شبهه 🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلیپ اوّل| سنجش سبک زندگی امروزی ما، با سیره و سنّت رسول اکرم (ص) 🔻نقدی به روش پیشنهادی آقای اکبر نژاد برای تبلیغ دین 🎙حامد وفسی 🆔 @bayyenat110
🌸🌸🌸🌸🌸 🌸 امام صادق -عليه السلام- فرمودند: 🌷مَن لَم يَعرِفِ الحَقَّ مِنَ القُرآنِ لَم يَتَنَكَّبِ الفِتَنَ؛ 🌷هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند. 📚محاسن، ج1، ص216 🆔 @bayyenat110
هدایت شده از بیّنات مدیا
🔵 جلسه صد و یازدهم ( ۹۸.۶.۲۶ ): 🔷 شرح عرفانی کتاب حضرت امام خمینی (ره) «جلسه چهلم» 🔹اقسام نفاق، به حسب نفاق کننده و نفاق شونده 🔹ذلیل بودن منافق 🔹ارتباط و تناسب پاداش دنیوی و اخروی، با میزان فداکاری در راه حضرت حقّ 🔹تبیین سودپرستی و منفعت طلبی منافق 🔹دورویی و دو زبانی منافق، در راستای أنانیّت، و کسب آبرو و رضایت غیر الله 🔹نفاق پروری، در نهاد فلسفه غرب و اخلاق بر آمده از آن 🔹رسوایی و ذلّت دنیوی و اخروی، پایان کار منافق 🔹فداکاری و گذشت در راه حضرت حقّ، موجب نیکنامی و آبرومندی، در دنیا و آخرت 🔹نفاق، بیماری ظریف و غیر محسوس 🔹لذیذ بودن نفاق، و تدریجی و آرام نهادینه شدن آن، سبب غفلت و عدم حسّاسیّت نسبت به آن 🔹لذیذ و ارزشی جلوه کردن حرام، دلیل جذّاب بودن آن 🔹ترفند شیطان و رسانه های شیطانی، در کشاندن انسان به سمت حرام و گناه 🔹ضعف رسانه های ما، نسبت به رسانه های شیطانی جهان، به حسب کمّیّت و کیفیّت 🔹ضعف رسانه های ما در نمایاندن خطر و قبح حرام و گناه
هدایت شده از بیّنات مدیا
98.6.26.mp3
11.88M
💐سلسله مباحث شرح عرفانی کتاب #چهل_حدیث حضرت امام خمینی (ره) 🌷حامد وفسی 🗓جلسه چهلم ( ۹۸.۶.۲۶ ) 🆔 @bayyenat_media
هدایت شده از بیّنات مدیا
🔵 جلسه صد و دوازدهم ( ۹۸.۷.۲ ): 🔷 شرح عرفانی کتاب حضرت امام خمینی (ره) «جلسه چهل و یکم» 🔹نمونه هایی از زمینه های نفاق در بین متدیّنین 🔹تبیین چگونگی فرهنگ سازی، در جوامع سکولار و سرمایه سالار 🔹تغییر ملاک ارزش گذاری در امور ظاهری و باطنی مسلمین، در تاریخ معاصر ( تأثیر پذیری و انفعال جوامع اسلامی، از فرهنگ غیر توحیدی و بیگانه، در دو قرن اخیر ) 🔹اثر گذاری و نفوذ فرهنگ پیامبر گرامی اسلام -صل الله علیه وآله وسلّم- در جامعه ی جاهلی عرب و دیگر جوامع 🔹لباس پیامبر اسلام -صلّ الله علیه وآله وسلّم- متفاوت با لباس قبائل مشهور عرب 🔹اسوه بودن پیامبر اکرم -صلّ الله علیه و آله و سلّم- در تمام ابعاد و زمینه ها ( اسوه ی مطلق بودن ) 🔹تبیین شیوه ی نفوذ و اصلاح فرهنگی رسول خدا (صلّ الله علیه آله و سلّم) 🔹اصطلاح فقه و تفقّه در دین 🔹عدم تحکیم محبّت و عشق به خدا و رسولش -صلّ الله علیه و آله و سلّم- سرآغاز نفاق در متدیّنین 🔹سنجش سبک زندگی امروزی ما، با سیره و سنّت رسول اکرم (صلّ الله علیه و آله وسلّم) 🔹هنرمند و ورزشکار، ابزار امروزی دنیای کفر برای ترویج فرهنگ 🔹ضرورت تشبّه همه جانبه ( حتّی در پوشش ) به پیامبر اسلام -صلّ الله علیه و آله وسلّم- در راستای الهی شدن ♦️سیاسی 🔻وادادگی برخی مسئولین، در اجرای احکام، موجب رواج تبرّج در جامعه، و همچنین عقب نشینی مبلّغین از ترویج مواضع دینی 🔹لباس روحانیّت، نماد ترویج دین و پاسخگویی به نیاز های دینی 🔹لباس پیامبر اسلام -صلّ الله علیه و آله و سلّم- مستحبّ برای همه افراد بنابر حکم اوّلی 🔹اختصاص لباس پیامبر گرامی -صلّ الله علیه و آله و سلّم- برای اهل علم، مبتنی بر اضطرار و حکم ثانوی 🔹ضرورت بر طرف کردن اضطرار موجب انحصار لباس روحانیّت 🔹اجرای احکام، و نهادینه کردن آداب ظاهری، آسان تر از نهادینه کردن اخلاق و معارف حقّه در جامعه 🔹تببین معنای فرزند زمانه ی خود بودن 🔹عدم دلالت پوشیدن لباس روحانیّت، بر عاری و بریء بودن از نفاق ♦️سیاسی 🔻واماندگی در ترویج دین، بعد از گذشت چهل سال از انقلاب 🔻نفاق برخی مسئولین، زمینه ساز بی آبرویی و بی حیثیّت شدن مردم 🔻هر گونه ترویج و تقویّت فرهنگ طاغوت، نشانه ی نفاق و خیانت به اسلام 🔻ترویج بی دینی در برخی برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی 🔻تفکّر و عملکرد منافقانه ی برخی بزرگان نظام، موجب انحراف از مسیر تقویّت دین در جامعه، و بی غیرت شدن مردم 🔻راهی برای تشخیص نفاق برخی مسئولین 🔻نمونه هایی از ترویج رفتار های ضدّ دین در جامعه 🔻اشاعه ی فحشاء و فساد به شیوه ی نرم و بدون تنش، در دستور کار برخی از مسئولین 🔻ظریف تر و دقیق تر شدن نفاق برخی مسئولین
هدایت شده از بیّنات مدیا
98.7.2.mp3
12.6M
💐سلسله مباحث شرح عرفانی کتاب #چهل_حدیث حضرت امام خمینی (ره) 🌷حامد وفسی 🗓جلسه چهل و یکم ( ۹۸.۷.۲ ) 🆔 @bayyenat_media
هدایت شده از بیّنات مدیا
🔵 جلسه صد و سیزدهم ( ۹۸.۷.۹ ): ( ویژه اربعین و ورود زنان به ورزشگاه ) 🔷 شرح عرفانی کتاب حضرت امام خمینی (ره) «جلسه چهل و دوم» 🔹جایگاه رجاء و امید در اسلام 🔹امید فرع بر معرفت 🔹بی معنا بودن نا امیدی در مصائب و مشکلات، در فرهنگ اسلامی 🔹تحلیلی جالب در مورد الطاف خاصّ راه پیمایی عظیم اربعین 🔹پاسخ به شبهه و استبعادی در مورد زیارت اربعین 🔹راه پیمایی اربعین، پیام رسان عاشورا به جهانیان ♦️سیاسی 🔻اجازه ی ورود زنان به ورزشگاه ، راهی برای فراموشاندن شکست برجام و مطالبات بر حقّ مردم 🔻ورود زنان به ورزشگاه، سرآغاز یک فحشای دیگر 🔻ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم، توسّط دولت 🔻وادادگی برخی مسئولین دولت در عرصه های گوناگون 🔻ضرورت استعفاء و کناره گیری رئیس جمهور و وزراء، در صورت فهم عدم شایستگی 🔻تصمیمات منافقانه ی بعضی مسئولین دولت 🔻اصرار فیفا و نهاد های بین المللی ، دالّ بر توطئه ای بزرگ 🔻خائنانه بودن برخی اعمال دولت 🔻عدم مغایرت پشتیبانی از دولت، با انتقاد از عملکرد آن 🔻ضرورت آگاهی بخشی به مردم، نسبت به اغراض دولتمردان 🔻مغالطه بودن مطیع بودن نسبت به قانون، نه فتاوای مراجع عظام تقلید 🔻اجازه ی ورود زنان به ورزشگاه، مخالف و ناقض فرمایش رهبری انقلاب
هدایت شده از بیّنات مدیا
98.7.9.mp3
10.11M
💐سلسله مباحث شرح عرفانی کتاب #چهل_حدیث حضرت امام خمینی (ره) 🌷حامد وفسی 🗓جلسه چهل و دوم ( ۹۸.۷.۹ ) 🆔 @bayyenat_media
هدایت شده از بیّنات مدیا
🔵 جلسه صد و چهاردهم ( ۹۸.۷.۱۶ ): ( ویژه ورود زنان به ورزشگاه ) 🔷 شرح عرفانی کتاب حضرت امام خمینی (ره) «جلسه چهل و سوم» 🔹تبیین تفاوت امید و آرزو 🔹امید حقیقی در برابر امید کاذب و واهی 🔹امید حقیقی، متلازم با معرفت 🔹ایجاد امید حقیقی در مردم بویژه نسل جوان، نیازمند تقویت ایمانی و ارشاد دینی مردم ♦️سیاسی 🔻مناظره ی متخصّصین متعهّد با مسئولین، راهی برای تبیین حقّ برای مردم، رسوایی باطل، و رفع مجادلات ( ضرورت برگزاری مناظرات ) 🔻عدم دلالت قدرت رسانه ای، بر حقّانیّت مطالب، اشخاص و جریان ها 🔻رفتار منافق گونه و مغالطه آمیز برخی مسئولین صدا و سیما، نسبت به منتقدین جدّی خود 🔻مطرح نمودن افراد ضعیف به عنوان مخالف، و کوبیدن ایشان، یکی از مغالطات سیاسیّون، و راهی برای منکوب حریفان 🔻امید دشمنان انقلاب، به دو گروه منافقان و سطحی نگران 🔻حذف گزینش افراد بر اساس تقوی و تعهّد، از دستور کار دولت ها 🔻ورود زنان به ورزشگاه، مایه ی ننگ مسئولین، نه افتخار 🔻دولت نسبت به ورود زنان، مورد تشویق غربی ها، نه تحت فشار ( غربی ها، مشوّق دولت، نه مخالف ) 🔻کشاندن زنان به ورزشگاه، راهی برای فرار از پاسخ گویی به مطالبات بر حقّ مردم، بویژه بانوان 🔻سطحی نگری، دستاورد اسلام آمریکایی 🔻دلائل اهمّیّت و ضرورت رویارویی و مقاومت، در برابر مسئله ی اجازه ی ورود زنان به ورزشگاه 🔻پاسخ به شبهاتی همچون قلّت جمعیّت تجمّع کنندگان، و ضرورت کسب مجوّز 🔻پاسخ به شبهه ی بی مورد بودن استفاده از عبارت هیهات منّا الذّله در تبلیغ تجمّع 🔻لزوم شناخت عزّت و ذلّت 🔻ننگ و ذلّت منحصر به فرد دولت تدبیر و امید 🔻پاسخ به شبهه ی اطّلاع رهبری نسبت به همه ی امور و دلالت سکوت ایشان، بر رضایتشان 🔻کوتاهی و مصلحت اندیشی بی مورد قوای مقنّنه و قضائیّه، موجب اتّهامات ناروا به رهبری 🔻پاسخ به شبهه ی مشروط بودن فتاوای مراجع تقلید در مورد ورود زنان به ورزشگاه، و ادّعای رفع مفسده ی ورود بانوان 🔻پاسخ به شبهه ی صدور اجازه ی ورود بانوان، از جانب مقامات عالی نظام، نه وزارت ورزش یا فدراسیون فوتبال 🔻پاسخ به شبهه ی اداره ی کشور، بر اساس قوانین، نه فتاوای مراجع تقلید 🔻فتوای فقهی، منشأ قانون گذاری در نظام جمهوری اسلامی 🔻ضرورت اعلام جرم، به رئیس جمهور، وزیر ورزش، سخنگوی دولت و خانم ابتکار 🔻قوانین بین المللی، غیر ناقض ارزش ها و هنجار های مذهبی و ملّی هر جامعه 🔻وظیفه ی امّت حزب الله، بستر سازی برای اعمال قدرت هر چه بهتر امام و مولا ( ضرورت و وجوب سپر بلاء شدن حزب الله، برای رهبر معظّم انقلاب ) 🔻بزرگان حزب اللّه، مصلحت اندیش یا عافیّت طلب؟ 🔻مسئولین عافیّت طلب، دچار خباثتی بزرگ 🔻سکوت و قعود حزب اللّهی ها، بستر ساز برای خیانت ها و حرمت شکنی های بزرگتر 🔻اجازه ی ورود زنان به ورزشگاه، شروع یک دومینوی ضدّ ارزشی خطرناک 🔻امروز اسلام، یعنی نظام مقدّس جمهوری اسلامی 🔻در عداد مردگان بودنِ بی تفاوتانِ نسبت به نابودی و شکست اسلام در جامعه 🔻ضرورت حضور مداوم و همه جانبه ی حزب الله، در صحنه و میدان مبارزه 🔻سکوت و صبر مردم، از روی نجابت، نه به سبب رضایت یا جهالت 🔻ضرورت حضور مسئولین، در بین اقشار مستضعف جامعه 🔻گرفتاری مردم و بی عدالتی موجود، در خوش بینانه ترین حالت، محصول بی تدبیری و وادادگی برخی مسئولین نظام 🔻هشدار نسبت به دچار شدن به بلاء و عذاب همگانی، در صورت ادامه ی این اوضاع 🔻حزب الله، منتظر و امیدوار به توبه ی رئیس جمهور، وزیر ورزش، خانم ابتکار و ...
هدایت شده از بیّنات مدیا
98.7.16.mp3
18.56M
💐سلسله مباحث شرح عرفانی کتاب #چهل_حدیث حضرت امام خمینی (ره) 🌷حامد وفسی 🗓جلسه چهل و سوم ( ۹۸.۷.۱۶ ) 🆔 @bayyenat_media
◾️◾️◾️◾️◾️ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهید صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏. 🏴 شهادت مظلومانه شمس الشموس انیس النفوس ابالحسن، حضرت علی ابن موسی الرضا -علیه آلاف التحیة والثناء- تسلیت باد 🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلیپ دوّم| پاسخ به شبهات آقای اکبرنژاد 🔷 مستحبّ بودن لباس پیامبر اسلام -ص- برای همه ی افراد جامعه 🔶 اختصاص لباس پیامبر گرامی -ص- برای اهل علم، مبتنی بر اضطرار و حکم ثانوی 🎙حامد 🆔 @bayyenat110
باسمه تعالی به اطلاع می رساند جلسه اخلاق حضرت استاد، امشب برقرار نمی باشد.