✅ سؤالاتی که باعث هدایت جوانان شیعه شد‼️
🔴 #شبهه ۷
♻️ چرا شيعيان اسمهاي خودشان را عبدالحسين، عبدعلي و... ميگذارند در حاليكه انسان بايد فقط بنده خدا باشد؟
♻️ بعد از شهادت حسين، عبدالحسين به معني خادم حسين صحيح نيست؟
🔘 پاسخ به شبهه را در پست بعدی ملاحظه نمایید...
🆔 @bayyenat110
🌹🌹🌹🌹🌹
🌷 #پاسخ به #شبهه ۷
اولاً شيعيان معتقدند كه فقط خداوند شايسته پرستش است و براي ابراز ارادت نسبت به امامان كلمه عبد يا غلام يا امير به كار ميرود و دوستي نسبت به اهل بيت -ع- و اظهار ارادت به آن ذوات مقدسه، وظيفهاي است قرآني؛ براي اينكه مثل بعض اصحاب حضرت رسول -ص- كه آن قدر در حق فاطمه -س- و اهل بيت -ع- بيتوجهي نمودند تا عاقبت منجر به قتل فجيع اهل بيت در كربلا شد نگردد و بچههايشان با ارادت اهل بيت -ع- تربيت شوند.
ثانياً كلمه «عبد» همانگونه كه در قرآن سوره بقره آيه ۱۷۸ ميفرمايد :(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِصَاصُ فِي الْقَتْلَى الْحُرُّ بِالْحُرِّ وَالْعَبْدُ بِالْعَبْدِ وَالْأُنثَىٰ بِالْأُنثَىٰ...): اي كساني كه ايمان آوردهايد! در باره كُشتگان بر شما قصاص مقرر شد، آزاد در برابر آزاد، بنده در برابر بنده و زن در مقابل زن... . و آيه ۲۲۱ هم ميفرمايد :(...وَلَعَبْدٌ مُّؤْمِنٌ خَيْرٌ مِّن مُّشْرِكٍ...): تحقيقاً برده با ايمان از مرد [آزاد] مشرك بهتر است. در «مفردات راغب» هم آمده است عبد به معني انساني است كه براي خدمت او را خريد و فروش ميكنند؛ بنابراين عبدالمهدي يا عبدالحسين به معني پرستش مهدي يا حسين -علیهماالسلام- نميباشد.
📚برگرفته از کتاب #پاسخ
📌نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود
✍🏻حامد وفسی
🆔 @bayyenat110
🌻🌻🌻🌻🌻
🌻حضرت امام محمد باقر -علیه السلام- فرمودند:
🌻ما عَرَفَ اَللهَ مَن عَصاهُ؛
🌻خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
📚تحف العقول، ص294
🆔 @bayyenat110
استاد آیت الله وفسی ۳۳ .mp3
5.33M
🌸🌸🌸
🌸🌸
🌸
🌷پند های پیامبر اکرم -ص- به ابوذر
🌹حامد وفسی
📆 جلسه سی و سوم. ۵ خرداد ۹۹
🆔 @bayyenat110
🌹🌹🌹🌹🌹
🌹سید الشهداء حضرت امام حسین -علیه السلام- فرمودند:
🌹مَن حاوَلَ اَمراً بِمَعصِیَةِ اللهِ کانَ اَفوَتُ لِما یَرجو و اَسرَعُ لِما یَحذَرُ.؛
🌹کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه می ترسد گرفتار می شود.
📚تحف العقول، ص248
🆔 @bayyenat110
استاد آیت الله وفسی ۳۴ .mp3
5.85M
🌸🌸🌸
🌸🌸
🌸
🌷پند های پیامبر اکرم -ص- به ابوذر
🌹حامد وفسی
📆 جلسه سی و چهارم. ۶ خرداد ۹۹
🆔 @bayyenat110
✅ سؤالاتی که باعث هدایت جوانان شیعه شد‼️
🔴 #شبهه ۸
♻️ شيعيان ميگويند كه خلفاي راشدين كافر بودهاند؛ پس چگونه خداوند آنها را ياري كرد و كشورها را به دست آنها فتح نمود و اسلام در زمان آنها با قدرت بود و در هيچ زماني اسلام به اندازهاي كه در دوران آنها قدرتمند بوده است قدرت نداشته است
♻️ آيا چنين چيزي با سنت الهي كه كفار و منافقين را شكست ميدهد تطابق دارد؟!
♻️ و در مقابل ميبينيم كه در دوران كسي كه شما او را معصوم ميدانيد و ولايت و حكومت او را مرحمتي براي مردم قرار ميدهيد دچار تفرقه گرديد و با همديگر به كارزار پرداختند تا آنكه دشمنان به اسلام و مسلمين چشم طمع دوختند پس ولايت و حكومت معصوم كدام رحمت را براي امت به ارمغان آورد؟
🔘 پاسخ به شبهه را در پست بعدی ملاحظه نمایید...
🆔 @bayyenat110
🌹🌹🌹🌹🌹
🌷 #پاسخ ۸
۱. شيعيان نميگويند كه خلفاي راشدين كافر بودند؛ بلكه اين سه نفر ابوبكر و عمر و عثمان از طرف مردم مسلمان، به عنوان امير انتخاب شدند و هر سه را ما مسلمان ميدانيم و احترام به همه مسلمانان را واجب ميدانيم همانگونه كه پيامبر حتي نسبت به عبداللهبنابي [منافق] و ابوسفيان (پدر زن پيامبر) احترام ميگذاشتند.
۲. حفظ وحدت و انسجام مسلمانان موجب شوكت و قدرت مسلمانان است و تنازع و اختلاف موجب از بين رفتن قدرت آنها ميگردد. از همين جهت بود كه عليبنابيطالب -ع- براي حفظ وحدت مسلمانان آنگونه فداكاري نمود كه بيت ايشان را بنا به تاريخ طبري، ابوبكر گشود و #فاطمه_زهرا -س- در عنفوان جواني، بعد از شش ماه از دست رفت و دختر خردسالش با پيرمردي كه به علت شدت در اخلاق و خشونت دو زن خواستگاري او را رد كرده بودند، به همسري بُرده شد.
۳. اساس پيروزي در دنيا، ملاك حق و باطل بودن مذاهب و اديان نيست؛ همچنان كه قرآن ميفرمايد :(کلّا نمد هولاء و هولاء من عطاء ربک...): همه را اين گروه و آن گروه را از اعطاي پروردگارت مزد بخشيديم. خداوند به كفار و #مشركين هم كمك ميكند و آنها بارها در جنگها پيروز شدهاند و توانستهاند بعضي از پيامبران الهي را به قتل برسانند و حتي رسول اكرم -ص- در جنگ احد به علت تخلف بعض اصحابش و ضعف و سستي بعض اصحاب ديگر شكست خورد. براي پيروزي در دنيا اطاعت از فرمانده، حفظ وحدت، تلاش و... لازم است و هر گروهي كه اين عوامل را داشته باشد، اگر چه #باطل باشد پيروز ميگردد و خداوند پيروزي را در دنيا منحصر به حقپرستان نكرده است؛ همانگونه كه از قرآن و تاريخ مشاهده ميگردد و حقپرستان هم بارها در طول تاريخ شكست خوردهاند.
۴. در صدر اسلام كشورها در آتش جهالت و بيعدالتي ميسوختند و وقتي نداي اسلام به مستضعفين اين كشورها ميرسيد كه ديني آمده است كه همه افراد را مانند دندانههاي شانه برابر ميداند و كسي را بر كسي امتيازي نيست به اسلام علاقهمند شده، نسبت به حكومتهاي خود سست ميشدند و آن حكومتها از داخل تضعيف گرديده، با حمله مسلمانان از بين ميرفتند. يك نمونه از آن اينكه در بار اول كه عمربنخطاب لشكري به ايران فرستاد، مسلمانان شكست سختي خوردند و بهمن جادويه حاكم مداين پيروز شد؛ اما به علت شورش مردم مستضعف در پايتخت نتوانست مسلمانان را تعقيب كند. امّا بعد وقتي مسلمانان در ايران و سوريه و مصر پيروز شدند متأسفانه خليفه دوم اساس تقسيم ثروت را به امتيازات مخصوصي قرار داد و عرب را بر عجم ترجيح داد در حاليكه قرآن ميفرمايد :(...إنّ اکرمکم عندالله اتقیٰکم...) و قريش را بر عرب ترجيح دارد در حاليكه بنياميه تا آخرين قدرت در مقابل پيامبر ايستادند و بعد از شكست مكه ناچاراً مسلمان شدند و بعضي از صحابه را بر قريش ترجيح داد. اين امتيازبندي منجر به شكاف بين بعضي از صحابه شد به نحوي كه ثروت بسيار زيادي به دست آوردند و براي حفظ آن با عليبنابيطالب -ع- جنگ نمودند؛ زيرا او فرمود ثروتي را كه به دست آوردهاند اگر كابين (مهريه) زنانشان باشد، به بيتالمال مسلمين برميگردانم. در بيست و پنج سال حكومت سه خليفه به قدري مقامها و ثروتها براي بعضي صحابه شيرين بود كه براي حفظ آن نميتوانستند عدالت علي -ع- را تحمل كنند (اگرچه از اول هم علي -ع- را ميشناختند كه در دين خدا مسامحه نميكند و تخفيف نميدهد و علاقه به امامت حضرت علي -ع- نداشتند).
۵. رحمت الهي زماني نصيب مردم ميشود كه آن را بپذيرند؛ اگر خداوند، پيامبر يا جانشين او را بفرستد و اصحاب آن پيامبر و يا مردم آن زمان به آنها ايمان نياورند يا سخن آنها را اطاعت نكنند رحمت حق و نعمت الهي تبديل به نقمت ميگردد. مانند آنكه قرآن درباره شتر صالح ميفرمايد كه اين ناقه آيه خداست، اما اگر به صورت صحيح با آن رفتار نكنند موجب عذاب ميشود (سوره شمس، آيه ۱۳ تا ۱۴): «پس پيامبر خدا به آنها گفت ناقهي خدا را با آب خوردنش [آزاد] گذاريد». ولي او را تكذيب نمودند و ناقه را پي كردند پس خدا آنها را به گناهانشان بگرفت و با خاك يكسانشان كرد. يا درباره موسي و هارون -علیهماالسلام- سوره اعراف آيه ۱۵۰ ميفرمايد: و چون موسي با خشم و تأسف به نزد قوم خود بازگشت گفت: پس از من مرا بدجانشيني كرديد چرا از فرمان پروردگارتان پيشتر رفتيد؟ و الواح را بينداخت و سر برادرش را گرفته به سوي خود كشيد و هارون گفت: اي پسر مادرم! اين قوم مرا تضعيف كردند و نزديك بود مرا بكشند پس مرا دشمن شاد مكن و مرا در شمار ستمكاران مياور.
نتيجه اينكه تا قابليت اصحاب و مردم نباشد رحمت حق نصيب آنها نميشود.
خلاصه: پيروزي ظاهري مسلمانان در صدر اسلام به معني تحقق واقعي اسلام نبود و فقط دوران پنجساله حضرت امير -علیه السلام- عدالت حكومت اسلامي را به جهانيان نشان داد.
📚برگرفته از کتاب #پاسخ
📌نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود
✍🏻حامد وفسی
🌺🌺🌺🌺🌺
🌺 پيامبر اسلام -صلى الله عليه و آله- فرمودند:
🌺 ثَلاثٌ مَنْ لَمْ تَكُنْ فيهِ فَلَيْسَ مِنّى وَ لا مِنَ اللّهِ عَزَّوَجَلَّ. قيلَ: يا رَسولَ اللّهِ، وَ ما هُنَّ؟ قالَ: حِلْمٌ يَرُدُّ بِهِ جَهْلَ الْجاهِلِ وَ حُسْنُ خُلْقٍ يَعيشُ بِهِ فِى النّاسِ وَ وَرَعٌ يَحْجُزُهُ عَنْ مَعاصِى اللّهِ عَزَّوَجَلَّ؛
🌺 سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى رسول خدا! آنها كدامند؟ فرمودند: بردبارى كه به وسيله آن جهالت نادان را دفع كند، اخلاق خوش كه با آن در ميان مردم زندگى كند و تقوا كه او را از نافرمانى خدا باز دارد.
📚وسایل الشیعه ،ج20 ،ص359 - بحارالانوار(ط-بیروت)-ج66،ص386وج68،ص418 )
🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☄ #نشر_حداکثری
⚠️ راه نجات از #فاجعه_فرهنگی در کشور
🔴 به جای خُرد کردن دهان منتقدان، مناظره کنید...
🔥حامد وفسی
🆔 @bayyenat110
استاد آیت الله وفسی ۳۵ .mp3
6M
🌸🌸🌸
🌸🌸
🌸
🌷پند های پیامبر اکرم -ص- به ابوذر
🌹حامد وفسی
📆 جلسه سی و پنجم. ۷ خرداد ۹۹
🆔 @bayyenat110
✅ سؤالاتی که باعث هدایت جوانان شیعه شد‼️
🔴 #شبهه ۹
♻️ خلاصه استدلال اين است: اگر علي معصوم است چرا امكلثوم دختر كوچكش را به ازدواج عمربنخطاب در ميآورد؟
♻️ نتيجه: يا علي معصوم نبوده يا علي دوست داشته كه عمر دامادش شود.
🔘 پاسخ به شبهه را در پست بعدی ملاحظه نمایید...
🆔 @bayyenat110
🌹🌹🌹🌹🌹
🌷 #پاسخ به #شبهه ۹
۱. عصمت حضرت عليبنابيطالب -ع- را با آيه تطهير و مباهله و ولايت و... احاديث يومالدار و منزلت و غدير و... اثبات كرديم (به فصل دوم کتاب مراجعه شود).
۲. وقتي امت اسلام بعد از رحلت رسول اكرم -ص- گرفتار ابتلاء و فتنهها شد، حضرت اميرالمؤمنين -ع- با صبري بيش از ايّوب و فدانمودن آنچه داشت، با كمك حضرت زهرا -س- تلاش نمودند تا حجت بر مردم تمام شده آزادانه حق را شناخته و ولايت را همانگونه كه در غدير بيعت كرده بودند بپذيرند.
۳. در فصل سوم وقايع بعد از رحلت پيامبر -ص- و تقسيم قدرت در سقيفه و عدم رضايت حضرت علي -ع- و بنيهاشم و تعدادي از مهاجرين و انصار را از انتخاب خليفه (ابوبكر) ذكر نموديم. اهل سقيفه بعد از كشمكش بسيار توانستند از عدهاي بيعت بگيرند و در نهايت بر اثر گشودن بيت فاطمه -س- و وقايع اسفبار آن، حضرتش بيمار شد و... .
۴. عمربنخطاب خليفه دوم به علت جسارت توهينآميز به پيامبر -ص- و ممانعت از آن وصيت مهم رسول خدا -ص- خصوصاً گشودن بيت فاطمه -س- و... براي جبران آبرو و وجاهت بيشتر (همچنانكه در سياستمداران و حاكمان مرسوم و معمول است) تلاش نمود تا با دامادي اهل بيت، قدر و منزلت بيشتري كسب نمايد و به اقدام شگفتانگيزي دستزده و از دختر خردسال حضرت علي -ع- (امكلثوم) خواستگاري نمود. (اگر صحت این داستان از نظر تاریخی اثبات شود.)
۵. حضرت عليبنابيطالب -ع- راضي به اين ازدواج نبود وليكن عمر بر اين امر اصرار داشت. (نكته جالب در تاريخ خليفه دوم اين است كه عمر پيرمردي تندخو و سختگير بود و در زمان خلافتش از دو زن خواستگاري نمود كه هر دو نفر آنها به سبب همين تندخويي و سختگيري جواب رد دادند).
۶. نتيجه استدلال نويسنده دو چيز است:
۱.اگر علي معصوم است بايد قبول كنيد عمر مسلمان است (دليلي بر ملازمه بين عصمت علي -ع- و مسلمانبودن عمر نيست؛ زيرا امكان دارد مثل هارون -ع- حضرت مستضعف شده باشد).
۲. اگر علي -ع- معصوم است، بايد قبول كنيد علي -ع- دوست داشته عمر دامادش شود.
جواب مورد اول: خوب اگر ما قبول كنيم عمر مسلمان است چه نتيجهاي دارد؟ و ما قبول ميكنيم عمر مسلمان است.
جواب مورد دوم: قبول تزويج فردي با فرد ديگر چه از طرف دختر يا ولي او ضرورتاً دلالت بر محبت آنها به داماد ندارد. (در تاريخ موارد زيادي داريم كه دختر يا ولي شرعي او از داماد متنفر بودهاند؛ اما ازدواج را قبول كردهاند).
سؤال مهم اين است: فردي كه در مقابل فرمان پيامبر -ص- اطاعت نكند و جسارت توهينآميز نموده، از وصيت بسيار مهم او جلوگيري نمايد و گشودن بيت فاطمه -س- و آن وقايع را بوجود آورد و به اعتراف معاويه غصب خلافت كند و يا فدك را... آيا چنين فردي براي رسيدن به مقصد خود نميتواند دختربچهاي را به زور ترويج كند؟!
جواب: در كتاب «مستدركالوسائل» (ج ۱۴، ص ۴۴۳) وقتي در اين باره از امامصادق -ع- سؤال ميشود حضرت در جواب، به مسئله غصب امكلثوم تصريح فرمودند.
📚برگرفته از کتاب #پاسخ
📌نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود
✍🏻حامد وفسی
🆔 @bayyenat110
🌸🌸🌸🌸🌸
🌸 امیرالمؤمنین على -عليه السلام- فرمودند:
🌸 لا يَسعَدُ امْرُؤٌ إلاّ بِطاعَةِ اللّهِ سُبحانَهُ وَ لا يَشقَى امْرُؤٌ إلاّ بِمَعصيَةِ اللّهِ؛
🌸 هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى گردد.
📚تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 183
🆔 @bayyenat110
استاد آیت الله وفسی ۳۶ .mp3
6.48M
🌸🌸🌸
🌸🌸
🌸
🌷پند های پیامبر اکرم -ص- به ابوذر
🌹حامد وفسی
📆 جلسه سی و ششم. ۸ خرداد ۹۹
🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ تدبیر در اجرای احکام، غیر از تعطیل اجرای احکام
✅ تبیین مزایا و حکمت های مجازات اسلامی
💢 استمرار شبهات اجرای مجازات اسلامی در جامعه، نشانه ی عدم توفیق در ارشاد و #کار_فرهنگی
🎙حامد وفسی
🆔 @bayyenat110
🌹حضرت امام (ره):
یک دسته آن بالاها بنشینند و مرفه و هر چه بخواهند #هرزگی بکنند، یک دسته هم این زاغه نشین های تهرانی که همه تان می بینید و در شهرهای خودتان هم هست امثالش، این نمی شود، این عملی نیست. من اخطار کردم، این یک خطری برای مردم هست.
اگر خدای نخواسته جمهوری اسلامی نتواند جبران کند این مسائل اقتصادی را که اول مرتبه زندگی مردم است و مردم مأیوس بشوند از جمهوری اسلامی و مأیوس بشوند از اینکه اسلام هم برای آنها بتواند در اینجا کاری انجام بدهد، اگر در این محیط یک انفجار حاصل بشود، دیگر نه من و نه شما و نه #هیچ_کس، نه روحانیت و نه اسلام نمی تواند جلویش را بگیرد. انفجار اگر در زمان طاغوت حاصل می شد، ماها می توانستیم با نصیحت، با موعظه، با امر، مهارش کنیم، اما اگر انفجار در متن اسلام حاصل بشود، مردم با یأس از جمهوری اسلامی منفجر بشوند، دیگر قابل مهار نیست.
#امام_سید_روح_الله_موسوی_خمینی
📆 امام خمینی (ره) ۱۳۵۸.۰۸.۰۲
📚صحیفه نور جلد 10 صفحه 42
🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران
🆔 @bayyenat110
🌼🌼🌼🌼🌼
🌼 حضرت امام سجاد -عليه السلام- فرمودند:
🌼 فَاَمّا حَقُّ اللّهِ الاَكْبَرُ فَاِنَّكَ تَعْبُدُهُ لا تُشْرِكُ بِهِ شَيْئا فَاِذا فَعَلْتَ ذلِكَ بِاِخْلاصٍ جَعَلَ لَكَ عَلى نَفْسِهِ اَنْ يَكْفيَكَ اَمْرَ الدُّنْيا وَ الآْخِرَةِ وَ يَحْفَظَ لَكَ ما تُحِبُّ مِنْها ؛
🌼 حق بزرگتر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خالصانه چنين كنى، خداوند كار دنيا و آخرتت را كفايت میكند و آنچه را دوست دارى برايت نگه مىدارد.
📚مستدرک الوسایل و مستنبط المسایل ،ج11 ،ص155 - تحف العقول(در رساله حقوق امام سجاد) ، ص256
🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تبیین افضلیّت #فلسفه، نسبت به سایر علوم، از منظر برون دینی
🔅ضرورت لحاظ اولویّت، در فراگیری علوم و فنون
⛔️ مرجوحیّت بسیاری از علوم و فنون، به حسب تعلیم و تعلّم
🎤حامد وفسی
🆔 @bayyenat110
استاد آیت الله وفسی ۳۷ .mp3
6.12M
🌸🌸🌸
🌸🌸
🌸
🌷پند های پیامبر اکرم -ص- به ابوذر
🌹حامد وفسی
📆 جلسه سی و هفتم. ۹ خرداد ۹۹
🆔 @bayyenat110
✅ سؤالاتی که باعث هدایت جوانان شیعه شد‼️
🔴 #شبهه ۱۰
♻️ آيا پيامبر -ص- بر خاك حسيني كه امروز شيعه بر آن سجده ميكند سجده كرده است؟
♻️ اگر بگويند آري ما ميگوييم به پروردگار كعبه سوگند ميخوريم كه اين دروغ است اگر بگويند خير سجده نكرده است پس آيا شما از پيامبر -ص- راه يافتهتريد؟
🔘 پاسخ به شبهه را در پست بعدی ملاحظه نمایید...
🆔 @bayyenat110
🌹🌹🌹🌹🌹
🌷 #پاسخ به #شبهه ۱۰
اولاً سجده براي غيرخدا جايز نيست؛ اما چون شيعيان بر خاك سجده ميكنند، وهابيها شيعيان را مشرك خطاب مينمايند؛ در صورتي كه پيامبر -ص- فرمودد: «جُعِلَت لي الارض مسجداً و طهوراً: زمين براي من محل سجده و طهور قرار داده شده».
ثانياً سجده در موقع نماز فقط بر خاك صحيح است؛ يا آنچه از خاك باشد؛ مثل برگ گياه غيرخوراكي، چه خاك كربلا چه خاك جاي ديگر و اينكه پيامبر -ص- بر خاكي سجده نكرده باشد اشكالي ندارد و پيامبر -ص- دستكم سجده بر خاك كربلا را منع نكرده است.
آيا شما چيزي را كه پيامبر جايز ميداند حرام ميدانيد؟
ثالثاً همانگونه كه سنگهاي كعبه يا حجرالاسود مقدس است، اشكالي ندارد كه امام معصوم با علم لدني خودش از ارزش خاك ديگري به ما خبر دهد.
رابعاً قَسَم شما قسم دروغ است؛ زيرا شما بر احوال پيامبر -ص- آگاه نبوده و احاطه بر همه كارهاي ايشان نداريد؛ اما صحيح است كه قسم بخوريد ما نميدانيم آيا بر خاك كربلا سجده كرده است يا نه؟ مثلاً اگر پيامبر -ص- از معراج و سفر خود به مسجدالاقصي خبر نميداد، كسي نميدانست كه او چنين كاري را انجام داده است.
📚برگرفته از کتاب #پاسخ
📌نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود
✍🏻حامد وفسی
🆔 @bayyenat110
💐💐💐💐💐
💐 پیامبر اکرم -صلی الله علیه و آله- فرمودند:
💐 لا تَتظُروا اِلی صَغیرِ الذّنبِ و لَکنِ انظُرُوا اِلی ما اجتَرَأتُم؛
💐 به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی که بر آن جرات یافته اید بنگرید.
📚{باب جهاد النفس وسایل الشیعه}(ترجمه ی افراسیابی ، ص 183 ،ح 405 )
🆔 @bayyenat110
استاد آیت الله وفسی ۳۸ .mp3
4.04M
🌸🌸🌸
🌸🌸
🌸
🌷پند های پیامبر اکرم -ص- به ابوذر
🌹حامد وفسی
📆 جلسه سی و هشتم. ۱۰ خرداد ۹۹
🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥| به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمّه بقیع (علیهم السلام)
❇️ بیان ادلّه ای بر جواز ساختن مقبره برای بزرگان دین
✅ ممدوحیّت و لزوم تقدیر از بزرگان
🍃حامد وفسی
🆔 @bayyenat110