eitaa logo
بازی آرا
74 دنبال‌کننده
76 عکس
47 ویدیو
0 فایل
رویداد محتوایی بازی‌سازی در ۵ موضوع زن و خانواده ، امید و پیشرفت ، هویت ایرانی اسلامی ، مقاومت ، قرآن و عترت ارسال پیام به ادمین: @Mottaghinejad
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷 شناسایی روش‌های پول‌سازی بازی‌های تلفن همراه هوشمند محبوب‌ترین ژانرها بازی‌های ویدیویی یکی از جذاب‌ترین و پول‌سازترین بخش‌های صنعت سرگرمی در جهان است و بازی‌های تلفن همراه هوشمند یکی از مستعدترین پلتفرم‌های بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که البته باوجود اهمیت روزافزون بازی‌های ویدیویی در ایران، به بعد تجاری بازی‌های ویدیویی بی‌توجهی شده است. ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2297 🆔 @baziara
🔷 نقد مقاله: پدیدارکردن خود: ریز خود قوم‌نگاری در مطالعات بازنمایی خود و قابلیت رابط مقاله‌ای که از این نویسنده در این نوشته بررسی می‌شود در سال ۲۰۱۹ در ژورنال «Loading…» به چاپ رسیده است. نویسنده موضوع کلی خود را که شخصی‌سازی آواتار‌ها و بازنمایی خود در بازی‌های ویدئویی است، مطرح می‌کند. ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2306 🆔 @baziara
🔷 جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد با راه‌یابی ۲۰ اثر برگزیده از میان کل آثار ثبت نامی به رویداد بازی‌آرا، جلسات منتورینگ برخط در دو بخش «محتوایی» و «فرمی» با هدف راهنمایی برای رشد آثار برگزار شد. ادامه خبر در بازی آرا: 🔗 https://baziara.ir/?p=2384 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازی رایانه‌ای محصولی دارای جنبه‌های مختلف / بقای بازی‌سازی به جنبه اقتصادی آن است / در رویداد بازی‌آرا فقط نمی‌خواهیم جنبه محتوایی بازی شما خوب باشد مشاهده ویدیوی کامل (۱۶ دقیقه) در آپارات: 🔗 https://www.aparat.com/v/59H1M 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 نشست نقد و تحلیل بازی سفیر عشق بررسی زوایای گوناگون پرداخت محتوا از طریق کارگردانی روایی و طراحی بازی (مکانیک‌های گیم‌پلی) در این بازی رایانه‌ای تحسین شده ایرانی. مشاهده ویدیوی کامل (۱ ساعت و ۵۴ دقیقه) در آپارات: 🔗 https://www.aparat.com/v/sebVj 🆔 @baziara
🔷 استفاده از اصول طراحی گرافیک در طراحی بازی پروژه­ش‌های طراحی بازی، چالش­‌های زیادی را برای طراحان گرافیک به‌­وجود می‌­آورند. بازی­‌ها باید برای مخاطبان متعدد با سلایق گوناگون و همینطور گروه‌­های سنی متفاوت جذاب باشند. مباحث پیچیده‌­ای که در یک بازی گنجانده می‌­شود؛ مانند ابداع یک روش آموزشی جدید که با استفاده از کتاب یا سخنرانی دشوار است، طراح بازی را با خود برای ساخت یک قالب صحیح درگیر می­‌کند و ممکن است که وی را وادار به تحقیق در مورد نمادشناسی و سبک‌­های مناسب نماید. طراحی گرافیک بازی، اغلب شامل زمینه‌های مختلفی از طراحی گرافیکی است که بطور رسمی با عنوان نشر، ارائه، بسته‌­بندی و طراحی صنعتی نیز درگیر خواهد شد و در کل باید آگاهی داشت که اصلا کار ساده‌­ای نیست. ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2309 🆔 @baziara
🔷 ژانر در بازی‌های رایانه‌ای از دهه‌ ۱۹۸۰ میلادی، نظریه ‌ژانر از مفاهیم کلاسیک فرمالیستی سر برآورد و به‌یک مفهوم جامع و فراگیر تبدیل شد. این مفهوم با استفاده ‌از نظرات کاربران و طبقه‌بندی‌های آن‌ها همراه‌ با روش‌های دانشگاهی توسعه یافت. می‌توان چنین گفت که ژانرها سازنده ‌تغییرات و ساخته ‌آن‌ها هستند. در طبقه‌بندی ژانرها باید علاوه ‌بر فرم به موضوع نیز توجه ‌داشت. ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2315 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعریف پروژه / بنای محصول روی چه موضوعی است؟ / ظرفیت‌های بالقوه محصول مشاهده ویدیوی کامل (۱۳ دقیقه) در آپارات: 🔗 https://www.aparat.com/v/hSWOz 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 نگاهی به آنچه در سه نشست‌ نقد و تحلیل بازی در رویداد بازی‌آرا گذشت 🤩 نشست‌های نقد و تحلیل همچنان ادامه دارد 🎮 نشست نقد و تحلیل بازی شاهزاده ایرانی (Prince of Persia: The Lost Crown) ⏳زمان: چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ ساعت ۱۶:۳۰ 🔸محل برگزاری: سالن جلسات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای 🔸شرکت برای عموم آزاد است. 🔸پخش زنده در آپارات 🖇️لینک آپارات بازی آرا: 🌐 https://www.aparat.com/baziara 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارائه طرح یا پیچینگ چگونه و چرا انجام می‌شود؟ مشاهده ویدیوی کامل (۱۲ دقیقه) در آپارات: 🔗 https://www.aparat.com/v/oTJXL 🆔 @baziara
🔷 اخلاق در بازی‌های آنلاین چندنفره بازیکنان هنگام ارزیابی اخلاق دربازی‌های چندنفره آنلاین‌، چه ملاحظات اساسی را در نظر می‌گیرند؟ ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2322 🆔 @baziara
بازی «شاهزاده ایرانی» نقد و تحلیل می‌شود 🔹نقد و تحلیل بازی شاهزاده ایرانی در قالب یکی دیگر از سلسله نشست‌‌های تحلیل بازی رویداد بازی‌ آرا، انجام می‌شود. بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده (Prince of Persia: The Lost Crown) از تولیدات «یوبیسافت» است. 🔹در این نشست محمدرضا عابدی شاهرودی، نویسنده و پژوهشگر و مرتضی جمشیدی سردبیر «بازی‌بان» از ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت به نقد و تحلیل این بازی می‌پردازند. 🆔 @baziara
🔷 عناصر بصری در طراحی یک کاراکتر مستخرج از روایت یک شخصیت یا کاراکتر، محصولی ترکیبی است: ترکیب نسبتاً پایدار و کم‌وبیش پیچیده (شامل ویژگی‌های همخوان و‌ متناقض) که این پیچیدگی هویت و فردیت شخصیت را تعیین می‌کند؛ بنابراین‌، خلق یک کاراکتر مستلزم ایجاد شخصیت از طریق ترکیب انواع ریز معناها است. ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2326 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روند یک ارائه کوتاه / پیشنهاد یک بازی رومیزی برای تمرین ارائه مشاهده ویدیوی کامل (۱۲ دقیقه) در آپارات: 🔗 https://www.aparat.com/v/VgsiS 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظاتی از چند نمونه بازی ایرانی در محورهای موضوعی رویداد بازی آرا: 🔸سفیر عشق: «هویت ایرانی-اسلامی» 🔸۶۴۱۰ روز بی‌آینه: «مقاومت» و «خانواده» 🔸مختار: فصل قیام: «مقاومت» 🔸قسم خورده: «قرآن و عترت» 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظاتی از چند نمونه بازی خارجی در محور موضوعی خانواده: 🔸Kena: Bridge of Spirits 🔸A Plague Tale: Innocence 🔸Venba 🔸It Takes Two 🆔 @baziara
🔹 خلیج فارس تا ابد خلیج فارس خواهد بود / معرفی بازی «آب‌های آبی» محمدمهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس: نسل جوان باید با گذشته پرافتخار ما آشنا شود؛ به جوانان توصیه می‌کنم کتاب مرحوم ایرج افشار سیستانی در مورد خلیج فارس را بخوانند تا با همه داشته‌های تاریخی پرافتخار خلیج فارس آشنا شوند. ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2421 🆔 @baziara
🔹 ارتقاء سطح بازی‌های تیم‌های منتخب «بازی‌آرا» در جلسه منتورینگ حضوری جلسه منتورینگ حضوری تعدادی از تیم‌های حاضر در رویداد بازی آرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد. در ادامه روند برگزاری جلسات منتورینگ رویداد بازی‌آرا، ۷ تیم از تیم‌های شرکت کننده در این رویداد با هدف راهنمایی برای رشد آثار در حضور منتورها به ارائه بازی‌های خود پرداختند. در این جلسه امین شهیدی از بازی‌سازان شناخته شده کشور، حجت الاسلام عبداللهی، مدیر پژوهش مرکز دانش بازی های رایانه ای(مدبر)، سجاد قلی زاده از بازی سازان توانمند کشور و محمد مهدی صادقی به عنوان منتور حضور داشتند. ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2437 🆔 @baziara
51.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*وقتی تاریخ ایران را نمی‌شناسیم از «شاهزاده ایرانی» یوبیسافت ذوق‌زده می‌شویم* ⭕بازی «شاهزاده ایرانی» در چهارمین نشست نقد و تحلیل بازی رویداد «بازی آرا» بررسی شد. 🔻 نویسنده و پژوهشگر حوزه هنر و فلسفه در تحلیل بازی «شاهزاده ایرانی: تاج گمشده» گفت ذوق‌زدگی بیش از حد ما از ساخت بازی شاهزاده ایرانی بخاطر این است که درباره تاریخ ایران اطلاعات کمی داریم. 🔻در این نشست محمدرضا عابدی شاهرودی، نویسنده و پژوهشگر حوزه هنر و فلسفه در کنار پخش تصاویر و گیم‌پلی‌هایی از بازی، به تحلیل و نقد آن از زاویه روایت، محتوا و خط داستانی بازی پرداخت. 📎لینک کامل خبر: 🌐https://ircg.ir/s/441 🆔 @iranvideogames
🎦 پخش زنده نشست سرمایه گذاری بازی‌آرا در آپارات 🕙 شروع از ساعت ۱۰ صبح 🌐 www.aparat.com/iranvideogames/live 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دبیر رویداد بازی‌آرا با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه خبر درباره برگزاری این رویداد توضیح داد. 🆔 @iranvideogames
🔹 «غزه» موضوع مورد توجه بازی‌سازان در بازی آرا 🔻 دومین نشست رویداد ملی بازی‌آرا (فرصتی برای طراحی یا تکمیل بازی‌های مبتنی بر محتوای ایرانی، اسلامی)، ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور سرمایه‌گذاران و تعدادی از تیم‌های بازی‌ساز در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد‌. 🔻 محمدامین حاجی‌هاشمی در این نشست گفت: با انتشار فراخوان این رویداد در محور مقاومت که یکی از محورهای اصلی بازی آرا است در مجموع شش اثر با موضوع غزه و فلسطین ارسال شد که نشان دهنده توجه فعالان صنعت بازی‌سازی کشور به موضوع غزه است ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2464 🆔 @baziara
🔹 شناخت ظرفیت محتوایی موجود برای طراحی بازی‌های رایانه‌ای در رویداد بازی‌آرا دبیر رویداد بازی‌‌آرا گفت رویداد بازی‌آرا در راستای شناخت ظرفیت محتوایی موجود در بازی‌های رایانه‌ای ایجاد شده است. ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2471 🆔 @baziara
🔹 تفاهم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با تبیان و مهوا برای شتابدهی ۵ میلیارد تومانی در رویداد بازی آرا در دومین نشست رویداد بازی‌آرا تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و مجموعه کارخانه صنایع سرگرمی مهوا با رویکرد سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های رویداد بازی‌آرا امضاء شد. ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید: 🔗 https://baziara.ir/?p=2468 🆔 @baziara