🔰 اجتماع هیئات دانشجوی دانشگاههای تهران 🇵🇸
🏴 به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی
🎙 سخنران:
حجت الاسلام قنبریان
🎤 مادحین:
حاج ابوذر بیوکافی
کربلایی امین پویانراد
🕌 مکان: مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر
📅 زمان: سهشنبه ۱۱ دی ماه از ساعت ۱۹
🍲 همراه با سفرهی پذیرایی
🆔 @heiataut
🆔 @ashabolhossein_ir
🆔 @azzahraasharif
🆔 @atu_ashuraeei
🆔 @heyat_gomnam_iust
🆔 @alhadi_sbu
🆔 @kanoon_mohebin
🆔 @Mohebbin_TMU
🆔 @mohebban_srttu
🆔 @fatemioun_shahed
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 فکرهای تحمیلی!
در این محیط تربیت نمیشود ارزشها را به بچهها تحمیل کرد.
آنچه که امروز در ذهن کودک قرار میدهی فردا پای رهگذری نمیگذارد در وجود او رویشی پیدا کند خشکش میکند، از ریشه بیرونش میآورد، و حتی بذر نفرت را جای آن میکارد.
پس چگونه میتوان ارزشهای دینی را به کودک منتقل کرد؟
در دوره تربیت کودک از منظر مرحوم استاد صفایی حائری به این پرسش پرداخته میشود.
⏺ ثبتنام دوره تربیت کودک👇
www.einsadschool.ir
▪️ مدرسه عین صاد
راوی اندیشه استاد علی صفایی حائری
@einsadschool
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وبینار شروعی دوباره
دو اسلاید مهم امروز
وبینار ساعت ۱۵:۱۵ 🕒
منبع: تکراسای فارسی
🚨 یادآوری
لینک ورود به وبینارهای این هفته
هر روز راس ساعت ۱۵:۱۵ 👇👇
http://www.skyroom.online/ch/saebi/online
ورود به عنوان مهمان را انتخاب کنید
DTE_Life-and-Death-Battle_E01.mp3
27.18M
📚 پرونده ویژه #نبرد_مرگُ_زندگی
📢 بشنوید
💠 سلسلهنشستهای تبیینی نبرد مرگ و زندگی
🔶🔹 جلسهی یکم) هویت تمدنی ما: مرگ و زندگی برای چه کسی؟
💢 محورهای موضوعی
1️⃣ ماهیتشناسی انقلاب اسلامی؛
2️⃣ نظریهی ولایتفقیه، سومین الگوی حکمرانی در قرن معاصر؛
3️⃣ روندپژوهی نظریهی ولایتفقیه؛
4️⃣ طرحریزی تاریخی تدوین نظریهی ولایتفقیه؛
5️⃣ نسبتشناسی جمهوری اسلامی ایران با نظریهی ولایتفقیه؛
6️⃣ توضیحاتی پیرامون گام یکم و دوم انقلاب اسلامی؛
7️⃣ تمدن نوین اسلامی، غایت انقلاب اسلامی؛
❇️ این سلسلهنشست به همت مؤسسهی آموزش عالی حوزوی مجتده امین اصفهان، در آذرماه ۱۴۰۳ برگزار شده است.
💠 لینک ثابت
🌐 https://shokoohian.ir/life-and-death-battle/
✍️ تمدننگار | شکوهیانراد
@SHRChannel
🌐 لینک:
https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
DTE_Life-and-Death-Battle_E02.mp3
24.25M
📚 پرونده ویژه #نبرد_مرگُ_زندگی
📢 بشنوید
💠 سلسلهنشستهای تبیینی نبرد مرگ و زندگی
🔶🔹 جلسهی دوم) جنگ جهانی چهارم: ریشههای نبرد مرگ و زندگی
💢 محورهای موضوعی
1️⃣ مروری بر نظمهای جهانی سابق؛
2️⃣ مروری بر جنگهای جهانی؛
3️⃣ نسبتشناسی جنگهای جهانی و تشکیل اسرائیل؛
4️⃣ معرفی جنگ جهانی چهارم؛
5️⃣ تشریح جبههبندی طرفین جنگ جهانی چهارم؛
6️⃣ بازخوانی نظرات اندیشمندان و متفکران یهودی، غربی و شرقی در حوزهی مطالعات تمدنی نسبت به ماهیت و سرنوشت انقلاب اسلامی؛
7️⃣ نقش جمهوری اسلامی ایران در تعریف نظم جدید جهان مبتنی بر تمدن نوین اسلامی؛
❇️ این سلسلهنشست به همت مؤسسهی آموزش عالی حوزوی مجتده امین اصفهان، در آذرماه ۱۴۰۳ برگزار شده است.
💠 لینک ثابت
🌐 https://shokoohian.ir/life-and-death-battle/
✍️ تمدننگار | شکوهیانراد
@SHRChannel
🌐 لینک:
https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
🔻آقای خسروپناه! دوران رهاییست!
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. چند سال پیش در یکی از مدارس، چند جلسهای برای دانشآموزان، اخلاق جنسی تدریس کردم؛ اما از تدریس، پا فراتر نهادم و به دانشآموزان نزدیک شدم و از دنیای درونی آنها مطلع شدم. عجیب بود؛ نسبت به نسل و دهۀ من، انحرافهای جنسی، بسیار گسترده شده و آلودگیهای اخلاقی، ریشه دوانیده بودند. بااینحال، این نوجوانان غوطهور در معصیت، مشاور و راهنمای دلسوزی نداشتند که مسألههای درونیشان را با او در میان بگذارند. یکی از دانشآموزان میگفت مبتلا به خودارضایی است و مشاور رسمی آموزشوپرورش به او گفته هفتهای یکبار انجام این عمل اشکالی ندارد. حجم آفتها و انحرافها آنچنان بود که علاج ریشهای و ساختاری میطلبید.
[دوم]. برای گفتگو با دانشآموزان، به یکی از مدارس دخترانه رفته بودم. مشخص بود که به زور و اجبار به نشست آمده بودند. هرچه میگفتم در ذهنها جا نمیگرفت؛ گویا یک شکاف هویّتیِ بزرگ پدید آمده بود که امکان تفاهم و گفتگو را از میان برده بود. این همه فاصله و زاویه، عجیب بود. پس از برنامه، یکی از دانشآموزان کنارم آمد و گفت فقط میخواهم به شما بگویم که بسیار دیر آمدید. او درست میگفت اما مخاطبش من نبودم؛ نویسندهای که تمام توان خود را در دو دهۀ اخیر، صرف روشنگری و اعتراض و انتقاد و مناظره و تبیین کرده است.
[سوم]. در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که برای اولین بار، دامنۀ کشمکشها و تضادها به مدرسهها هم کشیده شد، دخترم که در یک مدرسۀ دولتی تحصیل میکرد، بهشدت از سوی همکلاسیهایش مورد فشار و تحقیر قرار گرفت. همکلاسیهای او که همگی غیرچادری بودند و ذهنیّت منفی نسبت به انقلاب داشتند، چادریبودن او و عقاید دینی و انقلابیاش را به دستاویزی برای بایکوتکردن وی و سرزنش و ملامتش تبدیل کرده بودند. فشارها و کنایهها به دخترم در حدی بود که در مدت کوتاهی، نشانههای افسردگی در او نمایان گردید. بسیار احساس انزوا و تنهایی میکرد و میگفت در مدرسه، دوستی ندارد که سبک زندگی و تفکرش مانند او باشد. در اینجا بود که من در این اندیشه فرو رفتم که آیا من مقصرم که به دلیل قرار داشتن در طبقۀ متوسط، توان پرداخت شهریۀ مدرسۀ غیردولتی را ندارم، یا نهادهای فرهنگی و از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی که بیخاصیّت و بیکفایت هستند؟!
[چهارم]. از کنار مدرسۀ دولتی پسرم میگذشتم. صدای بلند فحاشیهای ناموسیِ بسیار رکیک دانشآموزان را با یکدیگر شنیدم. گویا با یکدیگر درگیر شده بودند. از پسرم در این باره پرسیدم. پاسخ داد همیشه در مدرسه نزاع هست و هرچه میخواهند میگویند و یکبار هم که معاون مدرسه میخواست اینان را مهار کنند، خودش را کتک زدند. دریافتم مدرسه، رهاست و کنکور و دیوانسالاری و شبکههای اجتماعیِ غربی و بیعملی نهادهای فرهنگی، همهوهمه، هویّت را بر باد دادهاند. نه معاون پرورشی دارند و نه کمترین خبری از کار فرهنگی است و نه معلمان در جهت تربیت تلاشی میکنند و ... . به معنی واقعی کلمه، مدرسه رهاست.
[پنجم]. حجتالاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چندیست که به منتقدان کارنامۀ شورا میتازد و آنها را بیاطلاع و غیرمیدانی و بیادب میخواند و به دفاع از شورا میپردازد. دیگران را نمیدانم اما من از زندگی روزمرّۀ فرهنگی نوشتم، از عینیّتهای محسوس، از واقعیّتهای کنونی، از زیر پوست جامعه، از ذهنیّتهای فرسودهشده، از لیبرالیسم فرهنگی، از اغتشاش معنایی و زوال هویّت، از سرمایهسالاری در نظام آموزشی، از خاموشی و انحطاط شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دوگانگی فرساینده در درون نظام، از منافقان انقلاب و ... . من از آن انقلابیهایی نیستم که فرزندانم را از جامعۀ واقعی جدا کنم و به درون گلخانههای شبهمذهبی که مدرسه نام گرفتهاند ببرم. همین که انقلابیها، فرزندانشان را از مدرسههای دولتی جدا کردهاند، به معنی شکست نظام در انقلاب فرهنگی نیست؟! مگر بنا نبود توحید در ساخت اجتماعی و زندگی روزمره، مستقر شود و جامعه، به بستری برای کمالات معنوی و ایمانی تبدیل گردد؟! آنقدر از واقعیّتهای جامعه احساس خطر کردهاند که برای خود، کلونیهای آموزشی ساختهاند و فقرا و طبقۀ متوسط را در مدارس دولتی رها کردهاند. این وضع، نه عدالت است و نه اخلاق. و من در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یک مرد نمیشناسم که این دردهای عمیق و مزمن را فریاد بزند و یقه چاک بدهد و از کارگزاران فرهنگیِ بیکفایت و ضعیفالنفس، پاسخ و عمل بطلبد. همه با هم تعارف دارند. سیاست، حقیقت را بلعیده و قدرتطلبی، خدایی میکند و آرمانها، در دهۀ شصت جا ماندهاند.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
5.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به جز دو اشتباه فاحشی که اول و وسطش داره و حتماً باید اصلاح بشه، این ۹۰ ثانیه یه محتوای ارزشمند، و مصداق #جهاد_تبیین و تهاجم نرم به دشمنه.
#اشتباه_یکم: همون اولش میگه: "مردم عزیز اسرائیل"!⛔ نهتنها اون رژیم غاصب چیزی به اسم مردم نداره، که هیچکدومشون عزیز هیچکدوم از ما نیستن. غاصب غاصبه و منفور همه آزادیخواهان دنیا؛ چه لباس نظامی بپوشه، چه نپوشه.
#اشتباه_دوم: وسط فیلم وقتی میخواد وسعت ایران رو با سرزمینهای اشغالی مقایسه کنه، میگه: "کشور ایران ۷۵ برابر کشور شماست"!⛔ ما هیچ طویلهای رو به اسم اسرائیل به رسمیت نمیشناسیم؛ چه رسد به اینکه بخواهیم سرزمین غصبشده بهدست این غاصبان رو کشورشون بدونیم.
با این توضیحات، حتماً ارزش داره #منتشر_کنید تا هم مردم خودمون بشنون، هم دستبهدست بشه بلکه برسه به خود غاصبهای صهیونیست.
🆔️ @tarbiat_hokmrani
🔰 درسگفتارهای «مقاومت و ولایت» : تبیین نسبت متقابلِ مقاومت و ولایت براساس تجربه درخشان جبهه مقاومت
🛑✔️ دوره ی «مقاومت و ولایت»
📆 شروع دوره: شنبه ۸ دی ماه
⏳مدت دوره: ۵ روز
⏱️زمان برگزاری: عصرها ساعت ۱۸ به صورت مجازی
🔖 برای ثبت نام، به آیدی زیر در #ایتا مراجعه فرمائید:
🆔 https://eitaa.com/admin_revayateamin
☝️
🔹+ روند ثبت نام در دوره چگونه است؟
(۱) ابتدا به شناسه (آیدی) ذکر شده در ایتا پیام دهید.
(۲) دریافت لینک ثبت نام و نحوه پرداخت هزینه
(۳) تکمیل لینک ثبت نام و پرداخت هزینه
(۴) مجددا پیام به شناسه جهت ورود به کانال دوره
🔹🔹🔹
💠 روایت امین | روایتی امانتدارانه از امینِ انقلاب
🆔 @revayate_amin