وقتی شش سال تمرین کردی و متریال درست حسابی میخری و برای بسته بندیت کلی هزینه کردی و به خاطر بافتنی بدن درد گرفتی بازم بعضیا میان میگن گرونه:🥰❤️🔥🥰❤️🔥🥰❤️🔥😍❤️🔥😘😘😘
چقدر وحشیانهبرخورد میکنی
من خیلی محترمانه گفتم و فقط
به خاطر خودت .
به کتفم عزیزم اصلا ۵۰۰ بفروش
آدم انقدر بی جنبه ؟
عشقم من بیجنبه ام👌👌👌
https://eitaa.com/bdhhd_44/13088
لطفا دیگه جدی نگید ،شما چرا از آنلاین شاپ های بزرگ همچین توقعی ندارید و اونوقت زورتون به یک ادم تازه کار میرسه که تو این شرایط داره درامدزایی میکنه ،چرا زورتون میاد از هنر دست، حمایت کنید و همه چیز رو بهونه ی نخریدنتون میکنید،الآن همه چیز گرونه چرا زورتون به یه عروسک 7 سانتی که ممکنه 24 ساعت از زندگی و وقت اون هنرمند و هنر اون رو صرف خودش کرده میرسه ،چرا با این کارهاتون ارزش هنر رو پایین میارید ،وقتی همه چیز آنقدر گرون شده شما میخواید حرصتون رو روی سر کسی خالی کن
دقیقاااا
قربان آدم چیزفهم💆🏻♀💆🏻♀💆🏻♀
سر کسی خالی کنید که جسارت اینو داشته که تو این شرایط بخواد کسب درامد کنه از هنرش ،مثلا شما اقلام روزانه تون رو هم میرید به فروشنده میگید نون خیلی گرونه ارزون تر کن تا ازت بخریم و دیگه نون نمیخرید ؟نه چون این چیزی که دارید میگید واضحا و از ریشه بی منطق هست لطفا اگر پول ندارید اگر بنظرتون گرونه و زورتون میاد برای یک عروسک 7 سانتی که اگر خودتون هنرش رو داشتید میتونستید ببافید اما بلد نبودید و نمیدونید چقدر زحمت داره ،کل هنر رو زیر سوال نبرید ...،
💆🏻♀💆🏻♀دقیقااا
ماچ به کلت💆🏻♀💆🏻♀💆🏻♀
هدایت شده از من ژ نیستم.
جدا از کاموا و الیاف و چشم و سیم مفتول و قلاب و چه و چه و چه، واقعا کمر و گردن و چشمتو داری میذاری پای یه عروسک، عروسکی که شاید کوچیکه ولی مثلاً 5 ساعت نشستی بافتی دهنت سرویس شده بعد طرف میگه 370 خیلیه🤡