eitaa logo
بوم من⁦🪿
344 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
270 ویدیو
0 فایل
ساکنِ‌مدارِ‌خاطره.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از من ژ نیستم.
زمان: حجم: 38.5K
هدایت شده از من ژ نیستم.
زمان: حجم: 30.7K
هدایت شده از من ژ نیستم.
جدا از کاموا و الیاف و چشم و سیم مفتول و قلاب و چه و چه و چه، واقعا کمر و گردن و چشمتو داری میذاری پای یه عروسک، عروسکی که شاید کوچیکه ولی مثلاً 5 ساعت نشستی بافتی دهنت سرویس شده بعد طرف میگه 370 خیلیه🤡
هدایت شده از من ژ نیستم.
زمان: حجم: 72.5K
هدایت شده از من ژ نیستم.
زمان: حجم: 67.5K
https://eitaa.com/bdhhd_44/13096 یک آدم محترم و با شعور و با شخصیت اصلا به خودش اجازه نمیده چنین پیشنهاد مزخرفی رو به یک هنرمند بده ،اگر آدمی شعورش به هنر برسه میفهمه که نباید براش قیمت تعیین کرد،اگر ادمی شخصیت خرید کار هنری رو داشته باشه میدونی که 500 هم براش کمه ،به کتف من و به کتف زینب که تو ازش خرید نمیکنی ولی دیگه این حرفارو پیش کسی نزن چون شعور هنری ِ نداشتت رو میرسونه ،🙏🌹🌹🌹 زنده باد💆🏻‍♀💆🏻‍♀💆🏻‍♀💆🏻‍♀💆🏻‍♀ چه ممبرای گلی دارم خدا حفظشون کنه💅🏻💅🏻💅🏻 از قدیمم گفتن قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری✨
زینب عزیزم لطفا این حرف هایی که این انسان نادان زد رو به کلیه چپت بگیر و همینطور ادامه بده ،هرچقدر این آدما هیت بدن و زر مفت بزنن بجاش ما اینجاییم که از تو و هنرت دفاع کنیم و حمایتت کنیم ،لطفا نزار حرفای مسخرشون روی احوالاتت تاثیر بزاره عشق منی😭😭😭😭😭😭 چشممم
من وقتی از قیمت کاموا و بقیه جنسا سر در نمیارم و نمی‌دونم چه داستان طولانی پشتشونه ترجیح میدم حرف نزنم. من خودمم دستبند آلفا میبافم و خیلی دوست دارم به شاپ بزنم ولی خب هنوز نزدم؛ بعد یه دستبند خیلی عادی و معمولی همکار هارو میبینم میگن وااای چقدر گروون چون واقعا هم فقط زحمتی که داره خیلی خیلی زیاد سختع اصن یه وضعی سخته من اصن روم نمیشه اینقدر کارم رو گرون بفروشم واقعا درک میکنم چیمیگی موفق باشی قربون شعورت💞 عه چه باحاللل اگه شاپ زدی بیا لینکشو بفرست برام😭 اره واقعا آلفابافی سخته من خودمم کار کردم توهم موفق باشی گلی💅🏻✨
یه سوااال چرا برای بسته بندی از رنگ قرمز استفاده میکنی؟؟؟ البته به نظرم خیلی خاص و عجیبه ولی من از قرمز متنفرممولی خب زرشکی حرف نداره ولی با اینکه پرسپولیسی ام ولی خب اصلاااا قرمزو دوست ندارم واقعا چه سوال جالبی خب چون رنگ قرمز رو دوست دارم و حتی لوگو هم قرمز طراحی کردم:> زرشکی هم رنگ جذابیه ولی من قرمز رو بیشتر دوست دارم💁🏻‍♀
راستی تو استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟؟ لطفا نگو که فوتبالی نیستی و اصن هیچکدوم منم فوتبالی نیستم ولی تیم پرسپولیس رو بیشتر هستم... با اینکه چیزی نمیدونم ولی منم پرسپولیس🙋🏻‍♀🙋🏻‍♀
عههه برچسب هاتو از پردیس خریده بودی؟ من تو شاپش دیدم رضایتتو ارههه😭😭😭
https://eitaa.com/bdhhd_44/13107 بوس بهت، حتماا فقط بدبختی اونجا که به جای دستبند و اشتباه بافتی و دیگه مجبوری همه رو بشکافیی از نظر من بافت کل دستبند از شکافتن یه قیمت خیلی کوچیک دستبند راحت تره😭😭😭 بوس به خودتت وای وای وای دقیقاااااا🤡🤡🤡🤡