eitaa logo
بوم من⁦🪿
344 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
270 ویدیو
0 فایل
ساکنِ‌مدارِ‌خاطره.
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/bdhhd_44/13088 لطفا دیگه جدی نگید ،شما چرا از آنلاین شاپ های بزرگ همچین توقعی ندارید و اونوقت زورتون به یک ادم تازه کار میرسه که تو این شرایط داره درامدزایی میکنه ،چرا زورتون میاد از هنر دست، حمایت کنید و همه چیز رو بهونه ی نخریدنتون میکنید،الآن همه چیز گرونه چرا زورتون به یه عروسک 7 سانتی که ممکنه 24 ساعت از زندگی و وقت اون هنرمند و هنر اون رو صرف خودش کرده میرسه ،چرا با این کارهاتون ارزش هنر رو پایین میارید ،وقتی همه چیز آنقدر گرون شده شما میخواید حرصتون رو روی سر کسی خالی کن دقیقاااا قربان آدم چیزفهم💆🏻‍♀💆🏻‍♀💆🏻‍♀
سر کسی خالی کنید که جسارت اینو داشته که تو این شرایط بخواد کسب درامد کنه از هنرش ،مثلا شما اقلام روزانه تون رو هم میرید به فروشنده میگید نون خیلی گرونه ارزون تر کن تا ازت بخریم و دیگه نون نمیخرید ؟نه چون این چیزی که دارید میگید واضحا و از ریشه بی منطق هست لطفا اگر پول ندارید اگر بنظرتون گرونه و زورتون میاد برای یک عروسک 7 سانتی که اگر خودتون هنرش رو داشتید میتونستید ببافید اما بلد نبودید و نمیدونید چقدر زحمت داره ،کل هنر رو زیر سوال نبرید ...، 💆🏻‍♀💆🏻‍♀دقیقااا ماچ به کلت💆🏻‍♀💆🏻‍♀💆🏻‍♀
هدایت شده از من ژ نیستم.
زمان: حجم: 139.1K
هدایت شده از من ژ نیستم.
زمان: حجم: 38.5K
هدایت شده از من ژ نیستم.
زمان: حجم: 30.7K
هدایت شده از من ژ نیستم.
جدا از کاموا و الیاف و چشم و سیم مفتول و قلاب و چه و چه و چه، واقعا کمر و گردن و چشمتو داری میذاری پای یه عروسک، عروسکی که شاید کوچیکه ولی مثلاً 5 ساعت نشستی بافتی دهنت سرویس شده بعد طرف میگه 370 خیلیه🤡
هدایت شده از من ژ نیستم.
زمان: حجم: 72.5K
هدایت شده از من ژ نیستم.
زمان: حجم: 67.5K
https://eitaa.com/bdhhd_44/13096 یک آدم محترم و با شعور و با شخصیت اصلا به خودش اجازه نمیده چنین پیشنهاد مزخرفی رو به یک هنرمند بده ،اگر آدمی شعورش به هنر برسه میفهمه که نباید براش قیمت تعیین کرد،اگر ادمی شخصیت خرید کار هنری رو داشته باشه میدونی که 500 هم براش کمه ،به کتف من و به کتف زینب که تو ازش خرید نمیکنی ولی دیگه این حرفارو پیش کسی نزن چون شعور هنری ِ نداشتت رو میرسونه ،🙏🌹🌹🌹 زنده باد💆🏻‍♀💆🏻‍♀💆🏻‍♀💆🏻‍♀💆🏻‍♀ چه ممبرای گلی دارم خدا حفظشون کنه💅🏻💅🏻💅🏻 از قدیمم گفتن قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری✨
زینب عزیزم لطفا این حرف هایی که این انسان نادان زد رو به کلیه چپت بگیر و همینطور ادامه بده ،هرچقدر این آدما هیت بدن و زر مفت بزنن بجاش ما اینجاییم که از تو و هنرت دفاع کنیم و حمایتت کنیم ،لطفا نزار حرفای مسخرشون روی احوالاتت تاثیر بزاره عشق منی😭😭😭😭😭😭 چشممم
من وقتی از قیمت کاموا و بقیه جنسا سر در نمیارم و نمی‌دونم چه داستان طولانی پشتشونه ترجیح میدم حرف نزنم. من خودمم دستبند آلفا میبافم و خیلی دوست دارم به شاپ بزنم ولی خب هنوز نزدم؛ بعد یه دستبند خیلی عادی و معمولی همکار هارو میبینم میگن وااای چقدر گروون چون واقعا هم فقط زحمتی که داره خیلی خیلی زیاد سختع اصن یه وضعی سخته من اصن روم نمیشه اینقدر کارم رو گرون بفروشم واقعا درک میکنم چیمیگی موفق باشی قربون شعورت💞 عه چه باحاللل اگه شاپ زدی بیا لینکشو بفرست برام😭 اره واقعا آلفابافی سخته من خودمم کار کردم توهم موفق باشی گلی💅🏻✨
یه سوااال چرا برای بسته بندی از رنگ قرمز استفاده میکنی؟؟؟ البته به نظرم خیلی خاص و عجیبه ولی من از قرمز متنفرممولی خب زرشکی حرف نداره ولی با اینکه پرسپولیسی ام ولی خب اصلاااا قرمزو دوست ندارم واقعا چه سوال جالبی خب چون رنگ قرمز رو دوست دارم و حتی لوگو هم قرمز طراحی کردم:> زرشکی هم رنگ جذابیه ولی من قرمز رو بیشتر دوست دارم💁🏻‍♀