eitaa logo
روش مقاله و پایان نامه نویسی؛نظری
190 دنبال‌کننده
357 عکس
538 ویدیو
22 فایل
آموزش اصول مقاله و پایان نامه نویسی هر طلبه ای یا مبلغ است یا مدرس،یا محقق؛البته هدف نهایی او تبلیغ دین است. #بدلیل_اشکال_شرعی_تدوین_صفر_تا_صد پایان انجام #نمیشود.روش تحقیق آموزش داده میشود ٠۹۹۱٠۸۷۲۹۴۱نظری ۱۴۰۱/۶/۱۸
مشاهده در ایتا
دانلود
🟨🟩🟨🟩🟨🟩🟨 ✅ «اپلیکیشن جامع استاد مطهری» 💢 مسابقات کتابخوانی همراه با جوایز ارزنده/ دسترسی به همه کتاب‌های شهید مطهری/ جستجو در متن و فهرست کتاب‌ها/ سخنرانی‌ها/ کتاب‌های صوتی/ دوره‌های آموزش الکترونیکی ⬇️ دانلود اپلیکیشن از لینک زیر: 👉 www.motahari.ir/app ❗️نصب اپلیکیشن و شرکت در مسابقات رایگان است. ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار معلمان: باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم. مساله زبان، ملیت و پرچم از مسائل اساسی و مهم است. دانش آموز باید به ایرانی بودن خود افتخار کند که افتخار هم دارد. 🏷 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فکر کردین خدا به هرکسی شیرینی مناجات رو میده؟ خیال کردین هرکسی توفیق سحرخیزی پیدا می‌کنه؟ هر کسی توفیق تلاوت قرآن پیدا می‌کنه؟ اینطور نیست آقا 🔹(ره)
🖼 | الزام به حجاب نیاز به روایت ندارد 👤 حجت‌الاسلام دکتر عضو هیات علمی گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛ ⁉️ قانون‌گذار برای مردی که علی‌رغم تمکن مالی، نفقه همسر را نمی‌دهد، مجازات در نظر گرفته است، مگر در اینجا آیه یا روایت خاص داریم؟ دلیل خاص نداریم، بلکه از ادله عام استفاده می‌شود. ✅ لذا درباره حجاب هم می‌توان از ادله عام استفاده کرد. اما اینجا دو بحث را باید از هم تفکیک کرد؛ یکی امکان‌سنجی الزام کیفری به رعایت حجاب و دوم مصلحت‌سنجی الزام کیفری به حجاب. درباره امکان الزام کیفری به حجاب باید گفت: یکی از ادله‌ای که می‌توان از آن امکان الزام کیفری به حجاب را استفاده کرد، قاعده «التعزیر لکل عمل محرم» است. 🆔 @iictchannel
26.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقش اهل هنر و رسانه در آینده جمعیتی ایران ــــــــــــــــــــــــ بحران جمعیت یه مسئله مذهبی نیست، بلکه یک مسئله ملی است. حدود ۵۵۰ هزار سقط عمدی در ایران درحال اتفاق است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✴️ خانم دکتری با بیش از ۲۰هزار زایمان 📹 گزارشی از یک پزشک که کام نوزادان را با تربت ع باز می‌کند! ✴️ نمونه‌ای از در زمانه ما 🎯 یکی از عواملی که در بالابردن و نقش مهمی دارد، "ماما" می‌باشد که در گذشته، "قابله‌ها" این نقش مهم را بر عهده داشتند!
قابل توجه خانم‌هایی که ناخن می‌کارند دور از جون بعد از 120 سال حکم غسل میت با ناخن مصنوعی ❓آیا با ناخن مصنوعی می‌شه میّت رو غسل داد؟ 📚 آیت‌الله خامنه‌ای: ناخن مصنوعی هم باید مثل بقیه موانع برطرف بشه. اگه هم قابل‌برداشتن نيست، احتياط واجب در اينه که علاوه بر غسل، تيمم هم انجام بدن. 📚 آیت‌الله مکارم شیرازی: اگه امکان جداسازی اون موقع غسل وجود داره، باید جدا بشه. در غیراین‌صورت، غسل رو به‌صورت عادی انجام بدن. 📚 آیت‌الله سیستانی و وحید: هر چیزی که مانع رسیدن آب به بدن میت باشه، باید برطرف بشه و غسل جبیره در این مورد، صحیح نیست. 📚 آیت‌الله شبیری زنجانی: در صورت امکان، باید مانع (ناخن مصنوعی) رو از بدن میت جدا کنن و اگه امکان نداشت، همین که میت رو تیمم بدن، کافیه. با امکان تیمم به‌صورت صحیح، غسل جبیره‌اى مشروع نیست. ⭕️ نکته: بافت بدن میت ضعیف‌تر از انسان زنده است و اگه برداشتن ناخن باعث آسیب بشه، گناهه و دیه داره. به همین دلیل، غسال برای این‌که دیه گردنش نیاد، معمولاً ناخن رو نمی‌کَنه و همون‌طور غسل می‌ده. درنتیجه، چنین افرادی با غسل باطل دفن می‌شن. البته غسال هم تکلیفی نداره و خود اون میت که ناخن کاشته، گناهکاره. 🔺 سایت، خامنه‌ای، استفتا: ۵۷۶۶۲۳؛ مکارم، استفتا: ۹۷۰۷۱۸۰۰۹۵؛ سیستانی، استفتا: ۳۸۲۴۹۴؛ شبیری، استفتا: ۲۰۵۲۵؛ وحید، استفتا: ۱۰۰۶۷.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 💅 📣قابل توجه آرایشگران و افرادی که علاقه به کاشت ناخن دارند👇👇👇 ⁉️حکم کاشت ناخن که این روزها خیلی شیوع پیدا کرده از نظرشرعی چیست؟🤔 🔻آیا کسی از مراجع تقلید چنین اجازه ای داده اند و این کار را جایز می دانند؟😳 💠 استاد_وحیدپور کاشت_ناخن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 در آرایشگاههای زنانه چه خبر است؟ 🔹فاجعه ای که بدون نظارت مسئولین و توجه ما رخ می دهد! 🔹آرایشگاه های زنانه چه بلایی بر سر اعتقادات و فرزندان ما می آورند؟ 🔹برای آگاهی و جلوگیری از یک ضرر بزرگ، این کلیپ را حتماً ببینید
هدف از فصل اول آشنا ساختن خواننده با کلیات تحقیق است. حداقل محورهای که لازم است مطرح شود به شرح زیر است: فیش شماره ۱ 1.مقدمه (حدود یک پاراگراف)  در مقدمه با آوردن مطالبی برای خواننده ذهنیتی را برای مخاطب ایجاد می کند. (با مبانی وکلیات تحقیق اشنا می کند). مقدمه نباید طولانی باشد. مطالب حاشیه ای و غیر مرتبط و مطالبی که در فصل های دیگر باید توضیح داده شود را در این قسمت بیان نکنید.  2. بیان مساله پژوهش تدوین بیان مسئله، اهمیت و وجوه تمایز پژوهش به شیوه مناسب، نقش بسیار مهمی در پذیرش یک طرح پژوهشی ایفا می نماید. این بخش از پژوهش چرایی و دلایل انجام پژوهش را مطرح می سازد .بطورکلی بیان مسئله از سه بخش اصلی تشکیل میشود: 🌹بخش اول: این بخش برای تعریف مشکل پژوهش پیش بینی شده است. دراین بخش باید کلیه متغیرهای اصلی را مطرح ساخت و روابط آنها تشریح کرد. دراین بخش درصورت لزوم می توان به تاریخچه بروز مسئله پرداخت و سیر تحولات را مطرح ساخت. یکی دیگر از اجزای بخش اول بیان مسئله، اهمیت مساله است. دراین قسمت، باید مشخص نمایید که چرا انجام پژوهش مهم است، برای چه کسی و کدام سازمان اهمیت دارد و اهمیت پژوهش در کدام زمینه است. از دیگر اجزای این بخش ، می توان به نحوه برخورد با مشکل، راه حل ها و خدمات موجود اشاره نمود. بالاخره آخرین محوری که در بخش اول بیان مسئله باید مطرح کردد بحث عوارض ناشی از تداوم مشکل است. در اینجا باید تشریح شود که اگر اقدامی صورت نپذیرد، براساس شواهد موجود و روند پیشرفت، با ثابت بودن متغیرها، مشکل چگونه تداوم خواهد یافت. 🌹بخش دوم: در این بخش باید راه حل یا عوامل موثر برحل مشکل مطرح شوند. برای این منظور یافته های پژوهش های مربوط بسیار مفید خواهند بود. 🌹بخش سوم: در بخش پایانی بیان مسئله، باید منظور از انجام پژوهش، توضیح دقیق تری از این که می خواهید در این پژوهش چه کاری را به انجام برسانید وجزییات بیشتری از کار را مطرح سازید. آنچه که در دوبخش نخست بیان مسئله بسیار حایز اهمیت است، موضوع استناد است .تمامی مطالبی که در بخش اول و دوم باید از استناد علمی درستی برخوردار باشند. ادامه دارد...
3. اهمیت انجام پژوهش و وجه تمایز پژوهش با سایر پژوهش ها اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش عبارت است از مجموع اطلاعاتی که مشخص می‌کند نتایج این تحقیق، تا چه حد بر ای محقق و نیز تا چه حد برای دیگران مفید و مثمر می‌باشد. به عبارت دیگر، نتایج این تحقیق منشأ چه دستاوردها و آگاهی‌های جدیدی است؟ به هنگام نوشتن اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش توجه داشته باشید که اولاً، مشخص کنید که این پژوهش چه موردی را برای دیگران روشن خواهد کرد و یا در چه موردی اطلاعات جدیدی در اختیار دیگران خواهد گذاشت .ثانیاً، نتایج حاصل از این پژوهش در کجا و کدام قسمت و چگونه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این زمینه باید معلوم شود که نتایج حاصل از این پژوهش چگونه در قسمت‌های مختلف آموزش، خدمات و مدیریت حرفه موردنظر و یا گسترش علم به‌طور اعم تأثیر خواهد گذاشت.  
4. اهداف پژوهش یکی از عناوین مهمی در طرح پژوهشی اهمیت پژوهش است. در اهمیت پژوهش لازم است مشخص نمایید که درچه زمینه ای، چه بخشی از آن، برای چه کسانی، و تا درجه ای انجام پژوهش شما اهمیت دارد.
5.سوالات پژوهش سوالات پژوهش دقیقا برگرفته از اهداف ویژه خواهند بود. سوالات پژوهشی باید نظمی سیستماتیک و به ازا هر هدف و ویژه، یک سوال پژوهشی و دقیقا با همان متغیر یا متغیرهای موجود در آن هدف ویژه طرح گردد.   6.فرضیات پژوهش در پژوهش های کمی و تجربی و در پژوهش های ترکیبی، شاهد تدوین فرضیه هستیم. در این پژوهش ها، فرضیه همواره برگرفته از سوال پژوهش است.  
. دامنه پژوهش الف - قلمرو موضوعی: در طرح تحقیق حیطه موضوعی موضوع و مساله پژوهش باید بطور کلی و همچنین بطور خاص و جزئی بیان شود. ب - قلمرو مکانی: محیط پژوهش مکانی است که تحقیق در آن انجام می شود. محیط پژوهش بایستی به دقت توصیف شود و معلوم گردد که پژوهش در چه مکانی صورت می گیرد. در ثوصیف محیط پژوهش و ویژگی های آن باید دلیل انتخاب آن محیط برای انجام پژوهش مورد نظر را توضیح داد و استدلال نمود که چرا محیط انتخابی، محیط مناسبی برای انجام این پژوهش است. ج - قلمرو زمانی: با توجه به انجام پژوهش در دامنه زمانی خاصی و اهمیت زمان در جمع آوری داده ها و همچنین ارائه یافته های پژوهش در طرح تحقیق قلمر و زمانی به شکلی واضح و روشن مورد توجه و اشاره قرار می گیرد.  
در استناد نام مؤلف و صاحب اثر بدون القاب: آقا، خانم، استاد، دكتر، پروفسور، حجت‌الاسلام، آیت‌الله و امثال آن آورده می‌شود مگر در جایی كه لقب جزو نام مشخص شده باشد مانند خواجه نصیرالدین طوسی، آخوند خراسانی، امام خمینی، علامه طباطبایی (دهنوی، 1377، ص 27). 1- اثر با یك مؤلف: پس از آوردن متن، داخل پرانتز: نام خانوادگی،‌تاریخ انتشار، شماره صفحه به ترتیب می‌آید و پس از آن نقطه می­گذاریم مانند (ابطحی، 1382، ص 27). 2- اثر با بیش از یك مؤلف باشد، نام خانوادگی آنان به ترتیب به همراه سال انتشار و شماره صفحه می‌آید مانند (سرمد، بازرگان، حجازی، 1379، ص 50) و اگر بیش از سه مؤلف بود: نام خانوادگی اولین مؤلف و به دنبال آن عبارت «و همكاران» یا «و دیگران» سپس سال انتشار و شماره صفحه می‌آید مانند (نوربخش و دیگران، 1366، ص 75). 3- اثر با نام سازمان‌ها و نهادها: به جای نام مؤلف، نام سازمان می‌آید مانند (فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، 1382، ص 34). 4-      دو یا چند اثر یك مؤلف: همه آنها داخل پرانتز به ترتیب تاریخ نشر می‌آید مانند (والاس، 1980، ص 15؛ 1988، ص 27؛ 1990، ص 5). و اگر چند اثر یك مؤلف در یك سال منتشر شده باشد آثار مختلف او با حروف الفبا از هم متمایز می­گردند مانند (احمدی، 1365 الف، ص 22؛ 1365 ب، ص 16). 5- استناد آیات و روایات ابتدا نام سوره و سپس شماره آیه ذكر می‌شود، مانند: (بقره، 39). در خصوص نهج‌البلاغه نام كتاب و شماره خطبه یا نامه (نهج‌البلاغه، خطبه 33) و روایات غیر نهج‌البلاغه، نام گردآورنده روایات، تاریخ نشر، شماره جلد و صفحه مانند (مجلسی، 1403، ج 56، ص 198).
❗️وقتی جمعیت برای صهیونیست ها مهم است❗️ 🚨 بررسی ریشه اصلی کاهش فرزندخواهی ♻️ بهانه های که فقط بهانه است. ✅ حجت الاسلام محمدمسلم وافی 🔸۲۵ فروردین ۱۴۰۲ نمازجمعه /اردکان ━🍃❀💠❀🍃━═••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محتوای جمعیتی ... موضوع پیشنهادی مقاله؛ تاثیر افزایش جمعیت فرزندان در اخلاق و معنویت مادر از دیدگاه بیانات مقام معظم رهبری و منابع وحیانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟤 به علّـت ڪشف حجـاب، سرنشیـن خـودرو توقیـف شـد🚫 توقیـف ۱۵ روزه خـودرو، با نصـب قفـل چـرخ توسـط پلیـس راهـور 👏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب: برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید از لحاظ کمیت و کیفیت کار کنید. هنوز داستان‌های خارجی مربوط به کودک غلبه دارد که عیب بزرگی است. 📚 💻 Farsi.Khamenei.ir
امام جعفر صادق علیه‌السلام: سزاوار است مؤمن هشت خصلت داشته باشد؛ در سختی ها با وقار، در گرفتاری صبور، در آسایش شاکر و به روزی خداوند قانع باشد، به دشمنان ستم نکند، از دوستان کینه و دشمنی به دل نگیرد، بدنش از او در رنج و مردم از او در آسایش باشند. متن حدیث:  یَنْبَغی لِلْمُؤْمِنِ اَنْ یَکونَ فیهِ ثَمانی خِصالٍ: وَقورا عِنْدَ الهَزاهِزِ ،صَبورا عِندَ البَلاءِ، شَکُورا عِنْدَ الرَّخاءِ، قانِعا بِما رَزَقَهُ اللّه، لایَظْلِمُ الاَعْداءِ، وَ لایَتَحامَلُ لِلاَْصْدِقاءِ، بَدَنُهُ مِنْهُ فی تَعَبٍ وَ النّاسُ مِنْهُ فی راحَةٍ.   "اصول کافی، جلد2، صفحه 47" شهادت ششمین اخترتابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد.
🌴منابع تفسیر روایی (منبع شناسی در پژوهش) تفسیر روایى البرهان فى تفسیر القرآن/ سید هاشم بحرانى / عربى. تفسیر الامام العسكرى/ امام ابومحمد حسن بن على عسكرى / عربى.القرآن و فضائل اهل البیت/ صالحى اندیمشكى محمد / عربى.تأویل الآیات الظاهرة/ حسینى استرآبادى سید شرف الدین على / عربى. تفسیر الحبرى/ حبرى كوفى ابوعبدالله حسین بن حكم / عربى. تفسیر الصافى/ فیض كاشانى ملا محسن / عربى. تفسیر القرآن الكریم (ثمالى)/ ابوحمزه ثمالى ثابت بن دینار / عربى. تفسیر المعین/ كاشانى محمد بن مرتضى / عربى. تفسیر فرات الكوفى/ فرات كوفى ابوالقاسم فرات بن ابراهیم / عربى. تفسیر على بن ابراهیم قمى/ قمى على بن ابراهیم / عربى. تفسیر مقاتل بن سلیمان/ بلخى مقاتل بن سلیمان / عربى. تفسیر نورالثقلین/ عروسى حویزى عبد على بن جمعه / عربى. عین العبرة فی غبن العترة/ سید احمد بن طاووس / عربى. تفسیر عیاشى/ عیاشى محمد بن مسعود / عربى. نهج البیان عن كشف معانى القرآن/ شیبانى محمد بن حسن / عربى. ترجمه شواهد/ روحانى احمد / فارسى. تفسیر جامع/ بروجردى سید محمدابراهیم / فارسى. تفسیر شریف لاهیجى/ شریف لاهیجى محمد بن على / فارسى.سیماى امام على علیه‌السلام در قرآن/ جعفرى یعقوب / فارسى. #اسماءالحسنی شناسی روایی