من واقعا نمیدونم چطوری میتونی انقدر راحت راجب بقیه قضاوت کنی و هرچی دلت میخواد بهشون بگی اونم به صورت ناشناس
هرکسی زره ای تو دلش ناامید بشه حالش گرفته بشه گردنته چون تو در هیچ جایگاه خاصی بقیه رو نقد نمیکنی داری بی احترامی میکنی
هدایت شده از عِمارتِ کُهنه؛
https://eitaa.com/bengoo2/14964
مجدد رفتم نقاشیای نور رو نگا کردم...کپی پیدا نکردم🙏. حداقل یه مورد بگو🙏.
https://eitaa.com/ctoiapublic/12446
آره خب ولی مسئله اینه سبک حرف زدن درست نیست خب یعنی چی که اولش با بی احترامی شروع میکنه از اول مثل یک آدم درست بیاد حرفشو بزنه ماکه رو هوا دعوا نداریم که
https://eitaa.com/ctoiapublic/12447
درسته من خودم استاد با نقد سنگین میپسندم خیلی هم مشتاقم ولی من از کجا بدونم اون یارو ناشناس چیکلرست اطلاعاتش چقدره اومده فقط بی احترامی کنه انگار
https://eitaa.com/ctoiapublic/12450
الان من از کدوم حرف این بنده خدا درس بگیرم؟
از اینکه اولین سه رخ بنده در ابعاد ۱۵ سانت باعث خندش میشه یا اینکه بدون دیدن تلاش های بنده میاد میگه چهارتا چهره ی بی هدف کشیدی
میگه فیس بلد نیستی ارتیست نیستی
مگه من گفتم هستم مگه گفتم بلدم؟ من کی خودمو گرفتم یا الکی فاز آرتیستی برداشتم ؟ همینه که هست ؟ باشه همینه که هست
هدایت شده از Evergarden Family
امروزه توی بحث هنر حالا بحث رو دقیق تر ببرم سمت نقاشی ی چیزی که هست اینه که در زمینه محتوا کسی نمیتونه بگه نه این خوبه نه اون بده یه ملت طرح با موضوع طبیعت دوست دارن یه ملت عاشق طبیعت بی جانن یکی دیگه محو زن هاست یکی دیگه کلا دنبال عمق تو محتواست اون یکی میاد میگه هنر پوچه این ویژگی هنره که تو چارچوب قرار نمیگیره
این بحث محتواست
در بحث مهارت هم تا یکجایی همه اکثرا تقلیدگرن پیکاسو از اولش نیومد کوبیسم بکشه یا دالی یهو از اولین کارش نشد سورئالیسم
هرکی سالها تمرین نیاز داره تا به یه بیس کامل برسه و بعد شیوه های شخصی تر رو ادامه میدن
هدایت شده از Evergarden Family
توی بحث نقد کردن هم هرکی از راه برسه یه حرفی بزنه تا خودش رو ثابت نکنه کسی حرفاشو قبول نمیکنه الان فکر کن همین الکس از اولش کاراشو نشون نمیداد ببخشیدا الان تو ستویا سگ تحویلش نمیگرفت و میگفتن که تو چی بلدی که میای نظر میدی ( داشمیا ) اگر که حس میکنید میتونید توی رشد کسی تاثیر داشته باشید اول خودتونو ثابت کنید تا بقیه اینجوری علیه شما جبه نگیرن در ضمن بازم تاکید میکنم تحصیلات آکادمیک استعداد رشد شعورو رو مهیا میکنه ولی این شمایید که تصمیم میگیرید باشعور باشید یا یه آدم احمق حالا دانشجو هنرهای زیبا دانشگاه تهران باش یا پیام نور سمنان
هدایت شده از Evergarden Family
و درباره مخاطب ها هم باید بگم که اگر شما با یکی حال میکنید و پاچه خواریشو میکنید و چشماتونو رو هر عیب و ایرادی میبندید و فقط تعریف میکنید باعث عدم رشد هنرمند موردعلاقه تون میشید
و اینکه هرکی هنرمند موردعلاقه تون رو نقد میکنه میپرید پاچه میگیرید هم قشنگ نیست اول گوش بدید بعد معقول برخورد کنید