eitaa logo
سید علی حسینی خامنه ای (مد ظله العالی )
1.5هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
7.2هزار ویدیو
76 فایل
اینجا همه چیز به رنگ عشق این کانال خود جوش و به صورت جهادی توسط طلاب اداره می‌شود 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1 تبلیغات : https://eitaa.com/joinchat/126812226C27b4c5cdec
مشاهده در ایتا
دانلود
تهدید یمنی‌ها مسیر کشتی‌های صهیونیستی را عوض کرد 🔹شرکت صهیونیستیِ ZIM اعلام کرد تصمیم گرفته مسیر عبور کشتی‌های خود از کانال سوئز و دریای سرخ را به‌علت اوضاع امنیتی تغییر دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺دکتر کاظمی آشتیانی که رهبر انقلاب امروز ازشون به عنوان یکی از قله‌های بسیج یاد کردند رو چقدر میشناسید؟
🔻پسر کریستین رونالدو هم به جمع هواداران فلسطین پیوست ، یکی سریع براش کارت فعالی صادر کنه 😂
🔻این روزها حکومت هایی را می‌ بینیم که بجای تقویت ارزش‌های انسانی در پی ترویج شهوترانی‌ ها هستند، انگار که دیگر توجیه عَقلانی برای مردم خود ندارند، لذا ناچار، مردمش را به شهوترانی‌ ها مشغول می‌ سازد!
🔻پرچم آبی که با خونهای قرمز فلسطینی ها شکل گرفته...
📣 اطلاعیه 🔹 به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند به دلیل اجرای فاز نخست عملیات ارتقا و نصب تجهیزات جدید شبکه جهت افزایش تاب‌آوری خدمات در مرکز داده میزبان ایتا، ارتباط کاربران از ساعت ۱:۰۰ لغایت ۶:۰۰ بامداد جمعه دهم آذرماه با اختلال [یا قطعی] مواجه خواهد بود 🔸 پیشاپیش از شکیبایی کاربران عزیز سپاس‌گزاری نموده و امیدواریم با تلاش همکاران فنی، خدمت‌رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن استمرار یابد •┈••✾••┈• 🔰کانال رسمی اطلاع‌رسانی ایتا: https://eitaa.com/eitaa
🚨کشف سرور حاوی نام جاسوس‌های اسرائیل در ایران نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: 🔹دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی بیش از حدتصور است. در این عملیات مقاومت موفق شد سرورهای اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه بیاورد. 🔹در این سرور نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل جمهوری اسلامی ایران وجود داشت.
معنای خنجر یمنی چیست؟ لباس یمنی ها متشکل از لباس محلی نزدیک به لباس عربی توام با یک شال، دستار و خنجر ( جَنْبیه) می باشد.خنجر (جنبیه) بخشی جدایی ناپذیر از جامه یمنی ها است. مردم یمن که عمده آنها شیعیان زیدیه هستند ، مهم ترین اعتقاد آنها در مورد امام این است که امام همواره باید قائم بالسیف ( قیام کننده با شمشیر ) باشد. به خاطر این اعتقادات پیروان آن امام نیز بایستی همیشه شمشیر و یا خنجری به همراه خود داشته باشد .
🇮🇷پرچم وطنم کفنم باشد وصیت پروانه معصومی
🔺امروز مراسم خاکسپاری پروانه معصومی بود؛ جالبه بدونید گویا بجز علی دهکردی بازیگر بخصوص دیگه‌ای در مراسم حضور نداشته! چون مرحومه معصومی رو بازیگر حکومتی می‌دونستن!!! آزادی بیان و آزادی عقیده از نظر این جماعت کلاش! یعنی تو آزادی اون چیزی رو بگی و به اون چیزی معتقد باشی که من خوشم بیاد! 💬 رضوانی‌پور ➕ عاقبت به خیری یعنی همین که دوزاری های وطن فروش در مراسم تدفین مرحومه معصومی حضور نداشتن و به جای صدای سوت و کف و عربده کشی، مراسم با صدای روح نواز تلاوت قران وصلوات برگزار شد... الحمدلله خدا دوسش داشت... 💬 مینا شادی روح ایشان صلوات 🍃🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تداوم حملات اسرائیل به مناطق مختلف غزه 🔹وزارت کشور فلسطین اعلام کرد که جنگنده‌های صهیونیستی شهرک عبسان در شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. 🔹ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که در این حملات اهداف مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف قرار داده است. 🔹صهیونیست‌ها همچنین نزدیک بیمارستان ناصر در خان‌یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. 🔹خبرنگار الجزیره گزارش داد که در حملات هوایی و توپخانه‌ای رژيم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه چندین نفر شهید و زخمی شده‌اند.
انصارالله یمن: 🔴 در صورت آغاز حملات صهیونیست‌ها به غزه، حملاتمان به صهیونیست‌ها را از سر می‌گیریم 🔹عملیات‌های ما در خشکی و دریا شامل اهدافی خواهد بود که رژیم صهیونسیتی فکرش را هم نمی‌کند. 🏴 🔥
🔴️ آغاز گوشی مدیران پاریس؛ واتس اپ، سیگنال و تلگرام از گوشی وزرا پاک می شوند 🔹‌اعضای دولت فرانسه دیگر نباید از واتساپ یا تلگرام استفاده کنند. 🔹‌برای برقراری ارتباط، از اعضای دولت فرانسه خواسته شده است تا از برنامه‌های «ساخته شده در فرانسه» استفاده کنند. 🔹‌الیزابت بورن، نخست وزیر فرانسه بخشنامه‌ای را امضا کرد که در آن با هشدار در مورد «نقص امنیتی» در برنامه‌هایی مانند واتساپ، سیگنال یا تلگرام، درخواست شده است که وزرا و افراد مسئول در دولت باید تا 8 دسامبر اپلیکیشن فرانسوی «اولوید» بر روی تلفن‌های خود نصب کنند. 🔹‌در سال ۲۰۲۱، مقامات سایبری ایرلند، واتساپ را، که از زیرمجموعه‌های غول رسانه‌های اجتماعی فیس بوک است، به دلیل نقض مقررات اروپایی در مورد حفاظت از داده‌های شخصی، با جریمه ۲۲۵ میلیون یورویی محکوم کردند.
🚨 هواپیماهای اسرائیلی خانه‌ای را در انتهای خیابان مشتهی در شهر غزه بمباران کردند. پ.ن: پایان اتش بس در غزه
🚫مقاومت یک خودروی زرهی را منهدم کرد 🔹منابع فلسطینی اعلام کردند که مقاومت یک خودروی زرهی دشمن صهیونیستی را در محله شیخ رضوان منهدم کرده و آن را به آتش کشیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرکت جالب قايق صیادی بوشهری در تذکر به ناوشکن آمریکایی ظاهرا در چند روز گذشته ناو شکن آمریکایی بدون نصب پرچم ایران وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی میشه، صیاد جوان اهل شیرینو (بوشهر) با مشاهده این صحنه با رفتن روی خط بیسیم این ناوشکن سعی می‌کنه بهش تذکر بده. وقتی ناوشکن توجه نمی‌کنه او نه تنها بی خیال نمی‌شه بلکه به ناو جنگی نزدیک شده و خیلی صریح تذکر میده که اینجا ایرانه و او باید پرچم ایران را در بلند‌ترین نقطه ناو نصب کنه💪 در ادامه‌ صیاد دیگری روی خط مياد و با لهجه جنوبی می‌گه: عامو ای نمیزنه [ولش کن] بذار تا دو تا موشک بزننش😅 نهایتا نیروی دریایی سپاه منطقه چهارم ندسا وارد عمل میشه و به قایق صیادی می‌گن خونسردی خودشونو حفظ کنن😅 و به ناوشکن کاری نداشته باشن 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دیدار رئیس رژیم صهیونیستی با امیر قطر 🔹«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در حاشیه اجلاس آب و هوا در امارات با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی دست داد و با او گفت‌وگو کرد. 🔹خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع گزارش داد طرف‌های قطری در حال تعامل با اسرائیل و حماس برای برقراری یک آتش‌بس جدید در غزه هستند.
هیات ایران محل کنفرانس تغییرات اقلیمی را ترک کرد 🔹هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست وزیر نیرو در اعتراض به حضور مسئولان رژیم صهیونیستی در کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم موسوم به کاپ ۲۸، این کنفرانس را ترک کرد. 🔹«محرابیان» هنگام ترک این کنفرانس: حضور سیاسی، جانبدارانه و بی‌ربط رژیم جعلی صهیونیستی در کنفرانس تغییرات اقلیمی را مغایر با اهداف و راهبرهای این کنفرانس می‌دانیم و در اعتراض به آن، محل کنفرانس را ترک می‌کنیم.
وزیر صهیونیست: باید برگردیم و غزه را له کنیم 🔹«بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل در شبکه ایکس خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: «برای کودکانی که برنگشته‌اند، برای کشته‌شده‌هایی که هرگز برنمی‌گردند و برای اینکه وحشت ۷ اکتبر هرگز برنگردد باید برگردیم و غزه را با همه قدرتمان له کنیم، باید حماس را نابود کنیم و بدون هیچ مصالحه و توافقی به نوار برگردیم. با همه قدرت.»
ارتش اسرائیل خواستار تخلیه خان‌یونس شد 🔹ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان خان‌یونس خواسته این منطقه را تخلیه کرده و به سمت رفح در جنوب آن شهر حرکت کنند. 🔹ساکنان خان‌یونس گفته‌اند ارتش اسرائیل اقدام به پخش اعلامیه در حومه‌های شرقی شهر کرده‌ است.
دیدار فرمانده ‌نیروی دریایی سپاه ایران و ارتش عمان‌ 🔹فرمانده نیروی دریایی سپاه: ‌تامین امنیت تنگه راهبردی هرمز با کشورهای منطقه است و حضور بیگانگان تنها برای ایجاد تفرقه، درگیری، ‌فروش سلاح و غارت منابع این مناطق مهم از جهان است. شناورهایی ‌ساخته‌ایم که در دنیا نظیر ندارد. 🔹فرمانده ارتش عمان: در تعاملات و ایجاد امنیت در کنار و همراه شما هستیم و معتقدیم که ما ملت‌های مسلمان باید در تولید امنیت و پیشرفت در کنار هم باشیم.