eitaa logo
سید علی حسینی خامنه ای (مد ظله العالی )
1.5هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
7.2هزار ویدیو
76 فایل
اینجا همه چیز به رنگ عشق این کانال خود جوش و به صورت جهادی توسط طلاب اداره می‌شود 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1 تبلیغات : https://eitaa.com/joinchat/126812226C27b4c5cdec
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تداوم حملات اسرائیل به مناطق مختلف غزه 🔹وزارت کشور فلسطین اعلام کرد که جنگنده‌های صهیونیستی شهرک عبسان در شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. 🔹ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که در این حملات اهداف مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف قرار داده است. 🔹صهیونیست‌ها همچنین نزدیک بیمارستان ناصر در خان‌یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. 🔹خبرنگار الجزیره گزارش داد که در حملات هوایی و توپخانه‌ای رژيم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه چندین نفر شهید و زخمی شده‌اند.
انصارالله یمن: 🔴 در صورت آغاز حملات صهیونیست‌ها به غزه، حملاتمان به صهیونیست‌ها را از سر می‌گیریم 🔹عملیات‌های ما در خشکی و دریا شامل اهدافی خواهد بود که رژیم صهیونسیتی فکرش را هم نمی‌کند. 🏴 🔥
🔴️ آغاز گوشی مدیران پاریس؛ واتس اپ، سیگنال و تلگرام از گوشی وزرا پاک می شوند 🔹‌اعضای دولت فرانسه دیگر نباید از واتساپ یا تلگرام استفاده کنند. 🔹‌برای برقراری ارتباط، از اعضای دولت فرانسه خواسته شده است تا از برنامه‌های «ساخته شده در فرانسه» استفاده کنند. 🔹‌الیزابت بورن، نخست وزیر فرانسه بخشنامه‌ای را امضا کرد که در آن با هشدار در مورد «نقص امنیتی» در برنامه‌هایی مانند واتساپ، سیگنال یا تلگرام، درخواست شده است که وزرا و افراد مسئول در دولت باید تا 8 دسامبر اپلیکیشن فرانسوی «اولوید» بر روی تلفن‌های خود نصب کنند. 🔹‌در سال ۲۰۲۱، مقامات سایبری ایرلند، واتساپ را، که از زیرمجموعه‌های غول رسانه‌های اجتماعی فیس بوک است، به دلیل نقض مقررات اروپایی در مورد حفاظت از داده‌های شخصی، با جریمه ۲۲۵ میلیون یورویی محکوم کردند.
🚨 هواپیماهای اسرائیلی خانه‌ای را در انتهای خیابان مشتهی در شهر غزه بمباران کردند. پ.ن: پایان اتش بس در غزه
🚫مقاومت یک خودروی زرهی را منهدم کرد 🔹منابع فلسطینی اعلام کردند که مقاومت یک خودروی زرهی دشمن صهیونیستی را در محله شیخ رضوان منهدم کرده و آن را به آتش کشیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرکت جالب قايق صیادی بوشهری در تذکر به ناوشکن آمریکایی ظاهرا در چند روز گذشته ناو شکن آمریکایی بدون نصب پرچم ایران وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی میشه، صیاد جوان اهل شیرینو (بوشهر) با مشاهده این صحنه با رفتن روی خط بیسیم این ناوشکن سعی می‌کنه بهش تذکر بده. وقتی ناوشکن توجه نمی‌کنه او نه تنها بی خیال نمی‌شه بلکه به ناو جنگی نزدیک شده و خیلی صریح تذکر میده که اینجا ایرانه و او باید پرچم ایران را در بلند‌ترین نقطه ناو نصب کنه💪 در ادامه‌ صیاد دیگری روی خط مياد و با لهجه جنوبی می‌گه: عامو ای نمیزنه [ولش کن] بذار تا دو تا موشک بزننش😅 نهایتا نیروی دریایی سپاه منطقه چهارم ندسا وارد عمل میشه و به قایق صیادی می‌گن خونسردی خودشونو حفظ کنن😅 و به ناوشکن کاری نداشته باشن 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دیدار رئیس رژیم صهیونیستی با امیر قطر 🔹«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در حاشیه اجلاس آب و هوا در امارات با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی دست داد و با او گفت‌وگو کرد. 🔹خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع گزارش داد طرف‌های قطری در حال تعامل با اسرائیل و حماس برای برقراری یک آتش‌بس جدید در غزه هستند.
هیات ایران محل کنفرانس تغییرات اقلیمی را ترک کرد 🔹هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست وزیر نیرو در اعتراض به حضور مسئولان رژیم صهیونیستی در کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم موسوم به کاپ ۲۸، این کنفرانس را ترک کرد. 🔹«محرابیان» هنگام ترک این کنفرانس: حضور سیاسی، جانبدارانه و بی‌ربط رژیم جعلی صهیونیستی در کنفرانس تغییرات اقلیمی را مغایر با اهداف و راهبرهای این کنفرانس می‌دانیم و در اعتراض به آن، محل کنفرانس را ترک می‌کنیم.
وزیر صهیونیست: باید برگردیم و غزه را له کنیم 🔹«بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل در شبکه ایکس خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: «برای کودکانی که برنگشته‌اند، برای کشته‌شده‌هایی که هرگز برنمی‌گردند و برای اینکه وحشت ۷ اکتبر هرگز برنگردد باید برگردیم و غزه را با همه قدرتمان له کنیم، باید حماس را نابود کنیم و بدون هیچ مصالحه و توافقی به نوار برگردیم. با همه قدرت.»
ارتش اسرائیل خواستار تخلیه خان‌یونس شد 🔹ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان خان‌یونس خواسته این منطقه را تخلیه کرده و به سمت رفح در جنوب آن شهر حرکت کنند. 🔹ساکنان خان‌یونس گفته‌اند ارتش اسرائیل اقدام به پخش اعلامیه در حومه‌های شرقی شهر کرده‌ است.
دیدار فرمانده ‌نیروی دریایی سپاه ایران و ارتش عمان‌ 🔹فرمانده نیروی دریایی سپاه: ‌تامین امنیت تنگه راهبردی هرمز با کشورهای منطقه است و حضور بیگانگان تنها برای ایجاد تفرقه، درگیری، ‌فروش سلاح و غارت منابع این مناطق مهم از جهان است. شناورهایی ‌ساخته‌ایم که در دنیا نظیر ندارد. 🔹فرمانده ارتش عمان: در تعاملات و ایجاد امنیت در کنار و همراه شما هستیم و معتقدیم که ما ملت‌های مسلمان باید در تولید امنیت و پیشرفت در کنار هم باشیم.
💢چند ماه پیش یکی از کاسب ها می‌گفت ۸۰تومن مالیات بریدن! 🔹گفتم دخلت چقدر بوده گفت ۶ میلیارد! 🔹همین یارو تا دیروز میگفت چرا اقتصادمون نفتیه، خارجی ها فقط با مالیات کشورشون رو اداره میکنن :)))) «حسین عباسی فر»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیش بینی جالب انیمیشن سیمپسون ها از مدت زمان مفید آزادی توماج صالحی ✊🔥 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
یه عکس باحال، تقدیم به پروفایل هاتون👌
♦️کشف محموله باورنکردنی از قاچاقچیان در کرمان ؛ توپ و آرپی‌چی و موشک و تریاک و حشیش و شیشه 🔹در عملیات نیروهای اطلاعاتی علیه قاچاقچیان مسلح، محموله مواد مخدر مشتمل بر ۴۶۱ کیلوگرم تریاک، ۱۰۶ کیلوگرم حشیش و ۵۷ کیلوگرم شیشه به همراه یک قبضه توپ ۱۴.۵ میلیمتری، یک قبضه آرپی‌جی، دو فروند موشک آرپی‌جی و تعداد ۹۳۶ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢یادتونه پارسال علی کریمی با اشتاین‌مایر رئیس جمهور آلمان ملاقات کرده بود براندازا ذوق میکردن؟! 🔹 دیروز وزیر خارجه قطر نیم ساعت دایورتش کرد پای هواپیما:))) «علی فرحزادی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 استقبال باشکوه مردم گالیکش از پیکر شهید غلامعلی تولی 🔹 پیکر شهید غلامعلی تولی نخستین شهید مدافع حرم گلستان از سال ۱۳۹۲ در سوریه مفقودالاثر شده بود.
🔸 شهادت شش نفر از جمله دو عالم دینی در هرات 🔹 در حمله امروز مهاجمان مسلح ناشناس در منطقه شیعه نشین شهر هرات، دست‌کم شش نفر از جمله دو عالم دینی به شهادت رسیدند و سه نفر دیگر زخمی شدند.
گردان‌های القسام با ده‌ها گلولۀ خمپاره‌ای به تجمع نیروهای صهیونیست در شمال و جنوب غزه حمله کردند 🔹همچنین نیروهای مقاومت با ۴ گلولۀ ضدنفر سربازان صهیونیست که در داخل یک ساختمان مستقر بودند را هدف گرفتند.
بیانیه حزب‌الله درباره هدف قراردادن دو پایگاه اسرائیل حزب‌الله لبنان: 🔹رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، امروز تجمعات نظامیان دشمن صهیونیستی را در اطراف پایگاه جل العلام هدف قرار دادند. 🔹رزمندگان حزب‌الله همچنین یک موشک ضدزره به سمت پایگاه المناره ارتش رژیم اشغالگر شلیک کردند.
سازمان غذاودارو: خانواده‌ها با کدملی کودک می‌توانند برای هر نوزادِ زیر ۲ سال ماهانه ۲۰ قوطی شیرخشک بخرند 🔹از این تعداد ۱۰ قوطی یارانه‌ای و ۱۰ قوطی به‌صورت آزاد است. 🔹قبلاً محدودیت‌هایی در توزیع وجود داشت که حالا این محدودیت‌ها نیز درحال برطرف‌شدن است. 🔹با این روش مشخص می‌شود که هر قوطی شیرخشک در چه داروخانه‌ای و در چه تاریخ و ساعتی و به چه کسی فروخته شده است.
حزب‌الله ۵ عملیات علیه ارتش اسرائیل انجام داد 🔹منابع خبری اعلام کردند که رزمندگان حزب‌الله طی تنها یک ساعت،‌پنج عملیات علیه شهرک‌ها و پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی در پاسخ به جنایات این رژیم علیه مردم نوار غزه انجام داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موشک‌باران تل‌آویو 🔹گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس از موشکباران تل آویو در پاسخ به جنایات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم نوار غزه خبر داد.