eitaa logo
بیدار | دیگر نباید خفت
1.6هزار دنبال‌کننده
351 عکس
107 ویدیو
86 فایل
🔰محمدحسین ابوطالبی @mim_he_alef1378 🔹مسئول مجموعه نجات @nejaatt_ir 🔸طلبه مرکز تخصصی فقه امام کاظم علیه‌السلام 💢 مهمترین مسئله من، فهم رهبری است. 🔻لیلة‌القدر در پیش است! دیگر نباید خفت..
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از وحید یامین پور
گوش‌ها از نصیحت و پند و اندرز پُر است. انگشت بدبینی و اتهام رو به سوی یکدیگر... این گمان نبود که هنوز پیکر رهبر شهیدمان به‌خاک سپرده نشده، برادری و وحدت، بزرگترین سرمایه‌ی ما در این جنگ، اینچنین در معرض خطر قرار بگیرد. رهبر عزیزمان در پیامشان به وضوح فرمودند: "از جمله مصادیق تقوا، رعایت نعمت عظیم وحدت ملّی و بی‌بدیلی است که حول پرچم ایران اسلامی به ملّت بعثت یافته ارزانی شده... شکر این موهبت، اهتمام آحاد ملّت خصوصاً نخبگان فکری و سیاسی از جمله نمایندگان مجلس به صیانت از این وحدت و پرهیز از اختلافات پوچ سیاسی و برجسته کردن تفاوت‌های اجتماعی است." 🗓️ ۷ خرداد ۱۴۰۵ ما مطالباتی داریم و تکلیفی. مطالبه ما نباید موجب نقض تکلیف بزرگ ما در حفظ انسجام باشد. همه ما فقط اگر چیزی به زبان بیاوریم که به هیزمی برای این آتش بدل شود، مسئولیم. شعار "مرگ بر..." را برای دشمنان قسم‌خورده‌ی مان نگه داریم. خیابان در این صد و چند شب عبادتگاه ما بوده و دعای ما به لطف دوستی و برادری بالا رفته... @yaminpour
💢 بهتر از این نمیشد به این پیام رهبری عمل کرد! 🔰 در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد. (بخشی از پیام ۱۴ خرداد ۱۴۰۵) دسخوش آقایون... خداقوت! شما بردید. 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
💢 بیانات رهبر شهید بعد از انتخابات سال ۹۶ در دیدار دانشجویان ۱۳۹۶/۳/۱۷ 🔹 «از شکستهای مقطعی هم دانشجو نباید مأیوس بشود؛ این را توجّه داشته باشید؛ اینکه حالا در یک جایی فلان مقصود را داشتیم [ولی] تحقّق پیدا نکرد؛ مطلقاً بایستی اجازه ندهید که یأس و ناامیدی بر شما غالب بشود. 🔸 در جنگ، بارها آن چیزی که ما تصوّر میکردیم و پیش­‌بینی میکردیم تحقّق پیدا نکرد. در والفجر مقدّماتی تقریباً مطمئن بودیم که در این عملیّات ما پیش خواهیم رفت و موفّق خواهیم شد. عملیّات لو رفته بود، به شکل عجیبی شکست خورد. 🔹 اگر بنا بود انسان با شکست و با عقب‌­نشینی مقطعی و مانند اینها مأیوس بشود که هیچ چیز به سامان نمیرسید. نخیر! یأس به­‌خاطر ناکامی‌های مقطعی و موقّت، مطلقاً در زندگی‌تان راه نداشته باشد.» 🔰 اگر خیابان خلوت شود، نظارت و مراقبت از مذاکرات آینده، ضعیف‌تر خواهد شد. رهبر ما فرمود «مسلّماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه‌ مذاکرات مؤثر است». خدا میداند اگر فریادهای مردم نبود، چه می‌شد. و این مذاکرات تازه قرار است آغاز شود. این یعنی کار ما هم تازه قرار است آغاز شود. پس بسم الله... ✍️ محمدحسین ابوطالبی 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
چشم عباس آقا 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
💢 عزیزانی که احساس فتح و ظفر دارن اگر این سوال براشون حل شده، جوابش رو به بنده هم بگن: ما دیشب دو گزینه داشتیم: ۱. حمله به اسرائیل و ادامه پیگیری توافق ۲. عدم حمله به اسرائیل و گرفتن امتیاز از آمریکا و توافق (که تا این لحظه حملات به جنوب لبنان ادامه داره) اگر دومی فتح و ظفر هست و از اولی بهتره، چرا آمریکا انقدر تلاش کرد برای دومی و انقدر ازش خوشحاله؟؟ تحلیل آمریکا چیه که این پیروزی برای ما، پیروزی برای او هم هست و انقدر مشتاقش بود؟؟ 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
💢 چه تبریکی؟ 🔹 اینکه حالا تبریک میگویند، به بنده تبریک میگویند، به دیگران تبریک میگویند، بی‌معنی است، چه تبریکی؟ آنچه تا کنون انجام گرفته است نه اصل توافق و مذاکره‌ی منتهی به توافق را تضمین میکند، نه محتوای توافق را تضمین میکند؛ هیچ کدام را؛ حتّی تضمین نمیکند که این مذاکرات تا به آخر برسد و به یک توافق منتهی بشود؛ اینکه تا الان انجام گرفته، این‌جوری است؛ همه چیز مربوط به بعد از این است. 🔰 رهبر شهید مقتدر مظلوم بعد از امضای تفاهم‌نامه برجام ۱۳۹۴/۱/۲۰ 📷 تصویر، مربوط به دیدار مذکور است. 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اشک‌هاش رو خریدن 💔 هر چی میبینم این کلیپ رو سیر نمیشم... اللهّم‌ألحقنا‌بالشهداء @shmahdi1 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
💡خطاهای محاسباتی خود را چگونه تشخیص دهیم؟ ✍ مهدی افراز 🔹یکی از بهترین منابع برای فهم واقعیت های تحلیلی پیرامون نحوه مدیریت جنگ، سخنان ترامپ در پاسخ به منتقدین توافق است. 🔸تعیین کننده ترین محاسبات برای انتخاب مسیر جنگ، به برآورد ما از وضعیت پایداری، مؤلفه های تاب آوری و مزیت های نسبی آمریکا در برابر ما مربوط می شود. 🔹ترامپ برای اقناع سازی منتقدین داخلی مجبور است، چارچوب تحلیلی خود برای حرکت به سمت توافق سیاسی را با تمرکز بر توصیف کمبودها، چالش ها و موانع میدانی ارتش آمریکا به صورت واقعی توضیح دهد تا مخاطبینش قانع شوند که با تداوم روند نظامی، افقی برای پیروزی و غلبه وجود نداشت و یا در صورت ادامه آتش، چه برتری هایی نصیب ایران میشد و حتّی مسیر برای امریکا‌ بازگشت ناپذیر می گشت. 🔸ترامپ در کنفرانس خبری اخیرش برای توجیهِ چرایی توافق، به بیان سه وضعیت مهم میدانی پرداخت: 🔹وضعیت اول: اگر توافق نمی‌کردیم ذخایر استراتژیک ما و جهان تا ۴ هفته دیگر تمام می‌شد. 🔸وضعیت دوم: اگر به جنگ ادامه می‌دادیم، تنگه هرمز هرگز باز نمی‌شد. 🔹وضعیت سوم: اگر پول های بلوکه شده ایران را پس ندهیم، هیچ کس دیگر هرگز در دلار سرمایه‌گذاری نخواهد کرد. 🔸در مدّت آتش بس همه محافل ایرانی به فشارها و مضیقه، خسارت ها و کاستی های خودمان پرداختند و اعداد و آمارهای متنوعی را روی میز تصمیم گیری کشور ریختند، امّا در مقابل کمتر خبری از برآوردها یا گزارش ها پیرامون تنگناها و دشواری های طرف مقابل به گوش می رسید و این در حالی است که اساساً ملاک انتخاب در سناریوهای نبرد را بایستی نسبت سنجی میان دارایی ها و کاستی های طرفین تعیین نماید. ظاهراً این توصیفات ترامپ آشکارکننده بخشی از خطاهای محاسباتی ما برای تعجیل در حرکت به سمت توقف آتش و ورود به فرآیند سیاسی بوده است. @afrazmahdi
گل من همچو جدّ تشنه‌کامش یکی پیراهن کهنه به تن داشت 😭 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 خطای محاسباتی قالیباف در خونخواهی 🔻 قالیباف در گفتگوی امشب گفت: «خونخواهی رهبر شهید آزادی قدس است؛ ۱۰۰ نتانیاهو بند کفش امام شهید ما هم نمی‌شود.» 🔹 این توضیح، تقلیل انتقام به حیطه‌ی «راهبردی» است. درحالی که در بیان رهبر شهید، انتقام حاج قاسم هم حیطه‌ی راهبردی داشت که عبارت بود از «اخراج آمریکا از منطقه» و هم حیطه‌ی تاکتیکی داشت که عبارت بود از «قصاص قاتل و آمر». 🔸 آقای شهید ما فرمود: «قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند. اگر چه به گفته‌ی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن باید انتقامشان را پس بدهند.»۱۳۹۹/۰۹/۲۶ 🔹 همانطور که شهید رئیسی عزیز هم در فیلم بالا، بدون محافظه‌کاری و با اقتدار، انتقام حاج قاسم شهید را مطرح کرد. 🔸 البته که مسلمانان باغیرت جهان، برای انتقام خون رهبر شهید منتظر این مسئول و آن مسئول نمی‌مانند. دست انتقام، از آستین امت بیرون خواهد آمد. ✍️ محمدحسین ابوطالبی 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
🚨 تا ساعتی دیگر، پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رؤسای جمهوری ایران و امریکا منتشر خواهد شد. 📲 @rahbar_enghelab_ir