♡مَنِـــــــــ اُو♡
...
"چه کردهای با دلها آقا؟
که نامت را میشنوند و بیاختیار
چشمها بارانی میشود..."
@bisaheldel
"ما را نه شهره شدن
نه دیده شدن
همین که حسین ما را بشناسد کافیست"
@bisaheldel
@Maddahionlinمداحی_آنلاین_میگن_شیش_گوشه_بوی_سیب_داره_جواد_مقدم.mp3
زمان:
حجم:
6.7M
میگن شش گوشه بوی سیب داره
یه احساس عجیب غریب داره
اگه درد داری و دوا نداری
برو کرببلا طبیب داره
#مداحی
@bisaheldel
♡مَنِـــــــــ اُو♡
...
"ما از آن آدمهاییم که هر وقت دلشان شکست
به جای شکایت، گفتند:
السلام علیک یا اباعبدالله...🖤🥀"
@bisaheldel
"ما را به نامِ مادری صدا بزنید
که پسرش را در کربلا جا گذاشته است"
@bisaheldel
"در سینه اگر آتشی افتاده، خوش است
این شعله اگر از حرم افتاده، خوش است
گفتند چرا اینهمه دلبسته شدی؟
گفتم دلِ من دستِ علم افتاده، خوش است..."
@bisaheldel
"چه دعایی بهتر از این؟
اَلّلهُم اِستَعمِلنِی لِحُسَین و اُولادِهِ
خدایا منو خرج حسین (ع) و اولادش کن"
@bisaheldel
♡مَنِـــــــــ اُو♡
...
"گفتند چه داری که چنین آرامی؟
گفتم غمِ شیرینِ حسین نامی
یک قطره ز عشقش به دلم افتادهست
دیگر نخرم عالمِ بیفرجامی"
@bisaheldel
"بعضی عشقها را باید آهسته دوست داشت
آنقدر آهسته که حتی خودِ دل هم نفهمد
چه وقت تمامِ خودش را بخشیده است...¹²⁸"
@bisaheldel