"ما را همین بس که در این عصرِ بیپناهی
یک «یا حسین» مانده و یک دل که پایِ اوست... 🕊️🖤"
@bisaheldel
" حسین جان
چه میشد یک نظر بر ما کنی
چه میشد تعویض پرچم کربلایت را هم نصیب ما کنی؟💔..."
@bisaheldel
"اگر پرسیدند سرمایهات چیست؟!
بگو: چند قطره اشک،و یک دنیا ارادت به حسین..."
@bisaheldel