"ما را همین بس که در این عصرِ بیپناهی
یک «یا حسین» مانده و یک دل که پایِ اوست... 🕊️🖤"
@bisaheldel
" حسین جان
چه میشد یک نظر بر ما کنی
چه میشد تعویض پرچم کربلایت را هم نصیب ما کنی؟💔..."
@bisaheldel
"اگر پرسیدند سرمایهات چیست؟!
بگو: چند قطره اشک،و یک دنیا ارادت به حسین..."
@bisaheldel
"دلبستگیهای دنیا یکییکی از یاد میروند
اما عجیب است... هرچه زمان میگذرد
حسین بیشتر در دل جا باز میکند"
@bisaheldel
"در این زمانه که همه چیز عوض میشود
خوش به حال دلی که هنوز برای حسین میتپد...♡"
@bisaheldel
"نه شاعرَم که غزلهای ناب بنویسم،
نه عارفم که ز اسرار عشق دم بزنم؛
همینقدر آمده در دفتر دلم آقا:
«حسین را دوست دارم...» و بس"
@bisaheldel