eitaa logo
🪖بیسمچی🪖
1.3هزار دنبال‌کننده
12هزار عکس
7.4هزار ویدیو
37 فایل
بیسیمچی سربازان جبهه سایبری پایگاه معراج https://eitaa.com/bisimchi00 با دعوت دوستان خود به بیسیمچی مطالب سیاسی روز را در اختیارشان قرار میدهید دراین یارگیری سیاسی -شهدایی سهیم باشیم اجرتون با شهدا ارتباط با خادم کانال: @Maj_noon_315
مشاهده در ایتا
دانلود
رئیسی: حاکمان افغانستان این حرف مرا بسیار جدی بگیرند ▪️اخطار می‌کنم که سریعا حق‌آبهٔ مردم سیستان و بلوچستان را بدهید. بعدا نگویید که به ما نگفتید. ▪️کارشناسان ما بروند بررسی کنند که بهانهٔ خشکی و لجنی آب درست است یا نه.
⭕️بیانیه طالبان در پاسخ به اخطار ابراهیم رئیسی رییس جمهور ایران: چنین اظهاراتی تکرار نشود
به قول یکی از دوستام این طالبانم دیگه از خودشون دراومدن😂
مقام سابق آمریکا: ایران آن‌طور که باید از ما نمی‌ترسد 🔹دنیس راس که مشاور ارشد سه رئیس‌جمهور آمریکا بوده گفته ایران در حال حاضر از واشنگتن آن‌طور که باید نمی‌ترسد.🥸😐
با صِـرف زبان، با صرف توصیه نمی‌شود كاری كرد... 🔻اسلام، مرتكب منكر را نصیحت می‌كند، هدایت می‌كند،اما حد هم برای او می‌گذارد. 🔻با صِـرف زبان، با صرف توصیه نمی‌شود كاری كرد. 🔻قدرتِ نظام بـایـد جـلـوی سیل فحشا و فساد را بگیرد. 🔻اجازه ندهید، كه هوس‌های در داخل جامعه موجب اغوای ذهن و فكر دختر و پسر جوان و مرد و زن مومن شود. 🔻اجازه ندهید یك عده‌ای به‌نام آزادی با تكیه به ‌نام آزادی، منكرات را فحشا را بی‌بند و باری را در جامعه رایج كنند. مقام معظم رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 منکه چندتاشون رو کشتم، مابقی شون رو هم می‌کشم! 🔺 بخشی از اعترافات دو عامل ماجرای خانه اصفهان که به شهادت ۳ تن انجامید. پ.ن به هر کی بگی سلبریتی های احمق و خائن ما از این جماعت وحوش دارن دفاع و حمایت میکنن میفهمن که چه جهل و نادانی و حماقت فضاحت باریه اما سلبریتی ها سربازان پیاده نظام دشمن هستن و نفعشون در خریت هست و اینکه برای وحوشی که شکنجه جنسی و غیراخلاقی دادن مردمو هشتگ میزنن. از داعش هم داعش ترن این افراد وحشی با خولی و یزید محشور بشید ان شالله.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام روزتون پر از نگاه ‌شهدا
♦️زمین در ۵ سال آینده می‌پزد 🔹مطالعه جدید سازمان جهانی هواشناسی هشدار می‌دهد که زمین طی ۵ سال آینده در گرم‌ترین دوره ثبت شده خود قرار خواهد گرفت. 🔹سازمان جهانی هواشناسی: انتظار می‌رود ال‌نینو در ماه‌های آینده روند افزایشی داشته باشد و این امر، با تغییرات آب و هوایی ناشی از فعالیت‌های انسان ترکیب می‌شود و دمای جهانی را به قلمرویی ناشناخته سوق می‌دهد. 🔹این امر پیامدهای گسترده‌ای برای سلامت، امنیت غذایی، مدیریت آب و محیط زیست خواهد داشت. ما باید آماده باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تروریست‌های حادثه خانه اصفهان در آخرین دفاعیه خود در دادگاه چه گفتند؟ صالح میرهاشمی: 🔹 بعد از تیراندازی وقتی اومدیم چایخونه، مجید کاظمی گفت باید میذاشتی ده تا از ماموران رو بکشم یکی از متهمین: 🔹مجید و سعید و صالح خوب میدونستن چه جنایتی در خانه اصفهان انجام دادن که میخواستند زود فرار کنند مجید کاظمی: 🔹صالح و سعید فکر میکنن هرچیزی رو بندازن گردن من، جرم خودشون سبک تر میشه... من تیراندازی کردم... بزرگترین گناه رو انجام دادم. اونور آبی ها من و خانوادم رو در به در کردند.
🔴انتقاد رسانه شورای عالی امنیت ملی به مولوی عبدالحمید
🔴مولوی عبدالحمید ظهر امروز در نماز جمعه زاهدان (مرکز سیستان و بلوچستان) ساعتها در مورد محسنات انتخابات ترکیه صحبت کرد، اما حتی یک جمله در مورد مساله آبِ سیستان که قریب به یک میلیون نفر فقط ۱۰ روز دیگر آب دارند، صحبت نکرد!!
🔴‏به نظرم میتونه با این توییت بره معافیت پزشکی بگیره و معاف شه ✍🏼حاج فیدل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلمی با عنوان «حضور یحیی گل‌محمدی در منزل کیان پیرفلک» منتشر شده و ادعا دارد این دیدار پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر صورت گرفته. 🔹مواضع سیاسی و ضد و نقیض ورزشکاران در حوادث پاییز سال گذشته بارها مورد بحث قرار گرفته اما فیلم منتشر شده قدیمی است. نشانه واضحش اینکه یحیی گل‌محمدی که دیروز با یک تی‌شرت آستین کوتاه در ورزشگاه نساجی در مازندران نظاره‌گر میدان بود، نمی‌تواند با کاپشن پشمی در خانه کیان پیرفلک در خوزستان حضور یافته باشد.
بهش میگی این سه تا قاتلن میگه نه اون ادما رو نظام خودش کشته انداخته گردن اینا میگم باشه چرا عزادار اونا نیستید فقط عزادار اینایید ؟؟ خب اونا رو هم نظام کشته اینا رو هم نظام میکشه فرقش چیه چرا فقط عزادار جانی و قاتل هستید پس مقتول چی؟؟ لابد چون زن مقتول شل حجاب نیست مهم نیس!!!
🔴تحریم‌ جدید آمریکا علیه ایران 🔸️دولت آمریکا به اتهام «تبادلات نظامی» میان ایران و روسیه، شرکت «گرند سی ال ال سی» روسیه و شرکت «کشتیرانی دریای خرز» ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.